Mwah, geen idee hoe lang het gaat duren. Heb het idee dat de Amerikanen meer weten dan wat ze tot nu toe hebben verklaard.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, we gaan nog maanden welles-nietes spelen.
Kan, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Kan er ook bv. 1 ledemaat in een kist zitten?
Ongepaste vraag, maar het kwam toch in me op.
Kijk die docu..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
Nederland van boven is zoveel mooier dan ik verwachtte trouwens
Die is allang dood.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat diegene die op de knop gedrukt niet enorm met zichzelf in de knoei is nu, daarom hoop ik ook -en wellicht is het ijdele hoop- dat hij naar zijn geweten luistert en zichzelf wilt aangeven om zn straf te ondergaan.
Wel van gehoord, weet niet of ze online te bekijken zijn?quote:
Torents are your friendsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wel van gehoord, weet niet of ze online te bekijken zijn?
Als je toch bezig bent, we hebben onze geweldige serie gejat van de even geweldige BBC-serie Britain From Above.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar die spelen gewoon mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah, geen idee hoe lang het gaat duren. Heb het idee dat de Amerikanen meer weten dan wat ze tot nu toe hebben verklaard.
http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
Nederland van boven is zoveel mooier dan ik verwachtte trouwens
Vast wel op uitzendinggemist, maar je zou ze eigenlijk in HD moeten kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waar hun familie woont.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar worden al deze mensen begraven?
Eerst seizoen is de moeit waardquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gewoon in hun woonplaatsen neem ik aan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat voedt mijn nationalistische trots nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, we hebben onze geweldige serie gejat van de even geweldige BBC-serie Britain From Above.
Het is een zorgvuldig uitgedacht plan van Poetin, en hij geëist dat de separatisten de uitvoering zouden doen, voor wat hoort wat immers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar ok, RUS zou wapens hebben geleverd aan de seperatisten. Er is niet geschoten door Rusland. Dus volgens mij hoe je het went of keert, Rusland blijft indirect verantwoordelijk en de seperatisten direct verantwoordelijk.
Nou op mijn Facebook deelde iemand een bericht. En dat zou de dader zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat diegene die op de knop gedrukt niet enorm met zichzelf in de knoei is nu, daarom hoop ik ook -en wellicht is het ijdele hoop- dat hij naar zijn geweten luistert en zichzelf wilt aangeven om zn straf te ondergaan.
Toen hij die raket afschoot lagen er naast de raketinstallatie tientallen lege flessen wodka, lijkt me sterk dat hij zich iets herinnerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef TLC het volgende:
Oh sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
dat voedt mijn nationalistische trots niet
waar de familie dat wilquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
jupsquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Er blijven denk ik ook families over wiens zoon of dochter nooit geidentificeerd worden of niet?
Dat er gewoon niks van over is?
Sorry ik denk heel morbide
Bepalen de nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |