twitter:GeoffPyatt twitterde op woensdag 23-07-2014 om 11:18:22Here is imagery of the #Russian training facility for separatists very near the #Ukraine border. #MH17 http://t.co/l4ru0pgvrc reageer retweet
De zekerheid is er al. Iedereen die de MH017/17JUL heeft genomen, leeft niet meer. Inclusief 2 honden, duiven en tropische vogels die tussen de vracht zaten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat bazelt die man op tv nou?
Dat er voor de nabestaanden nu een einde komt aan de onzekerheid?
40 lichamen arriveren vandaag en volgens de berichten liggen er nog resten op de crashsite, die nog steeds slecht toegankelijk is en niet is afgezet. Sorry hoor, word hier even boos over.
Het zijn raketten met hoog explosief, geen shrapnel shells. Die tekening stelt het voor alsof je een hoop fragmenten krijgt die vooruit vliegen. Dat is dus onzin, als de raket met de neus naar het doel gericht zou detoneren dan wordt het enkel door de resten van de elektronica en radar geraakt, de fragmentatie ring expandeert zo snel dat niets ervan het vliegtuig zou raken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit zijn raketten uit de jaren 80
twitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 14:56:34Kiev meldt terugtrekking rebellen van rand Donetsk naar centrum, maar wij zagen nog zwaar materiaal rond middaguur aan de rand. reageer retweet
Ik wacht wel op de topics met 'wat deed jij in de minuut?'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Alvast een klaagtopic in KLB openen over dat je niet weet wat je moet doen.
Zijn het echt lichamen of lichaamsdelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De zekerheid is er al. Iedereen die de MH017/17JUL heeft genomen, leeft niet meer. Inclusief 2 honden, duiven en tropische vogels die tussen de vracht zaten.
Het enige is dat die lichamen terug moeten naar dierbaren na identificatie. Alleen die identificatie gaat langer duren dan dat 298 lichamen overgevlogen zijn.
Ook mag dat wel met een beetje meer respect gebeuren dan dat stuk met de trein. Eigen kist, eigen plekje op de grond, goed strappen ipv in een bodybag in de trein geflikkerd.
Ze zijn in veilig gebied. Rustig aan.
Beide, helaas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zijn het echt lichamen of lichaamsdelen?
En de sigs "I was there when FOK! went black, RIP MH17 blabla"quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de topics met 'wat deed jij in de minuut?'.
In Nederland zijn lichamen. Dat wordt onderzocht in Charkov voordat ze in een kist gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zijn het echt lichamen of lichaamsdelen?
Had ik al gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Niet dat de details zo belangrijk zijn, maar die stupide tekening is compleet onrealistisch en bovendien veel te groot, laat die gewoon weg.
Dat waren we sowieso van planquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef sneakydesert het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
Vandaag is de dag van de nationale rouw. In het kader hiervan wordt er na de landing omstreeks 16:00 uur een minuut stilte gehouden. FOK! zal hier aan meedoen, en gaat omstreeks 16:00 uur een minuut op zwart.
Lichaamsdelen ook hoor, die laten ze daar niet achter.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
In Nederland zijn lichamen. Dat wordt onderzocht in Charkov voordat ze in een kist gaan.
Ja, dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus het forum gaat op zwart om 16:00?
Niet alle lichamen zijn weg van de plek waar het vliegtuig is gecrasht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De zekerheid is er al. Iedereen die de MH017/17JUL heeft genomen, leeft niet meer. Inclusief 2 honden, duiven en tropische vogels die tussen de vracht zaten.
Het enige is dat die lichamen terug moeten naar dierbaren na identificatie. Alleen die identificatie gaat langer duren dan dat 298 lichamen overgevlogen zijn.
Ook mag dat wel met een beetje meer respect gebeuren dan dat stuk met de trein. Eigen kist, eigen plekje op de grond, goed strappen ipv in een bodybag in de trein geflikkerd.
Een Colin Powelltjequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GeoffPyatt twitterde op woensdag 23-07-2014 om 11:18:22Here is imagery of the #Russian training facility for separatists very near the #Ukraine border. #MH17 http://t.co/l4ru0pgvrc reageer retweet
Nee maar er komen geen zakken met 6 armen aan, bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lichaamsdelen ook hoor, die laten ze daar niet achter.
nee op blauwquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Natuurlijk moeten we 'blij' zijn dat er inmiddels slachtoffers hier arriveren. En ik hoop dat de identificatie spoedig verloopt. Maar we zijn er nog lang niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef yamazaki het volgende:
is de Hercules ook live te volgen op flightradar ? iemand een tracknummer ?
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef yamazaki het volgende:
Neemt niet weg waarom je nu als een gek de wel geborgenen moet opstapelen om ze in 1 airlift naar EIN te krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet alle lichamen zijn weg van de plek waar het vliegtuig is gecrasht.
Oh zo, nee die worden ook apart gekist. Dat zullen denk ik kleine kisten zijn die buiten het oog van de camera's worden vervoerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee maar er komen geen zakken met 6 armen aan, bedoelde ik meer.
Ah dat was vanmiddag pas geopend. Bedankt voor het meedenken iigquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zag geen mededeling, dus had ik zelf maar een topic geopend in feedback.
Hij gaat te snel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer
NEEquote:
MED / FOK! op zwartquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zag geen mededeling, dus had ik zelf maar een topic geopend in feedback.
En hij zou pas om 16:00 uur aan komen? Als ik het zo zie is er hij er al veel eerder?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer
15:50 zou de tijd nu zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
En hij zou pas om 16:00 uur aan komen? Als ik het zo zie is er hij er al veel eerder?
er komen er totaal 2 vandaag hequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
En hij zou pas om 16:00 uur aan komen? Als ik het zo zie is er hij er al veel eerder?
Ze landen iets eerder en taxiën dan naar de juiste plaats.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze landen iets eerder en taxiën dan naar de juiste plaats.
Verder zal bij het inzetten van de landing de snelheid ook wel omlaag gaan, dus ik denk dat hij mooi op tijd is. En ze wachten tot beiden toestellen aan de grond staan.
Sterkte met die minuut zonder het fok forum.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://nos.nl/liveblog/67(...)uw.html#update-41067quote:
Voor degenen die willen weten wat er straks gaat gebeuren.quote:Wat gebeurt er straks in Eindhoven?
De twee legertoestellen met daarin de eerste veertig lichamen landen naar verwachting even voor 16.00 uur in Eindhoven. Het is onduidelijk welke slachtoffers nu vanuit Oekraïne zijn overgevlogen. De identificatie gebeurt de komende dagen in Hilversum. Na de landing taxiën de toestellen naar het militaire deel van het vliegveld en komen naast elkaar tot stilstand. Dan volgt de taptoe en wordt een minuut stilte gehouden.
De veertig kisten met stoffelijke overschotten worden door draagploegen van Defensie uit de vliegtuigen gehaald. Daarvan zijn er zes opgeroepen. Iedere ploeg bestaat uit acht dragers en een commandant. Ze gaan via de laadklep de toestellen binnen en dragen de kisten één voor één naar de opgestelde rouwauto's.
Als dat is afgerond, kan de colonne vertrekken naar de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum. De verwachting is dat het vertrek rond 17.15 uur zal zijn. Op vliegbasis Eindhoven worden geen toespraken gehouden. Nabestaanden kunnen plaatsnemen in een hangar met zicht op het veld.
Hemelsbreed 220 KM. Als hij op topsnelheid zou (door)vliegen en zichzelf op het vliegveld van Eindhoven neer laat storten, duurt het nog een half uur eer dat zal gebeuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
6 draagploegen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/67(...)uw.html#update-41067
[..]
Voor degenen die willen weten wat er straks gaat gebeuren.
Ja dat is ook echt de essentiequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Sterkte met die minuut zonder het fok forum.
Op 18 juli zei het pentagon dat de rebellen training in gebruik van de BUK ontvingen in Rusland, maar voegden eraan toe dat ze niet wisten wie hen trainde.quote:
Het schijnt geoefend te zijn, dus iemand heeft er over nagedacht. Maar wat jij zegt klinkt ook logisch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:09 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
6 draagploegen?
Is dat niet onhandig? Als je er 8 doet kan elke ploeg 5 keer lopen, nu gaat dat heel onregelmatig lijkt me
Ach ja, de experts zullen het wel weten
quote:Als de vliegtuigen uit Charkov naar het platform zijn getaxied wordt zo dicht mogelijk rond 16.00 uur de Last Post gespeeld en meteen erna een minuut stilte gehouden.
De organisatie van de ceremonie heeft dat woensdag aan de massaal toegestroomde pers meegedeeld.
Na de minuut stilte worden de kisten door militairen uit de vliegtuigen gedragen en in rouwauto’s geplaatst. Er spreekt niemand.
In colonne rijden ze in ongeveer anderhalf uur onder politiebegeleiding naar Hilversum.
Op de basis worden woensdag 1000 nabestaanden van alle slachtoffers verwacht. Ze worden afgeschermd van de pers.
nu.nl
Jepquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef gijsman het volgende:
Vliegtuig is al aan het dalen thv Oberhausen
twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist lees ik dat er een vliegtuig van Transasia in Taiwan is neergestort.twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
Wut? Erg weinig info dit..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Zojuist lees ik dat er een vliegtuig van Transasia in Taiwan is neergestort.twitter:PzFeed twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:56BREAKING NEWS: TRANSASIA PASSENGER PLANE CRASHES IN TAIWAN reageer retweet
Voor een seconde dacht ik dat je het over Transavia hadquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb PzFeed al heel wat nieuws zien brengen, dus ik hou nog even een slag om de arm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:14 schreef sneakydesert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |