Mensen zeuren veel over Nederland, maar we zijn toch een gebroederlijk volk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef sneakydesert het volgende:
Ik vind het zelf wel fijn om te zien wat we hier in Nederland binnen 24 uur allemaal kunnen regelen als er een nationale rouw is afgekondigd.
Die stoeltjes zullen wel voor WA en Max e..d zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Poeke het volgende:
Moeten de nabestaanden nou in de volle zon en onder zicht van alle pers daar zitten
Ik heb eerlijk gezegd voorlopig ook alle lof voor wat we hier als land in 24 uur kunnen bewerkstelligen, diep respect voor iedereen die daar aan bijgedragen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef sneakydesert het volgende:
Ik vind het zelf wel fijn om te zien wat we hier in Nederland binnen 24 uur allemaal kunnen regelen als er een nationale rouw is afgekondigd.
Is blijven hangen door het WK.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen zeuren veel over Nederland, maar we zijn toch een gebroederlijk volk.
+1quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd voorlopig ook alle lof voor wat we hier als land in 24 uur kunnen bewerkstelligen, diep respect voor iedereen die daar aan bijgedragen heeft.
Zou mooi zijn als ze anoniem tussen de nabestaanden in zouden gaan zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die stoeltjes zullen wel voor WA en Max e..d zijn
Nee, zie zitten onder een witte tent aan de overkant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die stoeltjes zullen wel voor WA en Max e..d zijn
Niet alleen door het WK, niet alleen door deze situatie. Na de moord op Van Gogh ook, na de moord op Fortuyn, na de aanslag in Alphen aan de Rijn, na de aanslag op Koninginnedag.. Ga zo maar door.quote:
Dit zijn raketten uit de jaren 80quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef meth1745 het volgende:
Jezus doe die domme 2de pic toch uit de OP, denk je dat ze met een shrapnel granaat zijn neergeschoten?
Tegenwoordig gebruiken AA warheads minstens annular blast fragmentation of continuous rod,
[ afbeelding ]
expanderende ring van fragmenten dus, en detonatie als raket naast het doel is (of eigenlijk als het doel naast de raket is).
En de high tech warheads gebruiken inition based fragment control, waarmee de fragmenten optimaal op het doel worden gericht:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze anoniem tussen de nabestaanden in zouden gaan zitten.
Wil je ze opstapelen?quote:
Oh dacht dat die bedoeld werden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nee, zie zitten onder een witte tent aan de overkant.
Zal vanwege veiligheidsoverwegingen niet gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, in elk geval tussen het volk. Je snapt de boodschap wel denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waarom?Alsof ze dat überhaupt anoniem kunnen
Ik dacht gelezen te hebben dat de nabestaanden niet voor de camera's zichtbaar zouden zijn, maar kan het niet meer vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weleens van transportvliegtuigen gehoord? Ze reizen niet met een Boeing hè..quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wil je ze opstapelen?
Liggende lichamen nemen meer ruimte in dan zittende personen. Niet alles kan in een keer mee.
Zou ergens ook wel terecht zijn.. Die mensen maken al genoeg mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de nabestaanden niet voor de camera's zichtbaar zouden zijn, maar kan het niet meer vinden.
Beetje grove taal, maar goed, ik denk dat voor een leek dat plaatje duidelijker is (zonder afbreuk te doen aan de grote lijnen) dan dit plaatje van jou. Bovendien kan ik niet terugvinden of het BUK systeem ook dit soort bewapening gebruikt, en zo te zien heb jij ook geen bronvermelding daarvoor, dus ik laat het zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef meth1745 het volgende:
Jezus doe die domme 2de pic toch uit de OP, denk je dat ze met een shrapnel granaat zijn neergeschoten?
Tegenwoordig gebruiken AA warheads minstens annular blast fragmentation of continuous rod,
[ afbeelding ]
expanderende ring van fragmenten dus, en detonatie als raket naast het doel is (of eigenlijk als het doel naast de raket is).
En de high tech warheads gebruiken inition based fragment control, waarmee de fragmenten optimaal op het doel worden gericht:
[ afbeelding ]
Oh, ok. Legitiemquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de nabestaanden niet voor de camera's zichtbaar zouden zijn, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef sneakydesert het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
Vandaag is de dag van de nationale rouw. In het kader hiervan wordt er na de landing omstreeks 16:00 uur een minuut stilte gehouden. FOK! zal hier aan meedoen, en gaat omstreeks 16:00 uur een minuut op zwart.
Precies, plus het zijn mensen die niet om publiciteit hebben gevraagd. Sommige zoeken het misschien zelf op maar niet iedereen zit daar op te wachten. Van de week konden ze ook weg via een achterdeur buiten het zicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou ergens ook wel terecht zijn.. Die mensen maken al genoeg mee.
De lichamen zitten in een kist, met wat ruimte tussen alle kisten is een vliegtuig al snel vol.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Weleens van transportvliegtuigen gehoord? Ze reizen niet met een Boeing hè..
Dat was iig wél deze week op een eerdere nabestaandenbijeenkomst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
FOK! gaat even op zwart:
Vandaag is de dag van de nationale rouw. In het kader hiervan wordt er na de landing omstreeks 16:00 uur een minuut stilte gehouden. FOK! zal hier aan meedoen, en gaat omstreeks 16:00 uur een minuut op zwart.
FOK! gaat even op zwart:
De C-17 is wel degelijk een Boeing....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Weleens van transportvliegtuigen gehoord? Ze reizen niet met een Boeing hè..
Mooi gebaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef sneakydesert het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
Aircraft(C130)quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
De C-17 is wel degelijk een Boeing....
C130 =/= C17quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aircraft(C130)
Lockheed C130H Hercules
Vlak na elkaar in elk gevalquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef Partypoeper het volgende:
Die vliegtuigen gaan niet tegelijkertijd arriveren, of wel?
Hercules is in omgeving Frankfurt, Boeing is net voorbij Warschau
Boeing C-17 Globemaster IIIquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aircraft(C130)
Lockheed C130H Hercules
De Australische vliegt sneller, die haalt het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef Partypoeper het volgende:
Hoezo iteejer? Danny trekt gewoon toch even de stekker uit zijn servertje op de zolderkamer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi gebaarfijn dat het gelukt is Iteejer ofzo te pakken te krijgen
Of ze vliegen een paar rondjes in de buurt van Eindhoven.. Ze zouden 2 minuten na elkaar aankomen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat vliegtuig 1 er over 45 minuten al wel is, of gaan ze zo bewust langzaam vliegen om precies op 1600 aan te komen?
Boeing gaat bijna twee keer zo snelquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:45 schreef Partypoeper het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
En dit vind je echt grappig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hoezo iteejer? Danny trekt gewoon toch even de stekker uit zijn servertje op de zolderkamer?
Voorzover ik begreep nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Staat het Australische toestel ook op FlightRadar
Neequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Staat het Australische toestel ook op FlightRadar
twitter:FMCnl twitterde op woensdag 23-07-2014 om 14:36:33Royal Australian Air Force Boeing C-17A Globemaster III tail nr A41-209 south of Warsaw Poland inb. Eindhoven AB #MH17 #bringthemhome reageer retweet
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:51 schreef RVer het volgende:
Twee straaljagers neergehaald in oosten van Oekraïne
http://www.elsevier.nl/Bu(...)n-Oekraine-1565091W/
Niet erg joh, kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry hoor, word hier even boos over.
Wat bazel je nou zelf. Ze kunnen er maar 40 stuks per keer meenemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat bazelt die man op tv nou?
Dat er voor de nabestaanden nu een einde komt aan de onzekerheid?
40 lichamen arriveren vandaag en volgens de berichten liggen er nog resten op de crashsite, die nog steeds slecht toegankelijk is en niet is afgezet. Sorry hoor, word hier even boos over.
Maar wat moet ik dan gaan doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef sneakydesert het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
Omdat je hiermee eeen teken afgeeft dat er nu iig serieus werk van wordt gemaakt, en daarmee komt EEN BEGIN aan het einde van de onzekerheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat bazelt die man op tv nou?
Dat er voor de nabestaanden nu een einde komt aan de onzekerheid?
40 lichamen arriveren vandaag en volgens de berichten liggen er nog resten op de crashsite, die nog steeds slecht toegankelijk is en niet is afgezet. Sorry hoor, word hier even boos over.
http://nos.nl/artikel/678365-timmermans-weer-naar-oekraine.htmlquote:Timmermans weer naar Oekraïne
Toegevoegd: woensdag 23 jul 2014, 14:47
Minister Timmermans en zijn Australische collega Bishop gaan morgen weer naar Oekraïne. De bewindslieden spreken met de Oekraïense regering over de laatste stand van zaken rond de ramp met het toestel van Malaysia Airlines.
Timmermans en Bishop informeren Kiev over hun internationale inspanningen die in Europees en VN-verband plaatsvinden. Ook zal er worden gesproken over het verloop van het onderzoek naar de ramp.
Nederland en Australië werken nauw samen aan de uitvoering van de veiligheidsraad resolutie die afgelopen maandag unaniem werd aangenomen in New York.
Onduidelijk
Het is onduidelijk of er ook gesproken zal worden over de mogelijke een internationale politiemacht. Vanochtend zei de Oekraïense president Porosjenko dat Nederland aandringt op het sturen van een internationale politiemacht naar de rampplek in Oekraïne.
Afgelopen vrijdag en zaterdag was Timmermans ook in Oekraïne. In Kiev sprak hij met premier Jatsenjoek en de president Porosjenko.
Fappen, 2x moet mogelijk zijn in die minuutquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan gaan doen?
Is daar wel eens over nagedacht?
Even genieten van een minuut niet modereren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
een minuut lang op F5 drukken tot we terug zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat bazel je nou zelf. Ze kunnen er maar 40 stuks per keer meenemen.
Alvast een klaagtopic in KLB openen over dat je niet weet wat je moet doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |