Had ik al gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Niet dat de details zo belangrijk zijn, maar die stupide tekening is compleet onrealistisch en bovendien veel te groot, laat die gewoon weg.
Dat waren we sowieso van planquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef sneakydesert het volgende:
FOK! gaat even op zwart:
Vandaag is de dag van de nationale rouw. In het kader hiervan wordt er na de landing omstreeks 16:00 uur een minuut stilte gehouden. FOK! zal hier aan meedoen, en gaat omstreeks 16:00 uur een minuut op zwart.
Lichaamsdelen ook hoor, die laten ze daar niet achter.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
In Nederland zijn lichamen. Dat wordt onderzocht in Charkov voordat ze in een kist gaan.
Ja, dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus het forum gaat op zwart om 16:00?
Niet alle lichamen zijn weg van de plek waar het vliegtuig is gecrasht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De zekerheid is er al. Iedereen die de MH017/17JUL heeft genomen, leeft niet meer. Inclusief 2 honden, duiven en tropische vogels die tussen de vracht zaten.
Het enige is dat die lichamen terug moeten naar dierbaren na identificatie. Alleen die identificatie gaat langer duren dan dat 298 lichamen overgevlogen zijn.
Ook mag dat wel met een beetje meer respect gebeuren dan dat stuk met de trein. Eigen kist, eigen plekje op de grond, goed strappen ipv in een bodybag in de trein geflikkerd.
Ze zijn in veilig gebied. Rustig aan.
Een Colin Powelltjequote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GeoffPyatt twitterde op woensdag 23-07-2014 om 11:18:22Here is imagery of the #Russian training facility for separatists very near the #Ukraine border. #MH17 http://t.co/l4ru0pgvrc reageer retweet
Nee maar er komen geen zakken met 6 armen aan, bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lichaamsdelen ook hoor, die laten ze daar niet achter.
nee op blauwquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus het forum gaat op zwart om 16:00?
Natuurlijk moeten we 'blij' zijn dat er inmiddels slachtoffers hier arriveren. En ik hoop dat de identificatie spoedig verloopt. Maar we zijn er nog lang niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De zekerheid is er al. Iedereen die de MH017/17JUL heeft genomen, leeft niet meer. Inclusief 2 honden, duiven en tropische vogels die tussen de vracht zaten.
Het enige is dat die lichamen terug moeten naar dierbaren na identificatie. Alleen die identificatie gaat langer duren dan dat 298 lichamen overgevlogen zijn.
Ook mag dat wel met een beetje meer respect gebeuren dan dat stuk met de trein. Eigen kist, eigen plekje op de grond, goed strappen ipv in een bodybag in de trein geflikkerd.
Ze zijn in veilig gebied. Rustig aan.
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef yamazaki het volgende:
is de Hercules ook live te volgen op flightradar ? iemand een tracknummer ?
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef yamazaki het volgende:
Neemt niet weg waarom je nu als een gek de wel geborgenen moet opstapelen om ze in 1 airlift naar EIN te krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet alle lichamen zijn weg van de plek waar het vliegtuig is gecrasht.
Oh zo, nee die worden ook apart gekist. Dat zullen denk ik kleine kisten zijn die buiten het oog van de camera's worden vervoerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee maar er komen geen zakken met 6 armen aan, bedoelde ik meer.
Ah dat was vanmiddag pas geopend. Bedankt voor het meedenken iigquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zag geen mededeling, dus had ik zelf maar een topic geopend in feedback.
Hij gaat te snel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt niet lang meer
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |