ik mag tog hopen dat zelfs jij op het moment dat 'het leger' zo'n gebouw invorderd om als barak of als wapenopslagplaats te dienen met de wenkbrouwen begint te trekken als de kindertjes er nog gewoon naar school moeten iedere dagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja kinderen in een school he.. Altijd weer die hamas die kinderen gewoon in een school laat zitten! Dat kan toch echt niet, kinderen naar school sturen op een doordeweekse dag.
Is een verlaten school.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja kinderen in een school he.. Altijd weer die hamas die kinderen gewoon in een school laat zitten! Dat kan toch echt niet, kinderen naar school sturen op een doordeweekse dag.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
Israel is currently suffering from an acute shortage of 'parts,' (which he declined to name) and cannot wait for a fresh supply from the U.S. manufacturer, which is planned for over two years from today. (Amir Oren)
En wat doe je er dan als je er met je dronetje overheen vliegt, wenkbrouwen trekkend en alles..quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag tog hopen dat zelfs jij op het moment dat 'het leger' zo'n gebouw invorderd om als barak of als wapenopslagplaats te dienen met de wenkbrouwen begint te trekken als de kindertjes er nog gewoon naar school moeten iedere dag
hoop ik echt
Als het doel van Israel was het doodmaken van zoveel mogelijk civiele burgers, zouden we binnen 2 weken praten over een 500.000 doden en niet het huidige aantal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Typisch Israel, typisch terrorisme, zoveel mogelijk civiele burgers doodmaken.
Maargoed zoals Netanyahu zelf al zegt: 'with targeting civilians'
Idd, als burgerslachtoffers geen probleem, dus een ongeluk, zouden zijn was dit conflict in 24 uur voorbij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het doel van Israel was het doodmaken van zoveel mogelijk civiele burgers, zouden we binnen 2 weken praten over een 500.000 doden en niet het huidige aantal.
10 minuten, één Pakistaanse kernbom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Idd, als burgerslachtoffers geen probleem, dus een ongeluk, zouden zijn was dit conflict in 24 uur voorbij.
als je de opdracht krijgt om een wapenopslagplaats te bombarderen dan haal je gewoon die trekker over ervanuitgaande dat er geen kindertjes in de schoolbanken zitten wat dat kan zo'n dronetje ook niet ruiken natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat doe je er dan als je er met je dronetje overheen vliegt, wenkbrouwen trekkend en alles..
Haal je dan die trigger over of denk je dan 'kxkjadslkdjxxxxx ruis op de lijn ik hoorde je orders niet goed, meneer de generaal'
Netanyahu was toch geen goede bron zei je? Oja, en nu het in je straatje ligt opeens wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is een verlaten school.
Daarnaast, alsof iemand een geheel gebouw moet opblazen omdat er een paar wapentjes in zitten.![]()
Maargoed zoals Netanyahu zelf al zegt: 'with targeting civilians'
Ja, inzetting is gewoon deel van je dienstplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Maanvis het volgende:
Zijn de soldaten van de IDF eigenlijk verplicht om mee te doen met deze acties? Want ik weet dat ze dienstplicht hebben maar niet of het IDF deels opgebouwd is uit dienstplichtigen.
itt jou heeft hij wel een puntquote:
Nee sjappie, jij snapt gewoon echt helemaal nooit iets.quote:
Ik heb nergens gezegd dat het doel van de Israëlische bezetters en kolonisten het maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef sp3c het volgende:
itt jou heeft hij wel een punt
als het de israeli's om burgerslachtoffers zou gaan dan zijn ze afschuwelijk slecht in hun werk
Ik las ook dat Hamas instructies zou hebben gegeven om iedere Palestijnse dode te kenmerken als een onschuldige burger. Je weet dus niet hoeveel Hamas strijders zijn gestorven,quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
itt jou heeft hij wel een punt
als het de israeli's om burgerslachtoffers zou gaan dan zijn ze afschuwelijk slecht in hun werk
bron?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik las ook dat Hamas instructies zou hebben gegeven om iedere Palestijnse dode te kenmerken als een onschuldige burger.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er ondertussen in totaal gevallen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik las ook dat Hamas instructies zou hebben gegeven om iedere Palestijnse dode te kenmerken als een onschuldige burger. Je weet dus niet hoeveel Hamas strijders zijn gestorven,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |