Het probleem is dat je dat inderdaad denkt, maar al vind je de situatie voor 2003 beter, dan hoef je nog niet Saddam te steunen want hij blijft een wrede tiran.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef zaid het volgende:
[..]
nee, ik heb net je redenatie onderuit gehaald.
Haha, nou ja Egypte is natuurlijk kwaad op Hamas door de steun die Hamas gaf aan het Moslimbroederschap en Morsi, nou steun ik die kritiek op Hamas wel maar er zit natuurlijk een enorme politieke agenda achter.quote:
vertel waarom is het belangrijk dat ik 2 minuten stil ben terwijl niemand er last van heeft als ik dat niet doe?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef Taxandria het volgende:
Oh het zegt wel degelijk iets over jouw zogenaamde morele kompas.
quote:
dat heeft niks met het conflict tussen sija en soennie te maken.quote:
Ah, dus nu is deze egyptische bron weer WEL betrouwbaar, want kritiek op Gaza...?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Haha, nou ja Egypte is natuurlijk kwaad op Hamas door de steun die Hamas gaf aan het Moslimbroederschap en Morsi, nou steun ik die kritiek op Hamas wel maar er zit natuurlijk een enorme politieke agenda achter.
en weer begin je over wat andersquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat inderdaad denkt, maar al vind je de situatie voor 2003 beter, dan hoef je nog niet Saddam te steunen want hij blijft een wrede tiran.
waaruit blijkt nou dat moslims geen zelfreflectie hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Haha, nou ja Egypte is natuurlijk kwaad op Hamas door de steun die Hamas gaf aan het Moslimbroederschap en Morsi, nou steun ik die kritiek op Hamas wel maar er zit natuurlijk een enorme politieke agenda achter.
bronquote:UNRWA Condemns Placement of Rockets, for a Second Time, in One of Its Schools
Agency Demands Full Respect for the Sanctity of Its Premises in Gaza
Gaza
Today, in the course of the regular inspection of its premises, UNRWA discovered rockets hidden in a vacant school in the Gaza Strip. As soon as the rockets were discovered, UNRWA staff were withdrawn from the premises, and so we are unable to confirm the precise number of rockets. The school is situated between two other UNRWA schools that currently each accommodate 1,500 internally displaced persons.
UNRWA strongly and unequivocally condemns the group or groups responsible for this flagrant violation of the inviolability of its premises under international law.
The Agency immediately informed the relevant parties and is pursuing all possible measures for the removal of the objects in order to preserve the safety and security of the school. UNRWA will launch a comprehensive investigation into the circumstances surrounding this incident.
UNRWA has reinforced and continues to implement its robust procedures to maintain the neutrality of all its premises, including a strict no-weapons policy and regular inspections of its installations, to ensure they are only used for humanitarian purposes.
Palestinian civilians in Gaza rely on UNRWA to provide humanitarian assistance and shelter. At all times, and especially during escalations of violence, the sanctity and integrity of UN installations must be respected.
Is dat volgens jou een bewijs dat Israël de duivel is, of denk je nog verder na en vraag je je net als mij af waarom er in godsnaam ambulances zouden worden getarget?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Meedere bronnen.
http://www.middleeasteye.(...)s-over-640-129158985
Niets nieuws, btw...
Walgelijk hoe er met de lichamen wordt omgegaanquote:
het is sowieso niet de bedoelingquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:03 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is dat volgens jou een bewijs dat Israël de duivel is, of denk je nog verder na en vraag je je net als mij af waarom er in godsnaam ambulances zouden worden getarget?
Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten van waarom er ambulances worden beschoten:
1. De berichten kloppen niet. Er worden geen ambulances getarget door Israël, of de informatie is uit een andere strijd afkomstig, of Pallywood heeft het in scène gezet of iets soortgelijks, voor propaganda-doeleinden. (Deze mogelijkheid is er ALTIJD met berichten uit Gaza.)
2. De ambulances vervoeren geen gewonden, maar strijders en/of wapens
3. De ambulances worden per vergissing beschoten, of worden geraakt door vuur wat voor een ander doel bestemd is (collateral damage)
4. Israël is de duivel en schiet op ambulances omdat Israël de duivel is
Voeg maar wat toe. Wat denk jij?
Wat denk je nou dat er over de hele wereld in oorlogssituaties met slachtoffer wordt omgegaan, ze liggen nog redelijk beschaafd eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Walgelijk hoe er met de lichamen wordt omgegaanAlsof het vee is
Nou en, maakt het niet minder erg voor mij. Walgelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat er over de hele wereld in oorlogssituaties met slachtoffer wordt omgegaan, ze liggen nog redelijk beschaafd eigenlijk.
Die mensen worden gewoon direct begraven hoor. Alsof er nog tijd is om een uitgebreide formele ceremonie te organiseren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Walgelijk hoe er met de lichamen wordt omgegaanAlsof het vee is
Hoe schakel je Hamas uit als ze zelfs scholen gebruiken om raketten af te schieten? Hamas vindt het dus niet erg mochten er kinderen om het leven komen. Ter plekke stuiten de troepen wellicht op boobytraps en vanuit de lucht wat ze volgens mij nu doen lijkt mij ook niet werken gezien de burgerslachtoffers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sowieso niet de bedoeling
dat de palestijnen ze af en toe als troepen/goederentransporten inzetten veranderd daar niet zo bizar veel aan, dat is net zo goed fout
ik zou gewoon die school beschieten maar het blijft een foute beslissing, een keuze uit twee kwadenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe schakel je Hamas uit als ze zelfs scholen gebruiken om raketten af te schieten? Hamas vindt het dus niet erg mochten er kinderen om het leven komen. Ter plekke stuiten de troepen wellicht op boobytraps en vanuit de lucht wat ze volgens mij nu doen lijkt mij ook niet werken gezien de burgerslachtoffers.
Discussieer je mee, of plaats je alleen maar propaganda?quote:
Yep. Het is een afweging. Wat is belangrijker, dat Hamas die raketten behoudt of dat ze een propaganda-overwinning boeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou gewoon die school beschieten maar het blijft een foute beslissing, een keuze uit twee kwaden
dan moet je daar ook je verantwoordelijkheid voor durven nemen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
What else is new. Het is nou niet bijzonder dat er ambulances of ambulancepersoneel onder vuur wordt genomen door Israëliërs.
Gister op nieuwsuur trouwens. Palestijnen worden door Israel gesommeerd om naar het centrum van Gaza te vluchten. Waar vallen de bommen - juist in het in centrum van Gaza.
Tja kinderen in een school he.. Altijd weer die hamas die kinderen gewoon in een school laat zitten! Dat kan toch echt niet, kinderen naar school sturen op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tsja. Laat het maar aan haatbaarden over om dan ook nog kindertjes in zo'n school te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |