abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142642785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Oh dat is zeker relevant, en dat zal ik uitleggen ook, aangezien diezelfde meneer rondloopt met een avatar van Saddam Hoessein, diezelfde manier deze herdenking geen klap interesseert zoals hij zegt, maar opeens begint het morele kompas van Zaid wel te werken als het over de Palestijnen gaat, yeah right, Zaid is dus niet serieus te nemen wat dat betreft.
een herdenking geen klap interesseren zegt niks over moraal.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat Saddam Hoessein een wrede dictator is die jij steunt.
ik heb het al uitgelegd maar daar reageer jij niet inhoudelijk op.

steun jij de irakoorlog?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:31:22 #152
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142642948
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Oh ja, zoals ik al zei, ik zal het herhalen:

Oh dat is zeker relevant, en dat zal ik uitleggen ook, aangezien diezelfde meneer rondloopt met een avatar van Saddam Hoessein, diezelfde manier deze herdenking geen klap interesseert zoals hij zegt, maar opeens begint het morele kompas van Zaid wel te werken als het over de Palestijnen gaat, yeah right, Zaid is dus niet serieus te nemen wat dat betreft.

Daarom is het nodig om dit in het geval van Zaid te melden en misschien wel in meer gevallen.
Volgens mij zei hij dat Irak er niet op vooruit is gegaan na de dood van Saddam. Dat lijkt me niet bepaald een verkeerde opmerking, want dat zegt zo'n beetje iedereen met kennis van zaken, over dat onderwerp.

Dat je een avatar van een massa-moordende dictator hebt, tja, daar valt weinig positiefs voor te bedenken...
pi_142642970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef zaid het volgende:

[..]

een herdenking geen klap interesseren zegt niks over moraal.
Misschien bij jouw opvoeding.
Ben je op 4 mei keurig twee minuten stil?

[..]

quote:
ik heb het al uitgelegd maar daar reageer jij niet inhoudelijk op.

steun jij de irakoorlog?
Je legt weinig uit je verdedigt alleen Saddam Hoessein ik vind dat grappig.
Ik steun het afzetten van Saddam Hoessein, dat die oorlog om verkeerde redenen is gevoerd, dat is natuurlijk niet correct.
pi_142643076
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij dat Irak er niet op vooruit is gegaan na de dood van Saddam. Dat lijkt me niet bepaald een verkeerde opmerking, want dat zegt zo'n beetje iedereen met kennis van zaken, over dat onderwerp.

Dat je een avatar van een massa-moordende dictator hebt, tja, daar valt weinig positiefs voor te bedenken...
Dat Irak er niet op vooruit is gegaan qua beterschap in leed, dat is wel te zien, en de huidige leiding doet er ook niet veel aan om dat veel te verbeteren. Maar het ging om zijn steun voor een dictator, en dan komt er ook nog bij dat het hem geen klap interesseert dat er een herdenking is, nou dan vraag ik me dus af of we Zaid serieus moeten als hij zogenaamd leed ter sprake probeert te brengen dat is dus twijfelachtig.
pi_142643138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Taxandria het volgende:
Ben je op 4 mei keurig twee minuten stil?
als ik bij andere mensen ben en die daar waarde aanhechten wel.
net als bij dit.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Taxandria het volgende:
Je legt weinig uit je verdedigt alleen Saddam Hoessein ik vind dat grappig.
Ik steun het afzetten van Saddam Hoessein, dat die oorlog om verkeerde redenen is gevoerd, dat is natuurlijk niet correct.
wat is er beter geworden sinds 2003 in irak?
weegt dat op tegen meer dan een half miljoen doden en geen veiligheid, slechter onderwijs enz?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142643315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat Irak er niet op vooruit is gegaan qua beterschap in leed, dat is wel te zien, en de huidige leiding doet er ook niet veel aan om dat veel te verbeteren. Maar het ging om zijn steun voor een dictator, en dan komt er ook nog bij dat het hem geen klap interesseert dat er een herdenking is, nou dan vraag ik me dus af of we Zaid serieus moeten als hij zogenaamd leed ter sprake probeert te brengen dat is dus twijfelachtig.
jij steunt de irakoorlog met meer dan een half miljoen doden, 2 miljoen vluchtelingen enz. terwijl irak er alleen maar erg op achteruit is gegaan
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:38:05 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142643318
Bewust ambulances kapot schieten:
pi_142643348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef zaid het volgende:

[..]

als ik bij andere mensen ben en die daar waarde aanhechten wel.
net als bij dit.
Zucht, je kan het ook vanuit jezelf zijn, omdat een volk daar waarde aanhecht dus.

[..]

quote:
wat is er beter geworden sinds 2003 in irak?
weegt dat op tegen meer dan een half miljoen doden en geen veiligheid, slechter onderwijs enz?
Ik zeg niet dat Irak beter is geworden qua omstandigheden, ik zeg dat een wrede dictator is afgezet, daar heb ik geen enkel probleem mee. Dat de situatie nu is zoals hij is, dat is net zo goed de schuld van Saddam, aangezien hij verantwoordelijk is voor scheidslijnen tussen bepaalde groepen, dat bijvoorbeeld Baathleden zich aansluiten bij ISIS, dat is ook niet plotseling en verrassend dat dat gebeurt.
pi_142643549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Taxandria het volgende:
Zucht, je kan het ook vanuit jezelf zijn, omdat een volk daar waarde aanhecht dus.
dan is dat 'een volk' vreemd gezien niemand er last van heeft of het uberhaupt weet, behalve jij omdat ik een reactie een paar seconde na de herdenking heb gepost

quote:
Ik zeg niet dat Irak beter is geworden qua omstandigheden, ik zeg dat een wrede dictator is afgezet, daar heb ik geen enkel probleem mee.
ja en wat was het gevolg van het afzetten van saddam?
een irak dat veel slechter is, 2 miljoen vluchtelingen, half miljoen doden enz.
quote:
Dat de situatie nu is zoals hij is, dat is net zo goed de schuld van Saddam, aangezien hij verantwoordelijk is voor scheidslijnen tussen bepaalde groepen, dat bijvoorbeeld Baathleden zich aansluiten bij ISIS, dat is ook niet plotseling en verrassend dat dat gebeurt.
nee, de vs en de iraakse overheid zijn daar verantwoordelijk voor. zij discrimineren soennieten.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:42:37 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142643573
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, de immer vredelievende PLO weer eens voorbijgekomen, tijd niet gezien hier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142643588
quote:
Volgens mij las ik laatst toch weer een interessant stukje over mevrouw Ashrawi, zelf gestudeerd in Amerika altijd het goede leven gekend, woont in een prachtig huis, terwijl volgens haar zelf andere Palestijnen verhongeren en lijden, nou nou dat ze dat allemaal kan zien vanuit haar gouden paleisje, dit soort lui moet je niet al te serieus nemen.
pi_142643662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Volgens mij las ik laatst toch weer een interessant stukje over mevrouw Ashrawi, zelf gestudeerd in Amerika altijd het goede leven gekend, woont in een prachtig huis, terwijl volgens haar zelf andere Palestijnen verhongeren en lijden, nou nou dat ze dat allemaal kan zien vanuit haar gouden paleisje, dit soort lui moet je niet al te serieus nemen.
dan moeten we jou ook niet serieus nemen, hoe kan jij weten dat saddam wreed was terwijl jij veilig in nederland woont?

onzin redenatie dus.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:44:52 #164
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142643708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Ah, de betrouwbaarheid van de bron wordt weer eens in twijfel getrokken. Tja, zo blijven we bezig, he...!? :')
pi_142643715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef zaid het volgende:

[..]

dan is dat 'een volk' vreemd gezien niemand er last van heeft of het uberhaupt weet, behalve jij omdat ik een reactie een paar seconde na de herdenking heb gepost
Volgens mij geef je toch net toe dat het je geen klap interesseert.

[..]

quote:
ja en wat was het gevolg van het afzetten van saddam?
een irak dat veel slechter is, 2 miljoen vluchtelingen, half miljoen doden enz.
Dat betekent niet dat Saddam een beter alternatief is.
Vraag het de Koerden.

[..]

quote:
nee, de vs en de iraakse overheid zijn daar verantwoordelijk voor. zij discrimineren soennieten.
Dat gebeurt inderdaad door het regime in Bagdad, vraag je maar af waar die conflicten in Irak vandaan komen, het was niet dat Saddam ze probeerde op te lossen.
pi_142643759
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah, de betrouwbaarheid van de bron wordt weer eens in twijfel getrokken. Tja, zo blijven we bezig, he...!? :')
Er is niks zo belangrijk als een betrouwbare bron, of weten hoe door een onbetrouwbare bron heen te prikken, anders maak je jezelf ook schuldig aan het verspreiden van leugens bijvoorbeeld.
pi_142643784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef zaid het volgende:

[..]

dan moeten we jou ook niet serieus nemen, hoe kan jij weten dat saddam wreed was terwijl jij veilig in nederland woont?

onzin redenatie dus.
Ik weet meer dan jij denkt blijkt maar weer.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:46:53 #168
176916 Karrs
2007-2017
pi_142643819
quote:
Says who?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:47:52 #169
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142643875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Er is niks zo belangrijk als een betrouwbare bron, of weten hoe door een onbetrouwbare bron heen te prikken, anders maak je jezelf ook schuldig aan het verspreiden van leugens bijvoorbeeld.
Alleen jij en een aantal anderen hier vinden IEDER kritisch bericht over Israel van een 'onbetrouwbare bron' komen...

Leuk truukje natuurlijk, want dan kun je alles prima ontkennen of verwerpen.
pi_142643889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Taxandria het volgende:
Volgens mij geef je toch net toe dat het je geen klap interesseert.
dus? dat staat niet in contrast met wat ik net typ.

quote:
Dat betekent niet dat Saddam een beter alternatief is.
Vraag het de Koerden.
nogmaals, omdat een klein deel van irak het beter heeft gekregen maakt het niet uit dat de rest van irak vooral veel slechter is geworden, half miljoen doden en 2 miljoen vluchtelingen?

quote:
Dat gebeurt inderdaad door het regime in Bagdad, vraag je maar af waar die conflicten in Irak vandaan komen, het was niet dat Saddam ze probeerde op te lossen.
vertel, wat had saddam moeten doen toen hij aan de macht was qua dat? voor 2003 werd er niet opgelet of je soennie of sjia was.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:48:29 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142643909
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sja, iemand van de PLO aan het woord laten over de situatie gaat nooit een objectief beeld geven natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142643918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Ik weet meer dan jij denkt blijkt maar weer.
nee, ik heb net je redenatie onderuit gehaald.
pi_142643929
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Alleen jij en een aantal anderen hier vinden IEDER kritisch bericht over Israel van een 'onbetrouwbare bron' komen...

Leuk truukje natuurlijk, want dan kun je alles prima ontkennen of verwerpen.
In Haaretz staan vaak hele kritische berichten over Israel, want Joden doen daar wel aan, zelfreflectie, een onbekend begrip in de moslimwereld, blijkt vaker.
pi_142643969
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef zaid het volgende:

[..]

dus? dat staat niet in contrast met wat ik net typ.
Oh het zegt wel degelijk iets over jouw zogenaamde morele kompas.

[..]

quote:
nogmaals, omdat een klein deel van irak het beter heeft gekregen maakt het niet uit dat de rest van irak vooral veel slechter is geworden, half miljoen doden en 2 miljoen vluchtelingen?
Dat maakt Saddam niet minder wreed.

[..]

quote:
vertel, wat had saddam moeten doen toen hij aan de macht was qua dat? voor 2003 werd er niet opgelet of je soennie of sjia was.
Democratiseren.
pi_142643995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef Taxandria het volgende:

[..]

In Haaretz staan vaak hele kritische berichten over Israel, want Joden doen daar wel aan, zelfreflectie, een onbekend begrip in de moslimwereld, blijkt vaker.
en weer praat je onzin:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')