ik claim niet dat het gebouwtje vol kindertjes zatquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik claim niet dat het gebouwtje vol kindertjes zat
nergens
Dan is de situatie die jij hier schetst niet relevantquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag tog hopen dat zelfs jij op het moment dat 'het leger' zo'n gebouw invorderd om als barak of als wapenopslagplaats te dienen met de wenkbrouwen begint te trekken als de kindertjes er nog gewoon naar school moeten iedere dag
hoop ik echt
We mogen niet meer met persoonlijke aanvallen gooien, maar sorry hoor... je wordt echt per minuut triester.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is een verlaten school.
Daarnaast, alsof iemand een geheel gebouw moet opblazen omdat er een paar wapentjes in zitten.![]()
Ten koste van een belangrijk deel van haar arsenaal en troefkaarten zoals de tunnels. Hamas is door dit conflict niet uit haar isolement gekomen, zoals gehoopt. Strategisch gezien heeft Hamas dus alleen maar verloren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef Charismatisch het volgende:
“Neither Egypt or Israel wants to see Hamas reap a victory from this round of fighting,” said David Schenker, a Middle East expert at the Washington Institute for Near East Policy.
Te laat. Hamas heeft beter gepresteerd dan de laatste twee militaire conflicten.
- Operation Cast Lead 2008/2009: 10 dode Israëlische soldaten (4 door friendly fire).
- Operation Pillar of Defense 2012: 2 dode Israëlische soldaten.
- Operation Protective Edge 2014: 32 dode Israëlische soldaten.
Je haat is misselijkmakend. Schaam je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
10 minuten, één Pakistaanse kernbom.
Waar heb je het precies over? Ik quote dat bericht, ik heb nergens aanknopingspunten voor nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je zoekt wel naar aanknopingspunten he? Denk eens na over die oproep en over het doel ervan?
Aldus Karrs, die nooit inhoudelijk ergens op ingaat en alles collectief ontkent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
We mogen niet meer met persoonlijke aanvallen gooien, maar sorry hoor... je wordt echt per minuut triester.
JOH????????????quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Dan is de situatie die jij hier schetst niet relevant
Nah, prestatie meet je niet op die manier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef Charismatisch het volgende:
“Neither Egypt or Israel wants to see Hamas reap a victory from this round of fighting,” said David Schenker, a Middle East expert at the Washington Institute for Near East Policy.
Te laat. Hamas heeft beter gepresteerd dan de laatste twee militaire conflicten.
- Operation Cast Lead 2008/2009: 10 dode Israëlische soldaten (4 door friendly fire).
Karrs levert prima bijdragen aan deze reeks, jij bent gewoon schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over? Ik quote dat bericht, ik heb nergens aanknopingspunten voor nodig.
[..]
Aldus Karrs, die nooit inhoudelijk ergens op ingaat en alles collectief ontkent.
Ah wat schattig, de zionistjes gaan het voor elkaar opnemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Karrs levert prima bijdragen aan deze reeks, jij bent gewoon schijtirritant.
Je weet niet wat hun objectieven zijn; wellicht vinden ze dat ze nog niet genoeg Hamas- en andere terreurbolwerken, -opslagplaatsen of -infrastructuur hebben vernietigd. Wellicht hebben ze zaken aangetroffen die verlenging van de inzet noodzakelijk maken. We weten het gewoon niet buiten wat Gaza en Israël ons vertellen. En daaruit kun je geen conclusies trekken...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik vind het nu wel genoeg eigenlijk. Buitenproportioneel is nu wel een woord dat in me opkomt.
Hou nou eens op met cijfertjes waar je geen conclusies uit kunt halen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef Charismatisch het volgende:
Niet op elke straathoek worden bommen gedropt door israël. Zodra israël een doel heeft om bommen op te droppen is het mogelijk om er drones heen te sturen om te checken of er burgers zijn. Ook de dronepiloten zelf kunnen nog kijken, zoals ook op youtube beelden is te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee, niet op elke straathoek kan en staat zomaar een drone gericht (worden). Wordt ook niet altijd gedaan voor een aanval.
Nee, dat heb je niet, he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over? Ik quote dat bericht, ik heb nergens aanknopingspunten voor nodig.
onzin, zelfs met grondtroepen is het niet altijd mogelijk om vast te stellen of er wel of geen burgers in het spel zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet op elke straathoek worden bommen gedropt door israël. Zodra israël een doel heeft om bommen op te droppen is het mogelijk om er drones heen te sturen om te checken of er burgers zijn. Ook de dronepiloten zelf kunnen nog kijken, zoals ook op youtube beelden is te zien.
Kortom, israël weet precies wanneer er burgerslachtoffers zullen vallen en vindt deze acceptabel.
Dat laatste klopt blijkbaar. Helaas voor de Palestijnen kunnen de Israëli het zich niet veroorloven om niet te schieten, blijkt in de praktijk. (Want ze doen het toch).quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet op elke straathoek worden bommen gedropt door israël. Zodra israël een doel heeft om bommen op te droppen is het mogelijk om er drones heen te sturen om te checken of er burgers zijn. Ook de dronepiloten zelf kunnen nog kijken, zoals ook op youtube beelden is te zien.
Kortom, israël weet precies wanneer er burgerslachtoffers zullen vallen en vindt deze acceptabel.
kappenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, he.Als het je punt ondersteunt, dan is het immers klaar, door naar de koffie en de borrel...
Heb je ooit van het fenomeen "zelf nadenken" gehoord? Of is dat verboden in de moskee waar je heengaat?
die drones moeten dat doen en daar zijn ze ook voor. ze weten vantevoren precies wat ze gaan bombarderen, dat hebben ze zelf gezegd. ook droppen ze pamfletten en bellen ze de huizen die ze gaan bombarderne, ook dat hebben ze zelf gezegd. Een logisch gevolg is dan dat ze weten wie er in die huizen zitten. Ook dat heeft het IDF nog gezegd op hun blog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
onzin, zelfs met grondtroepen is het niet altijd mogelijk om vast te stellen of er wel of geen burgers in het spel zijn
Wat is dit voor onzin? Als ik ergens aanknopingspunten voor nodig heb moet ik zelf iets beweerd hebben, wat hij zei was ik het inhoudelijk mee eens en daarom quote ik het, hoefde ik niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, he.Als het je punt ondersteunt, dan is het immers klaar, door naar de koffie en de borrel...
Heb je ooit van het fenomeen "zelf nadenken" gehoord? Of is dat verboden in de moskee waar je heengaat?
dat er zoveel mensen op zon klein stukje land wonen maakt het juist alleen maar moeilijkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Maanvis het volgende:
voor de duidelijkheid, de gazastrook is amper groter dan amsterdam. het is geen grote moeite om burgerslachtoffers tegen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |