hij vermoedde dat ikea het wel heeft omdat action dichterbij is dan de actionquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet? Hij zegt dat de Action dichterbij is dan de Action. Snappie nou wel?
Nou danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij vermoedde dat ikea het wel heeft omdat action dichterbij is dan de action
eigenlijk best logisch, nu ik het nog eens nalees
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet? Hij zegt dat de Action dichterbij is dan de Action. Snappie nou wel?
Ik ben bij die dingen altijd bang dat er eentje lek is en ik mezelf vergiftigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vroeg er ook weer om die ijsblokjes?? 18st. ¤0.75
Ik gebruik ze altijd om de verloren hoekjes in een koelbox op te vullen. Voor drankjes vind ik gewone ijsklontjes prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vroeg er ook weer om die ijsblokjes?? 18st. ¤0.75
steentjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:46 schreef Erasmo het volgende:
Volgens mij is het slechts ethanol wat er meestal in die dingen zit. Je kunt natuurlijk ook gewoon wat steentjes gebruiken
Die zijn wel cool!quote:
bedoel je weeglepels? die heb ik vandaag gezien jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
heeft iemand weleens gram lepeltjes gezien bij de action?
jep, voor de kruidenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je weeglepels? die heb ik vandaag gezien ja
jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:04 schreef eleganza het volgende:
Hebben ze tegenwoordig nog Scart kabels bij de action?
Naiiiz!quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:15 schreef eleganza het volgende:
[..]
Naiiiz!Dankje voor je snelle antwoord, spring ik zo op de fiets naar de action! Is namelijk 20 minuten fietsen, en om dat nou te doen voor jan lul is... well... uiteindelijk een workout hahaha
Edit: workout after all... ze hadden ze nietOh well... het was mooi weer
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:15 schreef eleganza het volgende:
[..]
Naiiiz!Dankje voor je snelle antwoord, spring ik zo op de fiets naar de action! Is namelijk 20 minuten fietsen, en om dat nou te doen voor jan lul is... well... uiteindelijk een workout hahaha
Edit: workout after all... ze hadden ze nietOh well... het was mooi weer
![]()
Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
We kennen natuurlijk allemaal de HDMI-kabels van Action; maar verkopen ze eigenlijk ook DVI(-D)-kabels?
Heb er van de week waarschijnlijk een nodig maar online zijn ze ook direct zo'n ¤11+.
(China nagelaten maar dat duurt te lang)
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Molo het volgende:
Paar weken geleden zag ik in de nieuwsbrief hamam-handdoeken staan, heeft iemand een idee of die er nog zijn?
[ afbeelding ]
Ze hebben een katoenen zijde en een badstof zijde.
Mooi, ga ik morgen even in de Rotterdamse regio kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
van de week nog gezien (in wormerveer en zaandam)
wat is dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Weet iemand of de Action wasbolletjes te koop heeft?
Maar... wat moet je ermee? Wat is de functie hiervan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef MaLo het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)-50x60cm-wit-natural
[ afbeelding ]
Hij is er weer
Snel kopen, vorig jaar was ik te laat en waren ze al ruim voor kerst uitverkocht
Daar kan ik kleine kerstfrutsels inzettenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar... wat moet je ermee? Wat is de functie hiervan?
Ik zit hier nog in een T-shirt en korte broek en slippers en nu liggen gvd de kerstbomen al in het schapquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er weer
Snel kopen, vorig jaar was ik te laat en waren ze al ruim voor kerst uitverkocht
Misschien een schrale troost voor je: Ik was net in de pauze even kijken bij de Action maar ze lagen nog niet in de winkelquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier nog in een T-shirt en korte broek en slippers en nu liggen gvd de kerstbomen al in het schap
Hier wel. Naast de kerstlampjes!!! En dat terwijl de pepernoten er nog niet eens zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost voor je: Ik was net in de pauze even kijken bij de Action maar ze lagen nog niet in de winkel
Kun je gratis bestellen bij wasmiddel fabrikant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Zo'n kunststof bol waar je vloeibaar wasmiddel in doet en die zet je dan in de wasmachine.
Kreeg je voorheen bij het vloeibaar wasmiddel, maar ik zie ze er nooit meer bij.
Bolletje met maatstreepjes, zoiets als deze.
[ afbeelding ]
Gratis aan te vragen via orderyourdosingdevice.comquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Weet iemand of de Action wasbolletjes te koop heeft?
Ik moest zaterdag twee keer kijken of ik het goed zagquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er weer
Oh, in de Action waar ik vanmiddag was waren nog helemaal geen kerstspullen. Dan de Action in mijn woonplaats woensdag maar proberenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier wel. Naast de kerstlampjes!!! En dat terwijl de pepernoten er nog niet eens zijn
In Schiedam stonden ze al. Wat een pure oogaids die dingen en een belediging voor de stukken constructie vuren waar het van gemaakt is zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, in de Action waar ik vanmiddag was waren nog helemaal geen kerstspullen. Dan de Action in mijn woonplaats woensdag maar proberen.
Laatste twee te pakken gehad, Nice! Handig voor op vakantiequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi, ga ik morgen even in de Rotterdamse regio kijken
Thanks!
Ow.... dat is jammer... Ik heb ze vorig jaar ook niet in het echt gezien omdat ze toen al op warenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
In Schiedam stonden ze al. Wat een pure oogaids die dingen en een belediging voor de stukken constructie vuren waar het van gemaakt is zeg.
En het stort al in als je er naar wijst denk ik
die action in schiedam is wel lekker groot opgezet he? met van die fijne brede paden! ik was er een tijdje geleden met mijn moeder. wat een verschil met de nolenslaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, in de Action waar ik vanmiddag was waren nog helemaal geen kerstspullen. Dan de Action in mijn woonplaats woensdag maar proberen.
Yep. Alleen niet echt een beste kwaliteit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Twiitch het volgende:
Verkopen ze slaapzakken bij de Action?
jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Twiitch het volgende:
Verkopen ze slaapzakken bij de Action?
Nolenslaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die action in schiedam is wel lekker groot opgezet he? met van die fijne brede paden! ik was er een tijdje geleden met mijn moeder. wat een verschil met de nolenslaan
Is voor een festivalweekendje, dus dat maakt niet uit. Bedankt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Alleen niet echt een beste kwaliteit.
Denk dat je de verkeerde gequote hebt, ik woon in het oosten des landsquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die action in schiedam is wel lekker groot opgezet he? met van die fijne brede paden! ik was er een tijdje geleden met mijn moeder. wat een verschil met de nolenslaan
Voor festivals of incidentele logés zijn ze geschikt genoegquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is voor een festivalweekendje, dus dat maakt niet uit. Bedankt.
action zat eerst in de nolenslaan. dat was een vreselijk benauwd rothok waar je contstant tegen iedereen aanliep omdat de paden ultrasmal waren en het er als een doolhof uitzag. en ook het kassasysteem was er dramatisch: 1 rij voor een aantal kassa's. beetje primark idee maar dan zonder omroepstem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Nolenslaan?
Ik ken ze nog groter en ruimer, maar goed, dat zijn ook drukkere winkels dus moet ook wel
Ik zat ook mis, ik typ tot twee keer toe Schiedam maar ik bedoelde Vlaardingenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action zat eerst in de nolenslaan. dat was een vreselijk benauwd rothok waar je contstant tegen iedereen aanliep omdat de paden ultrasmal waren en het er als een doolhof uitzag. en ook het kassasysteem was er dramatisch: 1 rij voor een aantal kassa's. beetje primark idee maar dan zonder omroepstem.
die in de nieuwe passage is pas net open. wij hebben in zaandam ook wel een grotere action dan deze, maar in vergelijking met die bovenstaande is het zo'n mega-vooruitgang
Wat malo is weet ik niet maar een molo is een Fins scheldwoord voor piemel (naar het schijnt)quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, malo/molo wat scheelt het
sorry enzo
Ligt eraan welke formaat. De trolleys bedoel je he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Danielle83 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe duur de handbagage koffers vd Action zijn?
Formaat dat als handbagage mee kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ligt eraan welke formaat. De trolleys bedoel je he?
Dacht dat ze bij 12 euro begonnen tot 18 ofzo?
Thnx Molo en Deezertjequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gratis aan te vragen via orderyourdosingdevice.com
Nohhhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:15 schreef Muck het volgende:
Knutselmutsen
Nu is er weer eentje die een oude Singer-naaimachine wit wil schilderen![]()
Gelukkig reageren de meeste Ria's ook met de opmerking dat ze dat vooral niet moet doen.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Echt he... Ik heb een dressoir waar hij prachtig op zou staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:20 schreef eleganza het volgende:
[..]
Nohhhh![]()
Zonde van zo'n antieke machine!
Ja echt he,.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ze op dat moment dood zijn gegaan
ach een beetje action-fan beplakt het kreng toch met servettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef CherryLips het volgende:
En de kerstboom stond er, maar ik vond hem te verrot en te 'rustiek' voor acht euro. Blijkbaar betekent rustiek bij de Action dat een blinde hem heeft geverfd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach een beetje action-fan beplakt het kreng toch met servetten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
ALS ik al zo'n geboortebord had willen hebben had ik erop gezet:
vanaf dit moment kwam ik slaap tekort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |