die liggen bij mij al een jaar in de vriezer. kom maar halenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik mis herbruikbare ijsblokjes, die kan ik sowieso nergens vinden. Iemand 'n tip? Zijn ze tegenwoordig verboden of zo?
Oooh dat rendierquote:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die liggen bij mij al een jaar in de vriezer. kom maar halen
mixpakken in verschillende kleuren hebben ze wel, geen idee of dat 100 gram isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef gridjuh het volgende:
Zouden ze bij de action a4 papier verkopen van 100 gram, in een blauwe kleur?
Da's te ver weg. Inmiddels online besteld. Kon ze alleen vandaag al goed gebruiken, maar helaas..quote:
De ladyshave van 7,50 werkt anders prima. Beter dan het apparaat van 40,- wat ik ooit heb gekochtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef Deezertje het volgende:
Niks leuks deze week. Dat scheerapparaat van 5 euro kan gewoon niks zijn en dan is vijf euro uitgeven aan prul gewoon echt zonde van je geld.
wat voor ijsblokjesding?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Dat ijsblokjes ding werkte bij mij ook niet. Dekseltje blijft niet vastzitten... Heb het gevoel dat het met de hele partij aan de hand is. Gewoon niet logisch over nagedacht (en misschien daarom wel bij de action beland)?
Heel irritant ja. Heb hem meteen weggegooidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Dat ijsblokjes ding werkte bij mij ook niet. Dekseltje blijft niet vastzitten... Heb het gevoel dat het met de hele partij aan de hand is. Gewoon niet logisch over nagedacht (en misschien daarom wel bij de action beland)?
Ik zag het ook net ja, jubel-jubel weer....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef CherryLips het volgende:
argh Ria op FB heeft een geweldige tafel bij de kringloop gekocht en bewerkt met Actionverf
ik heb bij zoiets ooit gezet dat het zonde was van het origineelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik zag het ook net ja, jubel-jubel weer....![]()
![]()
En ook die reacties eronder weer..... Die zijn al net zo erg!!!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb bij zoiets ooit gezet dat het zonde was van het origineel
is toen een rel geworden
want je moet verplicht al dat geklooi met servetten/gesso en decoverf geweldig vinden.quote:
Hahaha geweldig, ik haat die randjes en servetjes en vooral die teksten overal op. Ik ben nu een theebak aan het overspuiten, stond ook zo'n achterlijke tekst op. Weg ermee, overspuiten met zwarte verf...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
want je moet verplicht al dat geklooi met servetten/gesso en decoverf geweldig vinden.
nou kan ik dat gefreubel altijd wel aardig negeren, maar toen iemand een prachtig houten meubel compleet verneukte met dat afgrijselijke steigerhoutplakfolie lukte het me niet meer om op mijn handen te blijven zitten. en ik kreeg behoorlijk veel bijval tot mijn verrassing.
man man wat was dat mens beledigd
linkje? die heb ik gemistquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
want je moet verplicht al dat geklooi met servetten/gesso en decoverf geweldig vinden.
nou kan ik dat gefreubel altijd wel aardig negeren, maar toen iemand een prachtig houten meubel compleet verneukte met dat afgrijselijke steigerhoutplakfolie lukte het me niet meer om op mijn handen te blijven zitten. en ik kreeg behoorlijk veel bijval tot mijn verrassing.
man man wat was dat mens beledigd
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
helaas... ze was zo kwaad dat ze het hele topic verwijderd heeft.
zeg nou zelf:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Hahaha geweldig, ik haat die randjes en servetjes en vooral die teksten overal op. Ik ben nu een theebak aan het overspuiten, stond ook zo'n achterlijke tekst op. Weg ermee, overspuiten met zwarte verf...
Verrassend hahaha Ik ging er vanuit dat jij geblokkeerd zou zijn....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
helaas... ze was zo kwaad dat ze het hele topic verwijderd heeft.
Dat doet ze best snel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Verrassend hahaha Ik ging er vanuit dat jij geblokkeerd zou zijn....
Ik vind em nog niet eens zo lelijk gewordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef CherryLips het volgende:
argh Ria op FB heeft een geweldige tafel bij de kringloop gekocht en bewerkt met Actionverf
Rendier! Van karton, voor aan de muur!quote:
quote:
Zo jammer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg nou zelf:
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
gruwelijkheid ten top toch?
Waar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Rendier! Van karton, voor aan de muur!
Instant oogaids.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg nou zelf:
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
In een link uit een post die verwijderd is...quote:
zondequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg nou zelf:
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
Echt zonde ja, ziet er niet uit!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef loecje het volgende:
[..]
zonde![]()
gelukkig hoef ik er niet tegenaan te kijken
oerlelijk, in de middeleeuwen kreeg je daar de brandstapel voor, want hekserij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind em nog niet eens zo lelijk geworden
De salontafel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oerlelijk, in de middeleeuwen kreeg je daar de brandstapel voor, want hekserij.
het tv-meubelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De salontafel?
Dat TV-meubel is verschrikkelijk... dat zou gewoon niet moeten mogen zoiets...
nee man, staat al honderd jaar in mn sigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In een link uit een post die verwijderd is...
Nee, volgens mij ,niet, ikea welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef nlboy het volgende:
Verkoopt de Action ook kledingrekken (liefst op wieltjes)?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dank, ik had al zo'n vermoeden. Action zit namelijk dichterbij dan de Action vandaar.
Wat begrijp je nou niet? Hij zegt dat de Action dichterbij is dan de Action. Snappie nou wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |