quote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Wat is nou je mening over het zionisme?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we onze voorkeur in de TT opnemen.
#TeamIsrael!
Alsof het gewone klootjesvolk enige verantwoording heeft in dit conflict.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we onze voorkeur in de TT opnemen.
#TeamIsrael!
Uit Ha'aretz, zondag:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef gohan16 het volgende:
Het feit dat Nederland daar de lokale bevolking hielp geeft al aan dat er een groot verschil is. Ik zie de idf bijv geen noodhospitaaltje bouwen voor de Palestijnse burgers.
Ik vind het wel een mooi iets eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is nou je mening over het zionisme?
Nee, maar het geeft wel de verhoudingen in de samenleving weer. Er komen meer en meer tegenstellingen in Nederland door dit conflict.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alsof het gewone klootjesvolk enige verantwoording heeft in dit conflict.
Waar heb jij het nou weer over? Plot van je nieuwe fictieroman?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen goeie zaak om mensen met Hamasvlaggen en hakenkruizen op het museumplein te zien.
Dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Uit Ha'aretz, zondag:
It was unclear how any civilians would make their way to the hospital, as Hamas was preventing even foreign journalists today from leaving the Strip.
Zag je ook in Parijs:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Geen goeie zaak om mensen met Hamasvlaggen en hakenkruizen op het museumplein te zien.
Er zijn nog genoeg mensen die hebben gewaarschuwd om geen halenkruizen mee te nemen voor demonstraties maar toch luisteren ze nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel de verhoudingen in de samenleving weer. Er komen meer en meer tegenstellingen in Nederland door dit conflict.
conclusie die je zou kunnen trekke is dat blijven doorvechten door de palestijnen Israel in de kaart speeltquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Dit was mijn post van het vorige deel:
Wie zit er toch achter dit sluimerende conflict, juist, degenen die geen vrede willen.
Men neemt een groepje lui van hooguit 40 a 50 man, betaalt ze goed geld en zij sturen een kilometer of 20 a 30 vanaf de grens raketten op Israël.
Hierop luiden de alarmsirenes en raakt het volk in een psychologie van zelfverdediging en de behoefte om te moeten terugslaan, dat is er gaande.
Die mensen die die paar raketten afschieten daar gebeurt uiteraard niets mee, de onschuldige mensen zijn zoals altijd weer het slachtoffer.
Tevens zijn het experts die die raketten afvuren want zoals altijd slaan ze weer in op een leeg terrein, maar de sirenes en het klimaat van angst zijn weer genoeg om een 'tegenaanval' te beginnen.
Dit is allemaal nergens voor nodig er is een heel vies spel aan de hand en hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er weer vele onschuldige slachtoffers vallen, want degenen die die paar raketten afvuurden op Israël genieten nu en hebben maling aan alles.
Ter aanvulling;
[ afbeelding ]
Het laatste stukje van het project is nu gaande, de laatste kleine beetjes land van de Palestijnen afpakken want dan is het plan pas klaar.
Veel Joden hebben ook gewoon land gekocht daar hé. Ook is het nooit het land van de Palestijnen geweest, palestina heeft ooit bestaan als provincie van de Romeinen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Dit was mijn post van het vorige deel:
Wie zit er toch achter dit sluimerende conflict, juist, degenen die geen vrede willen.
Men neemt een groepje lui van hooguit 40 a 50 man, betaalt ze goed geld en zij sturen een kilometer of 20 a 30 vanaf de grens raketten op Israël.
Hierop luiden de alarmsirenes en raakt het volk in een psychologie van zelfverdediging en de behoefte om te moeten terugslaan, dat is er gaande.
Die mensen die die paar raketten afschieten daar gebeurt uiteraard niets mee, de onschuldige mensen zijn zoals altijd weer het slachtoffer.
Tevens zijn het experts die die raketten afvuren want zoals altijd slaan ze weer in op een leeg terrein, maar de sirenes en het klimaat van angst zijn weer genoeg om een 'tegenaanval' te beginnen.
Dit is allemaal nergens voor nodig er is een heel vies spel aan de hand en hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er weer vele onschuldige slachtoffers vallen, want degenen die die paar raketten afvuurden op Israël genieten nu en hebben maling aan alles.
Ter aanvulling;
[ afbeelding ]
Het laatste stukje van het project is nu gaande, de laatste kleine beetjes land van de Palestijnen afpakken want dan is het plan pas klaar.
Degenen die die raketten afvuren weten heel goed waar ze mee bezig zijn en dat het allemaal ten nadele van de Palestijnen werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
conclusie die je zou kunnen trekke is dat blijven doorvechten door de palestijnen Israel in de kaart speelt
bij iedere grote actie verliezen ze land, levens en geloofwaardigheid
ik zou ermee kappen
De natte droom van Bin Laden. En van jou kennelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel de verhoudingen in de samenleving weer. Er komen meer en meer tegenstellingen in Nederland door dit conflict.
Ja echt kansloos, of Joodse winkels plunderen. Ik zou zeggen ga in Gaza vechten als je echt iets wil bereikenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zag je ook in Parijs:
A protester wearing a gas mask and a keffiyeh gestures while holding a fake rocket with the Israeli flag, swastikas and a nuclear symbol, July 13, 2014 in Paris, during a demonstration against Israel and in support of residents in the Gaza Strip. (Kenzo Tribouillard/AFP/Getty Images)
[ afbeelding ]
Dit soort dom volk is even dom als de Israeli's die alle arabieren en linkse mensen dood willen. Je hebt ze overal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zag je ook in Parijs:
A protester wearing a gas mask and a keffiyeh gestures while holding a fake rocket with the Israeli flag, swastikas and a nuclear symbol, July 13, 2014 in Paris, during a demonstration against Israel and in support of residents in the Gaza Strip. (Kenzo Tribouillard/AFP/Getty Images)
[ afbeelding ]
Wie vuren de raketten af volgens jou, de agenten van de zionisten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Degenen die die raketten afvuren weten heel goed waar ze mee bezig zijn en dat het allemaal ten nadele van de Palestijnen werkt.
Ik geloof niet dat je dit serieus meent, dus zal het er maar bij laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi iets eigenlijk.
Inderdaad hypocrieten, over deze TT vorige week hoorde je niemandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef ntm het volgende:
Ga nou maar weer verder met de discussie, niet zo zeuren over een TT joh
Degenen die een conflict willen aanwakkeren om zodoende een plan ten uitvoering te brengen. Want dit allemaal kwam zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie vuren de raketten af volgens jou, de agenten van de zionisten?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef klawie het volgende:
Triets dat iemand zijn tt wordt verwijderd benadrukt maar eens hoe zielig sommige zijn
Je mag niet voor vrije mensen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef klawie het volgende:
Triets dat iemand zijn tt wordt verwijderd benadrukt maar eens hoe zielig sommige zijn
De bezetting en kolonisatie die al decennialang voortduurt kwam uit het niets? De vliegramp kwam uit het niets, niet dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:49 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Degenen die een conflict willen aanwakkeren om zodoende een plan ten uitvoering te brengen. Want dit allemaal kwam zomaar uit het niets.
Ja kijk dat is best oneerlijk, een pro-israelische TT mag wel maar die van mij wordt gelijk weggemodereerd. Maar kijk er niet van opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:49 schreef Reki het volgende:
[..]
Inderdaad hypocrieten, over deze TT vorige week hoorde je niemandNWS / Palestina en Israel #137 Am Yisrael Chai
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef klawie het volgende:
Ik zou graag willen weten wie de tt heeft verwijdert
Dat zijn weer fijne aantijgingen, kan je die ook hardmaken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De natte droom van Bin Laden. En van jou kennelijk.
Nee totaal niet ik lach hierom benadrukt weer dat mij mening wordt ondersteunt door laffe daden van israel en de mensen die achter hun staanquote:
RTquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Weet je wie mad is?
Deze Israëlische professor: "SHUT UPPPPPPPPP AND LET ME FINISH"BOEHOE
Waar zag je vlaggen van Hamas?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn weer fijne aantijgingen, kan je die ook hardmaken?
Romeinen en Joden, geen goede combinatie IMHO.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Hadden we maar gewoon weer het Romeinse Pantheon als religie, dan hadden we geen gekloot in dat gebied.
ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef klawie het volgende:
Ik zou graag willen weten wie de tt heeft verwijdert
Ahjoh, de joden hadden onder de romeinen meer vrijheid dan de 2000 jaar erna.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Romeinen en Joden, geen goede combinatie IMHO.
omdat het nu opeens palestijns is zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik
als we de discussie opnieuw gaan voeren... maanden terug hebben we hem al eens gevoerd
jaren terug ook al... jantje baalt van TT a... pietje van B... miepje van topictitel c...
we hebben het even aangezien en weer toegestaan, maar het gedram over een titel begint alweer... dan maar weer zo... want anders beginnen we van voren af aan... en dus geen titel
btw: je vraag en klacht had in FB gemoeten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |