Ik geloof niet dat je dit serieus meent, dus zal het er maar bij laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi iets eigenlijk.
Inderdaad hypocrieten, over deze TT vorige week hoorde je niemandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef ntm het volgende:
Ga nou maar weer verder met de discussie, niet zo zeuren over een TT joh
Degenen die een conflict willen aanwakkeren om zodoende een plan ten uitvoering te brengen. Want dit allemaal kwam zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie vuren de raketten af volgens jou, de agenten van de zionisten?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef klawie het volgende:
Triets dat iemand zijn tt wordt verwijderd benadrukt maar eens hoe zielig sommige zijn
Je mag niet voor vrije mensen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef klawie het volgende:
Triets dat iemand zijn tt wordt verwijderd benadrukt maar eens hoe zielig sommige zijn
De bezetting en kolonisatie die al decennialang voortduurt kwam uit het niets? De vliegramp kwam uit het niets, niet dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:49 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Degenen die een conflict willen aanwakkeren om zodoende een plan ten uitvoering te brengen. Want dit allemaal kwam zomaar uit het niets.
Ja kijk dat is best oneerlijk, een pro-israelische TT mag wel maar die van mij wordt gelijk weggemodereerd. Maar kijk er niet van opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:49 schreef Reki het volgende:
[..]
Inderdaad hypocrieten, over deze TT vorige week hoorde je niemandNWS / Palestina en Israel #137 Am Yisrael Chai
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef klawie het volgende:
Ik zou graag willen weten wie de tt heeft verwijdert
Dat zijn weer fijne aantijgingen, kan je die ook hardmaken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De natte droom van Bin Laden. En van jou kennelijk.
Nee totaal niet ik lach hierom benadrukt weer dat mij mening wordt ondersteunt door laffe daden van israel en de mensen die achter hun staanquote:
RTquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Weet je wie mad is?
Deze Israëlische professor: "SHUT UPPPPPPPPP AND LET ME FINISH"BOEHOE
Waar zag je vlaggen van Hamas?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn weer fijne aantijgingen, kan je die ook hardmaken?
Romeinen en Joden, geen goede combinatie IMHO.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Hadden we maar gewoon weer het Romeinse Pantheon als religie, dan hadden we geen gekloot in dat gebied.
ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef klawie het volgende:
Ik zou graag willen weten wie de tt heeft verwijdert
Ahjoh, de joden hadden onder de romeinen meer vrijheid dan de 2000 jaar erna.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Romeinen en Joden, geen goede combinatie IMHO.
omdat het nu opeens palestijns is zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik
als we de discussie opnieuw gaan voeren... maanden terug hebben we hem al eens gevoerd
jaren terug ook al... jantje baalt van TT a... pietje van B... miepje van topictitel c...
we hebben het even aangezien en weer toegestaan, maar het gedram over een titel begint alweer... dan maar weer zo... want anders beginnen we van voren af aan... en dus geen titel
btw: je vraag en klacht had in FB gemoeten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |