Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Afgelopen weken of maanden iets meegekregen van het nieuws?
Oeh, intrige.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:13 schreef Parzival het volgende:
de 10 vragen van rusland..
http://rt.com/news/174496(...).U83GnZyllLU.twitter
Als ruim honderdduizend burgers de grens over raken, dan zal de dader dat ook wel lukken, heeft niets te maken met de status van het opstandige gebied...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het opstandige gebied is nog geen onderdeel van Rusland. Het is dus wat waziger dan dat.
Trouwens nog even heel iets anders: ik vraag me af hoe de VS had gereageerd als dit een vliegtuig was geweest met voornamelijk Amerikanen aan boord. Wo3 kun je je bijna niet voorstellen maar ik heb moeite om te bedenken hoe hun reactie zou zijn geweest.
Klopt precies..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg in de hype meewillen om zo snel mogelijik nieuws te brengen, en dat dat regelmatig ten koste gaat van de secuurheid. Dan zeggen mensen weleens dat ze niet meer zo goed zijn als vroeger, maar die vergeten dat je toen niet wist dat iets uren eerder gebeurd was.
Eens, ik heb familie in Azië. Het is daar niet slecht, maar gewoon anders en die gewoontes zijn ook zo anders. Maar dat vinden zij van ons ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens is het westen wel altijd humanistisch ingesteld... daar waar je dat van de moslim en ook aziatische wereld nog wel eens in twijfel kunt trekken. Maar volgens onze inzichten, ik ben ook een westerling uiteraard.
Dezequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Dis minimaal 2 Herculessen. Dat heb je ook wel nodig, tenzij je wilt gaan stapelen.
Tja, misschien. Maar zo diep in de achtertuin van de Russen zit zo'n actie niet ver af van een oorlogsverklaring aan Rusland zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die het gebied hadden afgezet en van te voren alles wat op sams lijkt hadden vernietigd.
Het is iig zo dat men in de moslimwereld en Azië de mensenrechten die wij geformuleerd hebben niet helemaal onverkort overnemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, ik heb familie in Azië. Het is daar niet slecht, maar gewoon anders en die gewoontes zijn ook zo anders. Maar dat vinden zij van ons ook.
Maar dat geldt ook voor Borodai..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is iig zo dat men in de moslimwereld en Azië de mensenrechten die wij geformuleerd hebben niet helemaal onverkort overnemen.
Ja. Onze euro's zijn belangrijker voor de Russen dan het gas voor ons is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als wij importeren vanuit Rusland, dan is Rusland afhankelijk van ons. Echt joh?
Morgen oke..?quote:
Oh zo, ja ik zat op wat kleinere schaal te denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is iig zo dat men in de moslimwereld en Azië de mensenrechten die wij geformuleerd hebben niet helemaal onverkort overnemen.
Oorlog is niet hetzelfde als spanningen hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Afgelopen weken of maanden iets meegekregen van het nieuws?
Daar heb ik deze week geen tijd voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aktie! Ik roep alle FOK!kers op een anti Rusland UI te nemen!
Neh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom precies?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
twitter:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Er is daar al gewoon een tijd een oorlog aan de gang in het oosten hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oorlog is niet hetzelfde als spanningen he
Ja, en dat snappen wij weer niet, waarom die mensen daar dat niet snappen. Dat dat gvd het eerste is dat je regelt, dat die mensen daar niet blijven liggen. Dat was voor mij een veel grotere doorn in het oog, dan de schuldvraag an sich ook. Dat hakt in op de mensenrechten, die je ook hebt als je dood bent wmb.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor Borodai..
Die heeft geen benul van internationaal recht...
Daarom duurde dat gister ook zo lang met die dozen..
okquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ook nu nog valt het op dat er zo weinig wordt gezegd over de dubieuze rol van de Oekraïne. Want waarom was het luchtruim niet gesloten.. Ik heb hier nog geen enkel plausibel antwoord op gezien. Het enige plausibele dat ik kan bedenken is dat de Oekraïne willens en wetens civiele vliegtuigen over dit gebied heeft laten vliegen in de hoop dat ze werden neergeschoten, (en misschien deden ze het wel zelf) Oekraïne heeft enorm veel baat bij deze vliegramp. Kortom wat mij betreft ziijn zij hoe dan ook hoofdschuldige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |