Ga je mee met de 5 dan?quote:
Volgens mij is Nederland tot dusver beter in het schaken met de Russen, dan de Maleisiërs. Maar laten we de uitkomst nog even afwachten...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef DeJori het volgende:
Trein dus in Donetsk en geen aanpassing van de belofte. Dat is positief.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crash
Ghi ik dacht al! Ik rookvlees! Ghighighighiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook bang voor, veel te beleefd daar. En zeker vergeleken met Russen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Felixa het volgende:
Die Maleisiërs zijn natuurlijk ook veel te beleefd. Die worden compleet overpowered door die boerenkinkels.
Waar is het A Team als je het nodig hebt!
Nee, was ff afgeleid, Storms kwam binnen. Had helemaal geen zin.quote:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:09:02Borodai says Malaysia PM Razak called him today and convinced him to hand over #MH17 black boxes. reageer retweet
Maleisie krijgt 'm. Als het goed is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Partypoeper het volgende:
Wie hoort de black box te ontvangen en onderzoeken? Maleisië als eigenaar, Boeing als fabrikant of Nederland als vertrekpunt?
Teveel gemixte belangenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar echt pissig om worden. De VN veroordeelt..
Malaisian Airlines is eigenaar van de zwarte doos. Waarschijnlijk komt hij wel naar Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Partypoeper het volgende:
Wie hoort de black box te ontvangen en onderzoeken? Maleisië als eigenaar, Boeing als fabrikant of Nederland als vertrekpunt?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef no_comment het volgende:
[..]
Malaisian Airlines is eigenaar van de zwarte doos. Waarschijnlijk komt hij wel naar Nederland
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef DeJori het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:09:02Borodai says Malaysia PM Razak called him today and convinced him to hand over #MH17 black boxes. reageer retweet
Zal ik ff krabben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Valerie. het volgende:
Ik kreeg echt jeuk van die speech van de koning trouwens.
Liever dát, dan eerste-dag-in-brugklas-speeches van Balkenende destijds en Rutte. (En WA...)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk een beetje overacting bij Timmermans in die speech, beetje theatraal en overdramatisch in de manier hoe hij spreekt. Maar dat terzijde.
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:10:52Black boxes will be passed to Malaysians. Right now. Surreal scenes at 1.10am on the 11th floor of this occupied government building reageer retweet
Nee dit was een onderwerp dat hem oprecht aangrijpt, in plaats van dat hij zoals gebruikelijk bureaucratisch interessant moet doen over een ver van ons bed show.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk een beetje overacting bij Timmermans in die speech, beetje theatraal en overdramatisch in de manier hoe hij spreekt. Maar dat terzijde.
Wat hebben we daar eigenlijk aan in Nederland? Moet dat ding niet naar de NTSB?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef no_comment het volgende:
[..]
Malaisian Airlines is eigenaar van de zwarte doos. Waarschijnlijk komt hij wel naar Nederland
JAAAquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef DeJori het volgende:
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:10:52Black boxes will be passed to Malaysians. Right now. Surreal scenes at 1.10am on the 11th floor of this occupied government building reageer retweet
link?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Valerie. het volgende:
Woon jij toevallig in Zuid-holland?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Valerie. het volgende:
Heb ik niet, hij komt drie miljoen keer langs bij NPO.quote:
Er is een reden waarom hij geen NOS-journaallezer is geworden, maar koning.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Valerie. het volgende:
Belachelijk dat het uberhaupt zo surreal is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat als de VS 'm onderzoekt Rusland de uitkomst direct in twijfel zal trekken :pquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Wat hebben we daar eigenlijk aan in Nederland? Moet dat ding niet naar de NTSB?
Nee, hoezoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Zuid-holland?
Hèhè, nu maar hopen dat er niet mee gerotzooid is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef DeJori het volgende:
Doe eens lief zoeken dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:12 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Heb ik niet, hij komt drie miljoen keer langs bij NPO.
Lijkt hij nou open op de 2de foto? Hebben die ratten hem echt open gemaakt?quote:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:12:12Malaysian expert and Donetsk Republic prosecutor sign memorandum on transferring the #MH17 black boxes. http://t.co/sGDjPH6Vsv reageer retweet
Het zou voor een koning niet echt raar zijn als je je volk normaal toe kan spreken, eh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:12 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Er is een reden waarom hij geen NOS-journaallezer is geworden, maar koning.
Ik voel een sequel van The King's Speech aankomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het zou voor een koning niet echt raar zijn als je je volk normaal toe kan spreken, eh.
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:13:57you wonder if Malaysia treating the rebels with diplomatic protocol will have repercussions. But still a big step http://t.co/zvBP7rI3mL reageer retweet
"Ja, dat was al zo toen we hem vonden."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt hij nou open op de 2de foto? Hebben die ratten hem echt open gemaakt?
Wat zou dat uit moeten maken dan? Zo'n ding weerstaat 10km vrije val en een raket, maar kan niet tegen een soldaat die em open maakt?:Pquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan kun je er donder op zeggen, dat die trein ook niet aan het rijden is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef Distinction het volgende:
Shaun Walker: "Wow Borodai has wheeled the Malaysians out, is now lecturing about how Kiev is responsible for downing MH17, with Malaysians standing silent"
Veel nadenken was er niet bij zo te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef deelnemer het volgende:
Photographs emerge of shrapnel damage on Malaysia Airlines Flight 17
[...]
The pictures on Twitter also show a large amount of shrapnel impacts on what appears to be the cockpit portion of the aircraft.
Valse hoop imo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hèhè, nu maar hopen dat er niet mee gerotzooid is.
twitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:14:27Documents have been signed. Naturally, each document adorned with a pechat provided by the DNR. reageer retweet
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:14:28I can confirm that a pechat is involved reageer retweet
Als ze dat hebben gedaan hebben ze hopelijk de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik zou even wachten met juichen tot blijkt dat die dingen niet onklaar zijn gemaakt.
Er kan mee geprutst zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat zou dat uit moeten maken dan? Zo'n ding weerstaat 10km vrije val en een raket, maar kan niet tegen een soldaat die em open maakt?:P
Daar ben ik ook even bang voor... Dat ding moet rap buiten bezet gebied komen...maar dat gaat nog wel even duren (en wat langer als er hier en daar probleempjes zijn)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef koekii het volgende:
Waarom gaat de trein eerst naar Donetsk? Straks wordt er weer gezegd dat de lijken weer een dag moeten blijven als 'vertraging'.
ja dat gaat ze een paar miljoen dollar kosten in een koffer dan hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Die moeten gewoon met geld over de brug komen
Wat boeit dat nou man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef DeJori het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:13:57you wonder if Malaysia treating the rebels with diplomatic protocol will have repercussions. But still a big step http://t.co/zvBP7rI3mL reageer retweet
Je loopt een beetje agterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dan kun je er donder op zeggen, dat die trein ook niet aan het rijden is.
Ga naar het Oekraïne topic. Kijk daar naar de frontlinie. Dan zie je dat donetsk hevige gevechten kent maar nog steeds veiliger is dan via het noorden. Het is niet zo eenvoudig om een trein zomaar door een oorlogsgebied te rijden op rails die ieder moment kapot kunnen zijn/gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef koekii het volgende:
Waarom gaat de trein eerst naar Donetsk? Straks wordt er weer gezegd dat de lijken weer een dag moeten blijven als 'vertraging'.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh, ik ken iemand die Valerie heet.
Erkenning van een staat.quote:
Nee is niet open. Ze zullen vast hun best gedaan hebben om hem weer zo goed mogelijk te sluiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stempel?twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:15:46Both sides are using some sort of stamp on the #MH17 black box protocols. Old habits die hard in the DNR reageer retweet
Rommelen met die dingen om de waarheid te verdoezelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat zou dat uit moeten maken dan? Zo'n ding weerstaat 10km vrije val en een raket, maar kan niet tegen een soldaat die em open maakt?:P
Geloof mij.. die man heeft geen beste toekomst... die zien we nog wel van dichterbij...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Inpakken, lichamen weg morgen en dan platwalsen die ellende daar.
Ze hebben die dingen dagen in beheer gehad.quote:
Maar er zijn altijd sporen dan toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rommelen met die dingen om de waarheid te verdoezelen?
Dat is dan inderdaad wel een logische verklaring.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga naar het Oekraïne topic. Kijk daar naar de frontlinie. Dan zie je dat donetsk hevige gevechten kent maar nog steeds veiliger is dan via het noorden. Het is niet zo eenvoudig om een trein zomaar door een oorlogsgebied te rijden op rails die ieder moment kapot kunnen zijn/gaan.
Ze hebben de macht zojuist overhandigd. Zodra de lichamen en de onderzoekers terug zijn liggen alle kaarten weer openquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
Schande dat wij daar ook staan.Hiermee erkennen we de rebellen en geven ze macht.
zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Straks komt uit dat ze de recorders van een eerder neergeschoten vliegtuig hebben gegeven
Ze hebben 'm al oranje geverfd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben die dingen dagen in beheer gehad.
God weet wat ze er mee hebben kunnen doen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Straks komt uit dat ze de recorders van een eerder neergeschoten vliegtuig hebben gegeven
Hij vindt zelf al dat zijn staat wordt erkend volgens mijtwitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:17:33Rebel leader Borodai: "Today is a very important day for the Donetsk People's Republic." reageer retweet
Ze zijn gesealed....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of de zwarte dozen intact zijn of even snel door de seperatisten/Rusland zijn uitgelezen.
"Wie want seef exses toe de sait!"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever dát, dan eerste-dag-in-brugklas-speeches van Balkenende destijds en Rutte. (En WA...)
Ik neem aan dat ieder vliegtuig een uniek nummer heeft op z'n recorders ja. Dat hoop ik althans.quote:
Donetskquote:
Wissen is wissen en voor eeuwig weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd sporen dan toch?
Het gaat al een beetje beter dan vroeger. Volgens mij heeft hij een jeugdtrauma van de mediaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het zou voor een koning niet echt raar zijn als je je volk normaal toe kan spreken, eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |