Ga je mee met de 5 dan?quote:
Volgens mij is Nederland tot dusver beter in het schaken met de Russen, dan de Maleisiërs. Maar laten we de uitkomst nog even afwachten...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef DeJori het volgende:
Trein dus in Donetsk en geen aanpassing van de belofte. Dat is positief.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crash
Ghi ik dacht al! Ik rookvlees! Ghighighighiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook bang voor, veel te beleefd daar. En zeker vergeleken met Russen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Felixa het volgende:
Die Maleisiërs zijn natuurlijk ook veel te beleefd. Die worden compleet overpowered door die boerenkinkels.
Waar is het A Team als je het nodig hebt!
Nee, was ff afgeleid, Storms kwam binnen. Had helemaal geen zin.quote:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:09:02Borodai says Malaysia PM Razak called him today and convinced him to hand over #MH17 black boxes. reageer retweet
Maleisie krijgt 'm. Als het goed is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Partypoeper het volgende:
Wie hoort de black box te ontvangen en onderzoeken? Maleisië als eigenaar, Boeing als fabrikant of Nederland als vertrekpunt?
Teveel gemixte belangenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar echt pissig om worden. De VN veroordeelt..
Malaisian Airlines is eigenaar van de zwarte doos. Waarschijnlijk komt hij wel naar Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Partypoeper het volgende:
Wie hoort de black box te ontvangen en onderzoeken? Maleisië als eigenaar, Boeing als fabrikant of Nederland als vertrekpunt?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef no_comment het volgende:
[..]
Malaisian Airlines is eigenaar van de zwarte doos. Waarschijnlijk komt hij wel naar Nederland
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef DeJori het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:09:02Borodai says Malaysia PM Razak called him today and convinced him to hand over #MH17 black boxes. reageer retweet
Zal ik ff krabben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Valerie. het volgende:
Ik kreeg echt jeuk van die speech van de koning trouwens.
Liever dát, dan eerste-dag-in-brugklas-speeches van Balkenende destijds en Rutte. (En WA...)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk een beetje overacting bij Timmermans in die speech, beetje theatraal en overdramatisch in de manier hoe hij spreekt. Maar dat terzijde.
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:10:52Black boxes will be passed to Malaysians. Right now. Surreal scenes at 1.10am on the 11th floor of this occupied government building reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |