Rommelen met die dingen om de waarheid te verdoezelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat zou dat uit moeten maken dan? Zo'n ding weerstaat 10km vrije val en een raket, maar kan niet tegen een soldaat die em open maakt?:P
Geloof mij.. die man heeft geen beste toekomst... die zien we nog wel van dichterbij...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Inpakken, lichamen weg morgen en dan platwalsen die ellende daar.
Ze hebben die dingen dagen in beheer gehad.quote:
Maar er zijn altijd sporen dan toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rommelen met die dingen om de waarheid te verdoezelen?
Dat is dan inderdaad wel een logische verklaring.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga naar het Oekraïne topic. Kijk daar naar de frontlinie. Dan zie je dat donetsk hevige gevechten kent maar nog steeds veiliger is dan via het noorden. Het is niet zo eenvoudig om een trein zomaar door een oorlogsgebied te rijden op rails die ieder moment kapot kunnen zijn/gaan.
Ze hebben de macht zojuist overhandigd. Zodra de lichamen en de onderzoekers terug zijn liggen alle kaarten weer openquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
Schande dat wij daar ook staan.Hiermee erkennen we de rebellen en geven ze macht.
zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Straks komt uit dat ze de recorders van een eerder neergeschoten vliegtuig hebben gegeven
Ze hebben 'm al oranje geverfd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben die dingen dagen in beheer gehad.
God weet wat ze er mee hebben kunnen doen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Straks komt uit dat ze de recorders van een eerder neergeschoten vliegtuig hebben gegeven
Hij vindt zelf al dat zijn staat wordt erkend volgens mijtwitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:17:33Rebel leader Borodai: "Today is a very important day for the Donetsk People's Republic." reageer retweet
Ze zijn gesealed....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of de zwarte dozen intact zijn of even snel door de seperatisten/Rusland zijn uitgelezen.
"Wie want seef exses toe de sait!"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever dát, dan eerste-dag-in-brugklas-speeches van Balkenende destijds en Rutte. (En WA...)
Ik neem aan dat ieder vliegtuig een uniek nummer heeft op z'n recorders ja. Dat hoop ik althans.quote:
Donetskquote:
Wissen is wissen en voor eeuwig weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd sporen dan toch?
Het gaat al een beetje beter dan vroeger. Volgens mij heeft hij een jeugdtrauma van de mediaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:13 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het zou voor een koning niet echt raar zijn als je je volk normaal toe kan spreken, eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |