Waar wordt mee gespot dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef isax het volgende:
te vroeg om er mee te spotten
veeeeelste vroeg
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
het is joezi, denk na.
plaatje er bij maakt het helemaal af.
Ik ben Joodsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Stevige TT, wel verrassend, komend van een Ruski.
Ik laat jullie wel even alleen hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
Nou, lekker sfeertje meteen weer, ik word er zo moe van
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.
Was een uitstekende TT geweest.quote:
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat een scene is uit Orange black etc, dan hoef ik het nu al niet meer te zien
want jij bent zo fucking slimquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik vraag naar jouw beleving, dat heeft iedereen toch wel, een eigen beleving? Maakt niet uit hoe geniaal je bent.quote:
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijkenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joods is geen ras, het is een geloof.
Het is geen comedy, gewoon drama met een sarcastisch tintje. Is echt geen zoetsappige vrouwenserie.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijken
Even rustig aan tegen mijn sletjequote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik stel alleen een vraag, maar het is blijkbaar alweer teveel gevraagd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even rustig aan tegen mijn sletjePak choco maar weer
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
breezer hier, breezer hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat mij erbuitenIk heb mijn portie al gehad vandaag.
Kijk hoeveel het al te weeg heeft gebrachtquote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah man, geeft toch niks, nog 275 posts of zo en je bent ervan af
Denk dat als je echt hard naar beneden dondert, geen zweefvlucht, dat je een paniekaanval krijgt, en je oren klappen dan ook of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
Volgens mij trek je de lucht op die hoogte niet zo goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd door de COS, zoals het hoort
Dat is geen jatten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Wodka sju van mijn dochter gejat, ze wilde het niet meer.
in zulke situaties dissocieer je. je lichaam kan zoveel angst niet aan dus veel zullen best rustig zijn geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij trek je de lucht op die hoogte niet zo goed.
Dat filmpje is niet van de MH17quote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.
Aan de andere kant: als je ziet over hoe een groot oppervlak de brokstukken verspreid liggen, dan kan het toch haast niet anders of het vliegtuig moet nog in de lucht uit elkaar zijn gereten.
Dat laatste lijkt mij idd het geval, en dan is er (helaas) geen sprake van gunstige lucht.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.
Aan de andere kant: als je ziet over hoe een groot oppervlak de brokstukken verspreid liggen, dan kan het toch haast niet anders of het vliegtuig moet nog in de lucht uit elkaar zijn gereten.
Als de vliegtuigmaatschappijen er iets aan konden verdienen zouden ze er wel iets op verzinnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk dat business class geen schietstoelen hebben
Twijfelde daar ook al aan, gezien de grootte van de rampplek én het feit dat je die beelden verder nergens zag.quote:
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
in zulke situaties dissocieer je. je lichaam kan zoveel angst niet aan dus veel zullen best rustig zijn geweest.
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.
Het heeft je te pakken hè, die laatste momenten ..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hooguit paar misschien afschuwelijke minuten van de slachtoffers zijn voor de nabestaanden het ergst. Die zullen dat keer op keer ongevraagd weer voor zich zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hooguit paar misschien afschuwelijke minuten van de slachtoffers zijn voor de nabestaanden het ergst. Die zullen dat keer op keer ongevraagd weer voor zich zien.
naah dat denk ik niet maar soort oerkracht waardoor je niet bang bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.
Dat zal ook wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk dat business class geen schietstoelen hebben
Die dacht waarschijnlijk ook 'I didn't sign up for this'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het ook wel een fout van de piloot, je kunt toch wel een raket ontwijken.
Beter zelf eentje meenemen, Bane-style.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
De luchtdruk bepaald toch je zuurstof opname, als je het zuurstof maskertje netjes opzet kan dat wel goed gaan.
vechtem of vluchten... maar beide opties waren er niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
naah dat denk ik niet maar soort oerkracht waardoor je niet bang bent.
naja eigenlijk is het het krachtigste mechanisme wat je hebt om jezelf te verdedigen in gevaarlijke situaties.
Ja hoor, met wat chaff en flare en als je hem ziet aankomen, ma ja ....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het ook wel een fout van de piloot, je kunt toch wel een raket ontwijken.
Ik dacht gogme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, met wat chaff en flare en als je hem ziet aankomen, ma ja ....
Da's 5513 km per uur. Een raket met die snelheid hoeft alleen maar tegen een vliegtuig aan te knallen om 'm naar beneden te halen, ontrploffen is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
Die BUK rakketten kunnen gilette mach 4.5 halen, die hoor je niet aankomen![]()
Wow..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is wel eens iemand geweest die het overleefde toen haar vliegtuig op 10 km hoogte uiteenviel.
In 5 seconden was ie op 10 km hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's 5513 km per uur. Een raket met die snelheid hoeft alleen maar tegen een vliegtuig aan te knallen om 'm naar beneden te halen, ontrploffen is niet eens nodig.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is wel eens iemand geweest die het overleefde toen haar vliegtuig op 10 km hoogte uiteenviel.
Erg bizar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow..
http://nueens.nl/879/stew(...)van-10km-hoogte.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
Oh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
"Latere onderzoeken zetten vraagtekens bij de hoogte."
Het is natuurlijk ook niet zo hoe hoger je valt hoe harder je landt. Daar zit een maximum aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow..
http://nueens.nl/879/stew(...)van-10km-hoogte.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
Dat ging meer om het "record".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
"Latere onderzoeken zetten vraagtekens bij de hoogte."
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
vechtem of vluchten... maar beide opties waren er niet.
Als je in ijle lucht maar vaart genoeg krijgt dan remt de dikkere lucht je niet genoeg af om even hard te landen als iemand die van een lagere hoogte valt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo hoe hoger je valt hoe harder je landt. Daar zit een maximum aan.
Ja, die werd de afgelopen dagen nog aangehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
Op woensdag 11 mei 2011 kostte een vliegramp in Tripoli, de hoofdstad van Libië, 103 doden, waaronder zeventig Nederlanders. De enige overlevende was de 9-jarige Ruben van Assouw uit Tilburg, wiens ouders Patrick en Trudy en 11-jarig broertje Enzo, ook in het toestel zaten.
lol wat overdreven, het blijft nog het veiligste transport middel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ouders van een ex vlogen zeker toen hun kinderen nog jonger waren vaak afzonderlijk van elkaar.
Waren bijzondere mensen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wat overdreven, het blijft nog het veiligste transport middel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
Meanwhile on the other side of the world
[ afbeelding ]
Ze ziet er fantastisch uit voor 62.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
Meanwhile on the other side of the world
[ afbeelding ]
Ik heb even snel rondgekeken maar volgens mij remt een mens wel af tot ongeveer 200 km/uur als je je een beetje gunstig laat vallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je in ijle lucht maar vaart genoeg krijgt dan remt de dikkere lucht je niet genoeg af om even hard te landen als iemand die van een lagere hoogte valt.
Die gek in zijn luchtballon, hoe heet-ie, die sprong van 30 km en haalde een topsnelheid van boven de 1000 km.
Of had die ook nog een raket op z'n rug?
Even zoeken...
36 km, vrijie val van 4 minuten. topsnelheid 1173 km/u
Blijkbaar was The Hunterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beide opties benutte hij niet
Met The Hunter speel je tenminste wel met 11 man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar was The Huntertoch niet bedreigend genoeg.
Als dat zo is dan zou de impact dus niet veel verschillen vanaf 5 of 10 km hoogte. Klinkt redelijk plausibel. Extreme(re) hoogtes worden volgens mij toch niet bereikt door passagierstoestellen sinds de Concorde kassie wijle is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb even snel rondgekeken maar volgens mij remt een mens wel af tot ongeveer 200 km/uur als je je een beetje gunstig laat vallen.
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met The Hunter speel je tenminste wel met 11 man.
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou de impact dus niet veel verschillen vanaf 5 of 10 km hoogte. Klinkt redelijk plausibel. Extreme(re) hoogtes worden volgens mij toch niet bereikt door passagierstoestellen sinds de Concorde kassie wijle is.
Blijft nog over dat je vanaf 10 km hoogte langer in zeer ijle en koude atmosfeer vertoeft.
Ah, interessant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.
http://www.popularmechani(...)ation/safety/4344036
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, interessant.
Even de pagina opslaan, want het is voor mij tijd om te gaan
[ afbeelding ]
Dat argument zou ik best nog aan willen gaan, ware het niet dat het irrelevant is, aangezien het over Oranje gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.
Maar goed, doe jij hierna nog maar even het laatste woord dan, op naar 2016.
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.
http://www.popularmechani(...)ation/safety/4344036
Ik blijf ook liever wat dichter bij de grond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.
Mag ik het (letzte Wort) nemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.
Maar goed, doe jij hierna nog maar even het laatste woord dan, op naar 2016.
Slaap lekker in je Robin-pyampie, ouwe!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, interessant.
Even de pagina opslaan, want het is voor mij tijd om te gaan
[ afbeelding ]
Beiden meegemaakt, was best chill / cool. Was alleen verkouden er na.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beiden meegemaakt, was best chill / cool. Was alleen verkouden er na.
Slaap lekker luitjes, ga ff naast Gert (de naam van m'n cavia) liggen.
Mzzl
Inderdaad. Ik vond het onwaarschijnlijk. Hij sluit wel af met:quote:
Geen idee, nog een keer posten of ff een linkje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had jij die Penis Song nog gezien of kon je hem al?
Dat maakt het nog meer lovend eigenlijk. Maarja een goede kudde speechschrijvers en redelijk voorgedragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond het onwaarschijnlijk. Hij sluit wel af met:
"als zelfs wij dat al over die hautaine droplul zeggen, dan moet het wel echt waar zijn."
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, nog een keer posten of ff een linkje.![]()
En nee ik ken hem niet volgens mij.![]()
Piemels![]()
![]()
Je weet hoe snel zulke mensen hun principes inleveren. Als zijn partij in de oppositie zit dan zit hij en zijn partijgenoten te janken over mensenrechten, asielzoekers, Mauro.... je kent het rijtje wel. Maar toen Wilders Saoedi-Arabië beledigde door een sticker op een vlag te plakken had hij gelijk al plannen om daar naar toe te vliegen en zijn excuses aan te bieden. Een land met politieke gevangenen, waar gemarteld wordt en de doodstraf bestaat voor onbenullige dingen, waar homo's vogelvrij zijn en waar vrouwen weinig rechten hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat maakt het nog meer lovend eigenlijk. Maarja een goede kudde speechschrijvers en redelijk voorgedragen.
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je weet hoe snel zulke mensen hun principes inleveren. Als zijn partij in de oppositie zit dan zit hij en zijn partijgenoten te janken over mensenrechten, asielzoekers, Mauro.... je kent het rijtje wel. Maar toen Wilders Saoedi-Arabië beledigde door een sticker op een vlag te plakken had hij gelijk al plannen om daar naar toe te vliegen en zijn excuses aan te bieden. Een land met politieke gevangenen, waar gemarteld wordt en de doodstraf bestaat voor onbenullige dingen, waar homo's vogelvrij zijn en waar vrouwen weinig rechten hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.
Nu heb je allemaal hangend vel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
Eat youre hart out bitches.
En ja dit wilde ik graag even delen voor eventuele aandacht.
Goedzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
20 kilotjes kwijt????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
Ik ben ook niet tegen handelsbetrekkingen met zulke landen. Wat ik niet uit kan staan dat je je het ene moment voordoet als het morele geweten van de wereld en het andere moment gaat onderhandelen met een land waar de mensenrechten zo erg geschonden worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.quote:
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen handelsbetrekkingen met zulke landen. Wat ik niet uit kan staan dat je je het ene moment voordoet als het morele geweten van de wereld en het andere moment gaat onderhandelen met een land waar de mensenrechten zo erg geschonden worden.
Ik ben door stress heel veel kilo's kwijt geraakt, maar het komt er op de verkeerde plaatsen weer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.![]()
En ik ben nu anderhalf jaar in een rustig tempo bezig, daarom gaat het wat langzamer maar wel beter. Alhoewel het er de laatste 2 maanden ineens harder afgaat, afijn, hebben ze me uit gelegd en is i.i.g. goed ofzo.
Nee, ben er nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
Allebei de punkies weer in de sc.![]()
Of is punk alweer verdwenen?
Volgens mij is er geen andere oplossing zolang Nederland zich als en laf land opsteltquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?
Klopt, stress kan er zeker voor zorgen dat je gewicht kwijt raakt en als het dan weer beter gaat zit het er inderdaad weer op de verkeerde plaatsen bij. Zo irritant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben door stress heel veel kilo's kwijt geraakt, maar het komt er op de verkeerde plaatsen weer aan
ach ik trek me er niks van aan, ik ben al 5 jaar zwanger en er kan nog wel een paar jaartjes bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, stress kan er zeker voor zorgen dat je gewicht kwijt raakt en als het dan weer beter gaat zit het er inderdaad weer op de verkeerde plaatsen bij. Zo irritant.![]()
Daarom heb ik gewoon heel veel dingen aangepast in mijn levensstijl en het lijkt eindelijk te werken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ach ik trek me er niks van aan, ik ben al 5 jaar zwanger en er kan nog wel een paar jaartjes bij.
Wat een dom onderwerpquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg, gaan weer zo commentaar over dit onderwerp krijgen.
wil je dat ff aan de mensen uitleggen die vragen hoe lang ik nog moet??????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Bij zwanger is je buik i.i.g. nog wel een soort van strak, hoe dik dan ook. Na de bevalling hou je een 3 pack over.
Niet zo populistisch doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewichtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.![]()
En ik ben nu anderhalf jaar in een rustig tempo bezig, daarom gaat het wat langzamer maar wel beter. Alhoewel het er de laatste 2 maanden ineens harder afgaat, afijn, hebben ze me uit gelegd en is i.i.g. goed ofzo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wil je dat ff aan de mensen uitleggen die vragen hoe lang ik nog moet??????
Dat is het nadeel van zo lang samen zijn. mensen verwachten kinderen en denken direct dat ik zwanger ben
Dan is het niet erg. Ondergewicht is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewicht
Ik ook, maar gelukkig had ik zware ballen ..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewicht
Dit is juist niet populistisch want we walgen toch juist van die hypocrisie, maar het is wel de werkelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is best wel ellendig dan voor je ja. Ik heb dat gelukkig niet meer.
Ik denk doofpot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maar ff wat anders dan vrouwen dingen.
Nederland is naïef met onderzoeken naar het vliegtuig. Zijn we nou echt weer te zoet of heb ik het fout?
Ik wou dat we wat harder waren en eiste naar een goed onderzoek met onze eigen of andere degelijke onderzoekers die wij bepalen.
Ik heb nou de indruk dat het in de welbekende doofpot word geduwd.
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nederland is naïef met onderzoeken naar het vliegtuig. Zijn we nou echt weer te zoet of heb ik het fout?
Ik wou dat we wat harder waren en eiste naar een goed onderzoek met onze eigen of andere degelijke onderzoekers die wij bepalen.
Klopt, is triest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel ook, best triest.
Heel de wereld kijkt toe. Knap als ze het in de doofpot kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel ook, best triest.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de wereld kijkt toe. Knap als ze het in de doofpot kunnen stoppen.
Ik zie verder niks, zelfs de lichamen worden tegen gehoudenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar het is wel triest dat de hele "crime scene" verneukt is en dat er zelfs onderdelen van het vliegtuig zijn gejat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.
Ze hebben het wel geprobeerd maar gaat ze nooit lukken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke als ze alle vliegtuigonderdelen en lijken laten verdwijnen dan is er geen echt bewijs van een raketinslag maar dan is het wel vrij duidelijk dat zij dat vliegtuig neer hebben gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie verder niks, zelfs de lichamen worden tegen gehouden
jah idd voor ons wel, maar bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke als ze alle vliegtuigonderdelen en lijken laten verdwijnen dan is er geen echt bewijs van een raketinslag maar dan is het wel vrij duidelijk dat zij dat vliegtuig neer hebben gehaald.
Bij een ongeluk zoeken ze vaak naar een speld in een hooiberg. Een schroefje bijvoorbeeld. Maar bij een raketinslag zijn er heel veel onderdelen die dat kunnen bewijzen. Een zwarte doos heb je sowieso denk ik niks aan om een raketinslag te bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze hebben het wel geprobeerd maar gaat ze nooit lukken.
http://webwereld.nl/bevei(...)dia-pagina-vliegramp
Wel als 1 van de piloten zegt, Sjezus daar komt een fokking raket aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij een ongeluk zoeken ze vaak naar een speld in een hooiberg. Een schroefje bijvoorbeeld. Maar bij een raketinslag zijn er heel veel onderdelen die dat kunnen bewijzen. Een zwarte doos heb je sowieso denk ik niks aan om een raketinslag te bewijzen.
dan moet hij ook zeggen; SHIT EEN RAKET VAN OEKRAINE/RUSLANDquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als 1 van de piloten zegt, Sjezus daar komt een fokking raket aan.
Linkje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
Er zijn ook al satellietbeelden van de inslag he
Ik denk Amerika, een false flag operationquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar wie heeft die raketten afgevuurd Rusland of Of Oekraiene.
Geen van beide gaat ooit toegeven.
ook vanwaar de raket af is gevuurd ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
Er zijn ook al satellietbeelden van de inslag he
Ja maar ik denk dat ie dat niet door had op dat moment.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan moet hij ook zeggen; SHIT EEN RAKET VAN OEKRAINE/RUSLAND
Ja ik begrijp ook niet waarom ze zich daar druk over maken terwijl er al telefoongesprekken opgenomen zijn waaruit blijkt dat het vliegtuig neergeschoten is door de rebellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij een ongeluk zoeken ze vaak naar een speld in een hooiberg. Een schroefje bijvoorbeeld. Maar bij een raketinslag zijn er heel veel onderdelen die dat kunnen bewijzen. Een zwarte doos heb je sowieso denk ik niks aan om een raketinslag te bewijzen.
Die raket ging sneller als een kogel, meer dan 1 km per seconde. Die zie je niet aankomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als 1 van de piloten zegt, Sjezus daar komt een fokking raket aan.
Op satellietbeelden is door Amerikaanse inlichtingendiensten een explosie, de baan van het projectiel en de inslag op het toestel waar hebben genomen, afkomstig van een locatie in Oost-Oekraïne, die wordt beheerst door separatisten.quote:
Die hebben wel beelden begreep ik, ik hoop dat daar de daadwerkelijke dader uit komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk Amerika, een false flag operation
nee dus zullen we dat nooit weten, ook niet uit de zwarte doosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ie dat niet door had op dat moment.
ja walgelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
Ach, als de Nederlandse politie een dronken bestuurder van een auto oppakt, toevallig van de Russische ambassade, staat heel Rusland op zijn kop.
Als zij een vliegtuigje neer schieten dan moeten we niet zo moeilijk doen.
W4elkom in Nederland
Oh ja, zoiets had ik gelezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op satellietbeelden is door Amerikaanse inlichtingendiensten een explosie, de baan van het projectiel en de inslag op het toestel waar hebben genomen, afkomstig van een locatie in Oost-Oekraïne, die wordt beheerst door separatisten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb nog nooit gevolgen was er ook bang voor.
En nu doe ik het zeker niet meer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie verder niks, zelfs de lichamen worden tegen gehouden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar wie heeft die raketten afgevuurd Rusland of Of Oekraiene.
Geen van beide gaat ooit toegeven.
Ik wil deze allemaal inlijsten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan moet hij ook zeggen; SHIT EEN RAKET VAN OEKRAINE/RUSLAND
ik hoop dat daar meer uitkomtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op satellietbeelden is door Amerikaanse inlichtingendiensten een explosie, de baan van het projectiel en de inslag op het toestel waar hebben genomen, afkomstig van een locatie in Oost-Oekraïne, die wordt beheerst door separatisten.
Mooie vergelijking, had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
Ach, als de Nederlandse politie een dronken bestuurder van een auto oppakt, toevallig van de Russische ambassade, staat heel Rusland op zijn kop.
Als zij een vliegtuigje neer schieten dan moeten we niet zo moeilijk doen.
W4elkom in Nederland
have funquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil deze allemaal inlijsten.
Arniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
Reinout Oerlemans heeft zojuist de filmrechten gekocht! Juni 2015 in de Bioscoop!
Maar zijn toch "hoog opgeleiden" ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
Dat gelul ook over het goede bekakte Engels van Timmermans. Wat knap van m zeg! Over de hele wereld praten ze met accenten, maar een Nederlander moet het perfect uit kunnen spreken.
Voor een Amerikaan is het ook haast niet te doen om Nederlands goed uit te spreken. Dat lukt misschien alleen als je nog kind bent. En het heeft niks met hoog opgeleid te maken, eerder met een talent voor klanken nabootsen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar zijn toch "hoog opgeleiden" ?
Verbaas me vaak genoeg er over dat mensen op zo'n belangrijke positie niet een nette engelse zin uit hun strot krijgen.
Dat moet je jong leren anders lukt het je nooit meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar zijn toch "hoog opgeleiden" ?
Verbaas me vaak genoeg er over dat mensen op zo'n belangrijke positie niet een nette engelse zin uit hun strot krijgen.
Dat. Je kunt wel een enorme woordenschat hebben, en alles grammaticaal tot in de puntjes verzorgd, vaak blijf je toch horen dat iemand een Nederlander is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan is het ook haast niet te doen om Nederlands goed uit te spreken. Dat lukt misschien alleen als je nog kind bent. En het heeft niks met hoog opgeleid te maken, eerder met een talent voor klanken nabootsen.
Het is anders wel gelukt bij Maxima, die praat nu wel bekakt Nederlands.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Denk aan Prins Bernard die duidelijk een Duits accent bleef houden
Met een behoorlijk accent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is anders wel gelukt bij Maxima, die praat nu wel bekakt Nederlands.
Jep, nahja je hebt wel talenwonders hoor die echt goed klanken beheersen, maar dat zijn echt schaarse uitzonderingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat moet je jong leren anders lukt het je nooit meer
Zelfs zijn kinderen hadden een beetje een Duits accent vond ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Denk aan Prins Bernard die duidelijk een Duits accent bleef houden
Maar is dat toch niet een klein beetje erg als je een internationale functie hebt ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat. Je kunt wel een enorme woordenschat hebben, en alles grammaticaal tot in de puntjes verzorgd, vaak blijf je toch horen dat iemand een Nederlander is.
En als je ziet hoe slecht Nederlanders in Nederlands zijn is het al een godswonder dat ze een mondje Engels spreken.
Dat denken wij Nederlanders ja. Moet je Putin eens Engels horen praten, kan ie haast niet. Of Hollande.. kan het wel maar zwaarrrrrr accentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is dat toch niet een klein beetje erg als je een internationale functie hebt ?
Als het maar verstaanbaar is, wat lul je nouquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het maar verstaanbaar is, wat lul je nou
ik vind dat ze goed nederlands praat en haar best doet.
Daar kunnen veel mensen van leren.
Neu zo lang je geen rare dingen gaat zeggen zoals Jaap de Hoop Scheffer(?): It was very gezellig (of zoiets)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar is dat toch niet een klein beetje erg als je een internationale functie hebt ?
Ik lul niks. Agressievelingetje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja wat lul je nou daar kunnen noch heel veel mensen iets van lere! ze doen toch hun best!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat denken wij Nederlanders ja. Moet je Putin eens Engels horen praten, kan ie haast niet. Of Hollande.. kan het wel maar zwaarrrrrr accent
Dat is waar. Maar ik verbaas me er soms over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat denken wij Nederlanders ja. Moet je Putin eens Engels horen praten, kan ie haast niet. Of Hollande.. kan het wel maar zwaarrrrrr accent
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja wat lul je nou daar kunnen noch heel veel mensen iets van lere!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
ja wat lul je nou daar kunnen noch heel veel mensen iets van lere! ze doen toch hun best!
Zoals ik al zei heeft dat niks met opleiding te maken of het ook goed klinkt. Wij Nederlanders praten ook al snel Amerikaans omdat we dat van de videoclips kennen. Dat vinden ze Engeland echt verschrikkelijk klinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik verbaas me er soms over.
Ik kan prima me redden in het Engels, maar deze gasten hebben vaak nog een betere opleiding gehad dan mij, maar klinkt soms vreselijk.
Gelukkig hebben ze van die vertaal oortjes in, maar we gaan weer richting Babylonische spraakverwarring zo langzamerhand.
Ik reageerde overigens op je ega, die Maxima aanhaalde n.a.v. Joezi's opmerking over Bernhard. Daar ging het al vreselijk mis.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, ik had een leraar die UK Engels leerde, kom je soms rare dingen tegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft dat niks met opleiding te maken of het ook goed klinkt. Wij Nederlanders praten ook al snel Amerikaans omdat we dat van de videoclips kennen. Dat vinden ze Engeland echt verschrikkelijk klinken.
Of jij overschat je eigen kwaliteiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik verbaas me er soms over.
Ik kan prima me redden in het Engels, maar deze gasten hebben vaak nog een betere opleiding gehad dan mij, maar klinkt soms vreselijk.
Gelukkig hebben ze van die vertaal oortjes in, maar we gaan weer richting Babylonische spraakverwarring zo langzamerhand.
ik ben niet degene die alleen op de proppen komt om andere mensen een hak te zetten.quote:
Ik had laatst de tv op MTV staan en daar was zo'n zangeres op die precies hetzelfde klinkt als mijn nichtje als ze Engels praat. Die praat dus gewoon Amerikaans.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft dat niks met opleiding te maken of het ook goed klinkt. Wij Nederlanders praten ook al snel Amerikaans omdat we dat van de videoclips kennen. Dat vinden ze Engeland echt verschrikkelijk klinken.
Bankiersmeisje krijgt kans om Koningin te worden van één van de rijkste landen ter wereld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die alleen op de proppen komt om andere mensen een hak te zetten.
Als iemand haar best doet om goed nederlands te praten hoef je doe niet belachelijk te maken.
Er zijn mensen in Nederland die zich totaal niet aan willen passen.
Wat zeik je nou! Daar gaat het gvd niet over. Leer eens lezen voor je je grote waffel opentrekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben niet degene die alleen op de proppen komt om andere mensen een hak te zetten.
Als iemand haar best doet om goed nederlands te praten hoef je doe niet belachelijk te maken.
Er zijn mensen in Nederland die zich totaal niet aan willen passen.
huh en dan loop je mij te verbeteren over maxima ????????????????????????/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
ja wat lul je nou daar kunnen noch heel veel mensen iets van lere! ze doen toch hun best!
Vriend van me heeft echt die gave, die kan prachtig Schots praten of Russisch Engelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had laatst de tv op MTV staan en daar was zo'n zangeres op die precies hetzelfde klinkt als mijn nichtje als ze Engels praat. Die praat dus gewoon Amerikaans.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huh en dan loop je mij te verbeteren over maxima ????????????????????????/
Godallejezusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huh en dan loop je mij te verbeteren over maxima ????????????????????????/
huhquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde overigens op je ega, die Maxima aanhaalde n.a.v. Joezi's opmerking over Bernhard. Daar ging het al vreselijk mis.
Ik kan ook wel een Sean Connery'tje doen. Of een Vladimir.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vriend van me heeft echt die gave, die kan prachtig Schots praten of Russisch Engels
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde overigens op je ega, die Maxima aanhaalde n.a.v. Joezi's opmerking over Bernhard. Daar ging het al vreselijk mis.
jij overschat jezelf. Is best ergquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Of jij overschat je eigen kwaliteiten.
Ik geloof dat we de conclusie mogen trekken dat jij wel het recht hebt om hier over te spreken. En ik duidelijk niet. Hoe durf ik.quote:
Joh, in welk opzicht? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jij overschat jezelf. Is best erg
Die John Cleese gif is jou echt op het lijf geschreven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jij overschat jezelf. Is best erg
Ja jij leek me ook wel zon typjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een Sean Connery'tje doen. Of een Vladimir.
lol het punt wat ik wilde maken is ook helemaal zoekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we de conclusie mogen trekken dat jij wel het recht hebt om hier over te spreken. En ik duidelijk niet. Hoe durf ik.
Jij trok een hele rare vergelijking. Joezi stelde dat Berhard zijn accent nooit is kwijtgeraakt. Daar reageer je op door te zeggen dat Maxima prima Nederlands spreekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Krijg ik weer de schuld.
Maar ze praat nu toch een stuk beter Nederlands na het "Hij was een beetje dom ? "
Het kan nog beter, maar haar Nederlands is toch beter dan dat van Bernhard.
Wat dat betreft kan ik mezelf wel prima vermaken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja jij leek me ook wel zon typjeJaloerss... Zelfs mijn Jambers is al schrijnend
Kijk hoe vijandig je doet. Not a good look.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoek het zelf lekker uit, is jou probleem niet de mijne.
Spannend heur, eerst pissig zeggen dat ik mezelf overschat, en dan niet willen onderbouwen. En ik kon niet wachten op je uitleg, puntje van mijn stoel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoek het zelf lekker uit, is jou probleem niet de mijne.
Stop met je onozele reacties en dan heb je geen last van mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij trok een hele rare vergelijking. Joezi stelde dat Berhard zijn accent nooit is kwijtgeraakt. Daar reageer je op door te zeggen dat Maxima prima Nederlands spreekt.
Waarop ik aangaf dat Maxima óók een stevig accent heeft.
En toen werd je egaa weer gek in haar bolletje en was het gesprek ten einde.
Het grappig is ook dat ze zich weer voor lul zet voor niets. Ik heb nergens gezegd dat het Nederlands van Maxima slecht is, of de draak gestoken met Maxima. Ze spreekt uitstekend Nederlands, met charmant accent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk hoe vijandig je doet. Not a good look.
Wat is er onnozel aan zeggen dat Maxima niet accentloos Nederlands spreekt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Stop met je onozele reacties en dan heb je geen last van mij
Mop, jij vloog er weer in als een wasbeer met rabiës, terwijl je niet eens begreep wat ik zei.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Stop met je onozele reacties en dan heb je geen last van mij
Gelukkig hebben we de posts nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappig is ook dat ze zich weer voor lul zet voor niets. Ik heb nergens gezegd dat het Nederlands van Maxima slecht is, of de draak gestoken met Maxima. Ze spreekt uitstekend Nederlands, met charmant accent.
Unlike een heleboel Nederlanders.
Ze heeft nog een accent, maar het bekakte Nederlands komt er wel steeds meer in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij trok een hele rare vergelijking. Joezi stelde dat Berhard zijn accent nooit is kwijtgeraakt. Daar reageer je op door te zeggen dat Maxima prima Nederlands spreekt.
Waarop ik aangaf dat Maxima óók een stevig accent heeft.
En toen werd je egaa weer gek in haar bolletje en was het gesprek ten einde.
lol. Daar ging het niet om. Hoe vaak moet dat herhaald worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft nog een accent, maar het bakte Nederlands komt er wel steeds meer in.
En natuurlijk weet ik dat dit komt omdat er een paar ton ? Miljoen ? ingestopt word om haar zo te laten spreken.
Wou alleen maar zeggen dat ze goede vorderingen maakte, en misschien dat er ook geld uitgetrokken moet worden voor politici met een internationale functie.
Maar geef Joezi ook gelijk, de rest doet ook geen moeite.
Vind wel dat wij als Nederlanders op het Engels worden afgerekend omdat ons Engels zo slecht is, terwijl hun ook net zo slecht zijn met hun oortjes in.
Waar worden we dan afgerekend op ons Engels?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft nog een accent, maar het bekakte Nederlands komt er wel steeds meer in.
En natuurlijk weet ik dat dit komt omdat er een paar ton ? Miljoen ? ingestopt word om haar zo te laten spreken.
Wou alleen maar zeggen dat ze goede vorderingen maakte, en misschien dat er ook geld uitgetrokken moet worden voor politici met een internationale functie.
Maar geef Joezi ook gelijk, de rest doet ook geen moeite.
Vind wel dat wij als Nederlanders op het Engels worden afgerekend omdat ons Engels zo slecht is, terwijl hun ook net zo slecht zijn met hun oortjes in.
Ja, we drijven af, het gaat om hoe Nederland om gaat met de ramp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Daar ging het niet om. Hoe vaak moet dat herhaald worden.
Vooral Engelse pers, maar ze vergeten dat de duitser, fransen etc helemaal geen engels spreken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar worden dan afgerekend op ons Engels?
lul.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het punt wat ik wilde maken is ook helemaal zoek
Als je het zelf al niet weet dan kan ik ook niks meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Spannend heur, eerst pissig zeggen dat ik mezelf overschat, en dan niet willen onderbouwen. En ik kon niet wachten op je uitleg, puntje van mijn stoel.
De BBC rekent de doorsnee Nederlanders af op zijn of haar brakke Engels?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral Engelse pers, maar ze vergeten dat de duitser, fransen etc helemaal geen engels spreken.
Check bijvoorbeeld maar de bbc.
Please, ga weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je het zelf al niet weet dan kan ik ook niks meer.
Hou maar op, de objectieve lurker heeft allang z'n mening gevormd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je het zelf al niet weet dan kan ik ook niks meer.
lol. er is een ware hetze aan de gang tegen ons hoor ik. vertel aub meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral Engelse pers, maar ze vergeten dat de duitser, fransen etc helemaal geen engels spreken.
Check bijvoorbeeld maar de bbc.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
De BBC rekent de doorsnee Nederlanders af op zijn of haar brakke Engels?
Ja, ook ik ben nu de weg kwijt.
Ja, je spreekt jezelf nu vreselijk tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Nee, over onze leiders lol.
Nou raak ik ook het draadje kwijt.
lol het ging nog even doorquote:
Mootie is Victoriousquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het ging nog even doorIk denk dat we kunnen concluderen dat mootie mijn insteek het beste begrepen heeft. +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |