Blijkbaar is er idd eerder wat gezegd. als ik Joezi hieronder mag geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien, maar dat leek me zo nietszeggend dat ik me niet kon voorstellen dat het daarom ging. Kan ik eigenlijk nog steeds niet.
Dat sterkt me alleen maar in mijn mening.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt niks verkeerds gezegd hoor, maar hier is al heel wat aan vooraf gegaan ook in minder nette bewoordingen. En als lid van de nieuwe garde kom ik op voor mijn mensen!
[ afbeelding ] Viva la revolución!
Dat was ik! Bring it on!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
Het stoorde me nogal dat er in de Cos verschillende keren werd gezegd dat ze is 'weggepest door de oude garde'. Wtf is dat voor onzin.
Ik heb het meerdere maken gelezen. Jouw posts neem ik met een korreltje zout.quote:
is er iemand weggepestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
Het stoorde me nogal dat er in de Cos verschillende keren werd gezegd dat ze is 'weggepest door de oude garde'. Wtf is dat voor onzin.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd zoals de COS,
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.quote:
dus de sfeer is opeens niet meer zo goed? het was toch alles mag omdat sfeer!?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.
Waarom ik nou weerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ik nou weerik weet nog steeds niet waar het over gaat, geen zin om het terug te zoeken ook. Maar dit is FOK en wat Cc. ook al zei, if you can't stand the heat ........ Er is vast wel ergens het één of andere "bloemetjesforum"
Dat kinderachtige gejankzak om die suffe gifjes. En dan stampvoetend wegrennen om een dag later weer schoorvoetend terug te komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.
De oude garde, dat ben jij!
Je bent zelf oudquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.
Wat een gejank over gardes oud nieuw lekker belangrijk, dit is mijn nieuwe garde ik log zo mn oude garde maar weer eens. En ergens ver weg heb ik nog een heule oude stoffige garde, helaas is die doorgeroest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet in de vlammen is gevlogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:31 schreef Marrije het volgende:
Oh nou vuurvliegje komt ook wel weer terug.
Volgens mij vind ik haar wel ok
mootsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt teveel gardes, veel te onhandig om je in te delen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
moots
Wat een gejank over gardes oud nieuw lekker belangrijk, dit is mijn oude garde ik log zo maar weer mn nieuwe garde. En ergens ver weg heb ik nog een heule oude stoffige garde, helaas is die doorgeroest.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt teveel gardes, veel te onhandig om je in te delen.
en nu heb ik gewoon de neiging om te zeggen: minder minder!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
Het gaat er om dat de COS is uitgegroeid tot een soort chatbox die gebruikt wordt tijdens het stream kijken. Hierbij ontstaat er vaak wat "off-topic" geneuzel voortvloeiende uit meningen en reacties in de COS. Het is ondertussen duidelijk dat de groeiende meerderheid hier geen problemen mee heeft.
Toch is er constant gezeik en getier, met soms ook vieze vuile woordjes en persoonlijke aanvallen, dat men zich aan de wel of niet bestaande oude regeltjes moet houden.
Als je puur wilt volgen wat er wel niet in dat domme Utopia gebeurd, kun je alsnog de streamverslagen of het update topic gebruiken, huil niet dat daar minder mensen aan mee werken.
Ik sta voor de vernieuwing, met mij de nieuwe garde en een snel groeiende steun vanuit de oude garde!
REBELS UNITE! VUURVLIEGJE SHALL RETURN![ afbeelding ]
De chatbox op de Utopiasite een optie?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
Het gaat er om dat de COS is uitgegroeid tot een soort chatbox die gebruikt wordt tijdens het stream kijken. Hierbij ontstaat er vaak wat "off-topic" geneuzel voortvloeiende uit meningen en reacties in de COS. Het is ondertussen duidelijk dat de groeiende meerderheid hier geen problemen mee heeft.
Toch is er constant gezeik en getier, met soms ook vieze vuile woordjes en persoonlijke aanvallen, dat men zich aan de wel of niet bestaande oude regeltjes moet houden.
Als je puur wilt volgen wat er wel niet in dat domme Utopia gebeurd, kun je alsnog de streamverslagen of het update topic gebruiken, huil niet dat daar minder mensen aan mee werken.
Ik sta voor de vernieuwing, met mij de nieuwe garde met een snel groeiende steun vanuit de oude garde!
Dat. En vis uiteraard.quote:
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De chatbox op de Utopiasite een optie?
Het boeit me enorm, de beslommeringen van de bloemetjesgarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:41 schreef Marrije het volgende:
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.
Kun je het nog nalezen ook
maar jij bent in de minderheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit me enorm, de beslommeringen van de bloemetjesgarde.
lol! Weer een extra support vanuit de oude gardequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.
Kun je het nog nalezen ook
De groeiende meerderheid van nieuwe users zou natuurlijk ook eerst de FAQ kunnen lezen ipv gillend op hun achterste benen te staan omdat het niet gaat zoals zij willen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar jij bent in de minderheid![]()
de groeiende meerderheid stelt dat blijkbaar zeer op prijs
ik lees af en toe meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
Momenteel is het trouwens best goed te doen.
FOK! is nog steeds geen democratie!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:
maar jij bent in de minderheid![]()
de groeiende meerderheid stelt dat blijkbaar zeer op prijs
Kannie wachten ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
De zwaaitjes blijven moeilijk, ook al staat het in de topic pointer die ze elke keer zien als ze een zwaaitje posten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik lees af en toe mee
Smorgens is het minder te doen, dan zie ik alle welterustenzwaaitjes voorbij komen.
Maar verder vind ik het sowieso wel goed te doen.
Klopt. De nachtelijke COSsen sla ik in hun geheel over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
Momenteel is het trouwens best goed te doen.
ik denk dat jouw verwachtingen iets te hoog liggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De groeiende meerderheid van nieuwe users zou natuurlijk ook eerst de FAQ kunnen lezen ipv gillend op hun achterste benen te staan omdat het niet gaat zoals zij willen.
Ohohoh! De buurvrouw kwam gisteren de left overs brengen. Ik ben al klaar voor vandaag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. De nachtelijke COSsen sla ik in hun geheel over.
Misschien ga ik vanavond wel weer voor een buspizza!
Ik blijf het gewoon vreemd vinden. Je komt op een forum, en wil dan meteen dat alles gaat volgens jouw wens. Je doet geen enkele moeite om bekend te worden met de bestaande regels en houdt dus ook totaal geen rekening met de bestaande users.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat jouw verwachtingen iets te hoog liggen
die zien ze nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De zwaaitjes blijven moeilijk, ook al staat het in de topic pointer die ze elke keer zien als ze een zwaaitje posten.
Ik zag vandaag ook weer een paar gifjes. Zo lekker rebels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
die zien ze niet
en die paar users die het wel zien vinden zichzelf heel stoer dat ze ondanks dat toch gewoon blijven zwaaien
Ik eet zo'n pizzaatje met huid en haar op. Had ze er een paar te veel besteld?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Ohohoh! De buurvrouw kwam gisteren de left overs brengen. Ik ben al klaar voor vandaag.
ohja helemaal vergeten de gifjes moeten ook terug! hoe irritant ze soms ook zijn. en vooral meer gezwaai!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook weer een paar gifjes. Zo lekker rebels.
Nee gekkie, een stoofschotel. Maar ze kookt altijd vrij ruim, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik eet zo'n pizzaatje met huid en haar op. Had ze er een paar te veel besteld?
mja...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon vreemd vinden. Je komt op een forum, en wil dan meteen dat alles gaat volgens jouw wens. Je doet geen enkele moeite om bekend te worden met de bestaande regels en houdt dus ook totaal geen rekening met de bestaande users.
Dat is toch raar.
En als je dan als 'oudere' user die de mores wel kent, er iets van zegt, dan ben je een zeikende nsb-erquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het gewoon vreemd vinden. Je komt op een forum, en wil dan meteen dat alles gaat volgens jouw wens. Je doet geen enkele moeite om bekend te worden met de bestaande regels en houdt dus ook totaal geen rekening met de bestaande users.
Dat is toch raar.
Ik heb een hele dikke reet en dat verkondig ik graag in elke COS.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef Marrije het volgende:
mja...
Je hebt mensen die ergens binnenkomen en dan eens rustig om zich heenkijken om te zien hoe eea gaat en dan hun draai daarin gaan vinden.
En je hebt mensen die de deur plat walsen om hun ass neer te planten om dan al brullend hun mening gaan verkondigen.
En ook wat lui er tussen in. De meebrullers.
En vooral veel popcornplaatjes. Bij elke gebeurtens minstens 7, en dat een keer of 5 per dag. Is toch top, steeds dezelfde plaatjes!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
ohja helemaal vergeten de gifjes moeten ook terug! hoe irritant ze soms ook zijn. en vooral meer gezwaai!!![]()
Oe, lekker!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef mootie het volgende:
Nee gekkie, een stoofschotel. Maar ze kookt altijd vrij ruim, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Muahaha je kan er een tipi van maken!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke reet en dat verkondig ik graag in elke COS.
Dat ik dat nu net moet lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke reet en dat verkondig ik graag in elke COS.
Wij zijn van de maandagshift.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, lekker!
Maar de bus staat vandaag toch ook niet op de route van meneer?
Op toepen mee een krat bier dur neffe!quote:
Als iemand dat leuk vind prima toch!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En vooral veel popcornplaatjes. Bij elke gebeurtens minstens 7, en dat een keer of 5 per dag. Is toch top, steeds dezelfde plaatjes!
Maar welke klaphark vindt nou 3 keer per dag hetzelfde gifje leuk. Hoe kort van memorie is zo iemand dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als iemand dat leuk vind prima toch!![]()
ps. verander eens van UI, doe eens gekDat plaatje ken ik onderhand wel!
geheugen van een goudvisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke klaphark vindt nou 3 keer per dag hetzelfde gifje leuk. Hoe kort van memorie is zo iemand dan.
Dan maken ze een leuk mapje op hun pc en gaan ze maar lekker de hele dag in een deuk liggen om hetzelfde gifje.quote:
veel te moeilijk mootsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan maken ze een leuk mapje op hun pc en gaan ze maar lekker de hele dag in een deuk liggen om hetzelfde gifje.
lol.. tja, sommige worden steeds weer helemaal euforisch inderdaad, maar waarom zou je ze dat willen ontnemen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke klaphark vindt nou 3 keer per dag hetzelfde gifje leuk. Hoe kort van memorie is zo iemand dan.
er zijn al mensen die hebben opgezegd maar wel blijven COSen, mag dat wel volgens de oude regels want je mag toch alleen commentaar geven op wat je ziet op de streams?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Marrije het volgende:
ik ben er nog niet uit of ik die streams nou ga opzeggen of niet
wat doen die oude regels er nog toe?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
er zijn al mensen die hebben opgezegd maar wel blijven COSen, mag dat wel volgens de oude regels want je mag toch alleen commentaar geven op wat je ziet op de streams?
Ze is okequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:31 schreef Marrije het volgende:
Oh nou vuurvliegje komt ook wel weer terug.
Volgens mij vind ik haar wel ok
Om het geld hoef je het niet te laten. Dan kun je kijken als er eens iets echt spannends gebeurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Marrije het volgende:
ik ben er nog niet uit of ik die streams nou ga opzeggen of niet
dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Om het geld hoef je het niet te laten. Dan kun je kijken als er eens iets echt spannends gebeurt.
neem ons gezeik ook niet al te serieus! Maar de tijd is nou eenmaal rijp voor wat vernieuwing, 2014 het jaar van de COS revolution!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef Jian het volgende:
Nu even serieus, wat zeiken jullie nu, er zijn toch mods en die handhaven de regels, dat gaat al jaren zo en dat doen ze toch over het algemeen prima. En als zij vinden dat regels overtreden worden grijpen ze wel in, klaar toch. En of Fruitvliegje, who the fuck is Fruitvliegje, wel of niet terugkomt interesseert me ook geen ene reet.
la la la ladiela
dat vooralquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
neem ons gezeik ook niet al te serieus! Maar de tijd is nou eenmaal rijp voor wat vernieuwing, 2014 het jaar van de COS revolution!
huh kruip je nu weer terug naar de oude garde? Net had ik nog je support! draaikont!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vooral
en natuurlijk, neem jian ook niet te serieus
vernieuwing, verloedering zul je bedoelen
vrijdag 24 januari 2014 @ 23:15quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
Ik sta voor de vernieuwing, met mij de nieuwe garde met een snel groeiende steun vanuit de oude garde!
Steukertquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:03 schreef Jian het volgende:
Ik vind het jammer dat het nu weer zo moet gaan, 2 kampen, conflicten, mensen die weglopen, voor je het weet ontstaan de grootste rellen. We kunnen toch een beetje rekening met elkaar houden.
eerlijk is eerlijk, persoonlijk vind ik het een verloederingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh kruip je nu weer terug naar de oude garde? Net had ik nog je support! draaikont!
Is toch ook wel gezelligerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, persoonlijk vind ik het een verloedering
Maar tis wel wat binnen het beleid valt, de regels zijn erop aangepast dus that's the way to go.
De cos is niet meer zoals voorheen maar een utopia chatbox, prima toch. Past misschien ook wel beter bij het type user en programma.
Hou op met het noemen van die naam, het is een bloemetjesjurk, zo eentje die gaat melden; "Ik post niet meer op FOK" en dan moeten anderen gaan zeggen "oooh wat jammer" "kom op, niet wegblijven hoor" "trek het je niet aan, gewoon doorposten hoor" En dan zelf achter haar laptopje met een dikke klit van zoveel aandacht zitten meelezen .... Sodemieter op, good riddance, toedeledokie!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef yvonne het volgende:
Hé, even bijlezen.
Maar waar is vuurvliegje dan?
Die vond het niks, wij zijn stom en we moeten doen wat zij zegt?
OF, is het Robin, want ze post niet meer sinds Robin..
Soort Dré dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou op met het noemen van die naam, het is een bloemetjesjurk, zo eentje die gaat melden; "Ik post niet meer op FOK" en dan moeten anderen gaan zeggen "oooh wat jammer" "kom op, niet wegblijven hoor" "trek het je niet aan, gewoon doorposten hoor" En dan zelf achter haar laptopje met een dikke klit van zoveel aandacht zitten meelezen .... Sodemieter op, good riddance, toedeledokie!
sow!
Die zorgen voor slowchatquote:
Oh shit ja! Ik moet deze discussie ook in de COS voeren! De meeste rebellen zitten ook principieel daar, en zullen zich nooit maar dan ook nooit in de SC vertonen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt die misschien ook nog eens vol
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke partij kies je!? Revolutie is gaande hiero!
Aan de andere kant, waarom zou je anderen er steeds mee willen vervelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol.. tja, sommige worden steeds weer helemaal euforisch inderdaad, maar waarom zou je ze dat willen ontnemen?
Ik geloof dat het bij deze RLS al zo erg is dat je de meute over je heen krijgt als je een van de bewoners niet net als zij dik/lelijk/asociaal vindt, en dat lijkt me niet zo vroeg al gedrag van de oude garde, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
Gekkie, die hebben geen idee dat er buiten de Cos nog andere topics zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh shit ja! Ik moet deze discussie ook in de COS voeren! De meeste rebellen zitten ook principieel daar, en zullen zich nooit maar dan ook nooit in de SC vertonen!
Het is de nieuwerwetse siliconegarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij deze RLS al zo erg is dat je de meute over je heen krijgt als je een van de bewoners niet net als zij dik/lelijk/asociaal vindt, en dat lijkt me niet zo vroeg al gedrag van de oude garde, maar ik kan het mis hebben.
Oeh treffend, bloemetjesjurken en Veerkampjes zijn vaak dol op blauwe oogschaduw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de rebellie is groter dan verwacht en nog steeds groeiende! De tegenstand is erg klein en slecht georganiseerd! De vlag kan bijna gepland worden!
Independence day is near!! WE SHALL BE FREEE!!!
[ afbeelding ]
Ik van de nieuwe garde neem het vaak op voor Billy, voor de ophef is dat juist prachtig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij deze RLS al zo erg is dat je de meute over je heen krijgt als je een van de bewoners niet net als zij dik/lelijk/asociaal vindt, en dat lijkt me niet zo vroeg al gedrag van de oude garde, maar ik kan het mis hebben.
Whehehehehehehequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beetje nare ervaringen met FOK!revoluties.
En dat is maar goed ook, de meesten van die "rebellen" zouden sneuvelen bij bosjes als ze in een echte RLS-SC clash terecht zouden komen. Zelf ben ik er niet zo van, maar ik heb veldslagen mogen aanschouwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh shit ja! Ik moet deze discussie ook in de COS voeren! De meeste rebellen zitten ook principieel daar, en zullen zich nooit maar dan ook nooit in de SC vertonen!
Ga maar zoeken op Kittengate.quote:
Ja, ze weten alleen de SC niet te vinden.... en als je daar een mening over hebt dan moet je de SV maar lezen, want "daar zijn die voor" volgens die kutnewbies.quote:
En anders ga je maar weg!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, ze weten alleen de SC niet te vinden.... en als je daar een mening over hebt dan moet je de SV maar lezen, want "daar zijn die voor" volgens die kutnewbies.
Die zich waarschijnlijk ook zeer beledigd voelen door de term kutnewbie.
Ja, dat.... als het niet bevalt, dan ga je maar naar huisquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet weggaan, kom op gewoon doorposten, laat je niet kisten
Ik verzuip 'm in een Action-badje!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef Leandra het volgende:
Moeten we een inzamelingsactie voor een kitten voor je regelen?
Jammer van dat houten been Jianquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, de meesten van die "rebellen" zouden sneuvelen bij bosjes als ze in een echte RLS-SC clash terecht zouden komen. Zelf ben ik er niet zo van, maar ik heb veldslagen mogen aanschouwen
Daar zijn jullie zo niet mans genoeg voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
Hmmm maar hopen dat we kittengate kunnen overtreffen2006..lol
Jian:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel vast tegen hè.... toen hij beloofde een foto van z'n stijve te sturen...
No way....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm maar hopen dat we kittengate kunnen overtreffen2006..lol
hmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat.... als het niet bevalt, dan ga je maar naar huis
En dan met een hoop drama vertrekken en een paar dagen later een Fannetje doen
Ouwe lurkert!quote:
Doe nou niet alsof het persoonlijk is, en je verrast bent met de kreet.... die bestaat inmiddels ook al zo'n jaar of 6.quote:
quote:
Ik verveel mequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]fanvanheteersteuuroflaatsteuur
Jappiequote:
Nah.... hij zit half dicht bijna helemaal wel zo ondertussenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ouch!
Zit je oog helemaal dicht? Ben je bij de huisarts geweest?
Kusje erop?
Nou jij weet niets zo te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh... dit is de SC.... weet ik veel (of weinig..)
Ik twijfelde even.quote:
Wij hebben woorden, andere wapens hebben we niet nodigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
Zooo de Revolutie brengt wat teweeg! De starre garde verzamelt zich in de SC! Zijn er al wapens?
Ik heb hem een poosje terug wel ergens gezien.quote:
Ik ontken elke relatie met Bommels...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als er een Jappie is volgt Bommie vanzelf.
De rebellie heeft vooralsnog alleen Huubquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben woorden, andere wapens hebben we niet nodig![]()
Okay, een emoticon hier of daar![]()
lol nee ze kijken geen eens! en toch maar zeuren om het zeuren! Leuk dat je je achter ons schaart yvonne!quote:
De rebellen zien inquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Joezi het volgende:
De rebellie heeft vooralsnog alleen Huubals wapen, jullie hebben de nucleaire mods
lol nee dat is weer een strijd in een strijd op een ander vlak. Moet ook maar eens uitgevochten wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rebellen zien inHuub
het grote scriptkwaad.
Ik heb streams jonguh, en een early bird paspoort, ik zet 'm alleen pas aan als ik in de COS zie dat ze nú aanmoetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee ze kijken geen eens! en toch maar zeuren om het zeuren! Leuk dat je je achter ons schaart yvonne!
nogmaals thnx voor je support!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb streams jonguh, en een early bird paspoort, ik zet 'm alleen pas aan als ik in de COS zie dat ze nú aanmoeten
Jawel, sterker nog, N en ik hebben ieder onze eigen Utopia-account.... maar hij gebruikt de zijne meer dan ik de mijne.quote:
Stug volhouden....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ontken elke relatie met Bommels...![]()
Ik dacht dat mijn relalert afging maar het kan evenzogoed mijn pacemaker zijn geweest.
Nu ook yvonne! Admin tegen mods en de starre garde! Let's go!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie denken dat je Huub als wapen hebt....
Dildo's pijnboompitten en paintskillzz.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
Zooo de Revolutie brengt wat teweeg! De starre garde verzamelt zich in de SC! Zijn er al wapens?
Ik heb een bloemetjesjurkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu ook yvonne! Admin tegen mods en de starre garde! Let's go!!!
oeeh even een nieuwe strijd er door heen! FUCK APPLE en fuck de IPAD!! This is the thunderdome!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef Speedball het volgende:
[..]
Dildo's pijnboompitten en paintskillzz.
Maar ff serieus waar de neuk zit je mee ? Je zit toch een rls te volgen heb het daar over in de COS. Zin in slap geouwehoer kom je naar de sc. Maar voor alsnog zie ik je puur en alleen stoken en hitsen om iets voor elkaar te krijgen wat ik niet echt begrijp en waar totaal geen nut inzit behalve het feit dat de sc sneller vol geraakt.
En die gifjes kan je in ONZ plaatsen erg leuk, ik heb er geen last van maar als mensen op hun ipad mee lezen kan dat behoorlijk hinderlijk zijn.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeh even een nieuwe strijd er door heen! FUCK APPLE en fuck de IPAD!! This is the thunderdome!
neem het niet zo serieus, de rebellie shall succeed!!
Geen trauma wel een angst. Heb niet eens gaatjes maar krijg zwaar de zenuwen als ik weer eens veur controle motquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
hebben jullie ook een tandartstrauma?
[ afbeelding ]
Schooltandartstrauma.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Al 6 jaar niet geweest, geen gaatjes en nooit wat gehad... maar m'n verstandskiezen moeten er nog een keer uit...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie rebelactie yvonne!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooooooooooooh jij bent nog een jonkie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al 6 jaar niet geweest, geen gaatjes en nooit wat gehad... maar m'n verstandskiezen moeten er nog een keer uit...
hmmm nee toch niet echt helaas, wel qua uiterlijk en geest natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooh jij bent nog een jonkie.
Ja dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee toch niet echt helaas, wel qua uiterlijk en geest natuurlijk!
Dat laatste was al duidelijk, ik zal de geschatte leeftijd maar voor me houdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee toch niet echt helaas, wel qua uiterlijk en geest natuurlijk!
Hoezo dat dan? kom maar op hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste was al duidelijk, ik zal de geschatte leeftijd maar voor me houden
hmm nooit van gehoord? beetje leuke vragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
Speelt iemand van jullie QuizUp?
http://en.wikipedia.org/wiki/QuizUp
Sinds wordfeud ben ik een beetje terughoudend. Wordfeuden met je oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:56 schreef Copycat het volgende:
Heel divers, in verschillende categorieën.
Ik vind het wel leuk, maar ik houd van trivia.
Je weet toch wel dat je sarcasme door een groot deel van de Cos niet opgepikt wordt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeh even een nieuwe strijd er door heen! FUCK APPLE en fuck de IPAD!! This is the thunderdome!
neem het niet zo serieus, de rebellie shall succeed!!
i know, dat is ook juist het leuke van sarcasmequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je sarcasme door een groot deel van de Cos niet opgepikt wordt?
Kende het niet, even bekijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
WW1 is ook een quizcategorie.quote:
Nee, maar ik denk dat dat wel leuk is, speel jij het?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ja. Stond vorige week een recensie over in de Next en heb de app op mijn telefoon gezet. Is wel leuk tijdverdrijf en je speelt met mensen over de hele wereld, in heel diverse categorieën.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:31 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar ik denk dat dat wel leuk is, speel jij het?
En mij lukt het nog steeds om op mijn hurken te zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
De oude garde. Cc zwaait met haar hoed, vrolijk als altijd
[ afbeelding ]
Kranig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mij lukt het nog steeds om op mijn hurken te zitten
Leuke zwarte sokken in je sandalenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Kranig!
Jullie zijn wel echt oud hoor. Ik sta rechts achter.
Die was eraf vallen en moest jij even vasthouden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn been niet. Dat is het been van de mevrouw midden achter.
Je bent alleen een beetje plat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig draag ik wel mijn meest modieuze jeans.
Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was eraf vallen en moest jij even vasthouden?
Ik heb ze in mijn broek gepropt.quote:
Je dacht dat het M&M's waren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef mootie het volgende:
Lach maar, jullie waren reuzeblij met mijn heuptasje. Alle medicijnen waren veilig.
Ik ben je heel dankbaar dat jij je elke keer opwerpt om voor schut te lopen met dat heuptasjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef mootie het volgende:
Lach maar, jullie waren reuzeblij met mijn heuptasje. Alle medicijnen waren veilig.
Dat zijn mijn hippe sneakers!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef mootie het volgende:
Waarom loopt Cc eigenlijk op sokken? De likdoorns speelden op?
Gelukkig zag ik met mijn twee brillen dat het sneakers waren.quote:
Kruidvat is een drogisterij.quote:
En ze is nog wel zo goed afgevallen, haar pantalonneke is 3 maten te groot.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Copycat het volgende:
Soury ontkent dat ze op deze foto staat. Terwijl haar overbite je tegemoet schittert.
Ook soury had tandartsangst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Copycat het volgende:
Soury ontkent dat ze op deze foto staat. Terwijl haar overbite je tegemoet schittert.
Ah, Cc staat dus Jian buiten beeld te duwen. Figures.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat je niet op de groepsfoto mocht met die piesplek in je broek.
Ze is onze groepsleidster en zag dat Jian de groep besloop.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
En Lies staat weer weggegdraaid, ze wil er niet bijhoren. Die blauwen, zo flauw.
Tenalady, Kukident, hartmedicatie. U roept, wij draaien (vrij langzaam).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef Copycat het volgende:
Gert rijdt net weg. Maar ik heb mooi op de achterbank gezeken. Ben mijn Tenalady vergeten. Heb jij er nog een in je fanny pack, moots?
We zouden toch niet meer praten over die episode van Scrut?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Copycat het volgende:
Waarom staan we eigenlijk voor het politiebureau?
Ze hadden ons net weer uit de cel gelaten. We waren opgepakt wegens het belagen van kutnewbies.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Copycat het volgende:
Waarom staan we eigenlijk voor het politiebureau?
Ruim 15 jaar niet geweest. Nu ga ik braaf 2 keer per jaar incl. mondhygieniste. Die martelt mequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook soury had tandartsangst.
En wat staat rood Leandra nog steeds goed hè.
Kan hij alweer zelfstandig eten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef mootie het volgende:
We zouden toch niet meer praten over die episode van Scrut?
Maar het resultaat mag er wezen, mop!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
Ruim 15 jaar niet geweest. Nu ga ik braaf 2 keer per jaar incl. mondhygieniste. Die martelt me
Helemaal top, je hebt ook een stralende glimlach, past mooi bij je haarkleur.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar niet geweest. Nu ga ik braaf 2 keer per jaar incl. mondhygieniste. Die martelt me
Gert heeft hem meegenomen in de auto, verder niks meer van gehoord.quote:
Zijn zijn scheef maar gezondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het resultaat mag er wezen, mop!
Het was warm die dag, het zal wel snel opgedroogd zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Gert heeft hem meegenomen in de auto, verder niks meer van gehoord.
Hoop niet dat hij in de lekkage van Cc zat, dat is ook sneu voor zo'n man.
Zoals een doos gehakt in Utopiaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was warm die dag, het zal wel snel opgedroogd zijn.
Maar stínken...
Nee anders had ik wel Taart geschrevenquote:
Ik durf zelfs naar de tandartsquote:
beeestjessssquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat ik dronken was, maar het zijn dus maden.
Hoe kom je daar nou terecht?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat ik dronken was, maar het zijn dus maden.
Waarom is Doe niet zo druk lullen? Is hij ziekjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef Inodder het volgende:
Hey? Doe is niet zo druk lullen! De SC hoort uitgestorven te zijn.Zo kan ik het toch nooit belezen op mijn werk
Gehakt, maden, beestjes ...quote:
Mijn tandarts heeft ook tieten en is blond. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is niet zo eng als de toorn van Cc.
Heb jij ook al dezelfde tandarts?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft ook tieten en is blond. Je weet maar nooit
Is net bevallen van een kindje?quote:
Stadhouders kade. Maar de vrouwen zijn in de meerderheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
Geen idee, maar ik ga naar een groeps praktijk met 1 man en de rest alleen maar dames en dat is redelijk bij jouw in de buurt, 6 dagen in de week open van 7 - 21 of zo
Nee hedden we toch een anderequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Stadhouders kade. Maar de vrouwen zijn in de meerderheid
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
Gvd, lees ik net in de Cos dat Mangalie weggepest is door de nieuwe garde.
[..]quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee doos, jij bent oude garde. Je foto staat op de vorige pagina.
De Grote Leegloop is begonnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
Ik heb haar nog bedankt voor haar inzet, maar dat werd weer niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
En wat een gemisquote:
Volgens mij is ze wel aardig. Maar wat meer rust in de COS kan geen kwaad voor ons oude knarren.quote:
Oh vast is ze aardig, maar weer zo'n user die afhaakt met de scripts. Nou doeiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel aardig. Maar wat meer rust in de COS kan geen kwaad voor ons oude knarren.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Jian het volgende:
Ik praat niet meer met jullie, ik sluit me aan bij de Cos-rebellen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is Doe niet zo druk lullen? Is hij ziekjes?
Leuk dat je er bentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Inodder het volgende:
[..]Nou ja laat maar... Klaar met werken voor vandaag, dus jullie mogen weer volle kracht vooruit!
Is is is, eens is eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Inodder het volgende:
Nou ja laat maar... Klaar met werken voor vandaag, dus jullie mogen weer volle kracht vooruit!
Ja pest ze hier ook wegquote:
Ik voed ze op tot eerzame hamburgertjes!quote:
Het is ook me scquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voed ze op tot eerzame hamburgertjes!
En nu ga ik Lovelace kijken.
Vanaf Nijmegen? Zijn die gegevens nog niet geüpdatet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:36 schreef Speedball het volgende:
Avond, wat een kut zooi bij Eindhoven als je via je tom tom navigeert
nee bij mij niet (maar ik update hem zo eens in het half jaar), ik was echt ff de weg kwijtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf Nijmegen? Zijn die gegevens nog niet geüpdatet?
Welkom op fokquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
nee bij mij niet (maar ik update hem zo eens in het half jaar), ik was echt ff de weg kwijt
Is ook even verwarrend daar, bij IKEA in de buurt. Sowieso is de hele randweg de laatste jaren flink op de schop gegaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Speedball het volgende:
nee bij mij niet (maar ik update hem zo eens in het half jaar), ik was echt ff de weg kwijt
quote:
klopt precies daar bij de Ikea (iets er na) ! toen was ik de weg kwijt en nam de verkeerde richtingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook even verwarrend daar, bij IKEA in de buurt. Sowieso is de hele randweg de laatste jaren flink op de schop gegaan.
En nu ga ik echt naar die ouwe pikkepijpster kijken!
Genietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Speedball het volgende:
[..]dank u,
Had nog een speciaal potje in eigen tuin geteelde wiet, ik ga hem eens open trekken heb ik wel verdient na deze woest en barre tocht over de a50
Ik zit direct naar het PI te kijken, maar je meent het nog ook?quote:
Ik gooi hem vol met groen, hij is niet sterk. De wiet uit de sjop is mij te sterk aan het worden. Ik geniet van de smaak weet jequote:
Haha ja Ik ben niet van die valse PI'squote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zit direct naar het PI te kijken, maar je meent het nog ook?
Wat heb jij gedronken? Dat wil ik ook!quote:
De oude garde is altijd serieus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zit direct naar het PI te kijken, maar je meent het nog ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |