Blijkbaar is er idd eerder wat gezegd. als ik Joezi hieronder mag geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien, maar dat leek me zo nietszeggend dat ik me niet kon voorstellen dat het daarom ging. Kan ik eigenlijk nog steeds niet.
Dat sterkt me alleen maar in mijn mening.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt niks verkeerds gezegd hoor, maar hier is al heel wat aan vooraf gegaan ook in minder nette bewoordingen. En als lid van de nieuwe garde kom ik op voor mijn mensen!
[ afbeelding ] Viva la revolución!
Dat was ik! Bring it on!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
Het stoorde me nogal dat er in de Cos verschillende keren werd gezegd dat ze is 'weggepest door de oude garde'. Wtf is dat voor onzin.
Ik heb het meerdere maken gelezen. Jouw posts neem ik met een korreltje zout.quote:
is er iemand weggepestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef mootie het volgende:
Het stoorde me nogal dat er in de Cos verschillende keren werd gezegd dat ze is 'weggepest door de oude garde'. Wtf is dat voor onzin.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd zoals de COS,
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.quote:
dus de sfeer is opeens niet meer zo goed? het was toch alles mag omdat sfeer!?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.
Waarom ik nou weerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuurvliegje is weggefladderd. Weggepest door de oude garde, je kent ze wel. Cc, Disana, Jian, ik. Zo zijn we.
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ik nou weerik weet nog steeds niet waar het over gaat, geen zin om het terug te zoeken ook. Maar dit is FOK en wat Cc. ook al zei, if you can't stand the heat ........ Er is vast wel ergens het één of andere "bloemetjesforum"
Dat kinderachtige gejankzak om die suffe gifjes. En dan stampvoetend wegrennen om een dag later weer schoorvoetend terug te komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.
De oude garde, dat ben jij!
Je bent zelf oudquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent oude garde, dus verantwoordelijk. Net als het gifjesgedoe. Dat is blijkbaar ook gebeurd door de oude garde.
Wat een gejank over gardes oud nieuw lekker belangrijk, dit is mijn nieuwe garde ik log zo mn oude garde maar weer eens. En ergens ver weg heb ik nog een heule oude stoffige garde, helaas is die doorgeroest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet in de vlammen is gevlogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:31 schreef Marrije het volgende:
Oh nou vuurvliegje komt ook wel weer terug.
Volgens mij vind ik haar wel ok
mootsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt teveel gardes, veel te onhandig om je in te delen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
moots
Wat een gejank over gardes oud nieuw lekker belangrijk, dit is mijn oude garde ik log zo maar weer mn nieuwe garde. En ergens ver weg heb ik nog een heule oude stoffige garde, helaas is die doorgeroest.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt teveel gardes, veel te onhandig om je in te delen.
en nu heb ik gewoon de neiging om te zeggen: minder minder!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
Het gaat er om dat de COS is uitgegroeid tot een soort chatbox die gebruikt wordt tijdens het stream kijken. Hierbij ontstaat er vaak wat "off-topic" geneuzel voortvloeiende uit meningen en reacties in de COS. Het is ondertussen duidelijk dat de groeiende meerderheid hier geen problemen mee heeft.
Toch is er constant gezeik en getier, met soms ook vieze vuile woordjes en persoonlijke aanvallen, dat men zich aan de wel of niet bestaande oude regeltjes moet houden.
Als je puur wilt volgen wat er wel niet in dat domme Utopia gebeurd, kun je alsnog de streamverslagen of het update topic gebruiken, huil niet dat daar minder mensen aan mee werken.
Ik sta voor de vernieuwing, met mij de nieuwe garde en een snel groeiende steun vanuit de oude garde!
REBELS UNITE! VUURVLIEGJE SHALL RETURN![ afbeelding ]
De chatbox op de Utopiasite een optie?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
Het gaat er om dat de COS is uitgegroeid tot een soort chatbox die gebruikt wordt tijdens het stream kijken. Hierbij ontstaat er vaak wat "off-topic" geneuzel voortvloeiende uit meningen en reacties in de COS. Het is ondertussen duidelijk dat de groeiende meerderheid hier geen problemen mee heeft.
Toch is er constant gezeik en getier, met soms ook vieze vuile woordjes en persoonlijke aanvallen, dat men zich aan de wel of niet bestaande oude regeltjes moet houden.
Als je puur wilt volgen wat er wel niet in dat domme Utopia gebeurd, kun je alsnog de streamverslagen of het update topic gebruiken, huil niet dat daar minder mensen aan mee werken.
Ik sta voor de vernieuwing, met mij de nieuwe garde met een snel groeiende steun vanuit de oude garde!
Dat. En vis uiteraard.quote:
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De chatbox op de Utopiasite een optie?
Het boeit me enorm, de beslommeringen van de bloemetjesgarde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:41 schreef Marrije het volgende:
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.
Kun je het nog nalezen ook
maar jij bent in de minderheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit me enorm, de beslommeringen van de bloemetjesgarde.
lol! Weer een extra support vanuit de oude gardequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, het kan toch gewoon in de cos.
Kun je het nog nalezen ook
De groeiende meerderheid van nieuwe users zou natuurlijk ook eerst de FAQ kunnen lezen ipv gillend op hun achterste benen te staan omdat het niet gaat zoals zij willen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar jij bent in de minderheid![]()
de groeiende meerderheid stelt dat blijkbaar zeer op prijs
ik lees af en toe meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
Momenteel is het trouwens best goed te doen.
FOK! is nog steeds geen democratie!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:
maar jij bent in de minderheid![]()
de groeiende meerderheid stelt dat blijkbaar zeer op prijs
Kannie wachten ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef Joezi het volgende:
De zwaaitjes blijven moeilijk, ook al staat het in de topic pointer die ze elke keer zien als ze een zwaaitje posten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik lees af en toe mee
Smorgens is het minder te doen, dan zie ik alle welterustenzwaaitjes voorbij komen.
Maar verder vind ik het sowieso wel goed te doen.
Klopt. De nachtelijke COSsen sla ik in hun geheel over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef mootie het volgende:
Momenteel is het trouwens best goed te doen.
ik denk dat jouw verwachtingen iets te hoog liggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De groeiende meerderheid van nieuwe users zou natuurlijk ook eerst de FAQ kunnen lezen ipv gillend op hun achterste benen te staan omdat het niet gaat zoals zij willen.
Ohohoh! De buurvrouw kwam gisteren de left overs brengen. Ik ben al klaar voor vandaag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. De nachtelijke COSsen sla ik in hun geheel over.
Misschien ga ik vanavond wel weer voor een buspizza!
Ik blijf het gewoon vreemd vinden. Je komt op een forum, en wil dan meteen dat alles gaat volgens jouw wens. Je doet geen enkele moeite om bekend te worden met de bestaande regels en houdt dus ook totaal geen rekening met de bestaande users.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat jouw verwachtingen iets te hoog liggen
die zien ze nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De zwaaitjes blijven moeilijk, ook al staat het in de topic pointer die ze elke keer zien als ze een zwaaitje posten.
Ik zag vandaag ook weer een paar gifjes. Zo lekker rebels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
die zien ze niet
en die paar users die het wel zien vinden zichzelf heel stoer dat ze ondanks dat toch gewoon blijven zwaaien
Ik eet zo'n pizzaatje met huid en haar op. Had ze er een paar te veel besteld?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef mootie het volgende:
Ohohoh! De buurvrouw kwam gisteren de left overs brengen. Ik ben al klaar voor vandaag.
ohja helemaal vergeten de gifjes moeten ook terug! hoe irritant ze soms ook zijn. en vooral meer gezwaai!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook weer een paar gifjes. Zo lekker rebels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |