Waren bijzondere mensen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wat overdreven, het blijft nog het veiligste transport middel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
Meanwhile on the other side of the world
[ afbeelding ]
Ze ziet er fantastisch uit voor 62.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
Meanwhile on the other side of the world
[ afbeelding ]
Ik heb even snel rondgekeken maar volgens mij remt een mens wel af tot ongeveer 200 km/uur als je je een beetje gunstig laat vallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je in ijle lucht maar vaart genoeg krijgt dan remt de dikkere lucht je niet genoeg af om even hard te landen als iemand die van een lagere hoogte valt.
Die gek in zijn luchtballon, hoe heet-ie, die sprong van 30 km en haalde een topsnelheid van boven de 1000 km.
Of had die ook nog een raket op z'n rug?
Even zoeken...
36 km, vrijie val van 4 minuten. topsnelheid 1173 km/u
Blijkbaar was The Hunterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beide opties benutte hij niet
Met The Hunter speel je tenminste wel met 11 man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar was The Huntertoch niet bedreigend genoeg.
Als dat zo is dan zou de impact dus niet veel verschillen vanaf 5 of 10 km hoogte. Klinkt redelijk plausibel. Extreme(re) hoogtes worden volgens mij toch niet bereikt door passagierstoestellen sinds de Concorde kassie wijle is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb even snel rondgekeken maar volgens mij remt een mens wel af tot ongeveer 200 km/uur als je je een beetje gunstig laat vallen.
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met The Hunter speel je tenminste wel met 11 man.
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou de impact dus niet veel verschillen vanaf 5 of 10 km hoogte. Klinkt redelijk plausibel. Extreme(re) hoogtes worden volgens mij toch niet bereikt door passagierstoestellen sinds de Concorde kassie wijle is.
Blijft nog over dat je vanaf 10 km hoogte langer in zeer ijle en koude atmosfeer vertoeft.
Ah, interessant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.
http://www.popularmechani(...)ation/safety/4344036
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, interessant.
Even de pagina opslaan, want het is voor mij tijd om te gaan
[ afbeelding ]
Dat argument zou ik best nog aan willen gaan, ware het niet dat het irrelevant is, aangezien het over Oranje gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.
Maar goed, doe jij hierna nog maar even het laatste woord dan, op naar 2016.
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat je beter van 10 km hoogte kan vallen dan van een hoog hotel.
http://www.popularmechani(...)ation/safety/4344036
Ik blijf ook liever wat dichter bij de grond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.
Mag ik het (letzte Wort) nemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 10 man en een cavia die het nooit bij een échte topclub heeft waar kunnen maken.
Maar goed, doe jij hierna nog maar even het laatste woord dan, op naar 2016.
Slaap lekker in je Robin-pyampie, ouwe!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, interessant.
Even de pagina opslaan, want het is voor mij tijd om te gaan
[ afbeelding ]
Beiden meegemaakt, was best chill / cool. Was alleen verkouden er na.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beiden niet zo leuk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beiden meegemaakt, was best chill / cool. Was alleen verkouden er na.
Slaap lekker luitjes, ga ff naast Gert (de naam van m'n cavia) liggen.
Mzzl
Inderdaad. Ik vond het onwaarschijnlijk. Hij sluit wel af met:quote:
Geen idee, nog een keer posten of ff een linkje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had jij die Penis Song nog gezien of kon je hem al?
Dat maakt het nog meer lovend eigenlijk. Maarja een goede kudde speechschrijvers en redelijk voorgedragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond het onwaarschijnlijk. Hij sluit wel af met:
"als zelfs wij dat al over die hautaine droplul zeggen, dan moet het wel echt waar zijn."
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, nog een keer posten of ff een linkje.![]()
En nee ik ken hem niet volgens mij.![]()
Piemels![]()
![]()
Je weet hoe snel zulke mensen hun principes inleveren. Als zijn partij in de oppositie zit dan zit hij en zijn partijgenoten te janken over mensenrechten, asielzoekers, Mauro.... je kent het rijtje wel. Maar toen Wilders Saoedi-Arabië beledigde door een sticker op een vlag te plakken had hij gelijk al plannen om daar naar toe te vliegen en zijn excuses aan te bieden. Een land met politieke gevangenen, waar gemarteld wordt en de doodstraf bestaat voor onbenullige dingen, waar homo's vogelvrij zijn en waar vrouwen weinig rechten hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat maakt het nog meer lovend eigenlijk. Maarja een goede kudde speechschrijvers en redelijk voorgedragen.
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je weet hoe snel zulke mensen hun principes inleveren. Als zijn partij in de oppositie zit dan zit hij en zijn partijgenoten te janken over mensenrechten, asielzoekers, Mauro.... je kent het rijtje wel. Maar toen Wilders Saoedi-Arabië beledigde door een sticker op een vlag te plakken had hij gelijk al plannen om daar naar toe te vliegen en zijn excuses aan te bieden. Een land met politieke gevangenen, waar gemarteld wordt en de doodstraf bestaat voor onbenullige dingen, waar homo's vogelvrij zijn en waar vrouwen weinig rechten hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.
Nu heb je allemaal hangend vel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
Eat youre hart out bitches.
En ja dit wilde ik graag even delen voor eventuele aandacht.
Goedzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
20 kilotjes kwijt????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
BAM!
20 Kilo eraf.![]()
Ik ben ook niet tegen handelsbetrekkingen met zulke landen. Wat ik niet uit kan staan dat je je het ene moment voordoet als het morele geweten van de wereld en het andere moment gaat onderhandelen met een land waar de mensenrechten zo erg geschonden worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep hypocriet, maar dat zijn allemaal kapitalistische belangen waar je je snel op verkijkt.. Grote gasdeals met Rusland.. Olie in Saoedi Arabië waar heel veel Nederlandse bedrijven werkzaam zijn.
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.quote:
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen handelsbetrekkingen met zulke landen. Wat ik niet uit kan staan dat je je het ene moment voordoet als het morele geweten van de wereld en het andere moment gaat onderhandelen met een land waar de mensenrechten zo erg geschonden worden.
Ik ben door stress heel veel kilo's kwijt geraakt, maar het komt er op de verkeerde plaatsen weer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.![]()
En ik ben nu anderhalf jaar in een rustig tempo bezig, daarom gaat het wat langzamer maar wel beter. Alhoewel het er de laatste 2 maanden ineens harder afgaat, afijn, hebben ze me uit gelegd en is i.i.g. goed ofzo.
Nee, ben er nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
Allebei de punkies weer in de sc.![]()
Of is punk alweer verdwenen?
Volgens mij is er geen andere oplossing zolang Nederland zich als en laf land opsteltquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?
Klopt, stress kan er zeker voor zorgen dat je gewicht kwijt raakt en als het dan weer beter gaat zit het er inderdaad weer op de verkeerde plaatsen bij. Zo irritant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben door stress heel veel kilo's kwijt geraakt, maar het komt er op de verkeerde plaatsen weer aan
ach ik trek me er niks van aan, ik ben al 5 jaar zwanger en er kan nog wel een paar jaartjes bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, stress kan er zeker voor zorgen dat je gewicht kwijt raakt en als het dan weer beter gaat zit het er inderdaad weer op de verkeerde plaatsen bij. Zo irritant.![]()
Daarom heb ik gewoon heel veel dingen aangepast in mijn levensstijl en het lijkt eindelijk te werken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ach ik trek me er niks van aan, ik ben al 5 jaar zwanger en er kan nog wel een paar jaartjes bij.
Wat een dom onderwerpquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
Omg, gaan weer zo commentaar over dit onderwerp krijgen.
wil je dat ff aan de mensen uitleggen die vragen hoe lang ik nog moet??????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Bij zwanger is je buik i.i.g. nog wel een soort van strak, hoe dik dan ook. Na de bevalling hou je een 3 pack over.
Niet zo populistisch doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de politiek, wat is een andere oplossing dan?
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewichtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er 25 bij in een jaar. Dus pas maar op.![]()
En ik ben nu anderhalf jaar in een rustig tempo bezig, daarom gaat het wat langzamer maar wel beter. Alhoewel het er de laatste 2 maanden ineens harder afgaat, afijn, hebben ze me uit gelegd en is i.i.g. goed ofzo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wil je dat ff aan de mensen uitleggen die vragen hoe lang ik nog moet??????
Dat is het nadeel van zo lang samen zijn. mensen verwachten kinderen en denken direct dat ik zwanger ben
Dan is het niet erg. Ondergewicht is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewicht
Ik ook, maar gelukkig had ik zware ballen ..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kon het wel gebruiken, had ondergewicht
Dit is juist niet populistisch want we walgen toch juist van die hypocrisie, maar het is wel de werkelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is best wel ellendig dan voor je ja. Ik heb dat gelukkig niet meer.
Ik denk doofpot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maar ff wat anders dan vrouwen dingen.
Nederland is naïef met onderzoeken naar het vliegtuig. Zijn we nou echt weer te zoet of heb ik het fout?
Ik wou dat we wat harder waren en eiste naar een goed onderzoek met onze eigen of andere degelijke onderzoekers die wij bepalen.
Ik heb nou de indruk dat het in de welbekende doofpot word geduwd.
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maar ff wat anders dan vrouwen dingen.
Nederland is naïef met onderzoeken naar het vliegtuig. Zijn we nou echt weer te zoet of heb ik het fout?
Ik wou dat we wat harder waren en eiste naar een goed onderzoek met onze eigen of andere degelijke onderzoekers die wij bepalen.
Ik heb nou de indruk dat het in de welbekende doofpot word geduwd.
Klopt, is triest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel ook, best triest.
Heel de wereld kijkt toe. Knap als ze het in de doofpot kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb dat gevoel ook, best triest.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de wereld kijkt toe. Knap als ze het in de doofpot kunnen stoppen.
Ik zie verder niks, zelfs de lichamen worden tegen gehoudenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar het is wel triest dat de hele "crime scene" verneukt is en dat er zelfs onderdelen van het vliegtuig zijn gejat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wat hadden ze anders moeten doen dan? Een invasie doen? Het gaat nu de goede kant op dankzij diplomatie, meer kun je echt niet doen. En voor de slachtoffers maakt het geen ene fuck uit.
Ze hebben het wel geprobeerd maar gaat ze nooit lukken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke als ze alle vliegtuigonderdelen en lijken laten verdwijnen dan is er geen echt bewijs van een raketinslag maar dan is het wel vrij duidelijk dat zij dat vliegtuig neer hebben gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie verder niks, zelfs de lichamen worden tegen gehouden
jah idd voor ons wel, maar bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke als ze alle vliegtuigonderdelen en lijken laten verdwijnen dan is er geen echt bewijs van een raketinslag maar dan is het wel vrij duidelijk dat zij dat vliegtuig neer hebben gehaald.
Bij een ongeluk zoeken ze vaak naar een speld in een hooiberg. Een schroefje bijvoorbeeld. Maar bij een raketinslag zijn er heel veel onderdelen die dat kunnen bewijzen. Een zwarte doos heb je sowieso denk ik niks aan om een raketinslag te bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze hebben het wel geprobeerd maar gaat ze nooit lukken.
http://webwereld.nl/bevei(...)dia-pagina-vliegramp
Wel als 1 van de piloten zegt, Sjezus daar komt een fokking raket aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij een ongeluk zoeken ze vaak naar een speld in een hooiberg. Een schroefje bijvoorbeeld. Maar bij een raketinslag zijn er heel veel onderdelen die dat kunnen bewijzen. Een zwarte doos heb je sowieso denk ik niks aan om een raketinslag te bewijzen.
dan moet hij ook zeggen; SHIT EEN RAKET VAN OEKRAINE/RUSLANDquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als 1 van de piloten zegt, Sjezus daar komt een fokking raket aan.
Linkje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
Er zijn ook al satellietbeelden van de inslag he
Ik denk Amerika, een false flag operationquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar wie heeft die raketten afgevuurd Rusland of Of Oekraiene.
Geen van beide gaat ooit toegeven.
ook vanwaar de raket af is gevuurd ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
Er zijn ook al satellietbeelden van de inslag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |