Waar wordt mee gespot dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef isax het volgende:
te vroeg om er mee te spotten
veeeeelste vroeg
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
het is joezi, denk na.
plaatje er bij maakt het helemaal af.
Ik ben Joodsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Stevige TT, wel verrassend, komend van een Ruski.
Ik laat jullie wel even alleen hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
Nou, lekker sfeertje meteen weer, ik word er zo moe van
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.
Was een uitstekende TT geweest.quote:
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat een scene is uit Orange black etc, dan hoef ik het nu al niet meer te zien
want jij bent zo fucking slimquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik vraag naar jouw beleving, dat heeft iedereen toch wel, een eigen beleving? Maakt niet uit hoe geniaal je bent.quote:
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijkenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joods is geen ras, het is een geloof.
Het is geen comedy, gewoon drama met een sarcastisch tintje. Is echt geen zoetsappige vrouwenserie.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijken
Even rustig aan tegen mijn sletjequote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik stel alleen een vraag, maar het is blijkbaar alweer teveel gevraagd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even rustig aan tegen mijn sletjePak choco maar weer
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even rustig aan tegen mijn sletjePak choco maar weer
breezer hier, breezer hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even rustig aan tegen mijn sletjePak choco maar weer
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat mij erbuitenIk heb mijn portie al gehad vandaag.
Kijk hoeveel het al te weeg heeft gebrachtquote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah man, geeft toch niks, nog 275 posts of zo en je bent ervan af
Denk dat als je echt hard naar beneden dondert, geen zweefvlucht, dat je een paniekaanval krijgt, en je oren klappen dan ook of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
Volgens mij trek je de lucht op die hoogte niet zo goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd door de COS, zoals het hoort
Dat is geen jatten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Wodka sju van mijn dochter gejat, ze wilde het niet meer.
in zulke situaties dissocieer je. je lichaam kan zoveel angst niet aan dus veel zullen best rustig zijn geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij trek je de lucht op die hoogte niet zo goed.
Dat filmpje is niet van de MH17quote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.
Aan de andere kant: als je ziet over hoe een groot oppervlak de brokstukken verspreid liggen, dan kan het toch haast niet anders of het vliegtuig moet nog in de lucht uit elkaar zijn gereten.
Dat laatste lijkt mij idd het geval, en dan is er (helaas) geen sprake van gunstige lucht.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was een filmpje waarin je het vliegtuig naar beneden zag duiken met een vleugel die geraakt was en in de fik stond. Op zich kan de druk in de cabine nog aanwezig zijn geweest.
Aan de andere kant: als je ziet over hoe een groot oppervlak de brokstukken verspreid liggen, dan kan het toch haast niet anders of het vliegtuig moet nog in de lucht uit elkaar zijn gereten.
Als de vliegtuigmaatschappijen er iets aan konden verdienen zouden ze er wel iets op verzinnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk dat business class geen schietstoelen hebben
Twijfelde daar ook al aan, gezien de grootte van de rampplek én het feit dat je die beelden verder nergens zag.quote:
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
in zulke situaties dissocieer je. je lichaam kan zoveel angst niet aan dus veel zullen best rustig zijn geweest.
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.
Het heeft je te pakken hè, die laatste momenten ..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.
Die hooguit paar misschien afschuwelijke minuten van de slachtoffers zijn voor de nabestaanden het ergst. Die zullen dat keer op keer ongevraagd weer voor zich zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hooguit paar misschien afschuwelijke minuten van de slachtoffers zijn voor de nabestaanden het ergst. Die zullen dat keer op keer ongevraagd weer voor zich zien.
naah dat denk ik niet maar soort oerkracht waardoor je niet bang bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het levensfilmpje? Hopelijk gaat het zo. Rustig het lot accepteren en dan boem.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.
Dat zal ook wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig verstand van luchtdruk etc, maar als er op 10km hoogte een raket naast je vliegtuig explodeert dan geef ik je niet meer dan een paar seconden.. Of je wordt geraakt door rondvliegend puin, of je longen klappen dicht door de druk.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk dat business class geen schietstoelen hebben
Die dacht waarschijnlijk ook 'I didn't sign up for this'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het ook wel een fout van de piloot, je kunt toch wel een raket ontwijken.
Beter zelf eentje meenemen, Bane-style.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
De luchtdruk bepaald toch je zuurstof opname, als je het zuurstof maskertje netjes opzet kan dat wel goed gaan.
vechtem of vluchten... maar beide opties waren er niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
naah dat denk ik niet maar soort oerkracht waardoor je niet bang bent.
naja eigenlijk is het het krachtigste mechanisme wat je hebt om jezelf te verdedigen in gevaarlijke situaties.
Ja hoor, met wat chaff en flare en als je hem ziet aankomen, ma ja ....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het ook wel een fout van de piloot, je kunt toch wel een raket ontwijken.
Ik dacht gogme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, met wat chaff en flare en als je hem ziet aankomen, ma ja ....
Da's 5513 km per uur. Een raket met die snelheid hoeft alleen maar tegen een vliegtuig aan te knallen om 'm naar beneden te halen, ontrploffen is niet eens nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
Die BUK rakketten kunnen gilette mach 4.5 halen, die hoor je niet aankomen![]()
Wow..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is wel eens iemand geweest die het overleefde toen haar vliegtuig op 10 km hoogte uiteenviel.
In 5 seconden was ie op 10 km hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's 5513 km per uur. Een raket met die snelheid hoeft alleen maar tegen een vliegtuig aan te knallen om 'm naar beneden te halen, ontrploffen is niet eens nodig.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is wel eens iemand geweest die het overleefde toen haar vliegtuig op 10 km hoogte uiteenviel.
Erg bizar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow..
http://nueens.nl/879/stew(...)van-10km-hoogte.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
Oh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
"Latere onderzoeken zetten vraagtekens bij de hoogte."
Het is natuurlijk ook niet zo hoe hoger je valt hoe harder je landt. Daar zit een maximum aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow..
http://nueens.nl/879/stew(...)van-10km-hoogte.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
Dat ging meer om het "record".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Awsom het volgende:
[..]
"Latere onderzoeken zetten vraagtekens bij de hoogte."
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
vechtem of vluchten... maar beide opties waren er niet.
Als je in ijle lucht maar vaart genoeg krijgt dan remt de dikkere lucht je niet genoeg af om even hard te landen als iemand die van een lagere hoogte valt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo hoe hoger je valt hoe harder je landt. Daar zit een maximum aan.
Ja, die werd de afgelopen dagen nog aangehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
Op woensdag 11 mei 2011 kostte een vliegramp in Tripoli, de hoofdstad van Libië, 103 doden, waaronder zeventig Nederlanders. De enige overlevende was de 9-jarige Ruben van Assouw uit Tilburg, wiens ouders Patrick en Trudy en 11-jarig broertje Enzo, ook in het toestel zaten.
lol wat overdreven, het blijft nog het veiligste transport middel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ouders van een ex vlogen zeker toen hun kinderen nog jonger waren vaak afzonderlijk van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |