Waar wordt mee gespot dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef isax het volgende:
te vroeg om er mee te spotten
veeeeelste vroeg
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
het is joezi, denk na.
plaatje er bij maakt het helemaal af.
Ik ben Joodsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Stevige TT, wel verrassend, komend van een Ruski.
Ik laat jullie wel even alleen hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
Nou, lekker sfeertje meteen weer, ik word er zo moe van
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik twijfel of je wel in staat bent om te begrijpen wat er staat.
Was een uitstekende TT geweest.quote:
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat een scene is uit Orange black etc, dan hoef ik het nu al niet meer te zien
want jij bent zo fucking slimquote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik vraag naar jouw beleving, dat heeft iedereen toch wel, een eigen beleving? Maakt niet uit hoe geniaal je bent.quote:
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijkenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joods is geen ras, het is een geloof.
Het is geen comedy, gewoon drama met een sarcastisch tintje. Is echt geen zoetsappige vrouwenserie.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van comedy's of het moet echt goed zijn, vaak Brits, dus nee, ik ga het niet kijken
Even rustig aan tegen mijn sletjequote:Op maandag 21 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom stelde ik die vraag. Jammer dat je niet in staat bent om te antwoorden, volgende keer beter.
Ik stel alleen een vraag, maar het is blijkbaar alweer teveel gevraagd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even rustig aan tegen mijn sletjePak choco maar weer
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
breezer hier, breezer hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat mij erbuitenIk heb mijn portie al gehad vandaag.
Kijk hoeveel het al te weeg heeft gebrachtquote:Op maandag 21 juli 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah man, geeft toch niks, nog 275 posts of zo en je bent ervan af
Denk dat als je echt hard naar beneden dondert, geen zweefvlucht, dat je een paniekaanval krijgt, en je oren klappen dan ook of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
Volgens mij trek je de lucht op die hoogte niet zo goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
Zometeen op het journaal op NL2. minister Timmermans in de VN veiligheidsraad:
'Sinds donderdag denk ik: hoe verschrikkelijk moeten de laatste momenten van hun levens zijn geweest, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de hand van hun geliefde vastgepakt, hebben ze hun kinderen dicht tegen zich aan gehouden, hebben ze elkaar in de ogen gekeken, een laatste keer, in een vaarwel zonder woorden? We zullen het nooit weten.''
Dat vroeg ik mij dus ook af. Kon dat nog, elkaar vastpakken, aankijken? Of is de paniek sowieso veel te groot, zelfs als ze nog bij bewustzijn waren?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd door de COS, zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |