Poetin?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga zelf weg, simpel figuur.. jezelf zo makkelijk met open ogen en oren laten bedonderen, recht voor je neus. Weet je wie ook een heel volk met prachtige emotionelse toespraken bedonderde?
timmermans heeft een taalstudie gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
WA en Rutte mogen wel even een paar lessen speechen met charisma en oprechtheid van deze Frans.
Zoietsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef beantherio het volgende:
En nou als afsluiter nog even die Russische ambassadeur met een stoel voor zijn kop slaan
Caesar? Augustus? Poetin? Stalin? Hitler? Obama? Raegan? Koningin Wilhelmina? President Mao? Genoeg namen aan alle kanten...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga zelf weg, simpel figuur.. jezelf zo makkelijk met open ogen en oren laten bedonderen, recht voor je neus. Weet je wie ook een heel volk met prachtige emotionelse toespraken bedonderde?
Ergens had ik ook wel verwacht dat jij er in zou tuinen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij probeert het iig iedere keer maar je bent nog niet zo goed
Beetje je best doenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
hoe ken die timmerman zo sjiek engels praten
nee man ik ben tegen een EU leger, dat kunnen de Amerikanen niet onder de duim houden domboquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ergens had ik ook wel verwacht dat jij er in zou tuinen.
Volgende keer maar massaal pro eu stemmen en voor een eu leger, niet vergeten.
Boeing is Amerikaans.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Dibble het volgende:
Wat hebben de VS te zoeken in het onderzoeks proces?
Ook, zijn er zoveel man.quote:
Jij laat je net zo goed bedonderen. Alleen dan door de tegenpartij.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Timmermans' toespraak was aardig neutraal. Jij bent degene die neutraliteit gelijk als anti-Russisch en pro-Amerikaans ziet. Met zo'n instelling lijkt het me voor jou beter als je hier opsodemietert en ergens heen gaat waar men dezelfde kijk op de wereld heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij snel naar amerika verhuizen en blijf daar en sluit aub je internet af en graaf je in onder de grand canyon oid.
Donder nou eens op, debiel. Terug naar je gekkenhuis.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die man krijgt vast een innige schouderklop van obama.
Reptilian. Hij spreekt alle talen vloeiend.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
hoe ken die timmerman zo sjiek engels praten
Jup.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die doen toch sowieso alle crashes waar een Boeing bij betrokken is? De NTSB bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |