als hij is uitgerust met air to air raketten halen die de 10k met gemak, alleen die zijn infrarood en zijn dus niet gebruikt.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef meth1745 het volgende:
[..]
hij heeft een service ceiling van 7 km clean, 5 km met max bewapening. Maar wat z'n absolute ceiling in die omstandigheden is?
Service ceiling is de hoogte waar ie nog met 100 feet / minuut kan klimmen lees ik net.
De F-15C bvb heeft een service ceiling van 60000 ft, absolute ceiling van 100000.
Ditquote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Hopen dat Willem ook gekeken heeft. Kan ie nog wat van leren.
VN toespraak. Echt, zo goedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef einschtein het volgende:
Wat heb ik gemist? Welk fragment van Timmermans?
CNN!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef einschtein het volgende:
Wat heb ik gemist? Welk fragment van Timmermans?
Nog bezig.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef DeJori het volgende:
Ik heb timmerfrans gemist. Hopelijk dadelijk ergens terug te zien. Als iemand een linkje heeft...
Heb het nu aanstaanquote:
Dan mag je wat aan je ogen en oren laten doen, als je ook maar een heel klein beetje weet over charlatans en mentalisten weet je dat het eerste wat ze doen op je gevoel spelen is en op elke zin die ook maar een beetje naar zichzelf kunnen spiegelen versneld een andere zin beginnen. Dat hoorde je direct bij het stukje over politieke spelletjes met de slachtoffers.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Prachtig, je ziet gewoon dat er niets gespeeld is aan zijn emoties. Wat een vent.
Ga weg.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan mag je wat aan je ogen laten doen, als je ook maar een heel klein beetje weet over charlatans en mentalisten weet je dat het eerste wat ze doen op je gevoel spelen is en op elke zin die ook maar een beetje naar zichzelf kunnen spiegelen versneld een andere zin beginnen. Dat hoorde je direct bij het stukje over politieke spelletjes met de slachtoffers.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef beantherio het volgende:
En nou als afsluiter nog even die Russische ambassadeur met een stoel voor zijn kop slaan
Het is zijn beurtquote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef PG18 het volgende:
Hoe komt zo'n Afrikaan aan dat presidentschap?
Goede kennis van de Engelse taal, chapeau.quote:
Wat is daar mis mee? Volgens mij rouleert het voorzitterschap gewoon?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef PG18 het volgende:
Hoe komt zo'n Afrikaan aan dat presidentschap?
That would AWESOME!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef beantherio het volgende:
En nou als afsluiter nog even die Russische ambassadeur met een stoel voor zijn kop slaan
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan mag je wat aan je ogen en oren laten doen, als je ook maar een heel klein beetje weet over charlatans en mentalisten weet je dat het eerste wat ze doen op je gevoel spelen is en op elke zin die ook maar een beetje naar zichzelf kunnen spiegelen versneld een andere zin beginnen. Dat hoorde je direct bij het stukje over politieke spelletjes met de slachtoffers.
Die man krijgt vast een innige schouderklop van obama.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kennis van de Engelse taal, chapeau.
Ga zelf weg, simpel figuur.. jezelf zo makkelijk met open ogen en oren laten bedonderen, recht voor je neus. Weet je wie ook een heel volk met prachtige emotionelse toespraken bedonderde?quote:
Ga toch bij Poetin asiel aanvragen met je gejank.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan mag je wat aan je ogen en oren laten doen, als je ook maar een heel klein beetje weet over charlatans en mentalisten weet je dat het eerste wat ze doen op je gevoel spelen is en op elke zin die ook maar een beetje naar zichzelf kunnen spiegelen versneld een andere zin beginnen. Dat hoorde je direct bij het stukje over politieke spelletjes met de slachtoffers.
Die man krijgt vast een innige schouderklop van obama.
Ja ik, ik zei: Ga weg. En toen ging je weg. Poef.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga zelf weg, simpel figuur.. jezelf zo makkelijk met open ogen en oren laten bedonderen, recht voor je neus. Weet je wie ook een heel volk met prachtige emotionelse toespraken bedonderde?
jij probeert het iig iedere keer maar je bent nog niet zo goedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga zelf weg, simpel figuur.. jezelf zo makkelijk met open ogen en oren laten bedonderen, recht voor je neus. Weet je wie ook een heel volk met prachtige emotionelse toespraken bedonderde?
Ga jij snel naar amerika verhuizen en blijf daar en sluit aub je internet af en graaf je in onder de grand canyon oid.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Ga toch bij Poetin asiel aanvragen met je gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |