SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-07-2014 21:53:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gelukkig maar! Fijn dat het bij dat ene irritatiefactortje gebleven is!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat echt wennen was.. Afgelopen zaterdag een héél klein beetje gevoelig aan het eind, maar verder geen last meer gehad![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook meegelopen met de Rotterdam Running Crew over de golfbaan. Ik vond het ook heerlijk lopen in de regen. De route was mooi en heuvelachtig. Ik vond het wel wat hebben om over gras te lopen.
Ik heb de 6 km gelopen omdat ik al veel op mijn werk gelopen had. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach gelukkig heb ik de foto's nog.
en nog beter: de ervaring an sichMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
1
2[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.running-portugal.com/lisbon/marathon/en/marathon.html]Lisbon Marathon 2014 (Lissabon)[/url][/b]
[*] Yuki - HM♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat doe ik ook altijd. Heb helemaal geen dikke buik, maar gewoon een lange schwanz.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??
@guard, je hebt je steentje bijgedragen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat "hoogteprofiel" staat alleen op het kleine kaartje en mag volgens mij met een flinke korrel zout worden genomen, al is het maar omdat de minimarathon exact hetzelfde profiel lijkt te hebben. Dan hebben ze ook nog het kaartje zelf gekanteld, de orientatie is niet naar het noorden. Zie hier een duidelijker kaartje, met als je naar beneden scrollt het hoogteprofiel. Het is een behoorlijk plat parcours, met het laagste punt op zeeniveau en het hoogste punt op 31 meter:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhill
[..]
Dit dus
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...Als ik terug benquote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Vet!
Wanneer kunnen we de Zweedse trailfoto's verwachten?Of eerder indien wifi
![]()
![]()
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.
Bekertje voor Murmeli
Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.
Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon?
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
![]()
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank je!quote:Werkgerelateerde knopen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
Succes!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Precies dat. Alleen na de Baggerloop, toen heb ik ze mee onder de douche genomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan
Of dit is gewoon jouw manier zodat je weer een nieuw paar kan kopen![]()
![]()
Yep. Thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Werkgerelateerde knopen?
Succes!![]()
![]()
daar is wat van te zeggen....quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.
en maar even geen schoenen of wat dan ook de komende weken... budget (lees 'blank cheque') is ruimschoots overschreden de laatste tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schoenhygiene hangt bij mij af van het type schoen:
• Gewone schoenen: Laat ik drogen en dan uitkloppen, evt. met een zachte borstel afborstelen
• VFF: Gaan in de wasmachine als ze gaan stinken
• Trailschoenen: Worden even door de modder gehaald als ze te schoon zijn. Daarna drogen. Dit eventueel een keer herhalen.![]()
Baan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal hem even overhalenHoly fuck!SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Guard kunnen ze geen medaille nasturen? Zou wel netjes zijn, als het zo'n bijzondere is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet het niet, ik geloof niet dat de organisatie er al uberhaupt iets over heeft gezegd, dus ik ga maar nergens vanuit.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
@Guard kunnen ze geen medaille nasturen? Zou wel netjes zijn, als het zo'n bijzondere is..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Cool! Je huidige baan klinkt iig vrij regelmatig als Yur's galblaas.quote:
Ik wacht - nog steeds - op een datum voor een assessment en met een manager die op vakantie is kan ik haar er ook niet echt achteraan sturen. Maar de consultant vroeg vandaag wanneer ik van plan was om te beginnen zodat ie me alvast in kon gaan plannen op projecten, dus het móet bijna wel goed komen. Volgende week dus even samen met iemand rondje door wat wijken in Den Haag rijden om wijken uit te zoeken/af te strepen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.
Bekertje voor Murmeli
Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon?
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.Schoenen kun je ook met de tuinslang afspoelen, heb ze zelfs al een keer met de hogedruk reiniger afgespoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of door een emmer water halen. Of inderdaad als badge of honour lekker de ergste modderkorsten voor de volgende training eraf kloppen.
Wel goed bezig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk leuk leuk!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Cool! Je huidige baan klinkt iig vrij regelmatig als Yur's galblaas.
Ik wacht - nog steeds - op een datum voor een assessment en met een manager die op vakantie is kan ik haar er ook niet echt achteraan sturen. Maar de consultant vroeg vandaag wanneer ik van plan was om te beginnen zodat ie me alvast in kon gaan plannen op projecten, dus het móet bijna wel goed komen. Volgende week dus even samen met iemand rondje door wat wijken in Den Haag rijden om wijken uit te zoeken/af te strepen![]()
![]()
Wat balen van dat medaille verhaal Guard. Van dit soort bijzondere loopjes is een medaille toch altijd wel leuk.
Quoi, Ik ga duimen dat de knopen uit elkaar gehaald worden en alles verder gladjes verloopt.
Hats, Succes met de huizenjacht. Het klinkt alsof je ook zonder assessment al aangenomen bent.
En ik las nog goede berichten van Mossel en leuke loopjes van Te-brangla en Murmeli.
Sorry mensen ik zit nog helemaal in vakantie-modus dus als ik je heb overgeslagen was dat niet expres.
Vanavond zelf een heerlijk rondje gelopen. 6km had ik voor mezelf uitgestippeld, de planning rustig aan en zien waar het schip strand, en dat deed het alleen heel even bij de heuveltjes in het park op het einde. Mijn 3km dip bestaat niet meer en het lijkt er op dat mijn 8 min/km tempo verleden tijd is.
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nanookietof zeg!!! Ik ga zo nog even naar je log kijken maar je verhaal klinkt blij!
Succes morgen quoi!
Ik vond het loopje wel zwaar als we liepen maar met steeds stilstaan was ik weer uitgerust.
SiIk: tnx
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou je daarin nou meer of minder last krijgen van schuurplekken (nee, niet bij je knieën)? Wetende dat je in principe verder niets onder een kilt mag dragen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
Vanavond zelf een heerlijk rondje gelopen. 6km had ik voor mezelf uitgestippeld, de planning rustig aan en zien waar het schip strand, en dat deed het alleen heel even bij de heuveltjes in het park op het einde. Mijn 3km dip bestaat niet meer en het lijkt er op dat mijn 8 min/km tempo verleden tijd is.
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849Klinkt goed!
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zou je daarin nou meer of minder last krijgen van schuurplekken (nee, niet bij je knieën)? Wetende dat je in principe verder niets onder een kilt mag dragen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, weer terug van een weekendje weg. Lekker wat kunnen lopen door de duinen en over strand, heerlijk. Gisteren een 10 km tempo rondje, godskolere wat had ik het warm. Lekker het opblaaszwembadje in gesprongen na afloop![]()
Guard, wat een mooi verhaal en foto's! Supergaaf![]()
Mossel, fijn dat je weer op de been bent. Ik hoop dat je je training snel weer kunt hervatten.![]()
Ik rol hem gewoon om m'n middel. Een techshirt rekt wel wat en krimpt wat in.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier kan ik nog wel een verhaal over schrijven maar dat ga ik maar niet doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijn![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik rol hem gewoon om m'n middel. Een techshirt rekt wel wat en krimpt wat in.
Vastplakken met ducttape kan ook wel werken....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Camping gebruiken als uitvalsbasis inderdaad, zijn zoveel sporten te doen daar en je kan op zoveel plekken van schoonheid genieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Guard het volgende:
Genoeg te doen hier, maar niet echt de plek voor een luier-vakantie.
Wandelschoenen mee, of fiets huren. Als je een beetje trein fetisjist bent kan ook geen kwaad hierzo.
Vorig jaar heb ik er nog wel een gekneusde rib opgelopen, met zo'n step de berg af gaan is levensgevaarlijk weet ik nu
Als je volgend jaar weer gaat heb ik er misschien ook wel oren naar. Plek op de camping heb ik al
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Vraag :
Horloge met hartslagmeter o.a voor hardlopen, met of zonder borstband? Ik wilde hem ook voor het fitnessen gebruiken en ik geef persoonlijk de voorkeur aan zonder, maar ik weet dus niet wat beter / nauwkeuriger is en of het echt qua nauwkeurigheid zoveel scheelt met elkaar?
Dat weet 1 van jullie vast wel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Horloges met hartslagmeter zonder borstband zijn eigenlijk pas net op de markt. Tests die ik online heb gelezen van bijvoorbeeld de TomTom wijzen uit dat er wel een verschilletje in zit, maar dat dat verschil acceptabel is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Horloge met hartslagmeter o.a voor hardlopen, met of zonder borstband? Ik wilde hem ook voor het fitnessen gebruiken en ik geef persoonlijk de voorkeur aan zonder, maar ik weet dus niet wat beter / nauwkeuriger is en of het echt qua nauwkeurigheid zoveel scheelt met elkaar?
Dat weet 1 van jullie vast welF means you're fucked![]()
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij verschilt dat per baan en verenigingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?F means you're fucked![]()
Wat goed zeg!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849![]()
Hier niet. Als er geen training is, is het hek gewoon dicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?![]()
Vanochtend een "verjaardags run" gedaan.. door werk en uiteten vanavond zou ik er anders toch niet meer aan toe komen.. was om 5 uur mn bed uit en stond n 20 minuten later in de startblokken.
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
Vanochtend een "verjaardags run" gedaan.. door werk en uiteten vanavond zou ik er anders toch niet meer aan toe komen.. was om 5 uur mn bed uit en stond n 20 minuten later in de startblokken.
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.En heb je vooral relaxed gelopen of ben je redelijk vol gegaan? En is het niet meer de combi van nog wat vroeger opstaan en lopen?
![]()
Ik denk dat het op de meeste plekken niet de bedoeling is. Bij onze club is het ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?
Ik weet dat hier bij Prins Hendrik in Vught de wegatleten niet eens op de baan mogen trainen, laat staan niet-leden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doe het gewoon met nietjes anders..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vastplakken met ducttape kan ook wel werken....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor de felicitaties!
ik begon redelijk vlot (ik ben sowieso niet zo heel snel 6'15) maar ben na 2K rustig gaan lopen (naar gemiddeld 7'20) Het vroege opstaan is nooit echt een probleem maar misschien wel icm hardlopen? Of misschien niet voldoende gegeten daarna? ( 2 hardgekookte eieren op een volkorenboterham met ham en eentje met kaas + een nectarine)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:04 schreef m0ridin het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn heb je vooral relaxed gelopen of ben je redelijk vol gegaan? En is het niet meer de combi van nog wat vroeger opstaan en lopen?
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:29 schreef Danter het volgende:
[..]
ik begon redelijk vlot (ik ben sowieso niet zo heel snel 6'15) maar ben na 2K rustig gaan lopen (naar gemiddeld 7'20) Het vroege opstaan is nooit echt een probleem maar misschien wel icm hardlopen? Of misschien niet voldoende gegeten daarna? ( 2 hardgekookte eieren op een volkorenboterham met ham en eentje met kaas + een nectarine)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja moeilijk te zeggen denk ik. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer. Op sommige dagen ben je ook gewoon moe tochquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:29 schreef Danter het volgende:
[..]
ik begon redelijk vlot (ik ben sowieso niet zo heel snel 6'15) maar ben na 2K rustig gaan lopen (naar gemiddeld 7'20) Het vroege opstaan is nooit echt een probleem maar misschien wel icm hardlopen? Of misschien niet voldoende gegeten daarna? ( 2 hardgekookte eieren op een volkorenboterham met ham en eentje met kaas + een nectarine)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oke, in de VS was dat wel gewoon normaal, was ook nergens afgesloten of zo. Leek me wel eens leuk om mijn intervaltraining op een baan te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de meeste plekken niet de bedoeling is. Bij onze club is het ook niet de bedoeling.
Ik weet dat hier bij Prins Hendrik in Vught de wegatleten niet eens op de baan mogen trainen, laat staan niet-leden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat klinkt allemaal wel prima dan volgens mij, ach... wie weet gewoon een eenmalig toevallig ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:29 schreef Danter het volgende:
[..]
ik begon redelijk vlot (ik ben sowieso niet zo heel snel 6'15) maar ben na 2K rustig gaan lopen (naar gemiddeld 7'20) Het vroege opstaan is nooit echt een probleem maar misschien wel icm hardlopen? Of misschien niet voldoende gegeten daarna? ( 2 hardgekookte eieren op een volkorenboterham met ham en eentje met kaas + een nectarine)![]()
![]()
De baan achter het Olympisch stadion in Amsterdam is geloof ik wel vrij toegankelijk, maar volgens mij ook niet van een AV. Als ik zie wat een gedoe het was om de financiering voor de renovatie van de baan hier rond te krijgen, en wat een werk die renovatie zelf is, snap ik wel dat AV's liever niet hebben dat niet-leden zomaar de baan kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, in de VS was dat wel gewoon normaal, was ook nergens afgesloten of zo. Leek me wel eens leuk om mijn intervaltraining op een baan te doen.![]()
Je zou eens kunnen informeren bij een AV in de buurt. Bij onze vereniging is de baan één avond per week beschikbaar voor niet-leden. Betaal je wel wat voor, paar euro geloof ik. Wie weet is dat bij jou in de buurt ook wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, in de VS was dat wel gewoon normaal, was ook nergens afgesloten of zo. Leek me wel eens leuk om mijn intervaltraining op een baan te doen.![]()
Gewoon even bellen. Of gewoon erop en als je wegsturen weet je genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, in de VS was dat wel gewoon normaal, was ook nergens afgesloten of zo. Leek me wel eens leuk om mijn intervaltraining op een baan te doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb net gekeken op de site van dutchrunners, er zijn in de periode november-december geen gecertificeerde hm's.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar en wanneer wil je een HM doen ongeveer? Als het ergens in Twente is wil ik eventueel wel hazen als het niet te vlak op de strongmanrun of de devilstrail aansluit.
21 december is de Winter Step One loop, dat is misschien wel een mooie. Voorlopig schrijf ik die voorzichtig in de agenda...![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
![]()
Volgens mij is die van het OS van Phanosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De baan achter het Olympisch stadion in Amsterdam is geloof ik wel vrij toegankelijk, maar volgens mij ook niet van een AV. Als ik zie wat een gedoe het was om de financiering voor de renovatie van de baan hier rond te krijgen, en wat een werk die renovatie zelf is, snap ik wel dat AV's liever niet hebben dat niet-leden zomaar de baan kunnen gebruiken.![]()
Maar acher het OS zit nog een baan, en die is volgens mij vrij toegankelijk. Slacker ging daar iig eerst weleens rondjes rennen zonder lid te zijn van een AV.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Danter het volgende:
[..]
Volgens mij is die van het OS van Phanos![]()
Oh nooit geweten! En ik woon nog wel zo dichtbij.. ik ga dat volgend weekend even bekijken..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:20 schreef hatsaflats het volgende:
Maar acher het OS zit nog een baan, en die is volgens mij vrij toegankelijk. Slacker ging daar iig eerst weleens rondjes rennen zonder lid te zijn van een AV.![]()
![]()
Keep me updatedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken op de site van dutchrunners, er zijn in de periode november-december geen gecertificeerde hm's.
21 december is de Winter Step One loop, dat is misschien wel een mooie. Voorlopig schrijf ik die voorzichtig in de agenda...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was vanochtend best lekker om te lopen. Bedacht me dat het maar keertje tijd voor wat intervallen werd. Wel even wennen maar op zich best wel lekker en lijkt me wel handig om te doen naast de duurlopen.Misschien dat ik die ook wel ga lopen, is namelijk vlakbij voor mij. Als ik het parcours van afgelopen jaar zie is het wel redelijk mooie omgeving om te lopen, al is het wel jammer dat het niet nog iets meer door Twickel is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken op de site van dutchrunners, er zijn in de periode november-december geen gecertificeerde hm's.
21 december is de Winter Step One loop, dat is misschien wel een mooie. Voorlopig schrijf ik die voorzichtig in de agenda...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
Het is voor mij niet meer zo dichtbij, maar als echte Melbuul moet ik daar ook een keer de hm lopen natuurlijk. Tot nu toe niet verder gelopen dan 10 km bij de Step One loop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:16 schreef Voccar het volgende:
Was vanochtend best lekker om te lopen. Bedacht me dat het maar keertje tijd voor wat intervallen werd. Wel even wennen maar op zich best wel lekker en lijkt me wel handig om te doen naast de duurlopen.
[..]
Misschien dat ik die ook wel ga lopen, is namelijk vlakbij voor mij. Als ik het parcours van afgelopen jaar zie is het wel redelijk mooie omgeving om te lopen, al is het wel jammer dat het niet nog iets meer door Twickel is.![]()
Ik mag vanavond weer echte intervallen! 6x1km! Ik heb er zin in, best lang geleden. Zal wel warm worden en 1km is eigenlijk net langer dan dat het leuk blijft, maar toch :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
pffff 6x1km is wel erg pittig!
intervallen langer dan 400m vind ik gewoon echt niet leuk...en zeker met dit weer
succes vanavond![]()
Op het juiste tempo is het wel te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef runninglinda het volgende:
pffff 6x1km is wel erg pittig!
intervallen langer dan 400m vind ik gewoon echt niet leuk...en zeker met dit weer
succes vanavondMaar dat tempo is best lastig inschatten, je kan niet net zoals met 200/400m gewoon voluit gaan en kijken waar het schip strandt. Maar ik denk dat ik 4.30-4.40 probeer, aangezien ik dat ook op een 5km kan volhouden, moet 6x1km ook wel lukken lijkt me..
Maar na veel lange duurtrainingen is het gewoon mentaal een heel leuke afwisseling!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wij doen lange intervallen meestal rond het beoogde 10km-tempo. Alleen korte (<=500m) rond 5km-tempo, en hele korte nog een stukje daaronder. Anders heb je kans dat je te hard aan het trainen bent, en uiteindelijk alleen maar afbrekend bezig bent ipv opbouwend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op het juiste tempo is het wel te doenMaar dat tempo is best lastig inschatten, je kan niet net zoals met 200/400m gewoon voluit gaan en kijken waar het schip strandt. Maar ik denk dat ik 4.30-4.40 probeer, aangezien ik dat ook op een 5km kan volhouden, moet 6x1km ook wel lukken lijkt me..
Maar na veel lange duurtrainingen is het gewoon mentaal een heel leuke afwisseling!![]()
Oke, misschien wat langzamer dan. Met de hitte misschien ook wel verstandig en ik vind het altijd fijn om de laatste het snelste te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wij doen lange intervallen meestal rond het beoogde 10km-tempo. Alleen korte (<=500m) rond 5km-tempo, en hele korte nog een stukje daaronder. Anders heb je kans dat je te hard aan het trainen bent, en uiteindelijk alleen maar afbrekend bezig bent ipv opbouwend.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fijne training is dat, 6x1000! Ik loop m zelf ook vaak, waarbij ik als rust ook 1000m aanhoud. Met een kilometertje inlopen kom je zo aan 13 km en maak je ook je duurloop kilometers. De intervallen loop ik op 4.10-4.30. Eea volgens de souplessemethode, adhv je 10 km kan je intervalsnelheden bepalen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op het juiste tempo is het wel te doenMaar dat tempo is best lastig inschatten, je kan niet net zoals met 200/400m gewoon voluit gaan en kijken waar het schip strandt. Maar ik denk dat ik 4.30-4.40 probeer, aangezien ik dat ook op een 5km kan volhouden, moet 6x1km ook wel lukken lijkt me..
Maar na veel lange duurtrainingen is het gewoon mentaal een heel leuke afwisseling!![]()
1k rust lijkt me wel langquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:53 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Fijne training is dat, 6x1000! Ik loop m zelf ook vaak, waarbij ik als rust ook 1000m aanhoud. Met een kilometertje inlopen kom je zo aan 13 km en maak je ook je duurloop kilometers. De intervallen loop ik op 4.10-4.30. Eea volgens de souplessemethode, adhv je 10 km kan je intervalsnelheden bepalen.Ik wilde 3 minuten doen, waarbij ik ook mag wandelen. Meestal is het toch normaal om de helft van je inspanningstijd te nemen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Slecht nieuws: wederom een ibu ingenomen vanwege rugpijn. Vooral de uitstraling naar linkerbil/been/voet. Misschien vanavond maar even rustig aan doen bij training. Gaat lekker zo![]()
Goed nieuws: ik heb mijn baan opgezegd. Nog niet met gehele zekerheid van de nieuwe, want nog niet getekend. Maar omdat het zo belabberd was afgelopen tijden is het een enorme opluchting![]()
![]()
![]()
Wat een lef! Goede move en hopelijk pakt alles goed uit! En ik hoop ook dat het gauw overgaat met de rugpijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
Slecht nieuws: wederom een ibu ingenomen vanwege rugpijn. Vooral de uitstraling naar linkerbil/been/voet. Misschien vanavond maar even rustig aan doen bij training. Gaat lekker zo![]()
Goed nieuws: ik heb mijn baan opgezegd. Nog niet met gehele zekerheid van de nieuwe, want nog niet getekend. Maar omdat het zo belabberd was afgelopen tijden is het een enorme opluchting
Komt vast allemaal goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
Goed nieuws: ik heb mijn baan opgezegd. Nog niet met gehele zekerheid van de nieuwe, want nog niet getekend. Maar omdat het zo belabberd was afgelopen tijden is het een enorme opluchting![]()
![]()
![]()
Quoi is kierewiet ende eene druistigen heldin!
Verder denk ik dat 6 x 1000m onder bloktraining valt, maar dat het tempo feitelijk bij de meeste lopers niet meer in een tempo gaat dat boven omslagpunt ligt.
En te hard trainen bestaat imho niet. Wel te weinig rusten na zware training.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wat bedoel je precies? Dat de meeste mensen deze training te langzaam doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef Corniel het volgende:
Quoi is kierewiet ende eene druistigen heldin!
Verder denk ik dat 6 x 1000m onder bloktraining valt, maar dat het tempo feitelijk bij de meeste lopers niet meer in een tempo gaat dat boven omslagpunt ligt.
En te hard trainen bestaat imho niet. Wel te weinig rusten na zware training.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Balen van je rug. Die uitstraling klinkt wel een beetje eng. Ben je er al mee bij een fysio geweest?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
En werd er goed gereageerd op je opzegging? En heb je het nog over eerder beginnen bij je nieuwe werkgever gehad of wil je daar de definitieve handtekening voor afwachten?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
en
![]()
Ff rust houden voor het eerste en alvast succes met het tweede![]()
![]()
Ja inderdaad best lang. Souplessemethode schrijft eigenlijk 800m rust voor, maar ik vind een 1km wel makkelijk, mooie kilometertijden in endomondo bijvoorbeeld. 800m is ook vrij lang, de souplessemethode bestaat volledig uit intervallen (wel 1 LDL per week met versnellingen elke km). Het idee is dat je tijdens je LDL gaat lopen sjokken, komt je looptechniek niet te goede. Door die lange rust tussen de intervallen maak je toch genoeg kilometers. Bevalt mij erg goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1k rust lijkt me wel langIk wilde 3 minuten doen, waarbij ik ook mag wandelen. Meestal is het toch normaal om de helft van je inspanningstijd te nemen?
![]()
![]()
Ik denk dat de meeste mensen deze training niet doen, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat bedoel je precies? Dat de meeste mensen deze training te langzaam doen?
Nee, dat als je blokken zo groot zijn (en ook zo veel) dat je niet meer in de hartslagzone zit waarin je verzuurt. Dat hoeft niet erg te zijn, verre van zelfs, maar het maakt dat het effect van de training ook enigszins anders is dan bij kortere blokken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Oke. Ik moet zeggen dat ik het uberhaupt met lopen best moeilijk vind om echte verzuring te voelen, terwijl ik daar volgens mijn hartslagzone al lang in zit. Alleen als ik al moeie benen had en ik doe een interval heuvelop, voel ik echte verzuring, maar nog steeds niet zo erg als ik met roeien voel. Snap ook niet helemaal hoe dat kanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen deze training niet doen, maar dit terzijde.
Nee, dat als je blokken zo groot zijn (en ook zo veel) dat je niet meer in de hartslagzone zit waarin je verzuurt. Dat hoeft niet erg te zijn, verre van zelfs, maar het maakt dat het effect van de training ook enigszins anders is dan bij kortere blokken.
Hmm ja klinkt ook wel aantrekkelijk, maar moeilijk in te passen in een trainingsschema waar wel duurlopen met veel kms in zitten lijkt me, dus ik houd de rust toch iets korter denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja inderdaad best lang. Souplessemethode schrijft eigenlijk 800m rust voor, maar ik vind een 1km wel makkelijk, mooie kilometertijden in endomondo bijvoorbeeld. 800m is ook vrij lang, de souplessemethode bestaat volledig uit intervallen (wel 1 LDL per week met versnellingen elke km). Het idee is dat je tijdens je LDL gaat lopen sjokken, komt je looptechniek niet te goede. Door die lange rust tussen de intervallen maak je toch genoeg kilometers. Bevalt mij erg goedIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Icm met wel duurlopen zou ik de rust ook wat korter houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja klinkt ook wel aantrekkelijk, maar moeilijk in te passen in een trainingsschema waar wel duurlopen met veel kms in zitten lijkt me, dus ik houd de rust toch iets korter denk ik.
Over verzuring gesproken, de souplessemethode schrijft voor dat je onder je verzuringsdrempel blijft tijdens je intervallen. Ook de kortere, 10x400, 15x200m. Verzuren doe je tijdens je wedstrijden, elke twee weken staat er een wedstrijd voorgeschreven in het trainingsschema.![]()
Ook in wedstrijden lukt het me vaak pas in de eindsprint in de laatste km om echt te verzuren.. Misschien is dat een teken dat er meer in zit, maar aan de andere kant is mijn hartslag al echt through the roof met wedstrijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef Tarahumara het volgende:
de souplessemethode schrijft voor dat je onder je verzuringsdrempel blijft tijdens je intervallen. Ook de kortere, 10x400, 15x200m. Verzuren doe je tijdens je wedstrijden, elke twee weken staat er een wedstrijd voorgeschreven in het trainingsschema.Maarja misschien moet ik het ook niet teveel vergelijken met roeien, dat zijn wedstrijden van 6-7 minuten waarbij na 1 minuut al het zuur uit je oren spuit. Hardlopen (of iig de MiLa afstanden) is natuurlijk veel meer pure duursport.
Ik train nu ook grotendeels volgens de souplessemethode, en dat bevalt uitstekend. Niet vaak harde intervaltrainingen (behalve bij de AV soms) of lange langzame duurlopen, maar alles vooral op souplesse. En dan in de wedstrijden knallen!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Icm met wel duurlopen zou ik de rust ook wat korter houden.
Over verzuring gesproken, de souplessemethode schrijft voor dat je onder je verzuringsdrempel blijft tijdens je intervallen. Ook de kortere, 10x400, 15x200m. Verzuren doe je tijdens je wedstrijden, elke twee weken staat er een wedstrijd voorgeschreven in het trainingsschema.
Zo meteen maar weer eens een lekker 15x200 (in 3-5km tempo)![]()
![]()
Misschien moet ik af en toe mijn lange langzame duurlopen eens inruilen voor iets uit de souplessmethode. Intervallen gaan vanaf september gewoon weer 2x per week bij de AV, maar daar beginnen ze ook wel iets meer in te zien dat keihard trainen niet altijd even goed is.![]()
Ik op de Fok! methodequote:Zo heb ik vandaag besloten om nog een extra dagje over te slaan, ondanks dat het prachtig loopweer is. Geen last van kuit vandaag, maar een extra dagje rust kan geen kwaad hoor ik van alle kanten
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Quoi:
Rugschiet niet op! Wellicht dat je wat meer kan ontspannen nu de knoop doorgehakt is. Sterkte!
Werkgefeliciteerd!
![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier lijkt m'n scriptie ein-de-lijk een klein beetje de goede kant op te gaan, dus dit blijf ik nog maar een paar uurtjes doen ipv rennen. Janboerenfluitjes zou voor mijn training van de laatste tijd een overstatement zijn.![]()
Het is geen kwestie van mogen, want mijn controleafspraak is pas half augustus. Het is nu vooral een kwestie van weer kunnen.
Op dit moment ben ik wel van de pijnstillers af, maar bewegen is nog pijnlijk. Met name bewegingen waarbij ik mijn buikspieren moet gebruiken.
Maar het gaat iedere dag vooruit, dus het gaat vast snel goedkomen
F means you're fucked![]()
Klinkt hoopvol!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef YUR het volgende:
Het is geen kwestie van mogen, want mijn controleafspraak is pas half augustus. Het is nu vooral een kwestie van weer kunnen.
Op dit moment ben ik wel van de pijnstillers af, maar bewegen is nog pijnlijk. Met name bewegingen waarbij ik mijn buikspieren moet gebruiken.
Maar het gaat iedere dag vooruit, dus het gaat vast snel goedkomen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Op zich wel, al zie ik me nog niet volgende week weer hardlopen ofzo. Maar ik laat me graag verrassenquote:
Je bent ook nog maar een week verder. 2-3 weken lijkt me heel schappelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Op zich wel, al zie ik me nog niet volgende week weer hardlopen ofzo. Maar ik laat me graag verrassen
Dat je er weer zin in hebt, is wel een goed teken denk ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat klopt wel. Alleen zo jammer dat die marathon nadert...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent ook nog maar een week verder. 2-3 weken lijkt me heel schappelijk.
Dat je er weer zin in hebt, is wel een goed teken denk ikF means you're fucked![]()
Dat was een heerlijke interval training! Ik moet toegeven dat ik eigenlijk niet zoveel op mijn horloge gekeken heb, misschien 1 of 2x per interval, dus ben toch iets sneller gegaan dan de voorgenomen tijden, maar de hartslagen en de tempi zijn prima en de laatste was alsnog het snelste dus #ikbenblij!
https://www.endomondo.com/workouts/377441576/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je bent weer terug!quote:![]()
En nu gauw hardlopen jij!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Veel te warm. Wil je me dood hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je bent weer terug!![]()
En nu gauw hardlopen jij!
Ja mijn verplicht feestje is na 6 maanden voorbij
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Komt goed, je hebt er al ervaring mee en dan kan het opbouwen vast iets sneller en makkelijk. En misschien gaat juist die marathon nu een keer wel lekker omdat de voorbereiding niet zo lekker gingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Alleen zo jammer dat die marathon nadert...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond dan als het een beetje afgekoeld is. Een echte hardloper loopt gewoon, weer of geen weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Veel te warm. Wil je me dood hebben?
Ja mijn verplicht feestje is na 6 maanden voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Vanavond dan als het een beetje afgekoeld is. Een echte hardloper loopt gewoon, weer of geen weer.
Ik hang in de sportschool rnd de laatste weken om conditie te verbeteren. Alleen was het in mijn vakantieweek te warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporten voor Sophia![]()
Hebben ze geen airco in jouw sportschool?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hang in de sportschool rnd de laatste weken om conditie te verbeteren. Alleen was het in mijn vakantieweek te warm
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
uhm jawel maar ik woon daar niet. Dus voor ik daar ben ben ik al dood/begravenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco in jouw sportschool?
Sporten voor Sophia![]()
Het gaat gewoon een toeristische tour worden voor mequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komt goed, je hebt er al ervaring mee en dan kan het opbouwen vast iets sneller en makkelijk. En misschien gaat juist die marathon nu een keer wel lekker omdat de voorbereiding niet zo lekker gingF means you're fucked![]()
Zo, na een lange tijd lurkstand ben ik er ook weer. Het hardlopen stond op een laag pitje omdat ik elke keer blaren kreeg van mijn oude schoenen. Dat werkte ontzettend demotiverend. Nadat ik een paar weekjes op mijn oude sportschoenen heb gerend om te kijken of ik het hardlopen echt niet meer leuk vond of dat het aam de schoenen lag, heb ik een afspraak gemaakt bij Runvision in Winterswijk. Daar hebben ze vanochtend een loopanalyse uitgevoerd waaruit bleek dat ik licht doorgezakte voorvoeten heb en iets proneer, vooral links. Verklaart gelijk de blaren elke keer links.
Uiteindelijk een paar schoenen uitgezocht, direct thuis uitgeprobeerd maar ik kreeg alsnog weer last van wrijvingsplekken. Dus maar weer terugnóg een keer een passessie gedaan en weer andere meegenomen, iets meer antipronatie dan het eerste paar. De nieuwe probeer ik misschien vanavond en anders vrijdag uit, maar voelt zo heen-en-weer rennend in huis al wel beter aan dat het eerste paar. Nu heb ik Asics gt2000. Mocht dit wéér niks worden overweeg ik te stoppen met hardlopen. Wat een ongelooflijke rotvoeten heb ik.
![]()
Als ik volgend jaar ga denk ik dat ik met MST ga, gewoon een paar dagen in een hostel, en na de trail weer terug naar Nederland. Heb mijn vakantiedagen wel nodig voor een hardloopreisje naar de VS volgend jaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Camping gebruiken als uitvalsbasis inderdaad, zijn zoveel sporten te doen daar en je kan op zoveel plekken van schoonheid genieten.
Vorig jaar heb ik er nog wel een gekneusde rib opgelopen, met zo'n step de berg af gaan is levensgevaarlijk weet ik nu
Als je volgend jaar weer gaat heb ik er misschien ook wel oren naar. Plek op de camping heb ik al
5 uur met minimaal 7 foto's toch? Ik verwacht wel een beetje knappe foto's dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het gaat gewoon een toeristische tour worden voor me![]()
Crappy foonpica's uiteraardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
5 uur met minimaal 7 foto's toch? Ik verwacht wel een beetje knappe foto's dan.
Ik heb die ook! Fijne schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef Lizan het volgende:
Zo, na een lange tijd lurkstand ben ik er ook weer. Het hardlopen stond op een laag pitje omdat ik elke keer blaren kreeg van mijn oude schoenen. Dat werkte ontzettend demotiverend. Nadat ik een paar weekjes op mijn oude sportschoenen heb gerend om te kijken of ik het hardlopen echt niet meer leuk vond of dat het aam de schoenen lag, heb ik een afspraak gemaakt bij Runvision in Winterswijk. Daar hebben ze vanochtend een loopanalyse uitgevoerd waaruit bleek dat ik licht doorgezakte voorvoeten heb en iets proneer, vooral links. Verklaart gelijk de blaren elke keer links.
Uiteindelijk een paar schoenen uitgezocht, direct thuis uitgeprobeerd maar ik kreeg alsnog weer last van wrijvingsplekken. Dus maar weer terugnóg een keer een passessie gedaan en weer andere meegenomen, iets meer antipronatie dan het eerste paar. De nieuwe probeer ik misschien vanavond en anders vrijdag uit, maar voelt zo heen-en-weer rennend in huis al wel beter aan dat het eerste paar. Nu heb ik Asics gt2000. Mocht dit wéér niks worden overweeg ik te stoppen met hardlopen. Wat een ongelooflijke rotvoeten heb ik.
En misschien is het met die blaren ook een kwestie van even erdoorheen.. ik had in het begin ook heel veel last maar je huid wordt vanzelf stugger..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Blaren kunnen ook door sokken komen hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef Lizan het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
good for you.
Werk is maar werk en al dat gedoe niet waardMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
komende zaterdag met wat Naseby gangers hier weer een rondje lopen.
Een van de dames woont op Mt.Linton en kent het als haar broekzak., al kan je op een boederij van 133 vierkante kilometer alsnog aardig verdwalen
http://www.mountlinton.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er bestaan ook zooltjes die je dmv warmte naar je eigen voet kunt vormen (maar die zijn wel prijzig!) als je die in neutrale schoenen zou dragen zou ik haast denken dat dat je problemen op zou moeten kunnen lossen. Maar ik ben geen schoenen kenner, misschien dat Yur er nog iets zinnigs over te zeggen heeft?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef Lizan het volgende:
Ah, dat heeft hij al gedaan zie ik.
en mijn nieuwe trailschoenen uitproberen
Steek jij ons nog even fijn de ogen uit met mooie plekjes daar ver weg in NZ.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
komende zaterdag met wat Naseby gangers hier weer een rondje lopen.
Een van de dames woont op Mt.Linton en kent het als haar broekzak., al kan je op een boederij van 133 vierkante kilometer alsnog aardig verdwalen
http://www.mountlinton.co.nz/Laat me raden...Altra's?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
en mijn nieuwe trailschoenen uitproberen"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Steek jij ons nog even fijn de ogen uit met mooie plekjes daar ver weg in NZ.
[..]
Laat me raden...Altra's?
zaterdag even kijken hoe de sneeuwgrip is!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb nu inderdaad ook hardloopsokken gekocht. En er doorheen rennen heb ik bij mijn oude schoenen geprobeerd, wordt alleen maar erger. De schoenen die ik nu heb zitten in ieder geval lekker als ik even heen en weer ren, vrijdag ga ik ze in een rondje proberen.
Ik zat in dat eerste paar vanochtend echt te twijfelen of die blaren zouden overgaan, maar toch maar niet op gegokt. In de winkel zeiden ze dat ik er goed aan deed dat ik direct terug was gegaan en toch maar meer antipronatie moest proberen. Rechts staat bijna recht dus het is vooral voor links. Daarom probeerden we eerst neutrale schoenen waar eventueel een zool in kon.![]()
Je pronatiepatroon heeft in principe weinig te maken met het krijgen van blaren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:56 schreef Lizan het volgende:
Ik heb nu inderdaad ook hardloopsokken gekocht. En er doorheen rennen heb ik bij mijn oude schoenen geprobeerd, wordt alleen maar erger. De schoenen die ik nu heb zitten in ieder geval lekker als ik even heen en weer ren, vrijdag ga ik ze in een rondje proberen.
Ik zat in dat eerste paar vanochtend echt te twijfelen of die blaren zouden overgaan, maar toch maar niet op gegokt. In de winkel zeiden ze dat ik er goed aan deed dat ik direct terug was gegaan en toch maar meer antipronatie moest proberen. Rechts staat bijna recht dus het is vooral voor links. Daarom probeerden we eerst neutrale schoenen waar eventueel een zool in kon.
Voor wat betreft hardloopsokken: er zijn zoveel verschillende soorten en typen, dat je daarin ook wat moet proberen. Zelf krijg ik bijvoorbeeld last van x-socks en heb ik geen problemen met falke. Andere mensen moeten juist weer perse x-socks hebben. En weer andere mensen zweren bij hardloopsokken van de Lidl, Hema of XenosF means you're fucked![]()
Het restant van mijn M-schema ingevoerd in Google Calendar, handig voor op vakantie
Vanavond staat er nog een rustig duurloopje op het programma. Volgende week komen de tempo/intervaltrainingen er bij. Ik zit er over te denken om de LDL's in het weekend wat te verlengen. Dat is me vorig jaar prima bevallen. Dan zouden de twee langste duurlopen 32km en 35km worden ipv 29km en 32km.![]()
Nou wat er bij mij in mijn schoenen was dat ik op de zijkant van de schoenen ging lopen en dan last kreeg van het punt waar de zool ophield en de zijkant begon. En daar kreeg ik last van. Ja dat van de hardloopsokken zal ook best zo zijn inderdaad. Ik heb nu gekocht welke het lekkerst zaten en de winkel mij aanraadde. Ik weet zo even niet welke dat zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Je pronatiepatroon heeft in principe weinig te maken met het krijgen van blaren.
Voor wat betreft hardloopsokken: er zijn zoveel verschillende soorten en typen, dat je daarin ook wat moet proberen. Zelf krijg ik bijvoorbeeld last van x-socks en heb ik geen problemen met falke. Andere mensen moeten juist weer perse x-socks hebben. En weer andere mensen zweren bij hardloopsokken van de Lidl, Hema of Xenos![]()
dat lijkt me met sokken het belangrijkste... ik heb me ooit eens een paar sokken laten aanpraten bij een hardloopzaak, buiten mijn gebruikelijke merk om, en wat een drama was dat..... blaren! terwijl ik normaal gesproken nooit last van blaren hebquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ik heb nu gekocht welke het lekkerst zaten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oude foto, maar het dekt de lading. Heb je je blaren op deze plek?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Lizan het volgende:
[..]
Nou wat er bij mij in mijn schoenen was dat ik op de zijkant van de schoenen ging lopen en dan last kreeg van het punt waar de zool ophield en de zijkant begon. En daar kreeg ik last van. Ja dat van de hardloopsokken zal ook best zo zijn inderdaad. Ik heb nu gekocht welke het lekkerst zaten en de winkel mij aanraadde. Ik weet zo even niet welke dat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oude foto, maar het dekt de lading. Heb je je blaren op deze plek?Ja, echt aan de zijkant in het midden ongeveer, iets meer naar het teengewricht dan naar de hiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zometeen maar de verplaatste LDL inhalen, als straks de zon weg is zal het wel te doen zijn. Mooi rondje van 14,5k gepland. Zal m'n oude Bruggenloop-lampje wel op doen of zo om niet bang te zijn in 't donker.
Heb gisteren en vandaag overigens een cursus gehad waarbij we gebruik maakten van ademluchttoestellen zoals de brandweer die ook gebruikt. Was wel weer grappig om te zien dat ik onder dezelfde omstandigheden minder lucht verbruikte dan m'n medestudenten. 'Ja, dat is een hardloper, hè!', aldus de kapitein van m'n laatste schip. Daar constateerden we al hetzelfde.
Get stoned![]()
Meer zoals hier? Dit is wel een foto die ik net gemaakt hebquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, echt aan de zijkant in het midden ongeveer, iets meer naar het teengewricht dan naar de hiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
grappig dat je dit opnoemt want ik ben nog steeds degene binnen mijn brigade die als eerste een cylinder leeg heeft.....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Hinder het volgende:
Heb gisteren en vandaag overigens een cursus gehad waarbij we gebruik maakten van ademluchttoestellen zoals de brandweer die ook gebruikt. Was wel weer grappig om te zien dat ik onder dezelfde omstandigheden minder lucht verbruikte dan m'n medestudenten. 'Ja, dat is een hardloper, hè!', aldus de kapitein van m'n laatste schip. Daar constateerden we al hetzelfde.
Zo, voor het eerst sinds de marathon weer eens een serieuze interval gelopen. 6x400. Ik hield het hoge tempo net aan 400 meter vol. Begin maart liep. Ik een HM op dat tempo.
Herstel van de marathon heeft me behoorlijk wat gekost!![]()
Dan doe je vast nog beter je bestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
grappig dat je dit opnoemt want ik ben nog steeds degene binnen mijn brigade die als eerste een cylinder leeg heeft......
Get stoned![]()
Heeft er aardig ingehakt die M dan! Had er vorig jaar ook behoorlijk lang last van mijn M, paar maanden niet lekker gelopen. Na m'n ultra(tje) liep ik na twee weken alweer lekkerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, voor het eerst sinds de marathon weer eens een serieuze interval gelopen. 6x400. Ik hield het hoge tempo net aan 400 meter vol. Begin maart liep. Ik een HM op dat tempo.
Herstel van de marathon heeft me behoorlijk wat gekost!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meer zoals hier? Dit is wel een foto die ik net gemaakt heb
Ja. Maar dan een stuk minder ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n doorzettingsvermogen heb ik niet
edit- overigens net eigenwijs toch nog even dat probeerrondje gedaan op nieuwe schoenen en sokken (sokken zijn ook van Falke zag ik). Ging heerlijk! Was wel erg kort rondje want de accu van mijn mobiel was leeg.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
4 mijl gerend. 1 voor elk jaar huwelijk![]()
Laat die ultra's maar komen
Gefeliciteerd samen.quote:
Dit was een lunchwandeling op het werk, en el cheapo hakken van de Van Harenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja. Maar dan een stuk minder ergZo'n doorzettingsvermogen heb ik niet
![]()
M'n laatste bloedblaren zijn van eind juni, tijdens de 10km van Roosendaal.
Hoe dan ook, mijn ren-winkel heeft me zooltjes gegeven. Ik heb namelijk nogal platvoeten, maar ik probeer verder niet. Ik loop dus wel op neutrale schoenen, maar doordat ik ruimte overheb onder m'n voetboog, ontstaat er wrijving. Tot nu toe zijn er nog geen nieuwe blaren bijgekomen en ik heb de zooltjes nu vier weken. Zaterdag moet ik 8km lopen, hopelijk blijven de blaren ook dan weg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haaij![]()
Die 7^^ zag dat ze daar ook in de avond een 7 km van hebben. Is die erg zwaar qua parkoers?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
4 mijl gerend. 1 voor elk jaar huwelijk![]()
Laat die ultra's maar komen![]()
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Voor de mensen die echt de blits willen maken op verjaardagen en bij die leuke kassière van buurtsuper Grutjes: de Geuzenloop wordt 28 september weer gehouden.
http://www.geuzendag.nl/geuzenloop.htm
Je kunt kiezen uit een 5 km, een 10 km of een HM. De 10 km is de zwaarste afstand, omdat deze over de Balijbrug gaat: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1304604&key=&kmStep=1![]()
Volgens mij is dat prima te doen. Vorig jaar heb ik daar de 10km gelopen (die is er dit jaar niet), en dat was vooral heel erg leukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij![]()
Die 7^^ zag dat ze daar ook in de avond een 7 km van hebben. Is die erg zwaar qua parkoers?lekker gelopen met Serinde!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oke ze hanteren alleen een limiet van 56 minuten. Nu heb ik nog 4 maanden ofzo. Maar ga ik dat ooit redden ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat prima te doen. Vorig jaar heb ik daar de 10km gelopen (die is er dit jaar niet), en dat was vooral heel erg leuklekker gelopen met Serinde!
dit is een ge-recyclede post die regelmatig terugkeert op FB en ik vroeg me af.... wie hier zou ooit overwegen om een hardloop-gerelateerde tattoo te nemen en bij welke gelegenheid?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neutrale schoenen en zooltjes heb ik in de winkel geprobeerd, maar dat liep vreselijk. Dan waren andere schoenen echt een betere optie. Vrijdag ga ik hopelijk mijn normale rondje weer rennen, kijken hoe dat bevalt op deze schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dit was een lunchwandeling op het werk, en el cheapo hakken van de Van Haren![]()
M'n laatste bloedblaren zijn van eind juni, tijdens de 10km van Roosendaal.
Hoe dan ook, mijn ren-winkel heeft me zooltjes gegeven. Ik heb namelijk nogal platvoeten, maar ik probeer verder niet. Ik loop dus wel op neutrale schoenen, maar doordat ik ruimte overheb onder m'n voetboog, ontstaat er wrijving. Tot nu toe zijn er nog geen nieuwe blaren bijgekomen en ik heb de zooltjes nu vier weken. Zaterdag moet ik 8km lopen, hopelijk blijven de blaren ook dan weg![]()
Ik hoop voor je dat dat voor jou gaat werkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Lizan het volgende:
[..]
Neutrale schoenen en zooltjes heb ik in de winkel geprobeerd, maar dat liep vreselijk. Dan waren andere schoenen echt een betere optie. Vrijdag ga ik hopelijk mijn normale rondje weer rennen, kijken hoe dat bevalt op deze schoenen.
Ja bizar hoe dat werktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heeft er aardig ingehakt die M dan! Had er vorig jaar ook behoorlijk lang last van mijn M, paar maanden niet lekker gelopen. Na m'n ultra(tje) liep ik na twee weken alweer lekker![]()
![]()
Neuh… Ik zou op zich wel een mooie tattoo willen, maar ik heb geen idee wat ik dan zou willen. En daarom heb ik geen tattoosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit is een ge-recyclede post die regelmatig terugkeert op FB en ik vroeg me af.... wie hier zou ooit overwegen om een hardloop-gerelateerde tattoo te nemen en bij welke gelegenheid?
ik heb zo iets van "er is altijd wel weer een ander hoogtepunt in je hardloopcarriere wat een tattoo waard is", en om nu iedere keer een tattoo te laten zetten....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neuh… Ik zou op zich wel een mooie tattoo willen, maar ik heb geen idee wat ik dan zou willen. En daarom heb ik geen tattoos
Misschien als je sowieso al tattoo's hebt is het een kleinere stap maar ik heb nog niet iets gevonden waarvan ik zeg "dat is een tattoo waard"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hihi, krijg hier een beetje een 'man-bijt-hond-ballelbox'-idee bij!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit is een ge-recyclede post die regelmatig terugkeert op FB en ik vroeg me af.... wie hier zou ooit overwegen om een hardloop-gerelateerde tattoo te nemen en bij welke gelegenheid?
Ja doei.![]()
Tattoatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit is een ge-recyclede post die regelmatig terugkeert op FB en ik vroeg me af.... wie hier zou ooit overwegen om een hardloop-gerelateerde tattoo te nemen en bij welke gelegenheid?![]()
Van t weekend een dagje op een Nederlands stand doorgebracht, Jezus te paard waar mensen mee rond durven te lopen![]()
Wel goeie handel die tattoatiebusiness de laatste tijd, de helft liep er mee rond, dat was vroeger toch niet?![]()
![]()
Ik heb zelf ook een tattoo maar ook ik verbaas me regelmatig over de lelijkheid die sommige mensen op hun lijf laten zetten. Ze zullen er wel zo hun eigen redenen voor hebben denk ik dan...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Tattoatie![]()
Van t weekend een dagje op een Nederlands stand doorgebracht, Jezus te paard waar mensen mee rond durven te lopen![]()
Wel goeie handel die tattoatiebusiness de laatste tijd, de helft liep er mee rond, dat was vroeger toch niet?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mijn god.... ik vind de meeste van die tattoos maar erg lelijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik vind dat idee met die stipjes nog wel leuk. Maar volgens mij zit ie zichzelf thuis te tatoeëren na iedere marathon, met de ecoline van z'n dochter. Wat een waardeloze uitvoering![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die heb ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 13 dagen, zo ver ben ik nog nooit gekomen.
Co.uk, happy anniversary!F means you're fucked![]()
Als ik van hardlopen mijn leven heb gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit is een ge-recyclede post die regelmatig terugkeert op FB en ik vroeg me af.... wie hier zou ooit overwegen om een hardloop-gerelateerde tattoo te nemen en bij welke gelegenheid?F means you're fucked![]()
Ik ken wat mensen met hardlooptattoo's.
Geen echt mooie wmb, maar dat is allemaal persoonlijk.
ALS ik er al een zou laten zetten zou dat een mini branderburger tor worden op mijn enkel, na Berlijn.
Maar aangezien ik al (niet eens meer zo heel stiekem) met al grotere doelen bezig deel ik Rd's mening wel. Een tattoo is best leuk, maar om nu voor iedere keer dat verder of sneller gaat weer plakplaatjes te laten zetten, neen bedankt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op zich is 42195 wel leuk. Omdat met name hardlopers dat herkennen. Maar ja dan nog een mooie vormgeving.![]()
Dan zet je hem dus zodat anderen kunnen zien dat je een M hebt gelopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich is 42195 wel leuk. Omdat met name hardlopers dat herkennen. Maar ja dan nog een mooie vormgeving.
Ik heb geen tattoo's dus ik kan er naast zitten, maar mij is door vele getattoo-eerden verteld dat je een tattoo voor jezelf zet, niet voor anderen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waarom zou je 'm voor een ander zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zet je hem dus zodat anderen kunnen zien dat je een M hebt gelopen?
Ik heb geen tattoo's dus ik kan er naast zitten, maar mij is door vele getattoo-eerden verteld dat je een tattoo voor jezelf zet, niet voor anderen...Blijft toch hetzelfde als elke andere tattoo?
![]()
Nou ja omdat andere hardlopers hem snappen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm voor een ander zettenBlijft toch hetzelfde als elke andere tattoo?
Dat klinkt voor mij niet als voor jezelf zetten, maar goed tattoo's zijn iets persoonlijks, dus vergeet dat ik iets gezegd hebt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ow zo bedoel je. Nou juist meer dat dus alleen eventueel hardlopers 'm snappen. Elke tattoo heeft een verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja omdat andere hardlopers hem snappen...
Dat klinkt voor mij niet als voor jezelf zetten, maar goed tattoo's zijn iets persoonlijks, dus vergeet dat ik iets gezegd hebt...![]()
En een 42195 heeft natuurlijk een heel goed verhaalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow zo bedoel je. Nou juist meer dat dus alleen eventueel hardlopers 'm snappen. Elke tattoo heeft een verhaal natuurlijk.
Maar wat nou als je garmin 42.105 zei?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef Guard het volgende:
[..]
En een 42195 heeft natuurlijk een heel goed verhaal
Ja doei.![]()
Ik ben geen Pijll, dus ik heb daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je garmin 42.105 zei?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ligt eraan wat de wet van Pijl op dat moment voor doorslag geeftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je garmin 42.105 zei?![]()
![]()
90 meter doorlopen na de finishquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je garmin 42.105 zei?![]()
En bedankt! Leuke manier om de trouwdag te vieren, alleen een ultra lopen in deze hitte... dan gaan we daarvoor tegen die tijd wel naar de andere kant van de wereld
Ja doei.![]()
Dan wordt 't een "so close facepalm" tattoo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wat nou als je garmin 42.105 zei?
Maar nee, ik zou niet weten waarvoor ik een hardloopgerelateerde tattoo zou laten zetten. Het enige prikwerk dat ik ooit nog laat doen is m'n sleeve fatsoenerenMaar ik heb dan ook niet de ambitie om van hardlopen m'n leven/werk te maken.
![]()
In welk opzicht fatsoeneren hats? Ik heb hem niet van heel dichtbij bewonderd maar ik vind hem wel mooi zoals hij is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan wordt 't een "so close facepalm" tattoo.
Maar nee, ik zou niet weten waarvoor ik een hardloopgerelateerde tattoo zou laten zetten. Het enige prikwerk dat ik ooit nog laat doen is m'n sleeve fatsoenerenMaar ik heb dan ook niet de ambitie om van hardlopen m'n leven/werk te maken.
quote:
![]()
voor het .co.uk
![]()
En ik ergerde me dit WK weer wezenloos aan al die domme tattoos, vreseijkEn ja, ik heb er ook eentje, maar die heb ik al 20+ jaar. Zat verder ook geen "verhaal" achter (sodemieter toch op), vond het wel grappig dus zet maar. Geen spijt van, maar zou het ook niet weer doen geloof ik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Neuh geen hardloopgerelateerde tattoo
Wel een keertje iets, maar wat en waar daar denk ik al 10 jaar over na![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
In welk opzicht fatsoeneren hats? Ik heb hem niet van heel dichtbij bewonderd maar ik vind hem wel mooi zoals hij is.En hij is gewoon niet af.
Maar eerst een baan/huis/iPhone en dan eens kijken wat m'n budget zegt.![]()
En dat is je goed recht. Hij is pas af als jij hem goed vindt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik nietEn hij is gewoon niet af.
Maar eerst een baan/huis/iPhone en dan eens kijken wat m'n budget zegt.
Maar snel aangenomen worden bij die andere baan dan zodat je je wensenlijstje af kunt gaan strepen.
Nummer 12!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Chocobo![]()
![]()
![]()
Oh boy, someone is gonna regret that decision...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het Fok! logoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Quoi het volgende:
Wel een keertje iets, maar wat en waar daar denk ik al 10 jaar over na
Deze comment bij die tattoo's
quote:Just got this one after my last PR marathon. Well sort of [a marathon], it just happen to be after a good swim and a nice long bike ride.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Wat ik vandaag zag trouwens:
Ik wist niet dat Adidas ze ook had...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
is dat de Michael Jackson glitter versie??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef Guard het volgende:
Wat ik vandaag zag trouwens:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Adidas ze ook had...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lijkt inderdaad meer fashion than functional....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dat de Michael Jackson glitter versie??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
+1quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
Wat een hoop fugly tattoos op die site trouwens.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een M uitlopen zou ik nog wel zien als goed "excuus" voor een tattoo (die 42.195 van Swets vind ik dan wel interessant). Maar die mensen die ook HM´s op hun lijf hebben?
Als hardlopen echt "je leven" is en bladiebla kan ik nog wel bedenken waarom je een hardloopgerelateerde tattoo wilt, maar voor een eenmalig evenement snap ik het echt niet. Ook niet voor een 100 miler. Je bucketlist bijhouden snap ik dan alweer beter. Of als je dan toch je tijden laat vereeuwigen, dan maar al je noemenswaardige tijden of PR-verbeteringen. Maar een eenmalig event.. .Maar aan de andere kant snap ik de My Little Pony op m'n arm eigenlijk ook niet zo goed.![]()
Ik heb er ook heel lang over gedaan, gewoon omdat ik de meeste erg lelijk vind.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Quoi het volgende:
Wel een keertje iets, maar wat en waar daar denk ik al 10 jaar over na
Realiseer je dat je een tattoo ook moet 'bijhouden'.
Wanneer hij ouder wordt (lees :als jij ouder wordt) vloeien de lijntjes uit![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
Maar aan de andere kant snap ik de My Little Pony op m'n arm eigenlijk ook niet zo goed.
Edit: ah, ik las even over "mn" heen, dacht dat je een MLP tattoo in het algemeen bedoelde
voor een 100 miler begrijp ik het juist weer wel, dat zou voor mij waarschijnlijk de enige reden zijn om een tattoo te nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
Als hardlopen echt "je leven" is en bladiebla kan ik nog wel bedenken waarom je een hardloopgerelateerde tattoo wilt, maar voor een eenmalig evenement snap ik het echt niet. Ook niet voor een 100 miler.
Een 100 miler is imo toch een "groeiproces" van jaren waar je langzaam naar toe train en vaak geen "eenmalig evenement"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind een tattoo van iets wat je bereikt hebt, of het nu een HM is of een 100 miler nog altijd vele malen beter dan een tribal of een aarsgewei. Maar nogmaals: is allemaal persoonlijk...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is een 100 miler net zo goed een "groeiproces" als steeds sneller worden op de 10k.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor een 100 miler begrijp ik het juist weer wel, dat zou voor mij waarschijnlijk de enige reden zijn om een tattoo te nemen.
Een 100 miler is imo toch een "groeiproces" van jaren waar je langzaam naar toe train en vaak geen "eenmalig evenement"![]()
Ja, maar daar zeg je ook wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Guard het volgende:
Ik vind een tattoo van iets wat je bereikt hebt, of het nu een HM is of een 100 miler nog altijd vele malen beter dan een tribal of een aarsgewei. Maar nogmaals: is allemaal persoonlijk...
Maar ik mag geloof ik niet zoveel zeggen over tattoos en betekenissen![]()
![]()
Ik zou nooit een tattoo nemen. Maar mens sana in corpore sano is wel een statement waar ik de rest van mijn leven in zou blijven geloven. Dus als het moest, met pistool tegen mijn hoofd, dan datOnafhankelijk van de afstanden of snelheden die je daarmee bereikt hebt.
Jij mag er meer over zeggen dan ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar daar zeg je ook wat.
Maar ik mag geloof ik niet zoveel zeggen over tattoos en betekenissen
Maar waarom dan een tattoo? Ik begrijp niet dat mensen een gebeurtenis uit hun leven willen vastleggen op hun lichaam. Pak dan een (digitale) dagboek. Dat blijft. Een lichaam blijft niet mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor een 100 miler begrijp ik het juist weer wel, dat zou voor mij waarschijnlijk de enige reden zijn om een tattoo te nemen.
Een 100 miler is imo toch een "groeiproces" van jaren waar je langzaam naar toe train en vaak geen "eenmalig evenement"
(Al vind ik het soms wel heel mooi om te zien, vooral sleeves vind ik gaaf om te zien)![]()
Ach een tattoo wordt wel onderdeel van je lichaam, dus dat wordt lelijk oud samen met je lichaamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar waarom dan een tattoo? Ik begrijp niet dat mensen een gebeurtenis uit hun leven willen vastleggen op hun lichaam. Pak dan een (digitale) dagboek. Dat blijft. Een lichaam blijft niet mooi
(Al vind ik het soms wel heel mooi om te zien, vooral sleeves vind ik gaaf om te zien)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach een tattoo wordt wel onderdeel van je lichaam, dus dat wordt lelijk oud samen met je lichaamSPOILER: verder offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och ik heb mijn blauwe en missende teennagels, als hardloopaandenken... Ook mooi
Kwam deze geheimtipp tegen, lijkt me wel wat om daar eens wat hoogtemeters te gaan maken:
http://www.dutchroadrunne(...)%3ABlogPost%3A221927
Iemand zin om mee te gaan?![]()
afgaande op van wie de orginele geheimtipp is zal het geen makkelijk tochtje wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Tarahumara het volgende:
Kwam deze geheimtipp tegen, lijkt me wel wat om daar eens wat hoogtemeters te gaan maken:
Iemand zin om mee te gaan?
Gup en ik hebben inderdaad samen fijn de 7^^ gelopen vorig jaar! Hopelijk dit jaar weer. ik vermoed dat ik bij HardClassics 2,5 week geleden echt iets beschadigd heb in mijn knie![]()
ik ga het deze week weer voorzichtig proberen maar san de binnenkant naast mijn knieschijf is het nog gevoelig
![]()
Overigens heb ik in januari mijn 3e tattoo laten zetten. De eerste met enigszins een verhaal
Een hardlooptattoo overweeg ik niet, zeker niet zo'n lelijke als er op die site staan over het algemeen![]()
Maar ik sluit niks uit![]()
![]()
Hoogtemeters zijn atijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand zin om mee te gaan?, maar dat is verdomd niet om de hoek zeg.
Anderhalfuur vanaf Arnhem (vanaf Utrecht aldus Ronnie D, dat betwijfel ik), valt mee toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoogtemeters zijn atijd, maar dat is verdomd niet om de hoek zeg.
![]()
zegt de man die naar Zwitserland rijdt om een rondje te trailenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoogtemeters zijn atijd, maar dat is verdomd niet om de hoek zeg.
Net wat je er zelf van maaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaande op van wie de orginele geheimtipp is zal het geen makkelijk tochtje wordenDie gast kan de hele dag een of andere vuilnisbelt in de buurt van Rotterdam opstuiteren om zo een paar duizend hoogtemeters te maken
![]()
![]()
Pijll!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:24 schreef Devv het volgende:
Als ik een M tatoeage laat zetten dan komt er 42.190 te staan. En dan kijken welke autist het ziet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien als ik ooit de UTMB heb uitgelopen, al ben ik niet echt van de tattoo's. Maar dat is toch wel een levensdoel van mij.
Moblo en Wolve van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!Al is die in .co.uk alweer voorbij onderhand? Of is het andersom?
Gaaf! Ziet er goed uit ja, had hem al een paar keer langs zien komen van Ronnie, foto's enzo. 3 augustus moet ik heuvels doen en heb ik de auto.. wou eerst naar Nijmegen, maar als ik dit zo ziequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand zin om mee te gaan?![]()
![]()
dat zeggende....mijn nieuwe schoenen zijn gearriveerd dus een mooie gelegenheid om ze vandaag eens uit te testen door wat heuvelwerk te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Net wat je er zelf van maaktDie gast kan de hele dag een of andere vuilnisbelt in de buurt van Rotterdam opstuiteren om zo een paar duizend hoogtemeters te maken
Oei, das al binnenkort. Volgens mij heb ik nog niks. Ff met vrouw en kind afstemmen, vroegah, zonder kind, was het van: ik ga morgen rennen, doei! Nu moet ik dat toch ff overleggen geloof ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf! Ziet er goed uit ja, had hem al een paar keer langs zien komen van Ronnie, foto's enzo. 3 augustus moet ik heuvels doen en heb ik de auto.. wou eerst naar Nijmegen, maar als ik dit zo zie![]()
En ook nog ff m'n knie checken op een wat langere afstand dit weekend![]()
![]()
Hoogtemeters altijd +1, zeker als voorbereiding op de Fantomes. T is wel zo dat als ik al daar ben ik van mn familie in t Sauerland op mn flikker krijg dat ik niet ff ben doorgereden... En daar kun je ook stijgingspercentages van 30% tegenkomen, en tegen skihellingen oprennen enzo (en er gelukkig ook weer vanaf). Ik denk nog even na, maar waarschijnlijk wordt t een Nee. Ik doe voorlopig een paar extra rondjes Schoorl, dat is toch meer in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Tarahumara het volgende:
Iemand zin om mee te gaan?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Oei, das al binnenkort. Volgens mij heb ik nog niks. Ff met vrouw en kind afstemmen, vroegah, zonder kind, was het van: ik ga morgen rennen, doei! Nu moet ik dat toch ff overleggen geloof ik![]()
En ook nog ff m'n knie checken op een wat langere afstand dit weekend![]()
![]()
Ik begin mijn hardloop rondjes altijd met een stuk of vier hoogtemeters de trap af!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat zijn laagtemeters Mossel...!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef mosselmossel het volgende:
Ik begin mijn hardloop rondjes altijd met een stuk of vier hoogtemeters de trap af!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien zie ik jullie dan nog wel. Denk dat ik me ook ga inschrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Serinde het volgende:
Gup en ik hebben inderdaad samen fijn de 7^^ gelopen vorig jaar! Hopelijk dit jaar weer. ik vermoed dat ik bij HardClassics 2,5 week geleden echt iets beschadigd heb in mijn knie![]()
ik ga het deze week weer voorzichtig proberen maar san de binnenkant naast mijn knieschijf is het nog gevoelig
![]()
Overigens heb ik in januari mijn 3e tattoo laten zetten. De eerste met enigszins een verhaal
Een hardlooptattoo overweeg ik niet, zeker niet zo'n lelijke als er op die site staan over het algemeen![]()
Maar ik sluit niks uit![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn laagtemeters Mossel...!!FMPquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef mosselmossel het volgende:
Ik begin eindig mijn hardlooprondjes altijd met een stuk of vier hoogtemeters de trap afop!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heerlijk loopweer nu. 14.3k in 1:30. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/398480395.
Get stoned![]()
quote:![]()
Wat is het kolere warm nog zeg om 22:30. Heb het rondje maar ingekort want dit ging me te lastig![]()
uiteindelijk 6 km in 37 minuten op zich niet eens zo slecht, maar could have fooled meTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Lijkt het je wat als ik een keer een stukje meehobbel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef Frsh het volgende:
[..]
Hoogtemeters altijd +1, zeker als voorbereiding op de Fantomes. T is wel zo dat als ik al daar ben ik van mn familie in t Sauerland op mn flikker krijg dat ik niet ff ben doorgereden... En daar kun je ook stijgingspercentages van 30% tegenkomen, en tegen skihellingen oprennen enzo (en er gelukkig ook weer vanaf). Ik denk nog even na, maar waarschijnlijk wordt t een Nee. Ik doe voorlopig een paar extra rondjes Schoorl, dat is toch meer in de buurt.![]()
Je weet dat Frsh een hekel aan asfalt heeft he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt het je wat als ik een keer een stukje meehobbel?
Frsh, nog een vraagje! Ik wil dit weekend mijn LDL bij mijn ouders doen, dus vertrekpunt Heemskerk. 25-28 km, heb jij een idee voor een leuk rondje of een heen en weer route? Duinkaart kan ik wel aankomen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben een paar dagen kamperen in Wijk aan Zee met dochters, zus en neef. Hardloopspullen mee natuurlijk dus vanmorgen vroeg toen de hele camping nog sliep een uurtje gelopen door de duinen en op een prachtig verlaten strand.wat een heerlijk begin van de dag.![]()
In Schoorl zijn ook schelpenpaadjesquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet dat Frsh een hekel aan asfalt heeft he?Maar af en toe een rondje door het bos overleef ik ook nog wel.
En ik ga dan gewoon een km of 10 mee en laat m daarna weer z'n eigen ding doen.![]()
@Mossel & GoGo
Wanneer komen jullie deze kant op zodat ik jullie (vooral Mossel) kan laten zien dat asfalt NIET in de bossen thuis hoort.
Ik heb vakantie dus in mijn agenda kan ik redelijk schuiven.
(Alleen vanaf volgende week zit ik vanaf vrijdag een weekje in de buurt van Nijmegen)![]()
quote:
Van de tattoos op die pagina vind ik die op bladzijde 20 wel geinig. Dat je je marathons turft. Alleen heb ik al enkele mensen gesproken die er honderden gedaan hebben. Dan staat je hele been vol met turfjes.
By the way, ik ga vanmiddag naar de fysio. Voor het eerst. Ik wil eigenlijk niet, want misschien zegt ze dat ik een hele tijd niet meer mag lopen
Maar ja, dat doe ik toch al niet.![]()
Succes dan maar!quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Van de tattoos op die pagina vind ik die op bladzijde 20 wel geinig. Dat je je marathons turft. Alleen heb ik al enkele mensen gesproken die er honderden gedaan hebben. Dan staat je hele been vol met turfjes.
By the way, ik ga vanmiddag naar de fysio. Voor het eerst. Ik wil eigenlijk niet, want misschien zegt ze dat ik een hele tijd niet meer mag lopen
Maar ja, dat doe ik toch al niet.F means you're fucked![]()
Nog gefeliciteerd moblo en wolve![]()
En over hardlooptattoo: ben nu wel nog aan het nadenken over nieuw ontwerp, maar dat heeft niks met hardlopen te maken. Lijkt mij niets eigenlijk, maar als het je ding is, lekker doen.
Vanavond weer date met Evy. Merk wel dat nu juist sinds ik weer ben gaan lopen m'n pees soepeler wordt. Begin onderhand te dromen van allerlei geweldige LDL's die ik nog ga doen![]()
![]()
![]()
Klinkt goed! Die LDL's komen er wel weerquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:25 schreef Arquero het volgende:
Nog gefeliciteerd moblo en wolve![]()
En over hardlooptattoo: ben nu wel nog aan het nadenken over nieuw ontwerp, maar dat heeft niks met hardlopen te maken. Lijkt mij niets eigenlijk, maar als het je ding is, lekker doen.
Vanavond weer date met Evy. Merk wel dat nu juist sinds ik weer ben gaan lopen m'n pees soepeler wordt. Begin onderhand te dromen van allerlei geweldige LDL's die ik nog ga doen![]()
en ach, dromen mag altijd. Ik ben al een tijdje aan het dromen dat ik bij Haag train terwijl ik dan eerst nog een baan en een huis moet vinden
![]()
![]()
![]()
En een baan en huis in Den Haagquote:Maar Haag lijkt me leuker dan mn huidige AV, en vooral met veel meer variatie in niveaus. Nu komt het vrij vaak voor dat ik maar met een groepje lager meeloop omdat een groepje hoger veel te snel gaat en ik in mn eentje intervallen knallen niet fijn vind.
![]()
Oeh! Besloten me in te gaan schrijven voor de singelloop (de 10km) in Utrecht op 28 septemberMijn eerste officiele loop ooit!
Alleen even een vraag van een onervaren persoon als mezelf, ik moet een richttijd ivm startvak opgeven... Nu kan ik de 10km (redelijk) comfortabel in zo'n 49 a 50 minuten lopen en staat mijn (onofficiele) PR op 44:31. Wat is dan handig?
Ik wil op zich wel voor zo snel mogelijk gaan, maar het lijkt me ook niet gek mezelf wat safer in te schatten (en of het uberhaupt echt uitmaakt qua startvak tussen 45 en 50 minuten). Het is ook zo'n 2 weken na mijn zomervakantie, misschien daarmee mijn eigen vraag beantwoord en gewoon die 50 minuten opgeven hehe.![]()
Ik zou kiezen voor het startvak passend bij je PR. Vooral zo'n singelloop wordt toch al hopeloos druk met mensen die je voor de voeten lopen. Succes![]()
Je eerste 10 km wedstrijd en al zo'n mooi PR hebben. Waar ging het fout?![]()
![]()
In een wedstrijdje loop je altijd harder dan in een training (als het goed is). Bovendien: als het je eerste loopje is, ga je waarschijnlijk veel te hard weg. Dus je kan prima in een startvak voor <45 minuten gaan staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef m0ridin het volgende:
Oeh! Besloten me in te gaan schrijven voor de singelloop (de 10km) in Utrecht op 28 septemberMijn eerste officiele loop ooit!
Alleen even een vraag van een onervaren persoon als mezelf, ik moet een richttijd ivm startvak opgeven... Nu kan ik de 10km (redelijk) comfortabel in zo'n 49 a 50 minuten lopen en staat mijn (onofficiele) PR op 44:31. Wat is dan handig?
Ik wil op zich wel voor zo snel mogelijk gaan, maar het lijkt me ook niet gek mezelf wat safer in te schatten (en of het uberhaupt echt uitmaakt qua startvak tussen 45 en 50 minuten). Het is ook zo'n 2 weken na mijn zomervakantie, misschien daarmee mijn eigen vraag beantwoord en gewoon die 50 minuten opgeven hehe.![]()
Thanks voor de tips mensen
En ik ben zo iemand die me niet vast wil leggen (als ik moet is de lol er opeens van af)... Maar dit is in mijn eigen stad, mooi evenement en het moest er toch n keer van komen. Wie weet ben ik dan ineens ook helemaal over... ben erg benieuwd!
Moest natuurlijk ook maar afwachten of ik uberhaupt zou blijven hardlopen (denk dat ik 2 of 3 keer eerder ben begonnen om er na een maand mee te stoppen).![]()
Je kunt beter te langzaam- dan te snel zijn voor je vak. Er is niets vervelender, zeker op een afstand zoals de 10 kilometer waar je vanaf de start eigenlijk vol moet gaan om de eerste 6 kilometer te moeten slalommen.
![]()
Klopt, zeker bij de Singelloop waar het begin best smal en druk is. Gewoon weg gaan op die 4.30/km en dan kijken of je halverwege sneller kan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb de dag ervoor een trainingsloop van 35km helaas, anders wilde ik de Singelloop ook wel weer doen
Dat zal dan ook wel niet heel lang voor de marathon zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de dag ervoor een trainingsloop van 35km helaas, anders wilde ik de Singelloop ook wel weer doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 23-07-2014 10:44:21 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb vanmorgen les 22 gelopen: een kort lesje met 2 x 8 minuten in matig tempo waarvan de laatste 2 minuten sneller mochten en 3 minuten dribbelen na elke blokje. Ivm de warmte, en dat ik mijn beenspieren voelde na het loopje van maandag en mijn fitnessuurtje met de fysio gisteren, vond ik dat prima en kon ik de verleiding om er wat aan te plakken goed weerstaan.
Pijl, goed dat je naar de fysio gaat.
Gefeliciteerd moblo en wolve!![]()
Succes!quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar ja, dat doe ik toch al niet.
Ik denk niet dat je nieuws hoort dat slechter is dan wat je nu al weet. Komt wel goed
Qua tattoos: ik heb er 1, van mijn eerste kat. Die zie je alleen als ik naakt/in bikini loop, dus lekker opgeborgen
Op zich wil ik er ooit wel een bij. En misschien ook wel iets dat voor mij met hardlopen te maken heeft, maar dan pas over een tijdje denk ik.
Of iets anders leuks. Ik hou wel van tattoos
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Marathon is 22 oktober. Dus op zich kan een 10km, op of net wat langzamer dan wedstrijdtempo prima rond die tijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel niet heel lang voor de marathong zijn?
Misschien zelfs verstandig om 3 tot 4 weken voor je marathon een wedstrijd tot max HM afstand op tempo te lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathon is 22 oktober. Dus op zich kan een 10km, op of net wat langzamer dan wedstrijdtempo prima rond die tijd![]()
4 weken van tevoren heb ik de Halve van Hoogland staanquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien zelfs verstandig om 3 tot 4 weken voor je marathon een wedstrijd tot max HM afstand op tempo te lopen.
Ik zou gewoon 45 minuten opgeven dan. Als je in training (?) 44:31 kunt lopen, kun je tijdens een wedstrijd waarschijnlijk nog wel wat sneller en zeker met een smal parcours is het dan misschien wat vervelend om iedereen in te moeten halen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef m0ridin het volgende:
Gaan voor een sub 45 startvakquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef m0ridin het volgende:
Ik wil op zich wel voor zo snel mogelijk gaan, maar het lijkt me ook niet gek mezelf wat safer in te schatten (en of het uberhaupt echt uitmaakt qua startvak tussen 45 en 50 minuten). Het is ook zo'n 2 weken na mijn zomervakantie, misschien daarmee mijn eigen vraag beantwoord en gewoon die 50 minuten opgeven hehe.
Ik stond in Rotterdam achterin het 45-55 startvak en daar stond ik precies goed, ook al liep ik 58.22.
Heb de eerste kms alsnog lopen slalommen zelfs en das zwaar irritantSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Al zijn toch de meeste niet om aan te zien, dan bedoel ik voornamelijk de uitgelopen dofijntjes van het tokkie genre.
Ik heb één tatoo (het woord familie in het tibetaans op mijn onderarm, broertje en zus hebben die ook), Maar zou het niet geheel gek vinden als ik over 15 jaar ineens een hele arm vol heb ofzo
Trek eens aan mijn vinger?
Goedzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
4 weken van tevoren heb ik de Halve van Hoogland staan![]()
En jij zou die dan voluit lopen of op gewenst M-tempo?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach dolfijntjes of 'hippe' tribals of spannende teksten in al dan niet vreemde talen.... Het is maar net wat je definitie van 'mooi' is.
Ik begrijp die waardeoordelen niet zo goed eigenlijk. En vergeet niet dat tattoo's ook aan mode onderhevig zijn. 25 jaar geleden was veel kleur hip. Nu moet het zo zwart en Maori mogelijk zijn.![]()
Die liggen toch nagenoeg gelijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
En jij zou die dan voluit lopen of op gewenst M-tempo?![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Gewoon knallen. Maar he... ik heb ook pas 1 marathon gelopen dus of mijn adviezen nu zo relevant zijn....quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En jij zou die dan voluit lopen of op gewenst M-tempo?![]()
Veel kleur is nog steeds hipquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach dolfijntjes of 'hippe' tribals of spannende teksten in al dan niet vreemde talen.... Het is maar net wat je definitie van 'mooi' is.
Ik begrijp die waardeoordelen niet zo goed eigenlijk. En vergeet niet dat tattoo's ook aan mode onderhevig zijn. 25 jaar geleden was veel kleur hip. Nu moet het zo zwart en Maori mogelijk zijn.![]()
![]()
klopt helemaal, over smaak valt (gelukkig) niet te twistenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp die waardeoordelen niet zo goed eigenlijk. En vergeet niet dat tattoo's ook aan mode onderhevig zijn. 25 jaar geleden was veel kleur hip. Nu moet het zo zwart en Maori mogelijk zijn.
Trek eens aan mijn vinger?
quote:
Als je 'm wil doen, kan je 'm wellicht rustig aan doen. Of je 35km een dag naar voren schuiven om nog een hersteldag te hebben. Ligt er aan hoe graag je 'm er in wil passen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathon is 22 oktober. Dus op zich kan een 10km, op of net wat langzamer dan wedstrijdtempo prima rond die tijdHad jij bij je M niet het idee dat je HM-pr van een paar weken daarvoor wellicht nog wat zware benen veroorzaakte?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien zelfs verstandig om 3 tot 4 weken voor je marathon een wedstrijd tot max HM afstand op tempo te lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nee, ik vond mijn PR HM tussen een 30KM en 35KM duurloop niet zo handig geplanned achterafquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:47 schreef Wolve000 het volgende:
Had jij bij je M niet het idee dat je HM-pr van een paar weken daarvoor wellicht nog wat zware benen veroorzaakte?![]()
![]()
Nah, denk niet dat dat verstandig is. Die 35km is het belangrijkste, dus de dag erna gewoon rustig uitfietsen of zo. En als ik hem naar voren schuif moet ik er weer een doordeweekse dag voor vrij nemen, even na het werk kan niet echt met zo'n afstandquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]![]()
[..]
Als je 'm wil doen, kan je 'm wellicht rustig aan doen. Of je 35km een dag naar voren schuiven om nog een hersteldag te hebben. Ligt er aan hoe graag je 'm er in wil passen natuurlijk.
[..]
Had jij bij je M niet het idee dat je HM-pr van een paar weken daarvoor wellicht nog wat zware benen veroorzaakte?Er komen wel weer meer singellopen.
Mijn 35km is dus wel een week na die HM. Dus misschien toch maar op beoogd M tempo doen, die HM. Ik ben al vrij blij met mijn PR op de HM.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik vond mijn PR HM tussen een 30KM en 35KM duurloop niet zo handig geplanned achteraf
Oja, je had 'm midden tussen je langste lopen gepland. Maar had je die HM liever niet als PR gelopen of had je die HM liever op een ander moment in je schema gepast?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik vond mijn PR HM tussen een 30KM en 35KM duurloop niet zo handig geplanned achterafNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Op dit moment maak ik even geen afspraken in de weekenden. Veel gedoe op het werk en meeste weekenden in juli en augustus staat al wat, de rest wil ik even leeg houden. En mossel zit nog met herstel en marathontraining, dus ik denk dat we het even op de lange baan schuiven. Maar wat in 't vat zit verzuurt niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef streamnl het volgende:
@Mossel & GoGo
Wanneer komen jullie deze kant op zodat ik jullie (vooral Mossel) kan laten zien dat asfalt NIET in de bossen thuis hoort.
Ik heb vakantie dus in mijn agenda kan ik redelijk schuiven.
(Alleen vanaf volgende week zit ik vanaf vrijdag een weekje in de buurt van Nijmegen)
Vanochtend een duurloop van 10 kilometer, dit weekend komt het niet uit. Ging voor geen meter. Liep me op te winden over een akkefietje van gisteren, het was warm en misschien ook iets te dicht op mijn vorige LDL van zaterdag. Ah well, ik ben bezig geweest, gaat over anderhalve week vast beter.![]()
Ja, dan zou ik hem niet voluit gaan. Ik moest en zou die sub 2 uur halen op de CPCquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn 35km is dus wel een week na die HM. Dus misschien toch maar op beoogd M tempo doen, die HM. Ik ben al vrij blij met mijn PR op de HM.![]()
![]()
Stiekem ben ik erg blij met m'n PR. En die 35KM heb ik gewoon gelopen, was alleen zwaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oja, je had 'm midden tussen je langste lopen gepland. Maar had je die HM liever niet als PR gelopen of had je die HM liever op een ander moment in je schema gepast?![]()
Vanmorgen weer fysio gehad. Wilde eigenlijk vandaag lopen, maar denk dat morgenavond een beter plan is, qua rust geven enzo. Dus morgen kijken hoe het gaat. Dan eventueel zaterdagochtend nog en hopelijk is de pijn na het weekend echt weg en kan ik volgend weekend mijn schema oppakken.
(Voor de geïnteresseerden, mijn schema is op een paar tempo's na af. Zodra ik die tempo's heb, plemp ik het hele schema op mijn blog.)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben benieuwd! Schema's <3quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen weer fysio gehad. Wilde eigenlijk vandaag lopen, maar denk dat morgenavond een beter plan is, qua rust geven enzo. Dus morgen kijken hoe het gaat. Dan eventueel zaterdagochtend nog en hopelijk is de pijn na het weekend echt weg en kan ik volgend weekend mijn schema oppakken.
(Voor de geïnteresseerden, mijn schema is op een paar tempo's na af. Zodra ik die tempo's heb, plemp ik het hele schema op mijn blog.)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed nieuws!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef mosselmossel het volgende:
(Voor de geïnteresseerden, mijn schema is op een paar tempo's na af. Zodra ik die tempo's heb, plemp ik het hele schema op mijn blog.)![]()
![]()
Ik sta zwaar in dubio of ik de HM in september wel moet gaan lopen.
Schema'sOK, maar dit schema ligt me zwaar op de maag. Ik zie elke week er tegenop om weer mijn km's te halen. Staat me tegen en plezier in lopen ebt een beetje weg. Heb deze periode nu eenmaal veel werkperikelen en die gaan bij mij allemaal in mijn lijf zitten, ofwel: rugpijn e.d.
Op moment lijkt het me wel OK om in najaar de 15 km's te gaan lopen (7HL, Bruggenloop) en dan gewoon weer voor de volgende CPC te gaan trainen...
![]()
Afijn, ik ga de zon even in![]()
![]()
Je hebt ook een prima basisconditie toch? Als je 2 of 3x een loop langer dan 15-16km doet moet het lukken, misschien niet in een PR maar ach.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:
Schema'sOK, maar dit schema ligt me zwaar op de maag. Ik zie elke week er tegenop om weer mijn km's te halen. Staat me tegen en plezier in lopen ebt een beetje weg. Heb deze periode nu eenmaal veel werkperikelen en die gaan bij mij allemaal in mijn lijf zitten, ofwel: rugpijn e.d.
Op moment lijkt het me wel OK om in najaar de 15 km's te gaan lopen (7HL, Bruggenloop) en dan gewoon weer voor de volgende CPC te gaan trainen...
![]()
Afijn, ik ga de zon even inIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is heel simpel: heb je er geen plezier in, dan moet je het niet doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:
![]()
Afijn, ik ga de zon even in
Er komt vanzelf wel weer een nieuwe fijne periodeF means you're fucked![]()
Ik heb een gevoelige linker scheenbeenff rustig aan denk ik maar. Voelt niet fijn.
Wat Yur zegt. Als het niet goed voelt, niet doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:
![]()
Afijn, ik ga de zon even in
Je bepaalt zelf je eigen doelstellingen, altijd makkelijk![]()
![]()
Als je geen zin hebt in hard trainen dan moet je niet hard trainen. En of het gevolg daarvan dan is dat je je HM gewoon rustig gaat lopen of dat je hem niet meer loopt, dat kan allebei volgens mij..quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:
![]()
Afijn, ik ga de zon even in![]()
Wat betreft marathonvoorbereiding kan ik van harte afraden om twee weken van te voren nog een 39km Hoge Veluwetrail te doen...Dat was niet zo handig....
![]()
Ik heb van sommigen begrepen dat dit best te doen is als je opbouw tot die tijd goed is en je niet twee keer hoeft te presteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:22 schreef Tarahumara het volgende:
Wat betreft marathonvoorbereiding kan ik van harte afraden om twee weken van te voren nog een 39km Hoge Veluwetrail te doen...Dat was niet zo handig....
* Devv doet volgend jaar een obstacle run van 32 kilometer- en M in twee weken tijd![]()
Ik begon al niet helemaal fit aan die trail, te veel getraind in de weken er voor. Trail was erg zwaar vanaf 25 km. Daardoor niet echt fit aan de marathon begonnen. Conditie was top, maar m'n gewrichten deden goed pijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb van sommigen begrepen dat dit best te doen is als je opbouw tot die tijd goed is en je niet twee keer hoeft te presteren.
* Devv doet volgend jaar een obstacle run van 32 kilometer- en M in twee weken tijd![]()
De Koning van Spanjetrail 34km en de Leudaltrail 29km zijn ook niet aan te raden 1 week na elkaar als je op beide trails wilt presteren
Ach ja, leermomenten enzo.![]()
Thanks allen, heb uiteindelijk maar 44:30 als richttijd opgegeven (realistisch en helpt misschien net onder het 45 min startvak gebeuren terecht te komen).
En die 44:30 was een 'trainingsrondje', als in wel vol geven maar niet om het echt... Denk dat dat op dit moment wel echt een beetje mijn max is (hoewel daarna wel nog 2 keer in een 49 minuten gelopen zonder echt vol te gaan, laatste 49min was met een gem. hartslag van ~153).
Maar ik zie het wel, ben heel benieuwd hoe het zal zijn echt zo iets te lopen. Vind het leuk maar toch ook wel spannend![]()
![]()
Vette rapportage Guard! Uberhaupt vind ik dat iedereen goed bezig is!
Zelf wil ik weer wat fitter worden en kan dus onder de nieuwe garde hardlopers gerekend worden (als ik het volhou...). Vroeger veel met backpacken/wandelen/tennis actief geweest dus ik heb goede moed. Echter gister voor het eerst gaan lopen met Evy, en dat viel niet mee zeg. 30 KM lopen is andere koek dan 500 meter hardlopen. Nog nooit zo moe geweest
.. Morgen weer de tweede sessie na een rustdag (de spierpijn is aanwezig!).
Tevens eerste post na een lange tijd van lurken op dit forum.
![]()
Goed bezig! Beginnen is minstens een net zo grote stap als volhouden dus je bent al halverwegequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:59 schreef OR-Explorer het volgende:
Zelf wil ik weer wat fitter worden en kan dus onder de nieuwe garde hardlopers gerekend worden (als ik het volhou...). Vroeger veel met backpacken/wandelen/tennis actief geweest dus ik heb goede moed. Echter gister voor het eerst gaan lopen met Evy, en dat viel niet mee zeg. 30 KM lopen is andere koek dan 500 meter hardlopen. Nog nooit zo moe geweest
Maar het is inderdaad een heel andere soort conditie, maar even volhouden en je zult snel genoeg merken dat je vooruit gaat!![]()
Gaat je lukken hoor. En is idd wel even anders ja haha.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:59 schreef OR-Explorer het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:59 schreef OR-Explorer het volgende:
[..]
30 KM lopen is andere koek dan 500 meter hardlopen. Nog nooit zo moe geweest..
[..]. Maar je gaat er wel komen, net als de rest hier die onderweg niet afgehaakt zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: