SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-07-2014 21:53:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gelukkig maar! Fijn dat het bij dat ene irritatiefactortje gebleven is!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat echt wennen was.. Afgelopen zaterdag een héél klein beetje gevoelig aan het eind, maar verder geen last meer gehad![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
http://jwalkingdesigns.com/jwalking-mens-running-kilt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook meegelopen met de Rotterdam Running Crew over de golfbaan. Ik vond het ook heerlijk lopen in de regen. De route was mooi en heuvelachtig. Ik vond het wel wat hebben om over gras te lopen.
Ik heb de 6 km gelopen omdat ik al veel op mijn werk gelopen had. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach gelukkig heb ik de foto's nog.
en nog beter: de ervaring an sichMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is maar speciaal voor YUR en zijn Loch Ness marathon
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een kilt is niet handig voor Yur. Dan schuurt z'n eikel langs z'n knieën.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
1
2[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.running-portugal.com/lisbon/marathon/en/marathon.html]Lisbon Marathon 2014 (Lissabon)[/url][/b]
[*] Yuki - HM♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat doe ik ook altijd. Heb helemaal geen dikke buik, maar gewoon een lange schwanz.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan knopt hij hem toch gewoon om zijn middel??
@guard, je hebt je steentje bijgedragen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat "hoogteprofiel" staat alleen op het kleine kaartje en mag volgens mij met een flinke korrel zout worden genomen, al is het maar omdat de minimarathon exact hetzelfde profiel lijkt te hebben. Dan hebben ze ook nog het kaartje zelf gekanteld, de orientatie is niet naar het noorden. Zie hier een duidelijker kaartje, met als je naar beneden scrollt het hoogteprofiel. Het is een behoorlijk plat parcours, met het laagste punt op zeeniveau en het hoogste punt op 31 meter:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhill
[..]
Dit dus
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...Als ik terug benquote:Op maandag 21 juli 2014 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Vet!
Wanneer kunnen we de Zweedse trailfoto's verwachten?Of eerder indien wifi
![]()
![]()
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.
Bekertje voor Murmeli
Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.
Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon?
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Herkansing
RD, wil jij me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
![]()
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank je!quote:Werkgerelateerde knopen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
Mensen, morgen ben ik een paar knopen in rug, maag en buik lichter. Misschien ga ik er wel sneller van lopenZoiets als een galblaas, maar dan anders.
Succes!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Precies dat. Alleen na de Baggerloop, toen heb ik ze mee onder de douche genomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet.... ik laat ze gewoon opdrogen en klop ze daarna even tegen elkaar uit om de ergste prut er vanaf te slaan
Of dit is gewoon jouw manier zodat je weer een nieuw paar kan kopen![]()
![]()
Yep. Thanksquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Werkgerelateerde knopen?
Succes!![]()
![]()
daar is wat van te zeggen....quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij Scarabee adviseren ze dat juist niet. Zo wordt alles hard en slijt je schoen sneller.
en maar even geen schoenen of wat dan ook de komende weken... budget (lees 'blank cheque') is ruimschoots overschreden de laatste tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schoenhygiene hangt bij mij af van het type schoen:
• Gewone schoenen: Laat ik drogen en dan uitkloppen, evt. met een zachte borstel afborstelen
• VFF: Gaan in de wasmachine als ze gaan stinken
• Trailschoenen: Worden even door de modder gehaald als ze te schoon zijn. Daarna drogen. Dit eventueel een keer herhalen.![]()
Baan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Quoi het volgende:
@RD: wil jij Yuki d'r HM erin zetten. Ben er niet meer aan toe gekomen. Edit: already done, thanks!
@Murmeli: te doen jah? Vond het vorige keer echt Zwaar! Over golfbanen, apart
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal hem even overhalenHoly fuck!SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Guard kunnen ze geen medaille nasturen? Zou wel netjes zijn, als het zo'n bijzondere is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet het niet, ik geloof niet dat de organisatie er al uberhaupt iets over heeft gezegd, dus ik ga maar nergens vanuit.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
@Guard kunnen ze geen medaille nasturen? Zou wel netjes zijn, als het zo'n bijzondere is..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Cool! Je huidige baan klinkt iig vrij regelmatig als Yur's galblaas.quote:
Ik wacht - nog steeds - op een datum voor een assessment en met een manager die op vakantie is kan ik haar er ook niet echt achteraan sturen. Maar de consultant vroeg vandaag wanneer ik van plan was om te beginnen zodat ie me alvast in kon gaan plannen op projecten, dus het móet bijna wel goed komen. Volgende week dus even samen met iemand rondje door wat wijken in Den Haag rijden om wijken uit te zoeken/af te strepen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:
Jammer van die medaille Guard. Maar die foto en ervaring zijn idd ook heel wat waard.
Bekertje voor Murmeli
Ik was lui vandaag dus had geen zin om naar de Grebbeberg te fietsen en daar een rondje te lopen, zoals gepland. Uiteindelijk mezelf toch maar de deur uitgeschopt om dan maar een kort rondje vanuit huis te doen. Gras was nat enzo vanwege de regen, dus dan maar stom asfaltrondje. Toen ik eenmaal buiten was toch maar besloten voor het grasrondje te gaan.
Was even zoeken af en toe, maar wel een leuk rondje. Dacht dat het gewoon rechtdoor door een weiland was, maar was door meerdere weilanden en smalle paadjes ertussen. Met brandnetels (au).
In het laatste weiland stonden koeien, en eentje vond het maar vreemd dat ik op visite kwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte foto's, maar bon.
Hoe maken jullie je schoenen weer schoon?
Las net iets over onder de douche, maar dat vind ik toch iets te enthousiast.Schoenen kun je ook met de tuinslang afspoelen, heb ze zelfs al een keer met de hogedruk reiniger afgespoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of door een emmer water halen. Of inderdaad als badge of honour lekker de ergste modderkorsten voor de volgende training eraf kloppen.
Wel goed bezig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk leuk leuk!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Cool! Je huidige baan klinkt iig vrij regelmatig als Yur's galblaas.
Ik wacht - nog steeds - op een datum voor een assessment en met een manager die op vakantie is kan ik haar er ook niet echt achteraan sturen. Maar de consultant vroeg vandaag wanneer ik van plan was om te beginnen zodat ie me alvast in kon gaan plannen op projecten, dus het móet bijna wel goed komen. Volgende week dus even samen met iemand rondje door wat wijken in Den Haag rijden om wijken uit te zoeken/af te strepen![]()
![]()
Wat balen van dat medaille verhaal Guard. Van dit soort bijzondere loopjes is een medaille toch altijd wel leuk.
Quoi, Ik ga duimen dat de knopen uit elkaar gehaald worden en alles verder gladjes verloopt.
Hats, Succes met de huizenjacht. Het klinkt alsof je ook zonder assessment al aangenomen bent.
En ik las nog goede berichten van Mossel en leuke loopjes van Te-brangla en Murmeli.
Sorry mensen ik zit nog helemaal in vakantie-modus dus als ik je heb overgeslagen was dat niet expres.
Vanavond zelf een heerlijk rondje gelopen. 6km had ik voor mezelf uitgestippeld, de planning rustig aan en zien waar het schip strand, en dat deed het alleen heel even bij de heuveltjes in het park op het einde. Mijn 3km dip bestaat niet meer en het lijkt er op dat mijn 8 min/km tempo verleden tijd is.
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nanookietof zeg!!! Ik ga zo nog even naar je log kijken maar je verhaal klinkt blij!
Succes morgen quoi!
Ik vond het loopje wel zwaar als we liepen maar met steeds stilstaan was ik weer uitgerust.
SiIk: tnx
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou je daarin nou meer of minder last krijgen van schuurplekken (nee, niet bij je knieën)? Wetende dat je in principe verder niets onder een kilt mag dragen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
Vanavond zelf een heerlijk rondje gelopen. 6km had ik voor mezelf uitgestippeld, de planning rustig aan en zien waar het schip strand, en dat deed het alleen heel even bij de heuveltjes in het park op het einde. Mijn 3km dip bestaat niet meer en het lijkt er op dat mijn 8 min/km tempo verleden tijd is.
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849Klinkt goed!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zou je daarin nou meer of minder last krijgen van schuurplekken (nee, niet bij je knieën)? Wetende dat je in principe verder niets onder een kilt mag dragen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, weer terug van een weekendje weg. Lekker wat kunnen lopen door de duinen en over strand, heerlijk. Gisteren een 10 km tempo rondje, godskolere wat had ik het warm. Lekker het opblaaszwembadje in gesprongen na afloop![]()
Guard, wat een mooi verhaal en foto's! Supergaaf![]()
Mossel, fijn dat je weer op de been bent. Ik hoop dat je je training snel weer kunt hervatten.![]()
Ik rol hem gewoon om m'n middel. Een techshirt rekt wel wat en krimpt wat in.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier kan ik nog wel een verhaal over schrijven maar dat ga ik maar niet doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets postte ooit eens dat alles bij hem krimpt door inspanning en ik kan dat beamen dus als dat voor iedereen geldt zal het zelfs voor de gemiddelde Fok!ker met een slordige lengte van een kleuterarm zonder schuren mogelijk moeten zijn![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik rol hem gewoon om m'n middel. Een techshirt rekt wel wat en krimpt wat in.
Vastplakken met ducttape kan ook wel werken....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Camping gebruiken als uitvalsbasis inderdaad, zijn zoveel sporten te doen daar en je kan op zoveel plekken van schoonheid genieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Guard het volgende:
Genoeg te doen hier, maar niet echt de plek voor een luier-vakantie.
Wandelschoenen mee, of fiets huren. Als je een beetje trein fetisjist bent kan ook geen kwaad hierzo.
Vorig jaar heb ik er nog wel een gekneusde rib opgelopen, met zo'n step de berg af gaan is levensgevaarlijk weet ik nu
Als je volgend jaar weer gaat heb ik er misschien ook wel oren naar. Plek op de camping heb ik al
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
Vraag :
Horloge met hartslagmeter o.a voor hardlopen, met of zonder borstband? Ik wilde hem ook voor het fitnessen gebruiken en ik geef persoonlijk de voorkeur aan zonder, maar ik weet dus niet wat beter / nauwkeuriger is en of het echt qua nauwkeurigheid zoveel scheelt met elkaar?
Dat weet 1 van jullie vast wel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Horloges met hartslagmeter zonder borstband zijn eigenlijk pas net op de markt. Tests die ik online heb gelezen van bijvoorbeeld de TomTom wijzen uit dat er wel een verschilletje in zit, maar dat dat verschil acceptabel is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Horloge met hartslagmeter o.a voor hardlopen, met of zonder borstband? Ik wilde hem ook voor het fitnessen gebruiken en ik geef persoonlijk de voorkeur aan zonder, maar ik weet dus niet wat beter / nauwkeuriger is en of het echt qua nauwkeurigheid zoveel scheelt met elkaar?
Dat weet 1 van jullie vast welF means you're fucked![]()
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij verschilt dat per baan en verenigingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?F means you're fucked![]()
Wat goed zeg!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/376971386/13622849![]()
Hier niet. Als er geen training is, is het hek gewoon dicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk op de meeste plekken zomaar op de atletiekbaan trainen als er geen training is? Of is dat alleen voor leden?![]()
Vanochtend een "verjaardags run" gedaan.. door werk en uiteten vanavond zou ik er anders toch niet meer aan toe komen.. was om 5 uur mn bed uit en stond n 20 minuten later in de startblokken.
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
Vanochtend een "verjaardags run" gedaan.. door werk en uiteten vanavond zou ik er anders toch niet meer aan toe komen.. was om 5 uur mn bed uit en stond n 20 minuten later in de startblokken.
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:59 schreef Danter het volgende:
5K gedaan voelde mij goed etc. nu op werk zo n kleine 5 uur later en ik ben al dood op.. ondanks netjes 7,5 uur slaap.. wat doe ik verkeerd? Niet dat ochtend runs iets zijn wat ik een standaard ding wil laten worden (einde middag/avond vind ik toch fijner), maar met dit warme weer zou ik toch ook vaker s'ochtends willen kunnen rennen zonder dat ik dan om 12 uur een dutje nodig heb.En heb je vooral relaxed gelopen of ben je redelijk vol gegaan? En is het niet meer de combi van nog wat vroeger opstaan en lopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: