Ik had het ook al over geschoren zwarte dozen hoor...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou echt in dit topic te praten over lelijke vrouwen die het ook verdienen genomen te worden? Heel veel seksistischer kan het niet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien komt er nog een enorme plottwist. Blijken het toch 'gewoon' Marokkanen te zijn geweest.
Dat is hoe FOK! rolt.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou echt in dit topic te praten over lelijke vrouwen die het ook verdienen genomen te worden? Heel veel seksistischer kan het niet.
Kan haast niet anders inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die man is het afgelopen weekend de hele wereld overgevlogen, die moet echt goed kapot zijn.
Dan kunnen ze elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee, die zit in Kiev, Andrei Paruby, hoofd van de National Security and Defence Council of Ukraine.
Was onlangs in het nieuws dat ie de diagnose "retarded" gekregen heeft toen ie klein was.
Dat zijn nu 2 redheadsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik had het ook al over geschoren zwarte dozen hoor...
Ik wil wel eens weten waarom dit dan onmogelijk is. Uit de radarbeelden blijkt overduidelijk dat er een Oekraïense sukhoi op schootsafstand van de mh17 vloognet voor de crashquote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen. Militaire deskundigen hebben al uitgelegd waarom het praktisch onmogelijk is dat het vliegtuig is neergehaald door een straaljager.
welke radarbeeldenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waarom dit dan onmogelijk is. Uit de radarbeelden blijkt overduidelijk dat er een Oekraïense Mig op schootsafstand van de mh17 vloognet voor de crash
Dat ook.. maar ze riep vooral op twitter dat iedereen van de spullen moest afblijven en dat het toch echt niet kon enz...quote:
Welke beelden? Ik geloof dat ik die gemist heb. Linkje?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waarom dit dan onmogelijk is. Uit de radarbeelden blijkt overduidelijk dat er een Oekraïense Mig op schootsafstand van de mh17 vloognet voor de crash
Oei, dat is inderdaad niet erg kies.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef .Exe het volgende:
[..]
Een schrift met een reisverhaal over de laatste vak in Italie
Vreemd.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ook.. maar ze riep vooral op twitter dat iedereen van de spullen moest afblijven en dat het toch echt niet kon enz...
twitter:HaraldDoornbos twitterde op maandag 21-07-2014 om 21:37:30Het is nu dus ook zeker dat MH17 is neergeschoten. VN: "Deploring downing of civilian aircraft on int flight MH17" https://t.co/PWFQMwVu4Y reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |