Precies. Je houdt je aan onze theorie en anders flikker je maar opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
BNW is de andere kant op, veelgemaakte fout.
In dat andere fragment vond ik m niet zo heel incapabel overkomen anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lijkt me ook iemand voor wie volzinnen maken een buitengewoon grote inspanning is, dat maakt het allemaal net wat moeilijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Case closedquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De op is nogalmisleidend . Waarschijnlijk is mh17 neergeschoten door een Oekraense Mig om zo de aandacht op het conflict terug te krijgen en de schuld in de schoenen te schuiven van de separatisten.
Een paar redenen waaruit je meteen weet dat de volledige verantwoording in kiev is..
De Oekrane had het luchtruim moeten sluiten,men heeft dat bewust niet gedaan.
Een Oekraense Mig vloog net voor het ongeval vlak bij de mh17
Oekraense heeft politiek veel baat bij deze crash
Oekrane heeft direct na de crash een buk raketsysteem naar het gebied van de separatisten gebracht
De gevechten van de Oekraensse leger gaan juist nu keihard door , het staakt het vuren wordt door kiev volledig genegeerd.
Ja, unaniem.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef DeJori het volgende:
Spoiler met een afbeelding van Samantha PowerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. Mentaal uitgedaagd persoon.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In dat andere fragment vond ik m niet zo heel incapabel overkomen anders.
Ik zie weinig feiten maar ben voor een tegengeluid. Kan je het wat beter onderbouwen. Je bent heel die radar beelden vergeten en de bekende leugens van de amerikanenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De op is nogalmisleidend . Waarschijnlijk is mh17 neergeschoten door een Oekraense Mig om zo de aandacht op het conflict terug te krijgen en de schuld in de schoenen te schuiven van de separatisten.
Een paar redenen waaruit je meteen weet dat de volledige verantwoording in kiev is..
Oekrane heeft direct na de crash een buk raketsysteem naar het gebied van de separatisten gebracht
De gevechten van de Oekraensse leger gaan juist nu keihard door , het staakt het vuren wordt door kiev volledig genegeerd.
en waarom? Dit scenario is net zo goed mogelijk als dat van die raket. Dan nog , ook al zouden de separatisten het vliegtuig per ongeluk hebben neergeschoten, ligt de verantwoording en schuld bij kiev omdat zij het luchtruim niet hebben gesloten.quote:
zijn dat nou seperatisten of het oekrainse leger?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef ACT-F het volgende:
Separatisten zeggen dat ze de druk willen opvoeren op de Oekraense militairen op het vliegveld van Donetsk. Filmpje is nog maar net gepload:
Het is een complot. Hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef DeJori het volgende:
Spoiler met een afbeelding van Samantha PowerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al die vodka doet de mens geen goed dus.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wel. Mentaal uitgedaagd persoon.
Nee, dan ligt de verantwoordelijkheid nog steeds bij de schutters.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Dan nog , ook al zouden de separatisten het vliegtuig per ongeluk hebben neergeschoten, ligt de verantwoording en schuld bij kiev omdat zij het luchtruim niet hebben gesloten.
Is dat in handen van het leger dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef ACT-F het volgende:
Separatisten zeggen dat ze de druk willen opvoeren op de Oekraense militairen op het vliegveld van Donetsk. Filmpje is nog maar net gepload:
omdat het een gek verhaal isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
en waarom? Dit scenario is net zo goed mogelijk als dat van die raket. Dan nog , ook al zouden de separatisten het vliegtuig per ongeluk hebben neergeschoten, ligt de verantwoording en schuld bij kiev omdat zij het luchtruim niet hebben gesloten.
''Vervolgens hebben ze een luchtafweersysteem bij de seperatisten neer gezet''quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
en waarom? Dit scenario is net zo goed mogelijk als dat van die raket. Dan nog , ook al zouden de separatisten het vliegtuig per ongeluk hebben neergeschoten, ligt de verantwoording en schuld bij kiev omdat zij het luchtruim niet hebben gesloten.
Zie vlag:quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
zijn dat nou seperatisten of het oekrainse leger?
Hij heeft een graad in de filosofie van de Universiteit van Moskou.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In dat andere fragment vond ik m niet zo heel incapabel overkomen anders.
Veiligheidsraad neemt resolutie aanquote:
De verantwoording ligt bij kiev ipv bij de persoon/organisatie die schiet of de club die willens en wetens bijzonder machtige wapens aan mafketels geeft?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |