abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:37:28 #51
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_146071894
quote:
9s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef laforest het volgende:
Ik kan geen logica symbolen posten, dan verdwijnt mijn post....

Hoe kan je nou over verschillende soorten van filosofie spreken als logica geen mogelijkheid is op het forum, dan kan ik niks in formule uitleggen. :N
[tex]x^2=3\pi y[/tex]

x^2=3\pi y
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_146071943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef Bart het volgende:

[..]

[tex]x^2=3y[/tex]

x^2=3y
Top! ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:39:57 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_146072019
Symbolen en letters zijn onder andere hier te vinden:
http://www.artofproblemsolving.com/Wiki/index.php/LaTeX%3ASymbols
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_146076147
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef Bart het volgende:

[..]

[tex]x^2=3\pi y[/tex]

x^2=3\pi y
Thanks
pi_146848179
Het jehovatopic wordt wat grimmig; doodsverwensingen lijken me niet nodig :)
-
pi_146848360
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:41 schreef Haushofer het volgende:
Het jehovatopic wordt wat grimmig; doodsverwensingen lijken me niet nodig :)
Dank voor het melden. Posts zijn verwijderd. ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147122997
Ik wilde en wil hier een paar onderwerpen aanmaken, maar de reactie van de moderators is zo, dat dit niet te doen is. Het soort reactie van de moderatoren is ook inhoudelijk in het bijzonder afgrijzen opwekkend.

Wat is hier de reden voor? De onderwerpen die ik maak zijn onderwerpen die gewoon onderdeel zijn van filosofie en levensbeschouwing. Ik stuurde dit al per pb, maar daar volgt geen reactie op. Daarom zet ik dit hier neer. Ook om misschien naar te verwijzen in een onderwerp. Hoe de manier van modereren zich uit is in het snel sluiten van onderwerpen. En storende reacties. Naar mijn mening zou dit gewroken moeten worden.

Zo'n reactie wijst op ongeschiktheid om filosofie en levensbeschouwing te modereren. Want ze vallen daar typisch binnen. Tot zover was er ook geen duidelijke reden die genoemd is om zo te modereren.

Het ding is, als ik zoals hier een paar onderwerpen wil plaatsen dan wil ik de ondersteuning, bemoediging en instemming van mensen als moderatoren. Of andere gasten die hier vaak zijn. Dus zoals ik ook al veel eerder liet weten: hoe is dat te doen? Ik wil gewoon gezellig mijn gang kunnen gaan.

En hoe is de naam van dit feedbacktopic bedoeld: ,,van God los''? Ik voel me echt net een soort van ... mja ... mja, kan er zo geen naam voor bedenken. Wat niet zo is.

Waarom moet dit allemaal zo lastig? Ik ben typisch iemand waar goed mee te praten is enz. Dit leidt echt typisch tot extra moeilijke zaken.

Ik wil graag dat dit opgelost wordt, zodat ik gewoon mijn gang kan gaan. Ik zit bijvoorbeeld ook te denken aan een vervolgonderwerp.

[ Bericht 4% gewijzigd door 01110010 op 29-11-2014 21:28:48 ]
pi_147147911
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef 01110010 het volgende:
Ik wilde en wil hier een paar onderwerpen aanmaken, maar de reactie van de moderators is zo, dat dit niet te doen is.
Klopt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef 01110010 het volgende:

Het soort reactie van de moderatoren is ook inhoudelijk in het bijzonder afgrijzen opwekkend.

Wat is hier de reden voor?
Hier hebben al zeker 4 moderatoren vele uren aan besteed. Als je het niet kunt of wilt begrijpen, dan houdt het daar op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef 01110010 het volgende:

De onderwerpen die ik maak zijn onderwerpen die gewoon onderdeel zijn van filosofie en levensbeschouwing. Ik stuurde dit al per pb, maar daar volgt geen reactie op. Daarom zet ik dit hier neer. Ook om misschien naar te verwijzen in een onderwerp. Hoe de manier van modereren zich uit is in het snel sluiten van onderwerpen. En storende reacties. Naar mijn mening zou dit gewroken moeten worden.
De discussie over het hoe en waarom van het sluiten van jouw topics is allang voorbij. Die gaan we dus ook niet hier voortzetten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef 01110010 het volgende:

Zo'n reactie wijst op ongeschiktheid om filosofie en levensbeschouwing te modereren. Want ze vallen daar typisch binnen. Tot zover was er ook geen duidelijke reden die genoemd is om zo te modereren.

Het ding is, als ik zoals hier een paar onderwerpen wil plaatsen dan wil ik de ondersteuning, bemoediging en instemming van mensen als moderatoren. Of andere gasten die hier vaak zijn. Dus zoals ik ook al veel eerder liet weten: hoe is dat te doen? Ik wil gewoon gezellig mijn gang kunnen gaan.

En hoe is de naam van dit feedbacktopic bedoeld: ,,van God los''? Ik voel me echt net een soort van ... mja ... mja, kan er zo geen naam voor bedenken. Wat niet zo is.

Waarom moet dit allemaal zo lastig? Ik ben typisch iemand waar goed mee te praten is enz. Dit leidt echt typisch tot extra moeilijke zaken.
Als je nu zo veel problemen hebt met dit forum en haar moderatoren, waarom hang je hier dan nog rond?

Er zijn vast fora die veel beter aansluiten bij jouw wensen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef 01110010 het volgende:

Ik wil graag dat dit opgelost wordt, zodat ik gewoon mijn gang kan gaan. Ik zit bijvoorbeeld ook te denken aan een vervolgonderwerp.
Liever niet. Topics zoals je die tot dusver hebt aangemaakt gaan nog steeds direct op slot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 30-11-2014 15:10:02 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147588991
Ik stel wat ik zeg zoals ik dat stel. Zonder een vraag beantwoorden hoeft er niets gesteld te worden.

Het probleem is heel erg dat iets niet begrijpelijk zou zijn. Maar er is geen reactie op wat dat dan is. Of ik zou in moeten gaan op een soort van onvriendelijk bevel even alles op te schrijven.

Wat ik verder inhoudelijk zeg is volgens mij geen probleem mee.

Het lijkt er nog het meeste op dat de moderatoren bepaalde gedachtes hebben waar iets mee is. Het komt mij in ieder geval vrij ziekelijk over. En ook totaaal niet de gedachte van de meeste mensen. Hoewel wel een poging die indruk te wekken. Dat is heel instabiel en wekt nog meer van dat soort zaken op. Ik kan mij niet voor schut laten zetten op deze manier. Dat veroorzaakt ook echt zo'n heel zielige sfeer op dit forum. En dat zou overal zo zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door 01110010 op 14-12-2014 23:42:01 ]
  zondag 14 december 2014 @ 23:47:33 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147590161
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef 01110010 het volgende:
Ik stel wat ik zeg zoals ik dat stel. Zonder een vraag beantwoorden hoeft er niets gesteld te worden.

Het probleem is heel erg dat iets niet begrijpelijk zou zijn. Maar er is geen reactie op wat dat dan is. Of ik zou in moeten gaan op een soort van onvriendelijk bevel even alles op te schrijven.

Wat ik verder inhoudelijk zeg is volgens mij geen probleem mee.

Het lijkt er nog het meeste op dat de moderatoren bepaalde gedachtes hebben waar iets mee is. Het komt mij in ieder geval vrij ziekelijk over. En ook totaaal niet de gedachte van de meeste mensen. Hoewel wel een poging die indruk te wekken. Dat is heel instabiel en wekt nog meer van dat soort zaken op. Ik kan mij niet voor schut laten zetten op deze manier. Dat veroorzaakt ook echt zo'n heel zielige sfeer op dit forum. En dat zou overal zo zijn.
Doe niet zo dramatisch. De moderatoren hebben echt niet de pik op je. Sterker nog, de moderators hebben meer dan eens (veel) tijd gestoken in het wegmodereren van scheldposts richting jou. Ze eisen dat anderen, hoe beu ze je ook zijn, netjes blijven en de regels volgen. Precies datzelfde eisen ze ook van jou. Ze behandelen je dus niets anders dan welke user dan ook.

Kortom, stop met huilen en doe iets met de kritiek die je krijgt.
pi_147594957
Er zijn natuurlijk geen harde regels ten aanzien van welke topics nu direct op slot gaan en welke niet. Zulke regels kunnen nooit uitputtend zijn. Uiteindelijk is dat toch een oordeel van de betrokken mod.

Maar topics die uitsluitend gaan over 'wat bedoelt 01110010 nu eigenlijk met zijn OP?' hebben we inmiddels meer dan genoeg gehad. Zulke topics zijn voor niemand interessant en wekken alleen maar irritatie op. En daarom gaan ze op slot.

Overigens is dit 01110010 al zo vaak uitgelegd... als hij het nu nog niet begrijpt is dat echt zijn probleem.

quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef 01110010 het volgende:

Het probleem is heel erg dat iets niet begrijpelijk zou zijn. Maar er is geen reactie op wat dat dan is. Of ik zou in moeten gaan op een soort van onvriendelijk bevel even alles op te schrijven.

Wat ik verder inhoudelijk zeg is volgens mij geen probleem mee.
Dat vind jij. De praktijk is dat niemand op Fok, of dat nou moderators of gewone gebruikers zijn, een touw kan vastknoppen aan jouw warrige posts.

quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef 01110010 het volgende:

Het lijkt er nog het meeste op dat de moderatoren bepaalde gedachtes hebben waar iets mee is. Het komt mij in ieder geval vrij ziekelijk over. En ook totaaal niet de gedachte van de meeste mensen. Hoewel wel een poging die indruk te wekken. Dat is heel instabiel en wekt nog meer van dat soort zaken op.
Dit probleem ligt toch echt bij jou, niet bij de moderators en de gebruikers van Fok. Die hebben al meer tijd aan jouw probleem besteed dan je rederlijkerwijs van ze kunt verwachten. Als je die vervolgens ook nog beticht van 'een ziekelijk complot' dan is het snel gedaan met de bereidheid om jou te helpen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef 01110010 het volgende:

Ik kan mij niet voor schut laten zetten op deze manier. Dat veroorzaakt ook echt zo'n heel zielige sfeer op dit forum. En dat zou overal zo zijn.
Het is je al eerder gevraagd: Waarom hang je hier nog rond als je zo veel problemen hebt met Fok?

[ Bericht 14% gewijzigd door Molurus op 15-12-2014 10:40:27 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147703248
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 23:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

nee, nee nee nee nee

Trouwens als dat al zo te zeggen is in je eerste alinea dan lag het aan de moderatie. Maar zo zou ik gedwongen zijn iets negatiefs over ''de moderatie'' te zeggen. Wat volgens mij niet ligt hier. Ik ben in ieder geval niet iemand die zo denkt.

En jij bent de 2e naam van een moderator.als ik al eerder opmerkte.

Dit is allemaal ook typisch een soort van dwang zonder dat er een reden voor is.

En ho ho ho ho (lachend bedoeld meer als de kerstman) -- de indruk geven dat het een soort van niet ''gaat'' hier ......

Als ik al eerder zei ben ik op zoek naar jullie ondersteuning en instemming door het over de zaak te hebben.

Dat van begrijpen is het in ieder geval niet. En bovendien zei ik al hoe dat ligt.
  donderdag 18 december 2014 @ 13:05:05 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_147703411
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef 01110010 het volgende:

[..]

nee, nee nee nee nee

Trouwens als dat al zo te zeggen is in je eerste alinea dan lag het aan de moderatie. Maar zo zou ik gedwongen zijn iets negatiefs over ''de moderatie'' te zeggen. Wat volgens mij niet ligt hier. Ik ben in ieder geval niet iemand die zo denkt.

En jij bent de 2e naam van een moderator.als ik al eerder opmerkte.

Dit is allemaal ook typisch een soort van dwang zonder dat er een reden voor is.

En ho ho ho ho (lachend bedoeld meer als de kerstman) -- de indruk geven dat het een soort van niet ''gaat'' hier ......
Koop een lolly en ga het vieren. Elders.
pi_147703522
quote:
luister, ik heb hier geen trek in. Ik heb het gerapporteerd en klaar. Ik kan ook wel gaan zitten b-en maaarrrr dat mag niet.
pi_147703727
Mensen, dit is geen slowchat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147871307
Het is net alsof het gaat om een belang te verdedigen. Maar hoe ook bekeken het omgedraaide is waar. Dus zo is er een houding van het verdedigen van iets, maar het resultaat is echt omgedraaid.
pi_147881266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:26 schreef 01110010 het volgende:
Het is net alsof het gaat om een belang te verdedigen. Maar hoe ook bekeken het omgedraaide is waar. Dus zo is er een houding van het verdedigen van iets, maar het resultaat is echt omgedraaid.
Waarom hang je hier nog rond? (3e keer dat ik je dat vraag inmiddels.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147884589
Do not feed the troll
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_147912719
Kunnen jullie a.u.b. 'deel 2' toevoegen aan de titel van dit topic:

F&L / Jehovah's getuigen

Alvast bedankt :)
Alpha kenny one
pi_147912875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:20 schreef falling_away het volgende:
Kunnen jullie a.u.b. 'deel 2' toevoegen aan de titel van dit topic:

F&L / Jehovah's getuigen #2

Alvast bedankt :)
Done!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:46:44 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_148862135
F&L / Teken van God

Ik word hier nu echt gallisch van. TS vraagt andermans meningen over zijn ervaringen m.b.t. tekenen van God.

En ja hoor, daar komen ze weer als vliegen op de honing af: users die TS' geloof in God naar het rijk der fabelen gaan verwijzen. En zo gaat dus het hele topic dáár weer over.

Maar dat is de vraag van TS niet!
pi_148866094
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
F&L / Teken van God

Ik word hier nu echt gallisch van. TS vraagt andermans meningen over zijn ervaringen m.b.t. tekenen van God.

En ja hoor, daar komen ze weer als vliegen op de honing af: users die TS' geloof in God naar het rijk der fabelen gaan verwijzen. En zo gaat dus het hele topic dáár weer over.

Maar dat is de vraag van TS niet!
TS vraagt toch vrij letterlijk:

"Mijn vraag is nu: zouden jullie zulke dingen opvatten als teken van God?"

Wat wil je nu eigenlijk? Dat we het atheisten gaan verbieden om te reageren op die vraag?

Er zijn hier nogal wat atheisten, en ze staan allemaal te springen om in gesprek te gaan met hun gelovige medemens. Dat lijkt me alleen maar positief. ^O^ (Zolang dat netjes gebeurt natuurlijk.) Ik zou haast zeggen: er zijn wel wat gelovigen die daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Jij bijvoorbeeld.

Alleen jammer dat TS sinds zijn OP niet meer terug is geweest. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:49:58 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_148867837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

TS vraagt toch vrij letterlijk:

"Mijn vraag is nu: zouden jullie zulke dingen opvatten als teken van God?"

Wat wil je nu eigenlijk? Dat we het atheisten gaan verbieden om te reageren op die vraag?

Er zijn hier nogal wat atheisten, en ze staan allemaal te springen om in gesprek te gaan met hun gelovige medemens. Dat lijkt me alleen maar positief. ^O^ (Zolang dat netjes gebeurt natuurlijk.) Ik zou haast zeggen: er zijn wel wat gelovigen die daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Jij bijvoorbeeld.

Molurus, er is een hele fijne lijn tussen antwoorden op iemands geloofsvragen en iemands geloof ter discussie stellen in de zin van: geloof is flauwekul.
En die lijn probeer ik te bewaken want anders komen alle geloofsbashers dit soort topics een ongevraagde kant uitsturen. Want dan gaat het binnen 5 seconden over dat geloof een sprookje is.

De vraag van TS was niet of het onzinnig was dat hij gelooft, maar of de tekenen die hij beschrijft, een teken van God kan zijn.

Dan hoef ik niet wéér die flauwekul te lezen van die hijgerige atheïsten die dit topic aangrijpen om TS te laten weten dat het onbenullig is om te geloven in God.

Dat was de vraag ook helemaal niet.

Hoeveel duidelijker kan ik nog zijn?

Inmiddels heeft Ser_Ciappelletto antwoord gegeven in post #37. Gewoon een keurig antwoord op de vráág van TS.

Het kán dus gewoon wel.
pi_148867947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Molurus, er is een hele fijne lijn tussen antwoorden op iemands geloofsvragen en iemands geloof ter discussie stellen in de zin van: geloof is flauwekul.
"God bestaat niet" is als mening over de vraag van TS niet minder legitiem dan "God bestaat". Ik zou niet weten waarom iemand die mening niet zou mogen hebben of mogen uitdrukken. (Mits dat netjes gebeurt natuurlijk, dat was al gezegd.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Boca_Raton het volgende:

En die lijn probeer ik te bewaken want anders komen alle geloofsbashers dit soort topics een ongevraagde kant uitsturen. Want dan gaat het binnen 5 seconden over dat geloof een sprookje is.
Merk op dat het woord 'sprookje' nergens in dat topic is gebruikt, door niemand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Boca_Raton het volgende:

De vraag van TS was niet of het onzinnig was dat hij gelooft, maar of de tekenen die hij beschrijft, een teken van God kan zijn.

Dan hoef ik niet wéér die flauwekul te lezen van die hijgerige atheïsten die dit topic aangrijpen om TS te laten weten dat het onbenullig is om te geloven in God.

Dat was de vraag ook helemaal niet.
Dat was de vraag wel degelijk. Maar kennelijk heb jij moeite met het antwoord 'nee'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef Boca_Raton het volgende:

Hoeveel duidelijker kan ik nog zijn?

Inmiddels heeft Ser_Ciappelletto antwoord gegeven in post #37. Gewoon een keurig antwoord op de vráág van TS.

Het kán dus gewoon wel.
Ik vind eerlijk gezegd dat je hier nogal overdreven en overspannen op reageert. Zoals ik lang geleden al constateerde in dit topic:

F&L / Debatten over religie: inhoud vs vorm

is dit een vrij algemeen probleem in discussies over religie. Maar ik zie echt geen goede reden om toe te gaan geven aan die overgevoeligheid. Atheisten hebben net zo goed een recht op hun mening.

Persoonlijk vind ik deze reactie nog de meest kwalijke in dat topic:

"Atheïsten zijn de meest intolerante gelovigen in Nederland, dat is mijn idee althans."
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:00:00 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_148868030
Misschien reageer ik ook overgevoelig. Ik vind de vraag van TS boeiend en interessant. Een paar jaar geleden heb ik heftige discussies gevoerd in TRU. Eigenlijk alleen maar omdat er een paar users was die de boel opzettelijk verstierden door continu te roepen dat het allemaal onzin was. Zoiets ontwricht een discussie en een oprechte vraag in de OP. Want dan gaat het topic verder alleen nog maar over welles/nietes.

En daar ben ik wel zó vreselijk klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')