abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2014 @ 12:58:58 #1
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142549846
Laatste updates
De trein met de lichamen van ongeveer 200 slachtoffers staat nog steeds stil in de buurt van Torez. Onbekend is wanneer de trein zal vertrekken of waar de trein heengaat. Rebellen wachten de komst van een internationaal team van experts af voor inspectie alvorens toestemming te geven.

samenvatting briefing Tweede Kamer in de ochtend van 21 juli:

• Prioriteit blijft bij het bergen, identificeren en repatriëren van de slachtoffers
• Rutte en andere internationale leiders proberen de druk hoog te houden om internationaal onafhankelijk onderzoek te bewerkstelligen
• Een dag van nationale rouw zal waarschijnlijk niet afgekondigd worden, maar eventuele nationale herdenkingen gaan in overleg met de nabestaanden
• Rutte benadrukt dat militair ingrijpen nog steeds niet aan de orde is, omdat het gebied politiek instabiel is
• De berechting zal waarschijnlijk via nationale rechtbanken gaan in plaats van het Internationaal Gerechtshof

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Igor Bezler

Screenshot uit video van de Buk luchtafweerinstallatie enkele uren voor de fatale beschieting

De slachtoffers krijgen een gezicht - Daily Mail
Profielen van de AIDSonderzoekers en enkele andere internationaal bekendere experts (Amnesty, etc.) - NY Times

Actueel:
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live

Journalisten ter plekke:
https://twitter.com/PaulSonne
https://twitter.com/obk
https://twitter.com/ChristopherJM
https://twitter.com/maxseddon
Overzicht van alle Twitteraccounts van journalisten ter plekke :
https://twitter.com/Bertine83/mh17-eyes-on-site/members

Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.

Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
· 193 Nederland
· 43 Maleisië
· 27 Australië
· 12 Indonesië
· 10 Verenigd Koninkrijk
· 4 België
· 4 Duitsland
· 3 Filippijnen
· 1 Canada
· 1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298

Officiële passagierslijst

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.

Samenvatting:

• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne
• Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers
• Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald
• De zwarte dozen zouden in handen van de rebellen zijn
• Ruim 200 lichamen zijn op dit moment geborgen en geplaatst in een trein met koelwagons. Waar de trein heengaat is nog niet bekend en is nog niet vertrokken.
• Bij de VN Veiligheidsraad ligt een voorbeeldresolutie klaar die alle landen oproept volledig mee te werken aan de berging van slachtoffers en verder onderzoek. Minister Timmermans is aanwezig bij de Veiligheidsraad.

Overige feiten/speculaties

• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.

• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO

• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden beschikbaar voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Het eerder geplande transport van nabestaanden naar de crashsite is afgelast wegens de gespannen situatie.

• Onder de slachtoffers bevonden zich minimaal 6 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is één van de slachtoffers

Video Persconferentie 20 juli 17.50 uur (geluid ontbreekt eerste paar sec.)

Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:
SPOILER
Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Toespraak Rutte rond 18.00 op 19 juli

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Video speech Obama omtrent MH17

Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomst
SPOILER
Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident

Video van generaal buiten dienst Frans van Kappen waarom militair ingrijpen geen optie is

Video's
SPOILER

[ Bericht 37% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2014 13:15:51 ]
Dit is gewoon raar :l
pi_142549878
Is het niet zo dat bij zo'n vliegtuigramp op de eerste plaats het land van de ramp en het land van de luchtvaartmaatschappij het onderzoek leiden?
Dus Oekraine en Malysie zouden het eerst aan zet zijn.

Dat NL er dus wat later bij betrokken is, is volledig logisch. Dat we nu het onderzoek gaan leiden, is alleen maar mooi, maar niet direct vanzelfsprekend op de eerste dag.
Make my day!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:00:05 #3
3542 Gia
User under construction
pi_142549881
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Snowballed het volgende:

1 dragen er heel weinig mensen papieren op hun lichaam

2 je zag in de rookwolken de papieren door de lucht waaien

3 dat is dus verzameld om verdwijning tegen te gaan

4 ja het is niet gegaan zoals het hoort, maar in dit soort situaties gebeurt dat nooit...
Helemaal mee eens.
Sommigen vinden dat er niets ondernomen had mogen worden voordat de westerse experts er waren, maar dan zou er juist veel geplunderd worden. Plus dat die lichamen daar dan dagenlang out in the open lagen.

Ik denk dat de rebellen naar beste weten gehandeld hebben, maar het probleem aan beide zijden is dat ze 'vijanden' van elkaar zijn.

Dan zie je een foto van iemand met een knuffel alsof hij een trofee omhoog houdt. Terwijl hij de knuffel neerlegde en een kruis sloeg.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:00:11 #4
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142549887
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ringen waaien niet van een lichaam.
En ik hoop oprecht dat die ringen daadwerkelijk aan de Nederlanders worden overgedragen, maar denk je het écht?
Er zal best een hoop verdwenen zijn... maar het lokale volk bestaat niet enkel uit rovers..

En ik vind persoonlijk dat een ring nou niet iets is om je heel hard aan vast te klampen in deze situatie...

Ik weet zeker dat er een deel terugkomt, (die mijnwerkers en dorpsbewoners zijn vrij normale en veel aardigere mensen dan het meeste NL volk)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 juli 2014 @ 13:00:14 #5
163650 Greys
pi_142549889
Dat was inderdaad (nog even uit vorige topic) wel een ultiem voorbeeld van vertekenende beelden ja. Die foto van de rebel met het knuffelaapje. Wat zag dat er op die foto walgelijk uit, maar in de video was het bijna het tegenovergestelde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142549892
quote:
5s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is een AMA? :@
Ask Me Anything.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142549902
Huh, is er een heel stuk aan de onderkant van de OP verdwenen?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:00:56 #8
338108 SecretStoryWous
pi_142549911
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:59 schreef agter het volgende:
Is het niet zo dat bij zo'n vliegtuigramp op de eerste plaats het land van de ramp en het land van de luchtvaartmaatschappij het onderzoek leiden?

Dat NL er dus wat later bij betrokken is, is volledig logisch. Dat we nu het onderzoek gaan leiden, is alleen maar mooi, maar niet direct vanzelfsprekend op de eerste dag.
Wou Oekraine zelf volgensmij
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 juli 2014 @ 13:01:19 #9
163650 Greys
pi_142549923
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef Snowballed het volgende:
En ik vind persoonlijk dat een ring nou niet iets is om je heel hard aan vast te klampen in deze situatie...
Dat is inderdaad persoonlijk.
Als je na zo'n tragisch verlies nog zoiets tastbaars terug zou krijgen zou dat wellicht toch 'fijn' zijn. Niemand had het over 'heel hard vastklampen' :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 juli 2014 @ 13:01:48 #10
54408 Parzival
Where it happens
pi_142549935
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:59 schreef agter het volgende:

in principe wel.. maar daar mag van afgeweken worden.. blijkbaar hebben ze in onderling overleg besloten dat NL de leiding gaat nemen..

denk dat NL gewoon keihard heeft staan brullen en MY daaraan toegegeven heeft.. ik snap sowieso niet dat het bergen en thuisbrengen van die lichamen vanaf moment 1 de absolute top prio heeft.. normaal gesproken is dat aan ondergeschikt belang bij vliegtuig ongelukken.. omdat de oorzaak veel meer van waarde is..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 21 juli 2014 @ 13:01:49 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142549936
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef superniger het volgende:

[..]

Ask Me Anything.
Alleenstaande Minderjarige Asielzoeker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:02:29 #12
145738 superworm
is erbij
pi_142549953
16m ago

About 70km away from the crash site in Torez, a series of explosions have been reported in the centre of Donetsk.

My colleague Shaun Walker in Donetsk reports:

I was driven around the area close to the train station by a man with Donetsk People's Republic accreditation who said he was doing "intelligence work" for the rebels.

The streets are eerily deserted, rebel fighters blocking off roads around the station. We saw an apartmnet building where some kind of shell had fallen in the courtyard, windows in all the first 9 floors of the block were smashed out and parked cars destroyed. There were no deaths there, residents said, but elsewhere deaths have been reported.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:02:42 #13
145738 superworm
is erbij
pi_142549963
41m ago

My colleague, Hatty Collier, reports that the nephew of Glenn Thomas, one of the British passengers on board MH17, has attacked Malaysia Airlines over its "awful" handling of the disaster.

Jordan Withers told BBC Breakfast that he felt the dead had been treated inhumanely and with a lack of respect:

Some of the images we’ve had to see, and had to face, and had to deal with, have been really tough. There’s been videos of people emptying bags. The thought of my uncle still being out there, he deserves more respect than that. We’ve seen reports this morning that they are being loaded on to trains. It’s good that they are being refrigerated but is that dignity being chucked on to a train? They have been treated so inhumanely. There needs to be something done about it, as quickly and peacefully as possible.

Withers said his parents tried for hours to get through to Malaysia Airlines to find out if Glenn was on the flight and were told to call back every half an hour.

I can’t speak for other families but Malaysia Airlines have been awful. They really have been very unhelpful.

When they did eventually get through to Malaysia Airlines it was a gentleman on the phone who couldn’t speak very good English, the line was really poor and they just said he was on the flight. Malaysia Airlines offered no apology, or explanation at the time.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142549966
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef Greys het volgende:
Dat was inderdaad (nog even uit vorige topic) wel een ultiem voorbeeld van vertekenende beelden ja. Die foto van de rebel met het knuffelaapje. Wat zag dat er op die foto walgelijk uit, maar in de video was het bijna het tegenovergestelde.
Gebruikt voor propaganda om te laten zien hoe menselijk de rebellen wel niet zijn. Blijft walgelijk. Hij hoort niet de spullen van andere mensen te gebruiken voor zijn eigen ego.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:02:52 #15
338108 SecretStoryWous
pi_142549968
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef Inaithnir het volgende:
Huh, is er een heel stuk aan de onderkant van de OP verdwenen?
Klopt, weet ook niet hoe dat kan :o
pi_142549998
quote:
Of een inscriptie van een trouwring.
Ging erom dat ze hulp van de nabestaanden nodig hadden. Weet niet of het dan zo handig is trouwringen van de slachtoffers af te halen. Weet je nog niet welk sieraad bij welk slachtoffer hoort. Afwachten maar. Misschien dat uiteindelijk de nabestaanden va de slachtoffers hier ooit nog iets over kwijt willen.
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Klopt, weet ook niet hoe dat kan :o
Ik zie geen verschil met het vorige topic
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 juli 2014 @ 13:05:18 #17
163650 Greys
pi_142550023
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Gebruikt voor propaganda om te laten zien hoe menselijk de rebellen wel niet zijn. Blijft walgelijk. Hij hoort niet de spullen van andere mensen te gebruiken voor zijn eigen ego.
Dat is je eigen interpretatie.
Kan ook zijn dat een journalist riep 'hou dat aapje even omhoog' en hij het daarna terug legde.
Geen idee. Als het pure propaganda was, hebben ze er slecht rekening mee gehouden hoe die foto zou overkomen en werkte het juist averechts.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142550035
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef superworm het volgende:
We’ve seen reports this morning that they are being loaded on to trains. It’s good that they are being refrigerated but is that dignity being chucked on to a train? They have been treated so inhumanely.
Ik vraag me wel echt af de verwachtingen zijn bij de mogelijkheden 300 lijken op te slaan. Hier in Nederland zouden ze in een of ander koelhuis van een vleesverwerkingsbedrijf oid opgeslagen worden denk ik, er zijn immers niet zo heel veel particulieren die een dergelijke gekoelde opslagcapaciteit hebben.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142550042
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met het vorige topic
Deel 78 had nog de volledige OP
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:06:43 #20
145738 superworm
is erbij
pi_142550059
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:05 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vraag me wel echt af de verwachtingen zijn bij de mogelijkheden 300 lijken op te slaan. Hier in Nederland zouden ze in een of ander koelhuis van een vleesverwerkingsbedrijf oid opgeslagen worden denk ik, er zijn immers niet zo heel veel particulieren die een dergelijke gekoelde opslagcapaciteit hebben.
Ik vond het juist al bewonderenswaardig dat Oekraïne blijkbaar koeltreinen heeft.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142550069
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is je eigen interpretatie.
Kan ook zijn dat een journalist riep 'hou dat aapje even omhoog' en hij het daarna terug legde.
Geen idee. Als het pure propaganda was, hebben ze er slecht rekening mee gehouden hoe die foto zou overkomen en werkte het juist averechts.
Ja dat sowieso, westerse media hebben het nu voor hun kant gebruikt.
pi_142550079
Dat filmpje van Rutte in de OP heeft geen geluid (of is dat alleen bij mij zo?)
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_142550086
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Alleen de eerste paar seconden.
pi_142550093
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik vond het juist al bewonderenswaardig dat Oekraïne blijkbaar koeltreinen heeft.
Inderdaad, en ook nog redelijk snel door een oorlogsgebied heen op locatie. Het is daar een beetje prairie-achtig volgens mij, erg dun bevolkt en ongetwijfeld slechte infrastructuur.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:08:02 #25
338108 SecretStoryWous
pi_142550095
quote:
Wat staat er boven? :')
  maandag 21 juli 2014 @ 13:08:12 #26
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_142550100
quote:
ik mis er niets aan
pi_142550112
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Wat staat er boven? :')
Oeps :P
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_142550123
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:00 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Wou Oekraine zelf volgensmij
ja, correct. Maar wat de Oekraine wil, is voor de rebellen in deze situatie van minder belang. De ramp is immers gebeurd op een plek waar de Oekraine weinig zeggenschap heeft.
Blijft officieel wel Malysie over.
Make my day!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:09:49 #29
430548 homme7
pi_142550139
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef superworm het volgende:

[..]

ja voor vlees he

oekraine is groot hoor, 10 uur met de trein van Noord Naar Zuid, of dacht je dat ze daar bedorven vlees eten

Koeien slachterijen in het zuiden en Kiev heeft 4,5 miljoen inwoners he
pi_142550150

wow

eigenlijk nog geluk dus als je op de plek zat waar die raket insloeg :X
  maandag 21 juli 2014 @ 13:10:36 #31
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550153
hmmm

blijkbaar heeft ons brein de capaciteit om de toekomst te voorspellen
(een beetje off-topic)
http://themindunleashed.o(...)-seconds-happen.html

tsja..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142550185
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

wow

Ik denk dat verdomde weinig mensen op de vleugel zaten...
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:12:21 #33
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550213
quote:
[ afbeelding ]

wow

het plaatje laat zien dat het vliegtuig in zijn geheel neerkomt.. door het grote terein met onderdelen en lichamen valt af te lezen dat het vliegtuig al snel (en op grote hoogte) compleet gedesintegreerd is..
pi_142550227
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Het mag met recht een rampvlucht genoemd worden.
pi_142550231
Echt kut als je gewoon weet dat je dood gaat in zo'n vliegtuig.
pi_142550235
quote:
[ afbeelding ]

wow

Hoezo dan?
quote:

[..]

Want de raket heeft de vleugel geraakt? Mag ik ook even in jouw glazen bol kijken :')
pi_142550244
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zeker als je dan ook nog de pecht hebt met 198 Nederlanders in een ruimte te zitten.
pi_142550246
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Fokker101 het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk waren de meeste mensen bewusteloos (of meteen al dood) door de impact van de raket
pi_142550253
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoezo dan?

Het lijkt me beter om in 1 klap te overlijden dan nog 3 minuten naar beneden storten wetende dat je dood gaat.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:13:55 #40
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550257
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Parzival het volgende:

[..]

het plaatje laat zien dat het vliegtuig in zijn geheel neerkomt.. door het grote terein met onderdelen en lichamen valt af te lezen dat het vliegtuig al snel (en op grote hoogte) compleet gedesintegreerd is..
en dit valt ook uit te lezen bij het grote staart stuk.. waar de voorkant (gebogen kant) compleet weggevaagd is.. maar het sterkere gedeelte is blijven zitten.. die voorkam is eraf door kleine onderdelen van het vliegtuig die er tegenaan gebotst zijn
pi_142550265
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk waren de meeste mensen bewusteloos (of meteen al dood) door de impact van de raket
Nou, je weet het nooit. Wat een angst...
  maandag 21 juli 2014 @ 13:14:20 #42
430548 homme7
pi_142550275
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het lijkt me beter om in 1 klap te overlijden dan nog 3 minuten naar beneden storten wetende dat je dood gaat.
Als de druk wegvalt in het vliegtuig, laat staan dat je de druk overleeft, ben jij gewoon instant bewusteloos hoor waarna je stikt daar.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:14:33 #44
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550278
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

voordeel is dat je dat waarschijnlijk in de eerste minuut nog niet door hebt.. omdat je knock out bent
pi_142550282
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:

Want de raket heeft de vleugel geraakt? Mag ik ook even in jouw glazen bol kijken :')
Als je van de info van het plaatje uitgaat wel.
Voor die glazen bol moet je bij andere fokkers zijn, check posthistories en zie je veel posts in TRU en BNW, dan heb je d'r een te pakken.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:14:58 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142550290
quote:

[..]

Max zo'n 70 personen.

http://www.seatguru.com/a(...)s_Boeing_777-200.php
1947-2016
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:01 #47
430548 homme7
pi_142550293
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:13 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

de raket heeft geen impact , hij ontploft 12 meter voor de inslag
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:08 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142550297
Zijn de Mariniers al ingescheept?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142550308
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef homme7 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_142550311
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als de druk wegvalt in het vliegtuig, laat staan dat je de druk overleeft, ben jij gewoon instant bewusteloos hoor waarna je stikt daar.
In het plaatje staat dat de druk later wegviel.

Er zijn mensen die de druk hebben overleefd dus het kan wel.
pi_142550320
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Red_85 het volgende:

Max zo'n 70 personen.
Op de vleugel, ja?
pi_142550323
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Messina het volgende:

[..]

[img]Als je van de info van het plaatje uitgaat wel. [/img]
Voor die glazen bol moet je bij andere fokkers zijn, check posthistories en zie je veel posts in TRU en BNW, dan heb je d'r een te pakken.
Niet doen dus.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:54 #53
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550331
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Als je van de info van het plaatje uitgaat wel.
het is niet 1 vleugel geweest.. dan was het gebied voor het zoeken kleiner geweest.. waren de zuurstof maskers uitgeklapt.. was er meer rook en vuurschade geweest.. en (bijna) iedereen idd levend neer gegaan
pi_142550357
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef homme7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En die explosie veroorzaakt een enorme drukgolf, dus impact.
pi_142550383
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Parzival het volgende:

[..]

het is niet 1 vleugel geweest.. dan was het gebied voor het zoeken kleiner geweest.. waren de zuurstof maskers uitgeklapt.. was er meer rook en vuurschade geweest.. en (bijna) iedereen idd levend neer gegaan
Dit dus inderdaad. Dat vliegtuig is bijna meteen uiteen gevallen door die raket..
  maandag 21 juli 2014 @ 13:17:25 #56
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550386
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:16 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

en die drukgolf heeft dus het hele vliegtuig doen scheuren.. instant depressurize, instant desintegratie, instant uitval van systemen en daarna alles in vrije val naar de aarde terug
pi_142550394
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Heeft een Fok!soldaatje hier uitgelegd.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 21 juli 2014 @ 13:19:29 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142550437
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Messina het volgende:

[..]

Op de vleugel, ja?
Sterkste deel van het vliegtuig, waar de vleugels aan de romp verbonden zijn, noem je 'op de vleugel'. Maar jij bedoeld dus letterlijk.
1947-2016
pi_142550446
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Snowballed het volgende:

1 dragen er heel weinig mensen papieren op hun lichaam
2 je zag in de rookwolken de papieren door de lucht waaien
3 dat is dus verzameld om verdwijning tegen te gaan
Correct maar daar valt ook niemand over, het feit dat ze vervolgens die paspoorten openen is wellicht wat ongelukkig maar kan ik ook nog wel even bij inkomen dat die mensen er niet bij stilstaan dat het niet chique is om te doen.

quote:
4 ja het is niet gegaan zoals het hoort, maar in dit soort situaties gebeurt dat nooit...
Interessante stelling, wat voor situatie bedoel je hier?
pi_142550450
Wel erg hoor. Maar het is wel mogelijk dat mensen het nog overleven in het vliegtuig en gewoon dood gaan. Ben eigenlijk dan ook benieuwd als die gene dan een pijn voelt als je neervalt. Het zelfde als je een kogel door je hoofd krijgt. De meeste mensen zeggen daar voel je niks van... maar hoe kan je dat weten.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:20:48 #61
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142550475
quote:

[..]

Laten we het hopen voor die mensen, maar je weet het helaas niet....

Misschien kunnen ze aan de hand van de houding van de lijken iets anders constateren....
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 13:21:04 #62
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142550481
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:19 schreef Fokker101 het volgende:
Wel erg hoor. Maar het is wel mogelijk dat mensen het nog overleven in het vliegtuig en gewoon dood gaan. Ben eigenlijk dan ook benieuwd als die gene dan een pijn voelt als je neervalt. Het zelfde als je een kogel door je hoofd krijgt. De meeste mensen zeggen daar voel je niks van... maar hoe kan je dat weten.
tijdens die val ga je al dood lijkt me
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 21 juli 2014 @ 13:21:07 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142550482
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Staat ook op het plaatje 'detonates 65ft before impact' links van het midden op het plaatje bij de raket. Algemene uitleg ove de werking van de raket.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 21 juli 2014 @ 13:21:14 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142550485
quote:
Net zoals dat mensen zeggen dat blauwzuurgas naar amandelen ruikt. Hoe kun je dat weten?
1947-2016
pi_142550486
quote:
Als je hard op je smoel gaat doet het exacte moment van impact toch eigenlijk ook geen pijn? Het is pas daarna dat je de pijn begint te voelen, maar bij een kogel door je hoofd of een vliegtuigramp is er geen daarna meer.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:21:16 #66
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142550488
Het kremlin begint ook met de retoriek op te krikken:

shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:18:02 Sounds ominous: PUTIN TO DISCUSS "SAFEGUARDING OF SOVEREIGNTY AND TERRITORIAL INTEGRITY" WITH RUSSIA'S SECURITY COUNCIL ON TUESDAY - KREMLIN reageer retweet
lizajansen twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:16:10 #Putin warns West not to use #MH17 for 'selfish political ends' http://t.co/a7SVdmPkpi via @MailOnline reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:21:41 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142550496
quote:
je zenuwimpulsen gaan met een bepaalde snelheid dus er gaat wat tijd overheen tussen registratie en verwerken van een pijnimpuls... die is langer dan de snelheid waarmee je tegen de grond kwakt dus in principe voel je niets.

Daarom moet je ook altijd hoger dan 9 verdiepingen springen anders heb je niet genoeg snelheid en voel je de impact
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142550508
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Niet perse
  maandag 21 juli 2014 @ 13:22:10 #69
430548 homme7
pi_142550513
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:16 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

nee destructie geen impact
pi_142550520
quote:
Als de toegang tot de rampplek in Oekraïne zo beperkt blijft als nu, kan dat niet zonder gevolgen blijven. Dat heeft premier Rutte gezegd op de briefing over de vliegramp in de Tweede Kamer.

"Rusland moet zijn invloed aanwenden om de rebellen in Oost-Oekraïne te dwingen veilige toegang tot de rampplek te geven. Als de toegang beperkt blijft dan zullen we alle politieke, economische en financiële middelen die we hebben, inzetten tegen diegenen die daarvoor direct of indirect verantwoordelijk zijn."
Rutte gebruikt toch wel harde woorden in de briefing met de 2e kamer.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:22:38 #71
430548 homme7
pi_142550523
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef Parzival het volgende:

[..]

en die drukgolf heeft dus het hele vliegtuig doen scheuren.. instant depressurize, instant desintegratie, instant uitval van systemen en daarna alles in vrije val naar de aarde terug
dat dus
pi_142550524
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Niet perse
sowieso raak je bewusteloos door decompressie en gebrek aan zuurstof op die hoogte.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:23:16 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142550543
quote:

[..]

Appie Baantjer in 1 van zijn boeken:
'Vallen is zo erg nog niet, het neerkomen, dat is erger'

Ik hoop maar dat iedereen al buiten bewust zijn was. Maar daar kun je niet van uitgaan. Ook in Lockerbie waren er 1 of 2 die de val zelf overleefd hadden en nog op de grond in leven waren. Voor even.
1947-2016
pi_142550544
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Staat ook op het plaatje 'detonates 65ft before impact' links van het midden op het plaatje bij de raket. Algemene uitleg ove de werking van de raket.
Ahja, hetzelfde plaatje wat het telefoongesprek beschrijft tussen de rebellen leider en een Russische leider? Waarvan later bewezen is dat dat telefoongesprek nep is?

Dan weet ik een beetje welke waarde het heeft.
Waarom staat dat plaatje uberhaupt nog in de OP?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:23:29 #75
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550552
quote:

[..]

waarom zou je doodgaan? wellicht een hartaanval vanwege de stress.. maar inprincipe ben je in een vrije val zonder enige dodelijke invloeden .. de landing is een ander verhaal..
pi_142550554
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
Zijn de Mariniers al ingescheept?
Ik hoorde dat een kennis (KCT) met spoed opgeroepen was om te komen opdraven voor onbepaalde tijd.
Geen idee wat of waarom.
Make my day!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:23:37 #77
430548 homme7
pi_142550559
quote:

[..]

klopt, niemand heeft het bewust meegemaakt
pi_142550613
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef homme7 het volgende:

[..]

klopt, niemand heeft het bewust meegemaakt
Weet je niet zeker
pi_142550617
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef agter het volgende:

[..]

Ik hoorde dat een kennis (KCT) met spoed opgeroepen was om te komen opdraven voor onbepaalde tijd.
Geen idee wat of waarom.
Niet om te speculeren maar dit lijkt mij meer dan logisch bij eventuele vervolgstappen. Rutte ontwijkt die vragen ook constant.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:25:07 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142550620
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ahja, hetzelfde plaatje wat het telefoongesprek beschrijft tussen de rebellen leider en een Russische leider? Waarvan later bewezen is dat dat telefoongesprek nep is?

Dan weet ik een beetje welke waarde het heeft.
Waarom staat dat plaatje uberhaupt nog in de OP?
de rebellenleider heeft al toegegeven dat hij het inderdaad is in dat telefoongesprek, alleen hij zegt dat het een knipcollage is, wel hiermee indirect bewezen dat hij instructies krijgt uit Rusland
  maandag 21 juli 2014 @ 13:25:37 #81
430548 homme7
pi_142550634
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Weet je niet zeker
wel dat druk wegvalt tijdens de enorme explosie is dodelijk en verliest het bewustzijn
pi_142550643
Herman van Rompuy, baas van de eu is op vakantie trouwens...
  maandag 21 juli 2014 @ 13:26:08 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142550649
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef homme7 het volgende:

[..]

wel dat druk wegvalt tijdens de enorme explosie is dodelijk
is niet per se dodelijk, waarom ook?
pi_142550650
quote:

[..]

wel dat druk wegvalt tijdens de enorme explosie is dodelijk
Ja maar er zijn misschien wel mensen die het hebben overleefd in het vliegtuig.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:26:16 #85
361691 DeJori
pi_142550654
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef riazop het volgende:
Die heeft toch niets te vertellen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:26:22 #86
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550657
stel dat iemand het door heeft gehad dat die naar beneden ging.. dan is dat denk ik nadat je beseft dat je doodgaat toch wel een redelijke dood hoor.. ik bedoel.. je komt met 200km/h op de aarde af.. erg veel tijd tussen impact en overlijden zit er niet.. (microseconden) en ergens denk ik dat je je wel kan verenigen met je lot.. en hoe gek het ook klinkt.. kunt kijken naar de wereld voor de laatste keer..

of je gaat gillend in paniek..
  maandag 21 juli 2014 @ 13:26:36 #87
22565 asco
Los in deze tent
pi_142550666
Vind het eigenlijk vreemd dat er wel filmpjes zijn van de impact en rookpluim maar niet van daarvoor terwijl het toch al een paar minuten eerder een aandachtstrekkende herrie moet zijn geweest.
pi_142550676
quote:

[..]

wel dat druk wegvalt tijdens de enorme explosie is dodelijk en verliest het bewustzijn
Zijn mensen die hebben het overleefd
pi_142550680
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

sowieso raak je bewusteloos door decompressie en gebrek aan zuurstof op die hoogte.
Je hoeft niet bewusteloos te raken door decompressie. Er zijn overlevenden van ongelukken met decompressie (ook op grote hoogte), die het hele verhaal hebben kunnen navertellen.
Mogelijk raak je na een tijdje bewusteloos door zuurstofgebrek, maar vergeet niet dat er aan boord ook zuurstofmaskers zijn die mogelijk naar beneden gekomen zijn.
Zo niet, dan alsnog kom je bij zodra het vliegtuig maar genoeg naar beneden is gedonderd om weer in zuurstofrijke lucht te komen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:26:59 #90
430548 homme7
pi_142550686
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja maar er zijn misschien wel mensen die het hebben overleefd in het vliegtuig.
nee geen mens , niemand ook de piloten niet, je zult zien dat er niet over gesproken is op de blackbox
pi_142550705
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef homme7 het volgende:

[..]

nee geen mens , niemand ook de piloten niet, je zult zien dat er niet gesproken is op de blackbox
Haha
pi_142550707
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Rutte gebruikt toch wel harde woorden in de briefing met de 2e kamer.
dat willen zijn spindokters ook
pi_142550716
marinierscommando heen sturen naar oekraine

we moetne onze mensen daar weg halen

fuck poetin!!!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:27:53 #94
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550717
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Messina het volgende:

[..]

Je hoeft niet bewusteloos te raken door decompressie. Er zijn overlevenden van ongelukken met decompressie (ook op grote hoogte), die het hele verhaal hebben kunnen navertellen.
Mogelijk raak je na een tijdje bewusteloos door zuurstofgebrek, maar vergeet niet dat er aan boord ook zuurstofmaskers zijn die mogelijk naar beneden gekomen zijn.
Zo niet, dan alsnog kom je bij zodra het vliegtuig maar genoeg naar beneden is gedonderd om weer in zuurstofrijke lucht te komen.
die zuurstof maskers zie je nergens.. op andere brokstukken zie je plafond delen nog gedeeltelijk intakt zonder zuurstof deployments.. dat systeem heeft niet eens meer de tijd gehad om te werken...
  maandag 21 juli 2014 @ 13:28:00 #95
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142550721
quote:

[..]

Dit vliegtuig is in de lucht al in stukken gebroken.
pi_142550726
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:21 schreef DeJori het volgende:
Het kremlin begint ook met de retoriek op te krikken:

shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:18:02 Sounds ominous: PUTIN TO DISCUSS "SAFEGUARDING OF SOVEREIGNTY AND TERRITORIAL INTEGRITY" WITH RUSSIA'S SECURITY COUNCIL ON TUESDAY - KREMLIN reageer retweet
lizajansen twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:16:10 #Putin warns West not to use #MH17 for 'selfish political ends' http://t.co/a7SVdmPkpi via @MailOnline reageer retweet
Hahahahaha. Als er één ding is waarin Poetin voorspelbaar is, dan is het wel dat hij consequent en zonder uitzondering situaties misbruikt voor "selfish political ends".
pi_142550728
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zijn mensen die hebben het overleefd
?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:28:26 #98
430548 homme7
pi_142550732
quote:

[..]

de explosie heeft het hele toestel gedesintegreert in seconden
pi_142550733
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef DeJori het volgende:

[..]

Die heeft toch niets te vertellen.
Nja. Hij schijnt een Europees leger te hebben
pi_142550763
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

?
Decompressie door explosie op 10km hoogte. Niet dit ongeluk, maar er zijn mensen die een dergelijk scenario hebben overleefd.

Dus zeggen dat het niet te overleven is slaat nergens op.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:29:16 #101
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550768
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:28 schreef Idanue het volgende:

[..]

Dit vliegtuig is in de lucht al in stukken gebroken.
daarom wil ik ook zo graag een aerial foto zien van de locatie van de grote onderdelen.. dan pas kun je zien in hoeveel stukken..
pi_142550770
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Parzival het volgende:
stel dat iemand het door heeft gehad dat die naar beneden ging.. dan is dat denk ik nadat je beseft dat je doodgaat toch wel een redelijke dood hoor.. ik bedoel.. je komt met 200km/h op de aarde af.. erg veel tijd tussen impact en overlijden zit er niet.. (microseconden) en ergens denk ik dat je je wel kan verenigen met je lot.. en hoe gek het ook klinkt.. kunt kijken naar de wereld voor de laatste keer..

Ik zou mijn lot accepteren en misschien nog een laatste filmpje maken als je de tijd ervoor hebt ( wat alleen van toepassing zal zijn als het vliegtuig als één geheel neerstort ). Gillen heeft sowieso geen zin.
pi_142550789
Homme 7 heeft het ook overleefd blijkbaar, hij weet precies hoe het is gegaan.
pi_142550790
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Decompressie door explosie op 10km hoogte. Niet dit ongeluk, maar er zijn mensen die een dergelijk scenario hebben overleefd.

Doel je op Lockerbie?
pi_142550795
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:28 schreef homme7 het volgende:

[..]

de explosie heeft het hele toestel gedesintegreert in seconden
Je kan die hoop blijven houden. Ik hoop het ook. Ik zei het een paar delen geleden al; Ik hoop dat het gewoon ineens licht uit was voor iedereen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:30:09 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142550799
quote:
3s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:21 schreef Re het volgende:
[...]
Daarom moet je ook altijd hoger dan 9 verdiepingen springen anders heb je niet genoeg snelheid en voel je de impact
Dit soort weetjes deel je toch niet op feesten en partijen hoop ik? :{.
Vrijheid
  maandag 21 juli 2014 @ 13:30:38 #107
338108 SecretStoryWous
pi_142550823
Zou het überhaupt mogelijk zijn om zo'n crash te overleven?
pi_142550831
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Doel je op Lockerbie?
Nee

http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
pi_142550835
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja

http://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
  maandag 21 juli 2014 @ 13:31:04 #110
361691 DeJori
pi_142550839
PaulSonne twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:30:37 Malaysian experts have arrived in Donetsk and are negotiating with rebel leader Borodai (via @kolyandr). #MH17 reageer retweet
pi_142550843
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zet er wel even die drukgolf voor..je zag het in die filmpjes op Liveleak ook ( opgeblazen lichamen en dergelijke ). We kunnen het niet uitsluiten maar de kans is groot dat niemand het bewust tot beneden meegemaakt heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:31:30 #112
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142550855
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee.

Als het vliegtuig heel was gebleven misschien maar niet als het uit elkaar spat op 10km hoogte met 800+ km per uur.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:32:51 #113
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550888
Explosive decompression occurs at a rate swifter than that at which air can escape from the lungs, typically in less than 0.1 to 0.5 seconds.[1][3] The risk of lung trauma is very high, as is the danger from any unsecured objects that can become projectiles because of the explosive force, which may be likened to a bomb detonation.

Flight Attendant C.B. Lansing was blown from Aloha Airlines Flight 243 in 1988 when a large section of cabin roof (about 18 by 25 feet (5.5 m × 7.6 m)) detached;

Flight 243 had dus last van explosive decompression.. maar behalve de FA, heeft iedereen het overleefd.... in eerste instantie ga je dus niet knock-out door het drukverschil
pi_142550894
Hoezo zijn er commando troepen opgeroepen?
pi_142550898
quote:
+ Dat jongetje in Tripoli een aantal jaar terug.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_142550902
quote:
Dus er is 1 vrouw in de luchtvaargeschiedenis die een val van die hoogte overleefd heeft. Nou, dat zet wel de standaard hoor.
pi_142550915
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Idanue het volgende:

[..]

Nee.

Als het vliegtuig heel was gebleven misschien maar niet als het uit elkaar spat op 10km hoogte met 800+ km per uur.
Als het vliegtuig op die hoogte uiteen is gespat, waarom dan nog die vuurzee en enorme rookwolk wanneer het de grond raakt?
pi_142550920
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat was tijdens de landing.
pi_142550923
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef riazop het volgende:
Dat is een trekpop, totaal niet belangrijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:00 #120
430548 homme7
pi_142550926
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Idanue het volgende:

[..]

Nee.

Het drukverlies is enorm en zuigt iedereen met stoel en al naar buiten als ze al niet buiten zijn
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:13 #121
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550935
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Als het vliegtuig op die hoogte uiteen is gespat, waarom dan nog die vuurzee en enorme rookwolk wanneer het de grond raakt?
de kerosine in het middelste gedeelte..
pi_142550936
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
Dat zijn ze niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142550939
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dus er is 1 vrouw in de luchtvaargeschiedenis die een val van die hoogte overleefd heeft. Nou, dat zet wel de standaard hoor.
Uhm, het is uberhaupt al lastig om een val van 10km te overleven natuurlijk, maar het gaat er dus om dat een decompressie op die hoogte WEL te overleven is.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:20 #124
430548 homme7
pi_142550940
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

was jij er bij dan ??
pi_142550941
quote:

[..]

De vraag was dan ook niet "Overleef je zoiets standaard?"

De vraag was of het uberhaupt mogelijk is om zoiets te overleven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_142550950
quote:

[..]

Naast dat er twijfels zijn of het wel daadwerkelijk die hoogte was waarop gevlogen werd.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:45 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142550953
quote:

[..]

Niet de standaard wel de mogelijkheid.
Vrijheid
pi_142550954
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet.
Oh, zeggen ze hier.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:45 #129
54408 Parzival
Where it happens
pi_142550955
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

De vraag was dan ook niet "Overleef je zoiets standaard?"

De vraag was of het uberhaupt mogelijk is om zoiets te overleven.
en dat antwoord is dus ja..
  maandag 21 juli 2014 @ 13:34:57 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142550968
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Een crash tijdens de landing is een ander verhaal dan van 10 km hoogte uit de lucht vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142550969
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

was jij er bij dan ??
Die vraag kunnen we weer terug naar jou gooien. :P
  maandag 21 juli 2014 @ 13:35:00 #132
430548 homme7
pi_142550971
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef Parzival het volgende:

[..]

de kerosine in het middelste gedeelte..
kerosine zat in de vleugels , die delen branden de cockpit niet
pi_142550984
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Oh, zeggen ze hier.
Dan heb ik blijkbaar iets gemist.
pi_142550987
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet de standaard wel de mogelijkheid.
De zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid ja. Ergo, je mag er prima vanuit gaan dat niemand de val overleefd heeft.
pi_142551009
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

De zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid ja. Ergo, je mag er prima vanuit gaan dat niemand de val overleefd heeft.
Het ging erom of mensen nog 1 leven waren voor de impact, en die mogelijkheid kan je zeker niet uitsluiten.
pi_142551011
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet.
Of wel, kan jij niet weten, ik ook niet.
pi_142551033
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

was jij er bij dan ??
Dat zeg ik niet. Maar er is maar weinig bekend over het neerkomen.
Slechts vuur en rookontwikkeling tijdens het neerkomen als je het filmpje mag geloven.
Ik vroeg het me gewoon af. Maar ik begrijp dat het met kerosine in het midden te maken heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:37:01 #138
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551040
daarnaast is de vraag of niet al veel mensen knock out zijn gegaan door rondvliegend materiaal.. als zo'n bagage bak met 50kg aan teringzooi op je harsens valt ben je ook snel weg hoor.. en wat dacht je van vliegtuig raampjes en metaal die even door de cabine eenkomen en op je gezicht inslaan..

nee.. ik denk dat het wel overleefbaar is.. maar niet voor lang..

wat me trouwens nog steeds opviel is dat er wel veel economy stoelen zichtbaar zijn.. maar geen enkele business class.. wat doet vermoeden dat die met de brandstof tanks verbrand zijn op de grond
  maandag 21 juli 2014 @ 13:37:21 #139
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142551057
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:27 schreef 16meter het volgende:
marinierscommando heen sturen naar oekraine

we moetne onze mensen daar weg halen

fuck poetin!!!
Fuckin mongool. 1 vuurgevecht en de Russen stromen binnen. Navo zal dan luchtsteun geven. En na 30 minuten heb je al tactical nukes heen en vliegen. Na een uurtje komen die onderzeeërs boven en heb je een Russische kernwapen op je hoofd :')
*Hosselcopter*
pi_142551095
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Dibble het volgende:

[..]

Fuckin mongool. 1 vuurgevecht en de Russen stromen binnen. Navo zal dan luchtsteun geven. En na 30 minuten heb je al tactical nukes heen en vliegen. Na een uurtje komen die onderzeeërs boven en heb je een Russische kernwapen op je hoofd :')
Wordt er binnen een uurtje al met nukes geschoten? Dat is wel heel gortig.
pi_142551099
quote:

[..]

Uh, oke.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:38:27 #142
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142551100
als ze alle verdwenen spullen dadelijk alsnog inleveren kweken ze wel nog enige goodwill. kleine kans daarop maar okay.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:38:31 #143
338108 SecretStoryWous
pi_142551104
Als je uit het vliegtuig gezogen word dan kun je het beste op een grote boom terecht komen denk ik? Die takken breken dan je val een beetje
pi_142551113
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Parzival het volgende:
Aloha Airlines Flight 243
Vloog ook 3 km lager.
pi_142551119
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Parzival het volgende:
daarnaast is de vraag of niet al veel mensen knock out zijn gegaan door rondvliegend materiaal.. als zo'n bagage bak met 50kg aan teringzooi op je harsens valt ben je ook snel weg hoor.. en wat dacht je van vliegtuig raampjes en metaal die even door de cabine eenkomen en op je gezicht inslaan..

nee.. ik denk dat het wel overleefbaar is.. maar niet voor lang..

wat me trouwens nog steeds opviel is dat er wel veel economy stoelen zichtbaar zijn.. maar geen enkele business class.. wat doet vermoeden dat die met de brandstof tanks verbrand zijn op de grond
Sowieso ook weinig stoelen überhaupt gezien hoor maar inderdaad, tot nu toe alleen economy stoelen ( en maar bij 1 waar een persoon ook bij / onder lag )
pi_142551120
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wordt er binnen een uurtje al met nukes geschoten? Dat is wel heel gortig.
Nooit.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:38:56 #147
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551126
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Slechts vuur en rookontwikkeling tijdens het neerkomen als je het filmpje mag geloven.
Ik vroeg het me gewoon af. Maar ik begrijp dat het met kerosine in het midden te maken heeft.
er zit heel veel kerosine in de vleugels.. en onder het middelste gedeelte van het vliegtuig.. dit is ook het sterkste gedeelte omdat het landingsgestel er ook zit.. dat blijft redelijk lang in orde.. en zo te zien is het vliegtiug niet brandend neergestort (of althans geen grote delen).. dan had je bijv een zwart geblakerde staart gezien ipv nog mooi wit gekleurd.. .. dus ik denk dat die brandstof tanks (of iig een groot gedeelte ervan) pas bij impact is gescheurd en ontploft..
pi_142551174
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:38 schreef Parzival het volgende:

[..]

er zit heel veel kerosine in de vleugels.. en onder het middelste gedeelte van het vliegtuig.. dit is ook het sterkste gedeelte omdat het landingsgestel er ook zit.. dat blijft redelijk lang in orde.. en zo te zien is het vliegtiug niet brandend neergestort (of althans geen grote delen).. dan had je bijv een zwart geblakerde staart gezien ipv nog mooi wit gekleurd.. .. dus ik denk dat die brandstof tanks (of iig een groot gedeelte ervan) pas bij impact is gescheurd en ontploft..
Kan kerosine bij lage druk überhaupt exploderen?
pi_142551185
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het ging erom of mensen nog 1 leven waren voor de impact, en die mogelijkheid kan je zeker niet uitsluiten.
Als je die lijkenfoto's ziet denk ik dat je moet concluderen dat er wel degelijk mensen in leven waren.
blablablabla
pi_142551186
quote:

[..]

boeiend

de kern wapens van rusland zijn ver ouderd nog uit de sovjet tijd

plus wij hebben patriot systemen om hun projectielen te onder scheppen
en het raket schild van de vs als back up
pi_142551187
quote:

[..]

Zie je ook duidelijk in het filmpje, geen rookpluim naar beneden toch? Pas na impact een ontploffing en rook.

Dat zou betekenen dat die raket de voorkant of staart geraakt heeft lijkt mij?
pi_142551196
quote:

[..]

Dank je wel voor deze info.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:40:53 #153
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_142551199
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je die lijkenfoto's ziet denk ik dat je moet concluderen dat er wel degelijk mensen in leven waren.
Leg eens uit?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:40:57 #154
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551202
quote:

[..]

welke?
pi_142551206
quote:

[..]

_O-
blablablabla
pi_142551209
quote:

[..]

Lijken zijn doorgaans dood.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:41:18 #157
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_142551219
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Parzival het volgende:

Volgens mij kun je nog iets van een minuut vallen als je direct bijkomt zodra er genoeg zuurstof is. En ik denk niet dat mensen er echt zo filosofisch naar zouden kijken als jij, ik denk dat ze verdoofd en in paniek zullen zijn geweest, zich niet erg bewust van wat er gebeurde.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_142551229
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef 16meter het volgende:

[..]

boeiend

de kern wapens van rusland zijn ver ouderd nog uit de sovjet tijd

plus wij hebben patriot systemen om hun projectielen te onder scheppen
en het raket schild van de vs als back up
Er is geen raketschild rondom Europa ala Iron Dome...
pi_142551246
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als je uit het vliegtuig gezogen word dan kun je het beste op een grote boom terecht komen denk ik? Die takken breken dan je val een beetje
Of in een berg zachte sneeuw of een stapel kussens.
  FOK!fotograaf maandag 21 juli 2014 @ 13:41:55 #160
842 Zorro
Z
pi_142551247
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Lijken zijn doorgaans dood.
Of ze lijken dood.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 21 juli 2014 @ 13:42:04 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142551257
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:35 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Uiteraard.
Vrijheid
pi_142551274
quote:

[..]

Vertel?
pi_142551279
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Er is geen raketschild rondom Europa ala Iron Dome...
Achter de schermen is er genoeg.
pi_142551310
Dus nu moeten de Maleisische experts nog gaan onderhandelen met Borodai?

Hmm, ik ging er van uit dat de 'Westerse' teams onderling wel gecoördineerd zouden zijn en als één team richting de separatisten zou optreden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 21 juli 2014 @ 13:43:34 #165
338108 SecretStoryWous
pi_142551320
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Of in een berg zachte sneeuw of een stapel kussens.
Ik prefereer een trampoline
  maandag 21 juli 2014 @ 13:43:41 #166
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142551325
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vertel?
De houding misschien...
pi_142551351
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef Idanue het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Mag ze niet posten maar dat meisje dat op de grond lag naast een stoel met haar been gebroken, ik heb zelf het gevoel dat dat bij de impact op de grond pas gebeurt is.

Of het lijkje van die peuter in dat weiland, je ziet duidelijk een redelijk diepe inslagkrater en verder geen brandwonden of andere wonden ik denk dat ze nog in leven waren, zeker mensen die niet dichtbij de inslag zaten wetenschappelijk of feitelijk bewijs heb ik echter ook niet voor deze stelling.
Wel een aantal deskundigen gehoord die zeggen dat het zeker mogelijk is dat er nog mensen in leven waren toen ze de grond raakten.
blablablabla
pi_142551357
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef penny-wise het volgende:

[..]

De houding misschien...
Doet mij juist vermoeden dat ze als 'poppen' zijn gevallen. Je lichaam is veel flexibeler als je al overleden bent.
pi_142551379
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ik prefereer een trampoline
Van vlieg je weer terug de ruimte in en de kans dat je dan weer precies op een trampoline land is klein.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:45:12 #170
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_142551394
quote:
Ja, wel als het vliegtuig, zoals in 2009 opnieuw onderzocht is, voor grote delen compleet neerstort. Ooggetuigen zagen destijds het vliegtuig pas een paar honderd meter van de grond in stukken vallen.
Wrakstukken lagen ook in een veel kleiner gebied verspreid.

Maar goed, als je het geluk hebt dat het vliegtuig in tact blijft en pas heel laat uit elkaar valt heb je een ieniemienie kansje het te overleven.
pi_142551400
Mening van een expert over het al dan niet bewust meemaken:

Russian missile so deadly, MH17’s occupants unlikely to have been alive for fall from 33,000 feet, doctor says
quote:
Vosswinkels research found that trauma in a mid-air explosion occurs from three sources, the force of the blast, the massive deceleration when a plane going 500 miles an hour stops in mid-air, and the impact of the fall. Additionally, the loss of cabin pressure can cause hypoxia within seconds at 33,000 feet, leading to loss of consciousness.

You have such horrific forces that its essentially unsurvivable, said Vosswinkel, chief of trauma and surgical critical care at the State University of New York at Stony Brook, in a telephone interview. No one was conscious or experienced that fall.
Ik hoop iig dat het licht bij iedereen snel is uitgegaan in dit geval. :{
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:45:25 #172
145738 superworm
is erbij
pi_142551406
Wat de fúck heeft de territoriale integriteit van de Russen te maken met een rampplek in O-Okeraïne?

13:28
Poetin heeft andere zorgen...
President Poetin zal morgen met de veiligheidsraad van Rusland praten over de bescherming van de soevereiniteit en territoriale integriteit van Rusland. Dat meldt persbureau Reuters.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:45:41 #173
145738 superworm
is erbij
pi_142551415
13:20
Porosjenko gebiedt leger te stoppen met vechten in rampgebied

De Oekraïense president Petro Porosjenko heeft aan het leger gevraagd de militaire acties rond het rampgebied te staken, meldt Interfax-Ukraine.
"Ik heb het bevel gegeven: in een straal van veertig kilometer van de tragedie moeten Oekraïense militairen onmiddellijk hun operaties staken en zich onthouden van het openen van hun vuur", zei Porosjenko tijdens een gesprek met de Maleisische ambassadeur in Kiev.

Het leger kan dus gewoon doorgaan met zijn offensief in de stad Donetsk, waar vandaag weer hevig wordt gevochten.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 21 juli 2014 @ 13:46:05 #174
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142551428
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Mag ze niet posten maar dat meisje dat op de grond lag naast een stoel met haar been gebroken, ik heb zelf het gevoel dat dat bij de impact op de grond pas gebeurt is.

Of het lijkje van die peuter in dat weiland, je ziet duidelijk een redelijk diepe inslagkrater en verder geen brandwonden of andere wonden ik denk dat ze nog in leven waren, zeker mensen die niet dichtbij de inslag zaten wetenschappelijk of feitelijk bewijs heb ik echter ook niet voor deze stelling.
Wel een aantal deskundigen gehoord die zeggen dat het zeker mogelijk is dat er nog mensen in leven waren toen ze de grond raakten.
Misschien al lang ontkracht in een van de andere delen van dit topic, maar is het niet zo dat je het nooit overleeft door de kou en luchtdruk daarboven? Er werd toch gezegd dat het vliegtuig in de lucht al in tweeën is ontploft of iets dergelijks?
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:46:53 #175
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551461
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef penny-wise het volgende:

[..]

De houding misschien...
SPOILER
even wat netter achter een spoiler..
pi_142551463
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef superworm het volgende:
Wat de fúck heeft de territoriale integriteit van de Russen te maken met een rampplek in O-Okeraïne?

13:28
Poetin heeft andere zorgen...
President Poetin zal morgen met de veiligheidsraad van Rusland praten over de bescherming van de soevereiniteit en territoriale integriteit van Rusland. Dat meldt persbureau Reuters.
Poetin rekent gebieden waar voornamelijk etnische Russen wonen voor het gemak ook tot Ruslands soevereine gebied toch?
pi_142551467
Waarom al 30 pagina's 'of ze nog leefden toen ze de grond raakten'
pi_142551472
quote:

De Oekraïense president Petro Porosjenko heeft aan het leger gevraagd de militaire acties rond het rampgebied te staken, meldt Interfax-Ukraine.
"Ik heb het bevel gegeven: in een straal van veertig kilometer van de tragedie moeten Oekraïense militairen onmiddellijk hun operaties staken en zich onthouden van het openen van hun vuur", zei Porosjenko tijdens een gesprek met de Maleisische ambassadeur in Kiev.

Het leger kan dus gewoon doorgaan met zijn offensief in de stad Donetsk, waar vandaag weer hevig wordt gevochten.
En toch is zo'n offensief niet in het voordeel van de onderzoekers... Ik snap de gedachte erachter niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:47:30 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142551476
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zie je ook duidelijk in het filmpje, geen rookpluim naar beneden toch? Pas na impact een ontploffing en rook.

Dat zou betekenen dat die raket de voorkant of staart geraakt heeft lijkt mij?
Welk filmpje? Die van dat andere vliegtuig?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juli 2014 @ 13:48:05 #180
338108 SecretStoryWous
pi_142551501
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:47 schreef videonatic het volgende:
Waarom al 30 pagina's 'of ze nog leefden toen ze de grond raakten'
Omdat geen nieuws
pi_142551509
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Misschien al lang ontkracht in een van de andere delen van dit topic, maar is het niet zo dat je het nooit overleeft door de kou en luchtdruk daarboven? Er werd toch gezegd dat het vliegtuig in de lucht al in tweeën is ontploft of iets dergelijks?
Ik zoek het betreffende nieuwsartikel even op maar de theorie is dat je door de relatief hoge valsnelheid binnen no time van 10km weer in een gebied komt waar wel gewoon zuurstof aanwezig is en dan kan je gewoon weer bijkomen.
blablablabla
  maandag 21 juli 2014 @ 13:48:26 #182
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142551513
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Poetin rekent gebieden waar voornamelijk etnische Russen wonen voor het gemak ook tot Ruslands soevereine gebied toch?
Dat was wel de tactiek bij de Krim :D
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:49:00 #183
145738 superworm
is erbij
pi_142551535
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hopen dat-ie die retoriek niet actief gaat gebruiken. Als de Russen bij de VN claimen dat het 'hun' gebied is gaat het verdomd lastiger worden dan het toch al is.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 21 juli 2014 @ 13:49:06 #184
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142551538
quote:

maandag 21 juli 2014 @ 13:49:27 #185
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142551555
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zoek het betreffende nieuwsartikel even op maar de theorie is dat je door de relatief hoge valsnelheid binnen no time van 10km weer in een gebied komt waar wel gewoon zuurstof aanwezig is en dan kan je gewoon weer bijkomen.
Dus in feite knock zou zijn en weer bij bewustzijn zou komen doordat je snel weer binnen gebied van zuurstof komt? Je valt toch met zo'n snelheid naar beneden dat je dan alsnog geen zuurstof meer binnen kunt krijgen, toch? Ben benieuwd naar het artikel.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:49:30 #186
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551557
quote:
en dit nog afgezien van de onderdelen die je in je gezicht krijgt incl de stoel voor je..
  maandag 21 juli 2014 @ 13:50:08 #187
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142551581
quote:

Het klinkt alsof hij vindt dat hij iets heel erg goed doet, beetje jammer.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 21 juli 2014 @ 13:50:13 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142551583
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef Parzival het volgende:

[..]

SPOILER
even wat netter achter een spoiler..
Thnx, en dan is jouw verhaal achter de spoiler een stuk minder "grof" dan de post iets daarboven waarin een aantal lichamen beschreven worden.

Als er (terecht) geen foto's geplaatst mogen worden, dan vind ik het ook niet echt wenselijk zulke omschrijvingen ongespoilerd in het topic te plempen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:50:21 #189
145738 superworm
is erbij
pi_142551590
7m ago

My colleague, Julian Borger, has more detail and analysis on the economic sanctions facing Russia:

European foreign ministers are heading to Brussels amid widespread fury with Russia because of the mounting evidence that the missile that downed MH17 was supplied by Russian to proxies in Ukraine, and because of the shambolic nature of the crash site where separatists have clearly paid scant respect to the 298 dead.

However, it is always difficult to predict how anger will turn to sanctions, because of the diverse interests of the 28 member states. Until now, economic self-interest has tended to trump outrage over the divisive Russian role in Ukraine. The last wave of EU sanctions was underwhelming, lagging well behind American measures, but this time there clearly an emotional wild card. Can other Europeans look into the eyes of the Dutch, who have lost 193 of its people and they can't afford to price of taking action.

What is clear is that there will be a boost to sanctions. There are currently 72 individuals (Russian and Ukrainian nationals) and two entities on the EU listed targeted for restrictive measures because of their role in the violation of Ukrainian national integrity, and the list is not closed. Officials had been given until the end of the month to finalize it so it will definitely grow in the next week or so, probably taking in more names from Vladimir Putin's inner circles, more officials, and more separatists.

The bigger question is whether the EU foreign ministers will be more ambitious, expanding the punishment into the so-called 'third tier' sanctions against whole sectors of the economy. That would mean real economic sacrifice. France for example is planning to sell Russia two helicopter assault ships worth 1.2 billion euros later this year. With this in mind, the UK is proposing a ban only on new arms contracts, so deals already signed, so as to win French support. A bigger question is whether, in the wake of MH17, the sale of the ships is still politically tenable inside France.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 21 juli 2014 @ 13:50:23 #190
338108 SecretStoryWous
pi_142551592
BBCWillVernon twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:49:18 Lots of loud, powerful booms around train station. Was getting ever closer to where we are so we pulled back. reageer retweet
  maandag 21 juli 2014 @ 13:50:30 #191
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551596
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Dus in feite knock zou zijn en weer bij bewustzijn zou komen doordat je snel weer binnen gebied van zuurstof komt? Je valt toch met zo'n snelheid naar beneden dat je dan alsnog geen zuurstof meer binnen kunt krijgen, toch? Ben benieuwd naar het artikel.
je valt met ong 200km/h.. dan zou je in principe nog wel kunnen ademen hoor.. als je rug naar beneden gericht is bijvoorbeeld
pi_142551621
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Mening van een expert over het al dan niet bewust meemaken:

Russian missile so deadly, MH17’s occupants unlikely to have been alive for fall from 33,000 feet, doctor says

[..]

Ik hoop iig dat het licht bij iedereen snel is uitgegaan in dit geval. :{
Volgens dit artikel raak je door hypoxia al na enkele seconden het bewustzijn kwijt, wat niet klopt.
pi_142551625
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef superworm het volgende:

[..]

Hopen dat-ie die retoriek niet actief gaat gebruiken. Als de Russen bij de VN claimen dat het 'hun' gebied is gaat het verdomd lastiger worden dan het toch al is.
Die retoriek gebruiken betekend ook invloed op de separatisten bekennen, denk dat 'ie daar vriendelijk voor bedankt. Zolang er geen dwaze militaire operaties komen zal het ook allemaal wel los lopen. Ik snap echter wel dat Poetin op deze manier reageert op de uitspraken van Abbott en co.
pi_142551630
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef superworm het volgende:
7m ago

My colleague, Julian Borger, has more detail and analysis on the economic sanctions facing Russia:

European foreign ministers are heading to Brussels amid widespread fury with Russia because of the mounting evidence that the missile that downed MH17 was supplied by Russian to proxies in Ukraine, and because of the shambolic nature of the crash site where separatists have clearly paid scant respect to the 298 dead.

However, it is always difficult to predict how anger will turn to sanctions, because of the diverse interests of the 28 member states. Until now, economic self-interest has tended to trump outrage over the divisive Russian role in Ukraine. The last wave of EU sanctions was underwhelming, lagging well behind American measures, but this time there clearly an emotional wild card. Can other Europeans look into the eyes of the Dutch, who have lost 193 of its people and they can't afford to price of taking action.

What is clear is that there will be a boost to sanctions. There are currently 72 individuals (Russian and Ukrainian nationals) and two entities on the EU listed targeted for restrictive measures because of their role in the violation of Ukrainian national integrity, and the list is not closed. Officials had been given until the end of the month to finalize it so it will definitely grow in the next week or so, probably taking in more names from Vladimir Putin's inner circles, more officials, and more separatists.

The bigger question is whether the EU foreign ministers will be more ambitious, expanding the punishment into the so-called 'third tier' sanctions against whole sectors of the economy. That would mean real economic sacrifice. France for example is planning to sell Russia two helicopter assault ships worth 1.2 billion euros later this year. With this in mind, the UK is proposing a ban only on new arms contracts, so deals already signed, so as to win French support. A bigger question is whether, in the wake of MH17, the sale of the ships is still politically tenable inside France.
Dus we verklaren Rusland al schuldig zonder bewijzen of uberhaupt een onderzoek?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:51:25 #195
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142551634
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx, en dan is jouw verhaal achter de spoiler een stuk minder "grof" dan de post iets daarboven waarin een aantal lichamen beschreven worden.

Als er (terecht) geen foto's geplaatst mogen worden, dan vind ik het ook niet echt wenselijk zulke omschrijvingen ongespoilerd in het topic te plempen.
Zullen we anders gewoon doen alsof er geen mensen aan boord waren?
  maandag 21 juli 2014 @ 13:51:38 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142551640
Lijkt me dus duidelijk dat de Oekraïense leger het station Donetsk probeert te veroveren zodat de trein sowieso naar onder internationaal/Oekraïens toezicht staat
  maandag 21 juli 2014 @ 13:51:41 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142551642
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je altijd kunt blijven ademen, hoe snel je vrije val ook is?
1947-2016
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:52:05 #198
145738 superworm
is erbij
pi_142551655
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus we verklaren Rusland al schuldig zonder bewijzen of uberhaupt een onderzoek?
We weten dat de raket uit rebellengebied kwam. We weten dat de Russen de rebellen al maanden actief steunen. We weten dat de antiaircraftsystemen vorige week door de Russen zijn geleverd. 1 en 1 en 1 is 3.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 21 juli 2014 @ 13:52:14 #199
361691 DeJori
pi_142551662
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
BBCWillVernon twitterde op maandag 21-07-2014 om 13:49:18 Lots of loud, powerful booms around train station. Was getting ever closer to where we are so we pulled back. reageer retweet
Donetsk neem ik aan. Wordt al de hele dag gevochten.

Op cnn satellietbeelden
pi_142551670
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:51 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Echt he, of je loopt even weg voor de realiteit of zo stel pussies
blablablabla
  maandag 21 juli 2014 @ 13:52:33 #201
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551673
quote:

[..]

er is en verschil tussen het ontkennen van de doden .. de manier van sterven en het expliciet uitleggen van hoe dat precies tot in (gruwelijk) detail gebeurd zou kunnen zijn
  maandag 21 juli 2014 @ 13:52:54 #202
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142551686
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik heb al moeite met ademen als we op de snelweg rijden met het raampje open (en ik hang erbuiten bij wijze van)... Dus dat is dan toch wel erg moeilijk om te doen? Tenzij je inderdaad bijv. met je rug naar beneden zou vallen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:53:11 #203
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551694
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

probeer eens uit het raam van je auto te hangen bij 120km/h dan weet je het
  maandag 21 juli 2014 @ 13:53:24 #204
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_142551703
http://www.dumpert.nl/med(...)an_mh17_aanslag.html

Geen speld tussen te krijgen.... Poetin mag nu op de blaren gaan zitten.

Ondertussen liggen de lichamen van 193 mede Nederlanders verspreid in een gebied dat door pro-russische seperatisten wordt bestuurd. Er wordt met deze lichamen gesleept en gedaan zonder dat er onderzoekers met enig ethisch besef bij hebben kunnen komen.

Hoe de Nederlandse regering hier mee omgaat is erg discutabel. Ze zijn er als de kippen bij als ik mijn belastingaangifte te laat heb ingevuld maar een lijk opeisen en een familie de kans geven op een waardig afscheid, nee daar hebben ze geen zin in.

Fijn om te weten dat als ik ooit neer wordt geschoten in een conflict waar ik helemaal niets mee te maken heb, mijn lichaam en mijn familie aan hun lot worden overgelaten door de Nederlandse overheid.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:53:44 #205
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142551709
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef Parzival het volgende:

[..]

Precies, dat is dus niet echt gemakkelijk haha. Ik denk dus niet dat je zomaar adem kunt halen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:54:16 #206
54408 Parzival
Where it happens
pi_142551730
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef NaturalScience het volgende:

Ondertussen liggen de lichamen van 193 mede Nederlanders verspreid in een gebied dat door pro-russische seperatisten wordt bestuurd. Er wordt met deze lichamen gesleept en gedaan zonder dat er onderzoekers met enig ethisch besef bij hebben kunnen komen.

Hoe de Nederlandse regering hier mee omgaat is erg discutabel. Ze zijn er als de kippen bij als ik mijn belastingaangifte te laat heb ingevuld maar een lijk opeisen en een familie de kans geven op een waardig afscheid, nee daar hebben ze geen zin in.

Fijn om te weten dat als ik ooit neer wordt geschoten in een conflict waar ik helemaal niets mee te maken heb, mijn lichaam en mijn familie aan hun lot worden overgelaten door de Nederlandse overheid.
waarbij het lastig is voor je nabestaanden.. maar je merkt er zelf verdomde weinig van
pi_142551740
quote:

[..]

Nooit parachutgesprongen zeker?
Je kan gewoon ademen hoor wtf :')
blablablabla
pi_142551744
Stel het zou naar boven komen dat het geen raket was maar dat het een bom op de vliegtuig zelf was wat voor het opstijgen al daar in zat.

Hoe zou het publiek dan reageren denk je?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 13:55:28 #209
145738 superworm
is erbij
pi_142551769
Wisten we al, maar toch, nrc:

13:49
'Leger Oekraïne niet betrokken bij gevechten centrum Donetsk'
Bij gevechten bij het treinstation en het vliegveld van Donetsk zijn volgens het departement voor Volksgezondheid in de stad drie doden gevallen.

De gevechten in het deels door rebellen beheerste Donetsk braken uit bij het treinstation. De pro-Russische separatisten zeggen dat de regering met een offensief probeert de stad weer in handen te krijgen. Kiev ontkent dat het reguliere troepen naar het centrum van de stad heeft gestuurd. Kleine, geïmproviseerde pro-Oekraïense strijdgroepen zouden de wapens hebben opgenomen tegen de pro-Russische rebellen. De veiligheidsraad van Oekraïne ontkende eveneens verantwoordelijkheid voor de explosies die vanochtend werden gehoord. Het leger mag onder geen beding luchtaanvallen uitvoeren of artillerie inzetten.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142551772
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:55:35 #211
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142551774
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:52 schreef Parzival het volgende:

[..]

er is en verschil tussen het ontkennen van de doden .. de manier van sterven en het expliciet uitleggen van hoe dat precies tot in (gruwelijk) detail gebeurd zou kunnen zijn
Tsja, ze zijn nou eenmaal geen natuurlijke dood in hun slaap gestorven.

Ik snap dat expliciete foto's vervelend kunnen zijn, maar we gaan hier geen sprookje vertellen. :)
pi_142551791
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:52 schreef DeJori het volgende:

[..]

Donetsk neem ik aan. Wordt al de hele dag gevochten.

Op cnn satellietbeelden
Ik doe geen vingerwijzingen en verklaar niemand schuldig.
Maar dit lijkt geenszins op enige medewerking naar een goed verloop van het thuis brengen van de slachtoffers.
pi_142551800
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:54 schreef Bredemug het volgende:
Stel het zou naar boven komen dat het geen raket was maar dat het een bom op de vliegtuig zelf was wat voor het opstijgen al daar in zat.

Altijd weer die Stegeman, zouden ze zeggen.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:57:36 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142551840
quote:

[..]

Damn, wat doe jij op de snelweg?

Serieus nu.
Vrije val van 5km hoogte met buik naar beneden kan je ook ademen. Is iets anders dan 10, weet het. Maar toch.
1947-2016
pi_142551876
http://www.powned.tv/nieu(...)ash_waren_al_do.html

Als leiders al met dit soort uitleg komen wil je niet weten met wat voor debielen we verder te maken hebben. :')
blablablabla
pi_142551922
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:52 schreef superworm het volgende:

[..]

We weten dat de raket uit rebellengebied kwam. We weten dat de Russen de rebellen al maanden actief steunen. We weten dat de antiaircraftsystemen vorige week door de Russen zijn geleverd. 1 en 1 en 1 is 3.
We weten dat de rebellen een anti-aircraft systeem hebben veroverd van het Oekraïnse leger op 29 juni.
Wie zegt dat ze die niet hebben gebruikt? Dat de raket uit rebellengebied kwam is niet bewezen (ten minste, ik heb geen bewijs gezien). Kerry roept dat hij bewijs heeft maar laat dat niet zien.

Het bewijs is nog lang niet waterdicht. Kan nog alle kanten op.
pi_142551935
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Damn, wat doe jij op de snelweg?

Serieus nu.
Vrije val van 5km hoogte met buik naar beneden kan je ook ademen. Is iets anders dan 10, weet het. Maar toch.
Ja maar jij weet het..die passagiers zitten met hun hoofd bij aids of een vakantie en als ze de impact overleefd hebben toch ook in shock raken of iets, geen idee hoe dat gaat. Of zijn Nederlanders zo nuchter dat ze gewoon tot de grond blijven kijken / leven?
pi_142551961
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

We weten dat de rebellen een anti-aircraft systeem hebben veroverd van het Oekraïnse leger op 29 juni.
Wie zegt dat ze die niet hebben gebruikt? Dat de raket uit rebellengebied kwam is niet bewezen (ten minste, ik heb geen bewijs gezien). Kerry roept dat hij bewijs heeft maar laat dat niet zien.

Het bewijs is nog lang niet waterdicht. Kan nog alle kanten op.
De VS laat zelden dat soort beelden zien toch ivm de vijand niet wijzer maken dan ze zijn..
pi_142551981
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Elan het volgende:

Als leiders al met dit soort uitleg komen wil je niet weten met wat voor debielen we verder te maken hebben. :')
Wat een idioterie......
pi_142552037
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:54 schreef Bredemug het volgende:

Dat gaan ze natuurlijk nooit bekend maken, want Poetin zit hierachter en is de schuldige!!111!!111
  maandag 21 juli 2014 @ 14:03:34 #221
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142552051
quote:
ma 21 jul 2014, 13:34
Oproep tot demonstratie bij dochter Poetin
VOORSCHOTEN -

Oekraïnse Twitteraars hebben afgelopen weekeinde Nederlanders opgeroepen vreedzaam te protesteren bij het huis van de dochter van de Russische president Poetin, Maria. Die woont in het Nederlandse Voorschoten.

In de wijk in Voorschoten is volgens Omroep West niets te merken van het eventuele protest.

De Twitteraars leggen een direct verband met het neerhalen van vlucht MH17 en de steun van de Russische president aan de separatisten.
*Hosselcopter*
  maandag 21 juli 2014 @ 14:04:34 #222
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142552083
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Laat dat meisje met rust :N
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 21 juli 2014 @ 14:04:47 #223
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142552088
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef Elan het volgende:

Man man.... :')
pi_142552094
Ben wel benieuwd of er beelden zijn van die opstijgende raket richting het vliegtuig, mag toch aannemen dat dat tuig het heeft gefilmd
pi_142552105
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Laat dat meisje met rust :N
Inderdaad. :{
pi_142552134
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef RVer het volgende:
Ben wel benieuwd of er beelden zijn van die opstijgende raket richting het vliegtuig, mag toch aannemen dat dat tuig het heeft gefilmd
Die beelden zijn er vast wel ja
  maandag 21 juli 2014 @ 14:06:16 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142552144
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
Gewoon een ploeg die standby staat, niks spannends.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 21 juli 2014 @ 14:06:54 #228
361691 DeJori
pi_142552166
quote:
Op vakantiebestemmingen waar veel Russen zijn, zoals de populaire badplaats Kemer in Turkije, lopen de spanningen met Europese toeristen op. Dat melden klanten van Nederlandse reisorganisaties volgens De Telegraaf.

'Russen worden chauvinistischer: wij tegen de wereld die tegen ons is. Dat kan botsen met vakantiegangers van andere nationaliteiten', laat topman Atilay Uslu van Corendon weten.

Ook Nederlanders zouden Russen steeds minder pruimen vanwege de vliegramp met vlucht MH17 in Oost-Oekraïne, toegeschreven aan een raket van Russische separatisten, die het leven kostte aan 193 landgenoten.

De woordvoerster van TUI Nederland (Arke) laat weten dat de onderhuidse irritaties nog niet tot geweld hebben geleid in all-inclusive resorts. 'Onze reisleiding houdt de vinger aan de pols. Zodra er iets gebeurt, grijpen we in.'
http://m.ad.nl/ad/m/nl/31(...)avigationItemId=5585
pi_142552167
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:55 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Tsja, ze zijn nou eenmaal geen natuurlijke dood in hun slaap gestorven.

Ik snap dat expliciete foto's vervelend kunnen zijn, maar we gaan hier geen sprookje vertellen. :)
Het kan zijn dat het niet het leger is maar pro-Oekraïense vrijwillige paramilitairen (het "Bataljon Donbas" bijvoorbeeld) maar echt tactvol tegenover de slachtoffers van de vliegramp is het idd niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:06:55 #230
338108 SecretStoryWous
pi_142552168
quote:
Als die er zijn, zijn ze nu al verwijderd
  maandag 21 juli 2014 @ 14:06:56 #231
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142552170
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Nooit parachutgesprongen zeker?
Je kan gewoon ademen hoor wtf :')
Speciale kleding boven 5km is toch wel noodzakelijk. In een T-shirt en korte broek zonder zuurstof op een hoogte van 9 km is niet wenselijk.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 21 juli 2014 @ 14:07:33 #232
430548 homme7
pi_142552186
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

nee de raket vervoerde een zer forse uiterst explosieve lading die 12 meter voor inpact ontploft, kennelijk om de destructieve kracht optimaal te doen zijn
neem maar aan dat de onderkant ter plekke wegsmolt en de meesten eruit vlogen door de drukverlies

de kerrosine zit in de vleugels
pi_142552187
quote:
Een eerste inspectie van de treinwagons door de drie Nederlandse forensische experts waarnemers van de OVSE is inmiddels afgerond, aldus een woordvoerster van de OVSE. Volgens de onderzoekers liggen de stoffelijke resten onder correcte omstandigheden opgeslagen. Ze hopen niet alleen de identiteit van de slachtoffers maar ook de omstandigheden waaronder ze zijn omgekomen op te helderen. (ANP)
Kijk, dat is dan weer 'goed' nieuws.
Make my day!
pi_142552203
quote:
Niet van de raket zelf, maar wel van de rookpluim die het achterliet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142552206
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Speciale kleding boven 5km is toch wel noodzakelijk. In een T-shirt en korte broek zonder zuurstof op een hoogte van 9 km is niet wenselijk.
Je bent wel verknipt als je zo lang in een vliegtuig gaat zitten in een korte broek hoor.
pi_142552225
quote:

[..]

Hoe weten we dat?
  maandag 21 juli 2014 @ 14:08:59 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142552248
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je bent wel verknipt als je zo lang in een vliegtuig gaat zitten in een korte broek hoor.
Omdat? Het was mooi weer hier en je vliegt naar Kuala Lumpur waar het ook boven 20 is
  maandag 21 juli 2014 @ 14:09:07 #238
430548 homme7
pi_142552252
quote:

[..]

de dag erop weer terug gereden zijn daar zijn beelden van
pi_142552259
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef NaturalScience het volgende:

Oekraine is vanochtend begonnen met een groot offensief op Donetsk. Misschien om de rebellen gunstig te stemmen of zo??
  maandag 21 juli 2014 @ 14:09:34 #240
430548 homme7
pi_142552271
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

heb ik genoeg dgedaan hoor , scheelt omkleden
pi_142552290
14u00
David Cameron.
© REUTERS.
'Klaar voor nieuwe sancties'
De Europese Unie is klaar om Rusland opnieuw verdere sancties op te leggen. Dat heeft de Britse premier David Cameron gemeld.

Rusland moet stoppen met het ondersteunen van de separatisten in het oosten van Oekraïne, zei Cameron.
pi_142552298
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hoe weten we dat?
Ik sta soms versteld van wat er allemaal toch nog via internet te achterhalen valt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142552305
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef riazop het volgende:

[..]

Oekraine is vanochtend begonnen met een groot offensief op Donetsk. Misschien om de rebellen gunstig te stemmen of zo??
Nee, Oekraine is niet begonnen met een groot offensief. Dat was het leger namelijk niet.
pi_142552363
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Omdat? Het was mooi weer hier en je vliegt naar Kuala Lumpur waar het ook boven 20 is
Iedereen weet dat de airco in een vliegtuig op standje noordpool staat.

Korte broek tijdens een intercontinentale-vlucht-noobs :')
  maandag 21 juli 2014 @ 14:12:46 #245
338108 SecretStoryWous
pi_142552382
shelomovskiy twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:12:00 As OSCE monitors addressed press in #MH17 crash site the plane wreckage that was smoking for days caught fire again http://t.co/qd9zib910n reageer retweet
  maandag 21 juli 2014 @ 14:12:47 #246
426473 .Exe
And Justice for All
pi_142552383
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, Oekraine is niet begonnen met een groot offensief. Dat was het leger namelijk niet.
Pff worden sommigen nou niet moe van zichzelf :?
pi_142552429
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
shelomovskiy twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:12:00 As OSCE monitors addressed press in #MH17 crash site the plane wreckage that was smoking for days caught fire again http://t.co/qd9zib910n reageer retweet
[ afbeelding ]
Kunnen ze dit niet even blussen. Ook die koffer toen die voor de camera in de hens stond. Doof het dan verdomme en maak nabestaanden nog blij met persoonlijke spullen...
pi_142552430
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

JeroenAkkermans twitterde op maandag 21-07-2014 om 10:08:58 Gevechten op de route tussen station en vliegveld. Oekraïns leger probeert met inzet v mortiergranaten richting station op te rukken. reageer retweet
pi_142552451
Zijn er eigenlijk al ergens overzichtsfoto's te zien van het hele gebied? Hoe e.e.a. verspreid ligt.
Make my day!
  maandag 21 juli 2014 @ 14:15:07 #250
361691 DeJori
pi_142552476
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk al ergens overzichtsfoto's te zien van het hele gebied? Hoe e.e.a. verspreid ligt.
Net op cnn hadden ze satellietbeeld van het gebied. Misschien op hun site.
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 14:15:09 #251
145738 superworm
is erbij
pi_142552477
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik sta soms versteld van wat er allemaal toch nog via internet te achterhalen valt.
We zullen de amerikanen erop moeten vertrouwen. Die stelden dat er 150+ gepantserde voertuigen zijn geleverd door Rusland, rond 14-7.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142552481
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef Automatisch het volgende:

[..]

JeroenAkkermans twitterde op maandag 21-07-2014 om 10:08:58 Gevechten op de route tussen station en vliegveld. Oekraïns leger probeert met inzet v mortiergranaten richting station op te rukken. reageer retweet
4 uur later:
Een andere zegsman in Kiev, Andriy Lisenko van de Oekraïense veiligheidsraad, erkende dat er wordt gevochten in Donetsk en omgeving, maar de Oekraïense strijdkrachten hebben volgens Lisenko niets te maken met gemelde ontploffingen in het centrum.

Hij zei dat er berichten waren dat in de stad een strijdgroep op eigen initiatief de 'terroristen' heeft aangevallen.
pi_142552485
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef Dibble het volgende:

[..]

Moet je uiteraard niet doen. Die dochter heeft hier niets mee te maken.
I´m back.
pi_142552549
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dus duidelijk dat de Oekraïense leger het station Donetsk probeert te veroveren zodat de trein sowieso naar onder internationaal/Oekraïens toezicht staat
De trein gaat naar het noorden of naar het zuiden. Donetsk ligt ten oosten en is dus niet echt relevant.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:17:13 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142552555
quote:

[..]

Nee, dat is niet nodig, maar als foto's van lichamen (terecht) niet mogen, dan lijkt het me ook niet nodig dat omschrijvingen van diezelfde lichamen wel ongespoilerd in het topic moeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142552557
Dat heeft die Timmermans goed geregeld in Kiev. Terwijl Nederland een trein uit rebellengebied probeert weg te rijden, gaat het Oekraiense leger Donetsk aanvallen. Zullen de rebelletjes leuk vinden...

#zwaargenaaid
pi_142552560
Een woordvoerder van de OVSE stelt dat de treinsporen in Oekraïne beschadigd zijn geraakt door de gevechten van vandaag. Dat zou invloed kunnen hebben op het vertrek van de trein met de lichamen uit Torez. (BNO News)
  maandag 21 juli 2014 @ 14:17:43 #258
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142552578
Die trein wordt opgeblazen voor het op plaats van bestemming aan komt let maar op :')
*Hosselcopter*
pi_142552582
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is niet nodig, maar als foto's van lichamen (terecht) niet mogen, dan lijkt het me ook niet nodig dat omschrijvingen van diezelfde lichamen wel ongespoilerd in het topic moeten.
Ik dacht dat alleen mannen in afbeeldingen konden denken. :'(
  maandag 21 juli 2014 @ 14:18:06 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142552586
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef riazop het volgende:
Dat heeft die Timmermans goed geregeld in Kiev. Terwijl Nederland een trein uit rebellengebied probeert weg te rijden, gaat het Oekraiense leger Donetsk aanvallen. Zullen de rebelletjes leuk vinden...

#zwaargenaaid
Trein moet naar Charkov als het aan Nederland ligt.. We hebben dus totaal geen belang aan Donetsk
  maandag 21 juli 2014 @ 14:18:08 #261
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142552588
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

4 uur later:
Een andere zegsman in Kiev, Andriy Lisenko van de Oekraïense veiligheidsraad, erkende dat er wordt gevochten in Donetsk en omgeving, maar de Oekraïense strijdkrachten hebben volgens Lisenko niets te maken met gemelde ontploffingen in het centrum.

Hij zei dat er berichten waren dat in de stad een strijdgroep op eigen initiatief de 'terroristen' heeft aangevallen.

Let op, dadelijk is de trein ook ineens "verdwenen" en wijzen de Oekraïners naar de separatisten en de separatisten naar de Oekraïners.

Geen zwarte doos, geen overblijfselen met eventueel raketfragmenten en de belangrijkste bewijsstukken op de crash site zijn de eerste dagen al weggehaald.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 14:18:08 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142552589
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Automatisch het volgende:
Een woordvoerder van de OVSE stelt dat de treinsporen in Oekraïne beschadigd zijn geraakt door de gevechten van vandaag. Dat zou invloed kunnen hebben op het vertrek van de trein met de lichamen uit Torez. (BNO News)
Verdomme :')
pi_142552603
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Dibble het volgende:
Die trein wordt opgeblazen voor het op plaats van bestemming aan komt let maar op :')
Tuurlijk, joh.
pi_142552609
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Automatisch het volgende:
Kan Hercules daar niet landen en dan alles inladen en naar NL vliegen? Die treinen koelen wel maar staan vol in de zon en die lichamen liggen niet in een vriezer..kan niet dagen duren nog dit.
pi_142552614
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

4 uur later:

Die groepen worden natuurlijk wel maar wat graag gedoogd (en misschien zelfs wel aangemoedigd) door de regering.
pi_142552621
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Tuurlijk, joh.
De rails is alvast beschadigd hoor
pi_142552629
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Kan Hercules daar niet landen en dan alles inladen en naar NL vliegen?
Goed idee, stuur een vliegtuig!
pi_142552641
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Trein moet naar Charkov als het aan Nederland ligt.. We hebben dus totaal geen belang aan Donetsk
Je hebt vooral belang om die lijken daar weg te krijgen toch? Warom gaan de Oekraieners dan alvast 50 km verderop de seperatisten aanvallen. Het was nog niet ingewikkeld geneog misschien?
  maandag 21 juli 2014 @ 14:19:30 #269
338108 SecretStoryWous
pi_142552646
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef Automatisch het volgende:

[..]

De rails is alvast beschadigd hoor
Ah, dan kan een ontploffing niet achterblijven natuurlijk
  maandag 21 juli 2014 @ 14:19:42 #270
361691 DeJori
pi_142552651
markknoller twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:11:16 Looking to rachet up the intl pressure on Putin, Pres Obama conferred again last evening with Australia PM Abbott. 2nd time in 3 days. reageer retweet
markknoller twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:12:56 WH says Obama/Abbott agreed Russia must compel pro-Russian separatists to cooperate w/ intl monitors & investigators on the MH-17 shootdown. reageer retweet
pi_142552652
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:16 schreef Kirov het volgende:

[..]

De trein gaat naar het noorden of naar het zuiden. Donetsk ligt ten oosten en is dus niet echt relevant.
Dan liever naar het noorden. Charkov heeft een luchthaven.
Mariupol in het zuiden niet.
Make my day!
pi_142552656
quote:
13s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Is er al.
pi_142552672
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef superworm het volgende:

[..]

We zullen de amerikanen erop moeten vertrouwen. Die stelden dat er 150+ gepantserde voertuigen zijn geleverd door Rusland, rond 14-7.
Woordvoerder van het Pentagon, 18 juli:
quote:
The U.S. has detected heavy Russian weaponry, including tanks and armored personnel carriers, being shipped across the border into Ukraine for use by the separatists. But the Pentagon’s top spokesman said he had no indications to suggest that an SA-11 system had been brought into Ukraine from Russia though “we’re not ruling anything out at this point.”
http://www.kmbz.com/pages/19448840.php?

Dat Kerry en Co. die transporten vermelden, goed wetende wat journalisten daarvan zullen maken, betekent niet dat het ook zo is.
pi_142552673
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef agter het volgende:

[..]

Dan liever naar het noorden. Charkov heeft een luchthaven.
Mariupol in het zuiden niet.
Nee. Charkov is over de frontlinie. Onhandig!
  maandag 21 juli 2014 @ 14:20:41 #275
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142552689
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hebt vooral belang om die lijken daar weg te krijgen toch? Warom gaan de Oekraieners dan alvast 50 km verderop de seperatisten aanvallen. Het was nog niet ingewikkeld geneog misschien?
Tja.. Oekraine ontkent het zelf, misschien dat de mensen daar zelf de wapens in hand hebben genomen wat me sterk lijkt.. Ze hopen misschien nu er onderhandelingen in gang zijn dat het rustig is in Donetsk zodat ze het snel kunnen veroveren.. Over de rug van de lijken gaan vechten.. Tsja
pi_142552695
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Is er al.
Op de veilige luchthaven van Kiev, neem ik aan.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:20:55 #277
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142552703
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef Automatisch het volgende:
Rusland moet stoppen met het ondersteunen van de separatisten in het oosten van Oekraïne, zei Cameron.
Tja zo zullen de russen zeggen dat de EU moet stoppen met het geven van steun aan Kiev. Maar goed kijken of sancties zullen helpen. Als het om de knikkers gaat dan word er wel via een omweg zaken gedaan. Je doet zaken met een land dat geen sancties oplegt aan Rusland en via een omweg gaat alles gewoon door. Alsof industriëlen zich aan sancties houden.

Frankrijk levert nog steeds wapens aan rebellen in Syrië die wij niet steunen. Nog maar te zwijgen over de brievenbus wapenhandel in Nederland in samenwerking met Rusland.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:21:28 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142552719
quote:
13s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Nog beter, een militair vliegtuig!
Vrijheid
  maandag 21 juli 2014 @ 14:22:00 #279
361691 DeJori
pi_142552738
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja zo zullen de russen zeggen dat de EU moet stoppen met het geven van steun aan Kiev. Maar goed kijken of sancties zullen helpen. Als het om de knikkers gaat dan word er wel via een omweg zaken gedaan. Je doet zaken met een land dat geen sancties oplegt aan Rusland en via een omweg gaat alles gewoon door. Alsof industriëlen zich aan sancties houden.

Frankrijk levert nog steeds wapens aan rebellen in Syrië die wij niet steunen. Nog maar te zwijgen over de brievenbus wapenhandel in Nederland in samenwerking met Rusland.
En het oorlogsschip wat de Fransen aan het bouwen zijn voor Rusland.

Ergste is nog dat dat schip de Sebastopol heet :{
pi_142552748
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef Cherna het volgende:

[..]

Staat niet gelijk aan elkaar aangezien het Oekraïens grondgebied is.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:22:48 #281
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142552763
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

lol. dat bedoel ik maar. Die sancties is om het volk rustig te houden. Kijk we ondernemen wat.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:23:04 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142552775
Zulke handel levert geld op, zoiets slaan de landen niet zomaar opzij..
  maandag 21 juli 2014 @ 14:23:52 #283
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142552808
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Staat niet gelijk aan elkaar aangezien het Oekraïens grondgebied is.
Voor Rusland helaas wel. Die kijken daar heel anders tegen aan. Net zoals Moldavie, Georgie etc. Rusland ziet dat als landje pikken vanuit de EU
pi_142552825
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

We kunnen Rusland straffen door het schip verder af te laten bouwen door Italië >:) ;(
  maandag 21 juli 2014 @ 14:24:52 #285
361691 DeJori
pi_142552854
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

We kunnen Rusland straffen door het schip verder af te laten bouwen door Italië >:) ;(
Ik vertrouw de Fransen ook wel om zoiets te verpesten hoor :9
pi_142552862
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:D
pi_142552873
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:20 schreef riazop het volgende:

[..]

Nee. Charkov is over de frontlinie. Onhandig!
??
Mariupol ook.
Make my day!
pi_142552880
quote:
DigitalGlobe wil beelden maken, maar het was te bewolkt een paar dagen geleden
Die zullen binnenkort wel satellietbeelden hebben
pi_142552912
Woordvoerder (komt van live blog Nu.nl):

quote:
Erg toevallig.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:26:45 #290
361691 DeJori
pi_142552922
Nogmaals, voor satellietbeelden zie CNN. Ze hebben nog niets op de website gezet maar ze zenden al een tijdje beelden uit. Zijn net ook geanalyseerd.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:27:14 #291
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142552944
quote:
http://fox2now.com/2014/07/21/new-mh17-crash-satellite-images/
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 14:27:37 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142552960
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Erg toevallig.
Iets boven je.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:28:09 #293
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_142552974
De echte LTFO helden:

_O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 21 juli 2014 @ 14:29:17 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142553015
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Erg toevallig.
Ik ben erg benieuwd wat voor plan B Cameron/Rutte/Obama aan het smeden zijn. Dit gesteggel schiet niet op. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 21 juli 2014 @ 14:29:37 #295
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142553032
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
De echte LTFO helden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
Ik dacht heel even dat die mongool van een Sadpanda weer terug was. :X :')
  maandag 21 juli 2014 @ 14:29:40 #296
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142553035
Als Rutte een baas is zegt ie tegen Frankrijk dat Nederland graag het schip koopt als Frankrijk weigert het voor Rusland af te bouwen _O_
pi_142553044
quote:
Anno 2014...scherper kon niet?
pi_142553055
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Partypoeper het volgende:
Als Rutte een baas is zegt ie tegen Frankrijk dat Nederland graag het schip koopt als Frankrijk weigert het voor Rusland af te bouwen _O_
Cameron stuurt al op een embargo aan.
pi_142553068
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef riazop het volgende:

#zwaargenaaid
Dat is niet het officiële leger...
pi_142553074
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Iets boven je.
Ah sorry.
pi_142553082
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Partypoeper het volgende:
We hebben idd wel ergens een miljard liggen voor een nutteloos schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')