Want goeie tettenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:04 schreef Deetch het volgende:
Bizar verhaal, maar een serie met Halle Berry is natuurlijk altijd het kijken waard.
Ik las ongeveer 30 jaar na nu. Die Tesla en BMW zijn natuurlijk dikke product placement, zeker als je dan ook nog eens die vieze 'oude' Prius zag. Punt is meer dat men wil laten zien dat er vooral elektrisch gereden wordt, het is natuurlijk lastig en ook te duur om alles 'nieuw' te maken. Almost Human had echt vreselijke omgebouwde varianten van Ford en dat zag er echt niet uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef JDx het volgende:
In welk jaar speelde het zich nou af? Want al die electrische auto's zijn exact dezelfde die ik dagelijks zie rijden.
Heb jij deze serie gemaakt dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef Seven. het volgende:
Ik ga aflevering 3 kijken, de eerste twee afleveringen waren echt supergoed al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
De robot of de baby?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik las ongeveer 30 jaar na nu. Die Tesla en BMW zijn natuurlijk dikke product placement, zeker als je dan ook nog eens die vieze 'oude' Prius zag. Punt is meer dat men wil laten zien dat er vooral elektrisch gereden wordt, het is natuurlijk lastig en ook te duur om alles 'nieuw' te maken. Almost Human had echt vreselijke omgebouwde varianten van Ford en dat zag er echt niet uit.
Serie is wel leuk. Wat denken jullie? Yasumoto heeft nog 102 dagen en verlengt straks zijn leven door middel van die kleine?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:13 schreef Mirel het volgende:
Extant wordt steeds beter, ep 4 begon langzaam en werd steeds spannender
Volgens mij heb ik iets gemist tijdens die aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Of ze wordt straks wakker in de ruimte en het was allemaal een droom, ze kunnen echt alle kanten nog op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze pakte die injectiespuit met telekinese.
Serieus? Waar zie je dat? Dacht dat dit een van de populairste nieuwe shows was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef sanasoufi het volgende:
de kijkcijfers zijn dramatisch helaas....
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Serieus? Waar zie je dat? Dacht dat dit een van de populairste nieuwe shows was.
Dat vind ik een leuke post om te lezen vlak voordat ik ep5 ga kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het wordt alleen maar vreemder tot dusver.
Het is dan ook een scifi seriequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef JDx het volgende:
Nou, ik vond de laatste ep juist flink tegenvallen, gaat een beetje teveel de science fiction kant op. Ik hoopte op een andere draai in het verhaal. Meer mystery dan good guys, bad guys.
Hele aflevering dacht ik, ik stop ermee, tot de laatste scene natuurlijk, cliffhanger weer...
Die baby moet terugkomen bij Molly en natuurlijk een eindbazenstrijd, eerst met Sparks en dan met die Japanner.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Redelijke aflevering weer, maar heb nog totaal geen idee waar ze naartoe willen in de komende 8 afleveringen.
Water is nat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef JDx het volgende:
Nou, ik vond de laatste ep juist flink tegenvallen, gaat een beetje teveel de science fiction kant op.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef JDx het volgende:
gaat een beetje teveel de science fiction kant op
Science fiction kan ook betekenen dat het alleen maar om een space missie en de toekomst gaat, met gadgets en dergelijke. Ik hoopte op meer realisme, dat we te maken hadden met hersenspinsels of geesten ofzo.quote:
Ik vermoed dat je toch ernstig je verwachtingen bij moet stellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Science fiction kan ook betekenen dat het alleen maar om een space missie en de toekomst gaat, met gadgets en dergelijke. Ik hoopte op meer realisme, dat we te maken hadden met hersenspinsels of geesten ofzo.
100% voor iemand die erin gelooft, bedoel dus psychologisch/psychisch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toch ernstig je verwachtingen bij moet stellen.
Of ver van scifi blijven, dat kan ook.
Hersenspinsels en geesten zijn trouwens wel lekker realistisch.
Zucht.. ik zou maar stoppen met deze serie dan. Want het zal alleen nog maar meer gadget/freak technology/vreemde wendingen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef JDx het volgende:
[..]
100% voor iemand die erin gelooft, bedoel dus psychologisch/psychisch?
Zuchtquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zucht.. ik zou maar stoppen met deze serie dan. Want het zal alleen nog maar meer gadget/freak technology/vreemde wendingen worden.
Deze verhaallijnen werken dit allemaal in de hand:
-Robot kind die een hele belangrijke rol speelt
-Die Japanner met zijn drang naar onsterfelijkheid
-Aliens die alleen Molly kan zien maar van wie ze het bestaan wel aan kan tonen nu
De psychische verhaallijnen die mogelijik naar voren komen:
-De spanning tussen de twee creators van het robot kind
-De band tussen Ethan en Molly lijkt inmiddels normaal
-De band tussen Molly en die kerel, maar lijkt ook normaal momenteel
Dus de psychologische triller die jij zoekt, dat gaat niet gebeuren.
Er staat toch nergens dat ik het einde al weet? Ik geef alleen aan waarom jij teleurgesteld zult worden door deze serie als je een psychologische thriller verwacht, want je kunt nu al aan de verhaallijnen zien dat dit aspect onderbelicht zal worden waar juist the scifi een grotere rol met meer spanning gaat spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Zucht
Ik ben blij dat jij het einde al weet, veel plezier nog met de serie.
Vooral jouw zuchtquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik het einde al weet? Ik geef alleen aan waarom jij teleurgesteld zult worden door deze serie als je een psychologische thriller verwacht, want je kunt nu al aan de verhaallijnen zien dat dit aspect onderbelicht zal worden waar juist the scifi een grotere rol met meer spanning gaat spelen.
OK.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Vooral jouw zucht
Jij weet al precies welke kant het op gaat en ik moet maar stoppen? Terwijl ik daarvoor zeg dat ik juist hoop dat het de gadget/technology kant op gaat.
Zit alleen niet te wachten op aliens, hoopte meer op menselijke dingen, dat ze zich dingen inbeeldde of dat er echt mensen waren, maar weer gewist van tape e.d.
Dat zij dingen ziet die anderen niet zien, maar er wel degelijk zijn kan ik nog mee leven, de volgende aflevering zal wel bepalend zijn. Maar ik ga er echt niet nu al mee stoppen omdat jij weet welke kant het op gaat, ik had gewoon gehoopt dat het een iets andere wending kreeg.
In plaats van aliens e.d.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Science fiction kan ook betekenen dat het alleen maar om een space missie en de toekomst gaat, met gadgets en dergelijke. Ik hoopte op meer realisme, dat we te maken hadden met hersenspinsels of geesten ofzo.
Je spreekt jezelf alweer tegen. Je quote een post van jezelf waarin je aangeeft meer realisme te willen.quote:
Jezus wat ben jij een irritant figuur zeg, als je niet kan lezen wat doe je dan op een forum.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alweer tegen. Je quote een post van jezelf waarin je aangeeft meer realisme te willen.
Kalm maar, kindje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een irritant figuur zeg, als je niet kan lezen wat doe je dan op een forum.
MEER realisme, niet totaal, dan was het geen scifi, laat ook maar, ik ga hier niet meer op in. In plaats van nog iets over Extant te hebben ben je alleen maar bezig met mij tegenspreken.
Ja niet doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Seven. het volgende:
Ik wil Molly's kapsel, laten we het daar eens over hebben. Tips, anyone? Het is al dezelfde lengte.
Zag je al die vogels wegvliegen? Die kwamen uit haar kapselquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Seven. het volgende:
Ik wil Molly's kapsel, laten we het daar eens over hebben. Tips, anyone? Het is al dezelfde lengte.
De gedachtegang achter je schrijven is even mysterieus als deze serie; het blijft raden waar je naartoe wil.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een irritant figuur zeg, als je niet kan lezen wat doe je dan op een forum.
MEER realisme, niet totaal, dan was het geen scifi, laat ook maar, ik ga hier niet meer op in. In plaats van nog iets over Extant te hebben ben je alleen maar bezig met mij tegenspreken.
Je bent al geen knapperd, moet je dit dus ook niet doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Seven. het volgende:
Ik heb het al zo gedaan, geen zorgen. Staat prachtig. Thanks for your concernquote:Op zondag 21 september 2014 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent al geen knapperd, moet je dit dus ook niet doen.
Seven en ik hebben een affaire.quote:Op zondag 21 september 2014 10:54 schreef Mirel het volgende:
Jullie kennen elkaar of is het gewoon random loze opmerking?
Als seizoen 2 komt, dan ben ik wel benieuwd waar het over gaat. Uiteraard moet Odin nog gepakt worden, Yasimoto leeft nog steeds, Ethan heeft zichzelf blijkbaar gebackupped. En dan dat enge kind met zijn gloeiende ogen. Ik geloof echt niet in zijn goeie intenties, en het zou interessant zijn om een oorlog te zien ontvouwen enzo.quote:Op zondag 21 september 2014 10:43 schreef Gray het volgende:
[..]
De gedachtegang achter je schrijven is even mysterieus als deze serie; het blijft raden waar je naartoe wil.
Kan ik er nog wel aan trekken tijdens onze 'sessies'?quote:Op zondag 21 september 2014 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb het al zo gedaan, geen zorgen. Staat prachtig. Thanks for your concern.
quote:
Such hate, wow.quote:Op zondag 21 september 2014 10:57 schreef Seven. het volgende:
[..]. Ik weet dat je dat stiekem wel wil en dat je daarom speldenprikjes uitdeelt maar ik ben ongevoelig voor jouw charmes.
quote:Op zondag 21 september 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, slechte nacht gehad. Kusje en Lets be friends
Bedoel je de alien in kwestie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Zo. In 1 week doorheen gejaagd. Vond t eigenlijk best leuk
Alleen dat kind zelf vond ik uiteindelijk wat irritant acteren (niet Ethan, het "echte" kind).
Ja, de half-alien dan eigenlijk he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kraijg je dat idee dan van. Dit ss geen kritiek hoor ben alleen benieuwdquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:32 schreef Djoetma het volgende:
Ik heb ergens ook het idee dat iets te veel conservatieve religie-idioten de weg naar die site hebben gevonden die alles wat met vreemdgang, overige seks en ontkenning van of speling met creationisme naar beneden stemmen.
Moet je de reviews op IMDB maar eens lezen. Vooral rondom Sense8 was dit ook een ding omdat daar transgenders in voor komen en homoseksuele relaties (zelfs een combinatie ervan). Tyrant is een ander goed voorbeeld waar allerlei Islamitische conservatieven met allerlei onzin aan komen, of Amerikanen die er niet tegen kunnen om naar Moslims te kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:18 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Waar kraijg je dat idee dan van. Dit ss geen kritiek hoor ben alleen benieuwd
Ik denk dat 't er meer mee te maken heeft dat de serie nu wel heel erg tot een 'moeder die voor haar kind vecht' serie verworden is waar de meeste mannen wat minder mee hebben en deze verhaallijn & de manier waarop Halle Barry speelt vooral heel erg een vrouwelijk publiek aanspreekt, die in -in 't algemeen- wat minder met science fiction hebben. Dus dan houd je 'n veelal grotendeels teleurgesteld mannelijk kijkerspubliek over.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Moet je de reviews op IMDB maar eens lezen. Vooral rondom Sense8 was dit ook een ding omdat daar transgenders in voor komen en homoseksuele relaties (zelfs een combinatie ervan). Tyrant is een ander goed voorbeeld waar allerlei Islamitische conservatieven met allerlei onzin aan komen, of Amerikanen die er niet tegen kunnen om naar Moslims te kijken.
Uiteindelijk trekt het zichzelf wel recht, maar je hebt natuurlijk ook (en de invloed van deze mensen is nog veel groter) een toegewijde groep haters die iets downvoten puur op basis van hun teleurstelling. Zie je bij games ook. Games waarvan men graag had gezien dat het een 9 was, en omdat het tegenvalt roept men dat het een 4 of 5 is, terwijl het gewoon een degelijke 7 is.
Bij Extant zie je ontzettend veel mensen deze serie 1 ster geven. Dat is gewoon niet reëel. Echter hebben ze te veel kijkers verloren die er tegen zouden kunnen stemmen. Dat is een beetje eigen aan scifi-series.
Haha, hoe kom je daar nu weer bij? Jada Pinkett Smith is de vrouw van Will. Berry is getrouwd met een of andere Franse acteur en in het verleden met een R&B zanger en een honkballer. Niets waar we hier van gehoord moeten hebben. Ze is inderdaad een meer dan prima actrice. Maar als we eerlijk zijn zien we in series meestal de mindere goden terug. Ook als het om topseries gaat is dat zo. Dus iemand met een uitgebreide, succesvolle filmcarrière, valt dan al snel in positieve zin op.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vind dit echt een kei van een serie en die halle berry kan een goede rol eerzetten. Is zij niet getrouwd met will smith?
Ook plausibel inderdaad. De serie scoort inderdaad onder mannen ook minder:quote:Op zondag 12 juli 2015 09:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik denk dat 't er meer mee te maken heeft dat de serie nu wel heel erg tot een 'moeder die voor haar kind vecht' serie verworden is waar de meeste mannen wat minder mee hebben en deze verhaallijn & de manier waarop Halle Barry speelt vooral heel erg een vrouwelijk publiek aanspreekt, die in -in 't algemeen- wat minder met science fiction hebben. Dus dan houd je 'n veelal grotendeels teleurgesteld mannelijk kijkerspubliek over.
De 'science fiction' is niet slecht, alleen qua kijkerspubliek een mismatch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |