abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2014 @ 11:02:05 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144746675
quote:
17s.gif Op zondag 21 september 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, slechte nacht gehad. Kusje en Lets be friends :*
:* .
Resistance is futile.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:26:11 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145089335
Zo. In 1 week doorheen gejaagd. Vond t eigenlijk best leuk :)
Alleen dat kind zelf vond ik uiteindelijk wat irritant acteren (niet Ethan, het "echte" kind).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:07:08 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_145111903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Zo. In 1 week doorheen gejaagd. Vond t eigenlijk best leuk :)
Alleen dat kind zelf vond ik uiteindelijk wat irritant acteren (niet Ethan, het "echte" kind).
Bedoel je de alien in kwestie?
Resistance is futile.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 10:10:21 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145118558
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bedoel je de alien in kwestie?
Ja, de half-alien dan eigenlijk he.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145222694
Bij het zien van die gele ogen verwachtte ik steeds de opening van Thriller... Wanneer ze beginnen te dansen dan.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 10:43:53 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_153999235
Het is gisteren weer begonnen zie ik net. Eigenlijk dacht ik dat het gecancelled was. Toch maar weer volgen, vond het wel een prima series.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154041307
Molly`s verhaal in de inrichting deed me een beetje denken aan Sarah Connor in T2. Leuk.
Verhaal was ook ok, ga het vast wel weer volgen.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_154049192
Vond het ook een prima opening. Ergens vind ik het jammer dat ze Visnic eruit hebben geschreven. Vind het altijd wel een sympathieke acteur. Aan de andere kant getuigt het wel van de durf van de schrijvers om iets gewoon af te sluiten en nieuwe wegen in te slaan.

Overigens vind ik het opvallend dat het cijfer op IMDB zo laag is. Ik bedoel, de serie heeft zeker zijn mindere kanten die naar het einde van het eerste seizoen toe steeds erger werden. Maar het is m.i. nog steeds een heel degelijke serie.

Ik heb ergens ook het idee dat iets te veel conservatieve religie-idioten de weg naar die site hebben gevonden die alles wat met vreemdgang, overige seks en ontkenning van of speling met creationisme naar beneden stemmen.
pi_154052967
Strakke opening wel ja, goed begin in ieder geval. Wel een nogal abrupt einde van John trouwens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_154251299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:32 schreef Djoetma het volgende:
Ik heb ergens ook het idee dat iets te veel conservatieve religie-idioten de weg naar die site hebben gevonden die alles wat met vreemdgang, overige seks en ontkenning van of speling met creationisme naar beneden stemmen.
Waar kraijg je dat idee dan van. Dit ss geen kritiek hoor ben alleen benieuwd :P
pi_154258262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Waar kraijg je dat idee dan van. Dit ss geen kritiek hoor ben alleen benieuwd :P
Moet je de reviews op IMDB maar eens lezen. Vooral rondom Sense8 was dit ook een ding omdat daar transgenders in voor komen en homoseksuele relaties (zelfs een combinatie ervan). Tyrant is een ander goed voorbeeld waar allerlei Islamitische conservatieven met allerlei onzin aan komen, of Amerikanen die er niet tegen kunnen om naar Moslims te kijken.

Uiteindelijk trekt het zichzelf wel recht, maar je hebt natuurlijk ook (en de invloed van deze mensen is nog veel groter) een toegewijde groep haters die iets downvoten puur op basis van hun teleurstelling. Zie je bij games ook. Games waarvan men graag had gezien dat het een 9 was, en omdat het tegenvalt roept men dat het een 4 of 5 is, terwijl het gewoon een degelijke 7 is.
Bij Extant zie je ontzettend veel mensen deze serie 1 ster geven. Dat is gewoon niet reëel. Echter hebben ze te veel kijkers verloren die er tegen zouden kunnen stemmen. Dat is een beetje eigen aan scifi-series.
pi_154263832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:08 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Moet je de reviews op IMDB maar eens lezen. Vooral rondom Sense8 was dit ook een ding omdat daar transgenders in voor komen en homoseksuele relaties (zelfs een combinatie ervan). Tyrant is een ander goed voorbeeld waar allerlei Islamitische conservatieven met allerlei onzin aan komen, of Amerikanen die er niet tegen kunnen om naar Moslims te kijken.

Uiteindelijk trekt het zichzelf wel recht, maar je hebt natuurlijk ook (en de invloed van deze mensen is nog veel groter) een toegewijde groep haters die iets downvoten puur op basis van hun teleurstelling. Zie je bij games ook. Games waarvan men graag had gezien dat het een 9 was, en omdat het tegenvalt roept men dat het een 4 of 5 is, terwijl het gewoon een degelijke 7 is.
Bij Extant zie je ontzettend veel mensen deze serie 1 ster geven. Dat is gewoon niet reëel. Echter hebben ze te veel kijkers verloren die er tegen zouden kunnen stemmen. Dat is een beetje eigen aan scifi-series.
Ik denk dat 't er meer mee te maken heeft dat de serie nu wel heel erg tot een 'moeder die voor haar kind vecht' serie verworden is waar de meeste mannen wat minder mee hebben en deze verhaallijn & de manier waarop Halle Barry speelt vooral heel erg een vrouwelijk publiek aanspreekt, die in -in 't algemeen- wat minder met science fiction hebben. Dus dan houd je 'n veelal grotendeels teleurgesteld mannelijk kijkerspubliek over.

De 'science fiction' is niet slecht, alleen qua kijkerspubliek een mismatch.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zondag 12 juli 2015 @ 17:13:21 #88
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_154273652
Ik vind dit echt een kei van een serie en die halle berry kan een goede rol eerzetten. Is zij niet getrouwd met will smith?
pi_154277149
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vind dit echt een kei van een serie en die halle berry kan een goede rol eerzetten. Is zij niet getrouwd met will smith?
Haha, hoe kom je daar nu weer bij? Jada Pinkett Smith is de vrouw van Will. Berry is getrouwd met een of andere Franse acteur en in het verleden met een R&B zanger en een honkballer. Niets waar we hier van gehoord moeten hebben. Ze is inderdaad een meer dan prima actrice. Maar als we eerlijk zijn zien we in series meestal de mindere goden terug. Ook als het om topseries gaat is dat zo. Dus iemand met een uitgebreide, succesvolle filmcarrière, valt dan al snel in positieve zin op.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 09:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ik denk dat 't er meer mee te maken heeft dat de serie nu wel heel erg tot een 'moeder die voor haar kind vecht' serie verworden is waar de meeste mannen wat minder mee hebben en deze verhaallijn & de manier waarop Halle Barry speelt vooral heel erg een vrouwelijk publiek aanspreekt, die in -in 't algemeen- wat minder met science fiction hebben. Dus dan houd je 'n veelal grotendeels teleurgesteld mannelijk kijkerspubliek over.

De 'science fiction' is niet slecht, alleen qua kijkerspubliek een mismatch.
Ook plausibel inderdaad. De serie scoort inderdaad onder mannen ook minder:
"Extant" (2014) - User ratings
pi_155288538
De laatste afleveringen vind ik echt weer een stuk beter worden :7

Wellicht is het gek maar ik root dus niet voor Molly en haar buitenaardse maatjes.
pi_155323082
Ik ook niet perse. Die aliens zijn toch een soort gevaar. De broer van Adhu? heeft laten blijken een afkeer voor hoomans te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')