Uncle Acid zit er heel dicht bij iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oja dit is die band die telkens tevoorschijn komt als ik The Witch verkeerd tag. Klinkt goed, doet me denken aan Uncle Acid.
Ja Gorguts bij lange na niet de makkelijkste death-metal, ik kan er zelf ook niet vaak naar luisteren eigenlijk. Ik denk dat het album dat vorig jaar uitkwam van hun, 'Colored Sands', een betere introductie is dan de nogal ontoegankelijke Obscura.quote:Luister nu trouwens Gorguts - Obscura, zie dat je die ook gerate hebt, vind het niet verkeerd, maar heb met Death, Carcass en Atheist toch Death Metal platen gehoord die me veel meer bevallen, misschien is het nog te vroeg voor mij voor deze plaat.
Het is een lange zit, maar 'Dance of the Moon and the Sun' (2CD) kan ik wel aanradenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik moet proberen
Ik heb zelf niet zo'n probleem met lange nummers (sterker nog, ik vind het eerder tof als een album ze heeftquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een lied van 24 minuten!Zo'n lied als Seer - Witch duurt ook lang (8 minuten), maar zal ik wel vaker luisteren. Bij 24 minuten is het, net als bij de laatste twee albums van Swans, weer een lange zit.
J Mascis is een held, Dinosaur Jr. is een van mijn favoriete bands.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Uncle Acid zit er heel dicht bij iddWitch vind ik zelf iets meer catchy. Het bandje draait trouwens om J Mascis, van Dinosaur Jr. die hier de drums bespeeld
[..]
Ja Gorguts bij lange na niet de makkelijkste death-metal, ik kan er zelf ook niet vaak naar luisteren eigenlijk. Ik denk dat het album dat vorig jaar uitkwam van hun, 'Colored Sands', een betere introductie is dan de nogal ontoegankelijke Obscura.
Zolang death-metal die old-school sound houdt, blijf ik er wel een zwak voor hebben eigenlijk. Waar ik dan weer totaal niets mee heb, is van die über-getriggerde muziek. Zoals Nile, Behemoth etc..
Die muziek wordt er zo saai vanvideo's helpen de muziek ook niet echt
cartoony level2
[..]
Het is een lange zit, maar 'Dance of the Moon and the Sun' (2CD) kan ik wel aanraden
[..]
Ik heb zelf niet zo'n probleem met lange nummers (sterker nog, ik vind het eerder tof als een album ze heeft). De vergelijking die je maakt met Swans is trouwens wel een goeie, niet dat ze ook maar iets op elkaar lijken muzikaal gezien, maar beide artiesten kunnen je wel enorm uitputten als je er niet voor in de stemming bent. Ze wijken beide niet snel af van hun pad waarmee ze op een nummer beginnen, en gaan dan wel vrij lang door
Lange nummers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een lied van 24 minuten!Zo'n lied als Seer - Witch duurt ook lang (8 minuten), maar zal ik wel vaker luisteren. Bij 24 minuten is het, net als bij de laatste twee albums van Swans, weer een lange zit.
[..]
Nou, liever geen goede wil dan kaartjes voor zo'n festival![]()
Ik wilde twee jaar terug met mijn moeder naar een optreden van een band waar ze vroeger fan van was, helaas werd het een paar weken voor tijd gecanceld.
Wel ben ik van plan om haar een keer mee te nemen naar Portishead, in de hoop dat ze het live ook mooi vindtHebben jullie ook bepaalde optredens waar je familie mee zou nemen, terwijl je normaal niet snel met die persoon naar een optreden zou gaan?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef DO2 het volgende:
Lange nummers... Luisterde laatst deze weer eens. Wat een briljante performance, zeg:
Mooie samenwerking is dat, met Jamie xx.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:08 schreef Felagund het volgende:
Moderne cover met triphop invloeden van het nummer van Robert Johnson.
Volgens mij in 2012. Ware legende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef kciR het volgende:
[..]
Mooie samenwerking is dat, met Jamie xx.
Net nadat die plaat uit kwam is hij toch overleden?
Jamie xx heeft een remix gemaakt van dit album, maar weet niet of dit nummer er ook op staat. Gill Scott-Heron is in 2011 overleden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef kciR het volgende:
[..]
Mooie samenwerking is dat, met Jamie xx.
Net nadat die plaat uit kwam is hij toch overleden?
Ligt aan hun smaak natuurlijk, maar algemeen genomen:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:23 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat zouden jullie een niet-Nederlander aanraden om aan Nederlandse albums te luisteren?
oh ik had expres alle nederlands-talige album overgeslagenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:01 schreef ranja het volgende:
qua klassiekers vergeet je toch wel een belangrijke,,,,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |