quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:55 schreef Grobbel het volgende:
Gewoon wat toffe (en compleet verschillende) nummers die ik momenteel erg kan waarderen. En hoewel de soundcloudlinkjes niet embedded zijn loont het denk ik wel om er toch even naar te luisteren.
https://soundcloud.com/godrecordsyep/running-totally-fired
https://soundcloud.com/infinity-cat/367-equalizer-guerilla-toss
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
Inmiddels een paar geluisterd, maar ik denk dat de nieuwe Natural Snow Buildings mijn #1 van dit jaar gaat worden
Ook niet heel gek, alles van hun wordt nogal gelimiteerd gereleased. En je moet er van houden, ambient, drone, lo-fi, post-rock, noise afgewisseld met breekbare folk liedjes.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ook niet heel gek, alles van hun wordt nogal gelimiteerd gereleased. En je moet er van houden, ambient, drone, lo-fi, post-rock, noise afgewisseld met breekbare folk liedjes.
Hun 'Dance of the Moon and the Sun'-album was hun 'doorbraak' in 2006, die zie je af en toe wel eens voorkomen in lijstjes, voor de rest zijn ze redelijk obscuur
Ik kan me goed voorstellen dat veel hier niets mee kunnen, maar ik kan hier echt uren naar luisteren
Dank.quote:
King Tuff is tofquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:55 schreef Grobbel het volgende:
Gewoon wat toffe (en compleet verschillende) nummers die ik momenteel erg kan waarderen. En hoewel de soundcloudlinkjes niet embedded zijn loont het denk ik wel om er toch even naar te luisteren.
https://soundcloud.com/godrecordsyep/running-totally-fired
https://soundcloud.com/infinity-cat/367-equalizer-guerilla-toss
Oja dit is die band die telkens tevoorschijn komt als ik The Witch verkeerd tag. Klinkt goed, doet me denken aan Uncle Acid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef Gehenna het volgende:
King Tuff, met dezelfde gitarist/zanger van Witch. Dat debuut blijt toch wel een heel stoer plaatje
Klinkt als iets wat ik moet proberenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ook niet heel gek, alles van hun wordt nogal gelimiteerd gereleased. En je moet er van houden, ambient, drone, lo-fi, post-rock, noise afgewisseld met breekbare folk liedjes.
Hun 'Dance of the Moon and the Sun'-album was hun 'doorbraak' in 2006, die zie je af en toe wel eens voorkomen in lijstjes, voor de rest zijn ze redelijk obscuur
Ik kan me goed voorstellen dat veel hier niets mee kunnen, maar ik kan hier echt uren naar luisteren
Je moeder heeft ten minste wel goede wilquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Kerftminister het volgende:
Komt mn moeder aan, heb kaartjes voor een leuk festival voor je. Wie komen er denk je dan? Nielson, Gers Pardoel, Go Back to the Zoo en Miss Montreal
Dan ben ik toch jaloers op Tchock hoor.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moeder heeft ten minste wel goede wilIs ook wat waard
Een lied van 24 minuten!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou, liever geen goede wil dan kaartjes voor zo'n festivalquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moeder heeft ten minste wel goede wilIs ook wat waard
De zanger van The Animals zou in Nederland een aantal optredens doen, maar moest vanwege ziekte (?) afzeggen. Volgens mij heb ik na het cancellen ook helemaal niets anders gegeven, hmm... Binnenkort maar een bloemetje oid kopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eerste poging: Simon & Garfunkel. Jij? Of is dat Portishead ook voor je?
Hoe heet die gast van Eye in the Sky ook alweer. Dat zou m'n moeder ook wel mooi vinden denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zanger van The Animals zou in Nederland een aantal optredens doen, maar moest vanwege ziekte (?) afzeggen. Volgens mij heb ik na het cancellen ook helemaal niets anders gegeven, hmm... Binnenkort maar een bloemetje oid kopen.
Die bedoelde ik ja. Kerel treedt nog op hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
The Alan Parsons Project?
Dat ken ik eigenlijk alleen van de top 2000. Volgens wiki is een van de twee (Eric Woolfson) 4,5 jaar terug overleden.
Ah, ik zie het! Hij tourt nu ruim een maand in Duitsland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. Kerel treedt nog op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |