Jij zal ze ongetwijfeld als eerste genoemd hebben. Toch? Toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:41 schreef Norrage het volgende:
Zo wordt Brasstronaut naar 4 jaar pluggen eindelijk opgepakt??![]()
en krijgt Moody de kudos??? Brasstronaut is mijn Peter Adams he!!!
![]()
En dat 2e album is net zo goed, iets experimenteler en iets minder poppy.
naar?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:41 schreef Norrage het volgende:
Zo wordt Brasstronaut naar 4 jaar pluggen eindelijk opgepakt??![]()
en krijgt Moody de kudos??? Brasstronaut is mijn Peter Adams he!!!
![]()
En dat 2e album is net zo goed, iets experimenteler en iets minder poppy.
Ik heb de release van het eerste album meegemaakt joh. Voor het uit was kende ik al een nummer. Ik heb persoonlijk contact met de band gehad via emailquote:Op maandag 21 juli 2014 08:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij zal ze ongetwijfeld als eerste genoemd hebben. Toch? Toch?
Ja hequote:Op maandag 21 juli 2014 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Het nieuwe album van Benjamin Herman met Daniel von Piekartz is ook fijn zeg
Dikke oeiquote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef kciR het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn raam open laten staan, nu is mijn halve bureau onder geregend. Helaas heeft mijn externe hdd zwemles gekregen. Ik laat hem nu maar even een week drogen. Hopen dat ik niet mijn hele muziekcollectie en de rest aan documenten en foto's (wat mogelijk nog net iets erger is) kwijt ben
Er stond geen stroom op gelukkig, morgen gaat de zon weer flink schijnen, ik gebruik die warmte wel even om hem goed te laten drogen..quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Dikke oei
Behuizing openschroeven en HD vertikaal laten drogen. Dat het vocht er uitloopt ivm blijft liggen op de printplaat. Apparaten kunnen uitgeschakeld prima tegen water. Je moet corrosievorming wel tegen gaan door snel te drogen. Apparaten kunnen ingeschakeld niet tegen water, dus pas aansluiten als hij 100% droog is, anders ben je alles kwijt.
Uurtje met een föhn (op afstand) drogen lijkt me een goede zet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
Wat is The King of Limbs een parel van een album wat productie betreft. Op kleine speakers en koptelefoons valt het eigenlijk niet eens zo erg op, maar hard op de uitstekende stereo van mijn ouders hoor je zo veelIk ken geen enkele artiest die zulke gelaagde en gedetailleerde beats maakt. Little By Little bijvoorbeeld met een achtergrondkoor werkelijk van hihats en bellen en rinkels en bohh
Mijn ouders hebben daarvoor vooral OK Computer gebruikt, haha. Grappig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaadtoen ik die voor het eerst op goede speakers hoorde had ik hetzelfde. Ik heb zelfs de keuze voor nieuwe stereo op die plaat bepaald
nee, nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef DO2 het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat wanneer je naar Ought luistert
Heb je Honeyblood al beluisterd? Beetje in het straatje van Alvvays maar iets minder zoet.quote:
Ik mis nog Shellac (Pleasant Heart) en Sonic Youth (Around Again) in je lijst. The Feelies, Talking Heads, Slint, Television, The Velvet Underground hoor ik ook zeker terug. Die andere bands wat minder, al kan het schelen dat ik dat Clap Your Hands gebeuren niet goed ken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef DO2 het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat wanneer je naar Ought luistert er voortdurend andere bands/artiesten in je kop schieten?
Er komt bijna geen einde aan, man.
- The Feelies, The Strokes, Talking Heads, Clap Your Hands Say Yeah, The Velvet Underground, Mission of Burma, Slint, Television, Pavement... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het klinkt bijna alsof al die bands/artiesten tezamen zijn gekomen om dit ene album te maken.
Vreemd. Maar niet per se storend. Het is namelijk een heerlijk plaatje,.
Inderdaad een geniaal albumquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat blijft die self titled van Ben Folds Five toch een heerlijk album, zeker op zomerse dagen. 1995. De tijd vliegt. We waren nog zo jong.
Goed dat je het blijft proberenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je Honeyblood al beluisterd? Beetje in het straatje van Alvvays maar iets minder zoet.
Wat op zich wel weer bijzonder is qua naam
Hmm ja veel daarvan ken ik niet, maar hoor er toch zeker Television, The Pop Group en Talking Heads in idd, steengoede plaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef DO2 het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat wanneer je naar Ought luistert er voortdurend andere bands/artiesten in je kop schieten?
Er komt bijna geen einde aan, man.
- The Feelies, The Strokes, Talking Heads, Clap Your Hands Say Yeah, The Velvet Underground, Mission of Burma, Slint, Television, Pavement... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het klinkt bijna alsof al die bands/artiesten tezamen zijn gekomen om dit ene album te maken.
Vreemd. Maar niet per se storend. Het is namelijk een heerlijk plaatje,.
Live is-ie beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Dat zag ik! Je editte je postWas de vorige clip niet goed?
Ik heb meer zin in
Dat klopt wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |