Registratie ervan kan altijd wel een paar dagen duren hoor. Als je de avondvlucht gisteren had zou ik er sowieso niet op rekenen dat ie nu in de online database staat. Zou het aan het einde van de week nog even probere (of bellen).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dus niet zeker. Maar na het invullen van het formulier kreeg ik "0 matches". Toch jammer.
Ik ben bang dat zolang je er niet achter komt direct dat je vlucht land en je het toestel nog in kunt of iemand kunt laten zoeken aan de gate dat items zoals een ipod of iphone nu niet bepaald de rechtmatige eigenaar gaan terugvinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:23 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Registratie ervan kan altijd wel een paar dagen duren hoor. Als je de avondvlucht gisteren had zou ik er sowieso niet op rekenen dat ie nu in de online database staat. Zou het aan het einde van de week nog even probere (of bellen).
Tsja de kans is er dat iemand anders hem meegenomen heeft (zou ook nog een medepassagier kunnen zijn die hem toevallig ziet liggen), maar het is altijd de moeite waard L&F even te checken. Ik hoor genoeg succesverhalen, ook iPads, Laptops, portemonnees etc. Rotte appels heb je helaas overal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zolang je er niet achter komt direct dat je vlucht land en je het toestel nog in kunt of iemand kunt laten zoeken aan de gate dat items zoals een ipod of iphone nu niet bepaald de rechtmatige eigenaar gaan terugvinden.
Probleem zit hem niet in de maatschappij, maar in het feit dat er diverse partijen op de grond het toestel in kunnen, van gate personeel, tot bagagemedewerkers en schoonmakers, en met alle respect, gescreend of niet, dergelijk personeel komt toch wat sneller in de verleiding gezien het relatief slechte salaris wat men krijgt, temeer omdat je niet direct een partij als schuldige kan aanwijzen.
Hier ook een succesverhaal: portemonnee met alles nog er in teruggekregen (behalve de 5 euro die er in zat, maar dat mocht de persoon die 'm afgegeven heeft hebben voor de moeite ). Duurde zelfs een aantal weken voor ie geregistreerd was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:48 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Tsja de kans is er dat iemand anders hem meegenomen heeft (zou ook nog een medepassagier kunnen zijn die hem toevallig ziet liggen), maar het is altijd de moeite waard L&F even te checken. Ik hoor genoeg succesverhalen, ook iPads, Laptops, portemonnees etc. Rotte appels heb je helaas overal.
2 keer volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef TvhN het volgende:
Hoe vaak in het jaar komt KLM eigenlijk met die 'Werelddeal weken'?
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hebben er mensen hier ervaringen met het vragen naar een gratis upgrade tijdens een vlucht? Ik vlieg binnenkort met een 767 van Arke comfort class naar buiten de EU. Ik heb het idee dat de premium comfort class niet volledig vol zit. Als dit idd zo is kun je dan een gratis upgrade krijgen of doen ze daar niet aan?
hoe de neuk vergeet je een laptopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:12 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, gewoon proberen. Ik heb zelf zo helaas wel een laptop verloren idd, die is dus wel door een rotte appel gevonden.
Maar ik heb ook genoeg goede verhalen gehoord, inclusief iemand die zelf door zijn airline opgebeld werd ipv andersom.
Als het niet een al te groot exemplaar is dan past deze in het voorvakje voor je zonder dat deze echt opvalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe de neuk vergeet je een laptop
Wat ozzietukker zegt klopt vrij aardig ook in mijn geval ja. 12" laptop dus je ziet 'm niet echt, en het was na een weekend met weinig slaap dus ik was al niet zo wakker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe de neuk vergeet je een laptop
In welk land en op welke luchthaven?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil na een intercontinentale vlucht doorvliegen met een andere maatschappij (los ticket). Hoeveel tijd tussen aankomst en vertrek zal ik aanhouden om door douane te gaan, tas ophalen, opnieuw inchecken en weer vliegen?
Thailand, bangkok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:06 schreef XL het volgende:
[..]
In welk land en op welke luchthaven?
Tussen BKK en DMK? Uurtje of 4 zou ik maar aanhouden, minstens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil na een intercontinentale vlucht doorvliegen met een andere maatschappij (los ticket). Hoeveel tijd tussen aankomst en vertrek zal ik aanhouden om door douane te gaan, tas ophalen, opnieuw inchecken en weer vliegen?
Bedankt!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef XL het volgende:
Daar heb ik goede ervaringen. Rijen Thailand in niet langer 30 min. Snelle bagage afhandelingen en geen noemenswaardige rijen voor security. Lokale vluchten goedkoop mocht je hem missen. Als je lef of een flexibel ticket hebt 75 min, anders 120?
Nee, landen en vertrek op BKKquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tussen BKK en DMK? Uurtje of 4 zou ik maar aanhouden, minstens.
Hebben ze dat omvliegen niet al in de vluchttijden verwerkt denk je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:21 schreef buzz1291 het volgende:
Maar is het op BKK dan moet je een beetje geluk hebben. Gelijk met KLM vlucht landen er ook een paar A380. Allemaal aan de westelijke wing. Wij dus 100 meter doorgelopen naar de oostelijke immigration waar helemaal niemand stond. Bagage was ook verbazend snel op de belt. Maar realiseer je wel dat je inkomende vlucht ook best een uur vertraging kan hebben nu ivm langere vliegtijden.
EVA airquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:06 schreef buzz1291 het volgende:
Weet niet met welke airline je vliegt maar de KL(e)M rekent met 10:45 uur terwijl ze het meestal in 10 uur deden en altijd te laat vertrokken. Nu dus altijd 10:30 uur vliegen maar ze vertrekken bijna altijd te laat. Aankomst meestal na 10 uur terwijl 9:35 scheduled aankomst tijd is. En nee ze hebben die vertrek- en aankomsttijden niet aangepast.
Duurt nog langer, vliegen langzamer en via de langere zuidelijke route over Turkije.quote:
Dat te laat weg komt vooral door de bagage, die is een stuk belangrijker dan de self loading cargo (passagiers) op deze route, want de yields vallen tegenwoordig flink tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:06 schreef buzz1291 het volgende:
Weet niet met welke airline je vliegt maar de KL(e)M rekent met 10:45 uur terwijl ze het meestal in 10 uur deden en altijd te laat vertrokken. Nu dus altijd 10:30 uur vliegen maar ze vertrekken bijna altijd te laat. Aankomst meestal na 10 uur terwijl 9:35 scheduled aankomst tijd is. En nee ze hebben die vertrek- en aankomsttijden niet aangepast.
Tip: vlieg op donderdag dan zetten ze altijd een 777-200 in met die 3-3-3 opstelling. Zit veel ruimer dan in die 777-300 met 3-4-3 opstelling.
Ik heb op BKK dusdanig vaak veel te lang voor de immigratie gestaan (Arrogante kutbediendes achter de loketten die gruwelijk langzaam werken, ook een keer een aansluitende vlucht gemist) dat ik tegenwoordig de fast track service gebruik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:21 schreef buzz1291 het volgende:
Maar is het op BKK dan moet je een beetje geluk hebben. Gelijk met KLM vlucht landen er ook een paar A380. Allemaal aan de westelijke wing. Wij dus 100 meter doorgelopen naar de oostelijke immigration waar helemaal niemand stond. Bagage was ook verbazend snel op de belt. Maar realiseer je wel dat je inkomende vlucht ook best een uur vertraging kan hebben nu ivm langere vliegtijden.
Wat je zegt inderdaad. Bij de balie krijg je een boardingpass (en geef je je bagage af).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef karton2 het volgende:
Morgen vlieg ik vanuit Kopenhagen terug naar Eindhoven, echter heb ik deze keer geen mail gekregen om online in te checken. Volgens de transavia website kan er voor vluchten vanaf Kopenhagen niet online worden ingecheckt, duidelijk.
Moet ik bij het afgeven van mijn bagage bij de balie inchecken of hoe gaat het in zijn werk?
Dankjewel!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Wat je zegt inderdaad. Bij de balie krijg je een boardingpass (en geef je je bagage af).
Geen idee of het ook geldt in Chicago, maar 1 uur en 50 minuten is in principe op alle vliegvelden voldoende om over te stappen naar mijn mening (tenzij vertraging of iets dergelijks). Je hebt bovendien het geluk dat je kosteloos een volgende vlucht kan pakken mocht je het niet redden, puur omdat je ticket bij één vliegmaatschappij is geboekt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef enpe het volgende:
Volgende week zondag vlieg ik met American Airlines vanuit DUS naar SFO via ORD. Overstaptijd is 1 uur en 50 minuten. Is dat te doen op Chicago?
Ik zie overigens dat beide vluchten onder 1 vluchtnummer vallen.
Ja, prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier wel eens iemand gevlogen met China Southern?
Bij Transavia en KLM zijn min ervaringen dat ze niet moeilijk doen. Lees: nooit meten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Ze doen er helemaal niet moeilijk over, (ook niet makkelijk). Je moet gewoon bijbetalen of laten staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Tas of koffer? Tas kun je nog een beetje "vervormen" Maar meestal valt het wel mee is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Het gaat om een kofferquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Tas of koffer? Tas kun je nog een beetje "vervormen" Maar meestal valt het wel mee is mijn ervaring.
Misschien dat een RA of EJ er lastig over doet maar daar heb ik nog nooit mee gevlogen.
Hmmm niet persoonlijk hoor maar mensen met te grote zware koffers in de handbagage die hun koffer in de vakken moeten krijgen wat dan net weer niet past. Iedereen zijn koffer of tas weer uit de vakken halen, koffer erin, andere zooi er weer in....... Duurt allemaal laaaangggggquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het gaat om een koffer
Wat is een RA of EJ?
Is wat krap, je moet op Chicago door de immigration, waar ze je ESTA checken, vingerafdrukken / webcamfoto maken en langs de douane. En je bagage van de band halen en weer opnieuw inleveren of op een scherm kijken en bevestigen dat het jouw bagage is. Dat kán lang duren. Zorg er in ieder geval voor dat je snel het vliegtuig uit bent en let op de omroep en de mensen die bij de uitgang van het vliegtuig of gate staan, die je eventueel sneller naar de immigration en gate brengen als je vertraagd bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef enpe het volgende:
Volgende week zondag vlieg ik met American Airlines vanuit DUS naar SFO via ORD. Overstaptijd is 1 uur en 50 minuten. Is dat te doen op Chicago?
Ik zie overigens dat beide vluchten onder 1 vluchtnummer vallen.
Ja succes ermee. twee keer gehad dat hij vol zat met achterlijke chinezen. Maar waarschijnlijk ga je ook naar China, dus dan kan je meteen eraan wennen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier wel eens iemand gevlogen met China Southern?
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja succes ermee. twee keer gehad dat hij vol zat met achterlijke chinezen. Maar waarschijnlijk ga je ook naar China, dus dan kan je meteen eraan wennen.
Ik denk alleen da je dit probleem hebt met alle vluchten van en richting China. Voor de rest is het net zoals bijv. Aeroflot een no-nonense vluchtmaatschappij.
Ja vast, maar ik waarschuw je alvast voor Chinezenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.
Düsseldorf - Abu Dhabi - Melbourne is, als de tijden nog dezelfde zijn als vorig jaar, een perfecte aansluiting! Was voor mij ook nog eens de goedkoopste optie!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.
Ik ben benieuwd, vertel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik waarschuw je alvast voor Chinezen
Het begon al op de wc. Ik stapte naar binnen en zag twee voetafdrukken op de bril zitten. Pas een week later snapte ik dat er een chinees dus in hurkhouding heeft gezeten op de bril.quote:
Dat was het? Valt me nog mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het begon al op de wc. Ik stapte naar binnen en zag twee voetafdrukken op de bril zitten. Pas een week later snapte ik dat er een chinees dus in hurkhouding heeft gezeten op de bril.
Dat was het begin, maar ik wil hier niet al te veel offtopic gaan Dit topic gaat over vlieg, niet over vervelende passagiers, die je uiteraard overal hebtquote:
Is in een groot deel van Azie dergelijke toiletten. Op het hoofdkantoor van ons in China heb je ook alleen maar van die gaten in de grond op het toilet (godzijdank het invalidentoilet niet), in Maleisie kwam ik het volgende bordje op het toilet tegen (let op de 3e):quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het begon al op de wc. Ik stapte naar binnen en zag twee voetafdrukken op de bril zitten. Pas een week later snapte ik dat er een chinees dus in hurkhouding heeft gezeten op de bril.
Ow, later kwam ik ook dat soort bordjes tegen. Maar als je het niet verwacht, dan zet je er wel vraagtekens bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:14 schreef static het volgende:
[..]
Is in een groot deel van Azie dergelijke toiletten. Op het hoofdkantoor van ons in China heb je ook alleen maar van die gaten in de grond op het toilet (godzijdank het invalidentoilet niet), in Maleisie kwam ik het volgende bordje op het toilet tegen (let op de 3e):
[ link | afbeelding ]
Ik wil het juist wel doorgestuurd hebben. Anders loop ik er in Hong kong mee te slepenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Op Schiphol vragen om de bagage NIET door te labelen. Dan wordt die in HKG op de belt aangeleverd en moet je deze bij vertrek weer inchecken. Is simpel hoor.
Goedkoopste is op dit moment met China Southern via China overstappen. Iets van 22-24 uur en maar 877 euro retour. Dan hoef ik niet naar Dusseldorf te reizen maar kan ik gewoon via Amsterdam. Maar bedankt voor de tip, Dusseldorf had ik nog niet eens meegenomen, maar net even snel gekeken scheelt het niet veel in de prijs en in Amsterdam kom ik makkelijker dan in Dusseldorf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Düsseldorf - Abu Dhabi - Melbourne is, als de tijden nog dezelfde zijn als vorig jaar, een perfecte aansluiting! Was voor mij ook nog eens de goedkoopste optie!
21 uur heen
23 uur terug
Welke vlucht is dat (hoe laat en via?) Vanuit ams naar Mel? Is ook lekker snel en ams is voor mij ietsje om, maar niet ver.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goedkoopste is op dit moment met China Southern via China overstappen. Iets van 22-24 uur en maar 877 euro retour. Dan hoef ik niet naar Dusseldorf te reizen maar kan ik gewoon via Amsterdam. Maar bedankt voor de tip, Dusseldorf had ik nog niet eens meegenomen, maar net even snel gekeken scheelt het niet veel in de prijs en in Amsterdam kom ik makkelijker dan in Dusseldorf.
Oh ik dacht dat ik gister een ander had gevonden maar die ik nu even snel vind is via Guangzhou en met 14 uur overstaptijd. Dat maakt de reis weer 35 uur. Dat is wel jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:35 schreef XL het volgende:
[..]
Welke vlucht is dat (hoe laat en via?) Vanuit ams naar Mel? Is ook lekker snel en ams is voor mij ietsje om, maar niet ver.
De kans dat ze drie Boeings op rij crashen lijkt me klein. Als je ver vooruit boekt is wel de financiële positie een risico.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Malaysian is het handigst/goedkoopst, maar ik wil liever niet dood.
Idd, misschien dat ze eerst eens een Airbus moeten crashen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
De kans dat ze drie Boeings op rij crashen lijkt me klein. Als je ver vooruit boekt is wel de financiële positie een risico.
Ik schreef het in dit geval omdat er wel kleinere vliegtuigjes tussendoor crashen. Zoals dat ding in Algerie, natuurlijk ook omdat bij Malaysia de Boeing 777 2x het slachtoffer was en ze ook nu Boeing 777 vliegen. Met vliegtuig was ik dus onjuist geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Idd, misschien dat ze eerst eens een Airbus moeten crashen.
Snap nooit echt waarom men het over "Airbus" of "Boeing" heeft ipv gewoon vliegtuig.
Eens. Waarschijnlijk zit ik over 4 weken op dit tijdstip in een A330-200 voor een uurtje of 11quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef XL het volgende:
Maar ik ben ook wel fan genoeg om het gewoon te gebruiken. Weet altijd bij mijn vluchten welk vliegtuig het is. Heb ook mijn persoonlijke favorieten en kan me ook erop verheugen om in een type te vliegen waar ik nog nooit mee vloog.[/sup]
Wat is jullie ervaring hiermee?quote:Om gebruik te maken van deze gegarandeerde service dient u ervoor te zorgen dat uw ÉÉN stuk handbagage niet groter is dan 50 x 40 x 20 cm, inclusief handvatten en wielen. Voor dit formaat garanderen wij dat hiervoor ruimte aan boord is, hetzij in de overhead locker dan wel onder de stoel voor u, indien absoluut noodzakelijk.
U mag gerust ÉÉN groter stuk handbagage meenemen met een maximale afmeting van 56 x 45 x 25 cm, inclusief handvatten en wielen. Houd er alleen rekening mee dat dit op volle vluchten mogelijk alsnog zal worden ingecheckt. Vergeet niet dat kinderen die meereizen op de schoot van een volwassene geen recht hebben op handbagage.
Let bij het boeken er op dat je boeking in een tariefsklasse die wijzigingen toestaat. Niet alle klassen staan wijzigingen toe, en ook de voorwaarden voor wijzigen kunnen verschillen per klasse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:55 schreef TommyJohnson het volgende:
Hi all,
Ik ben van plan een ticket met Emirates te boeken van Dusseldorf - Bangkok en terug. Maar weet nog niet precies wanneer ik terug wil. Aangezien een retourtje bijna net zo duur is als enkel wil ik zo graag een retour boeken. Is het bij Emirates makkelijk om de datum van je terugvlucht te wijzigen? Voor het geval ik eerder of later wil terug komen.
Ja, dat heb ik ook wel. Ik vind het vooral raar als de media het doen. Snap dan niet helemaal wat hun punt is. Of het "cooler" klinkt? Of om de een als minder betrouwbaar dan de andere te laten lijken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik schreef het in dit geval omdat er wel kleinere vliegtuigjes tussendoor crashen. Zoals dat ding in Algerie, natuurlijk ook omdat bij Malaysia de Boeing 777 2x het slachtoffer was en ze ook nu Boeing 777 vliegen. Met vliegtuig was ik dus onjuist geweest
Maar ik ben ook wel fan genoeg om het gewoon te gebruiken. Weet altijd bij mijn vluchten welk vliegtuig het is. Heb ook mijn persoonlijke favorieten en kan me ook erop verheugen om in een type te vliegen waar ik nog nooit mee vloog.
Dank. Weet iemand toevallig of dit bij Emirates in de economy class het geval is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:03 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Let bij het boeken er op dat je boeking in een tariefsklasse die wijzigingen toestaat. Niet alle klassen staan wijzigingen toe, en ook de voorwaarden voor wijzigen kunnen verschillen per klasse.
Je zou ook enkele reizen bij Norwegian kunnen boeken (vanaf Oslo), die zijn relatief goedkoop. Oslo - Bangkok vanaf zo'n ¤200 Moet je wel de mazzel hebben dat hun Boeing 787's het doen en je niet ergens vast komt te zitten.
Als je een zoekopdracht op hun site doet kan je bij de resultaten drukken op de knop 'fare conditions' waarin het e.e.a. omschreven staat. Normaliter bij regular economy class het volgende;quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:23 schreef TommyJohnson het volgende:
[..]
Dank. Weet iemand toevallig of dit bij Emirates in de economy class het geval is?
Dus; ¤100 changefee PLUS het tariefsverschil voor het segment dat je wijzigt. Als je dus nu voor een laag tarief boekt (zeg ¤200) en op het moment dat je wijzigt kost dat segment ¤400 dan betaal je ook die ¤200 verschil -> totaal ¤300.quote:Fare Rules 1
PENALTIES
CHANGES
ANY TIME
CHARGE EUR 100.00 FOR REISSUE/REVALIDATION.
NOTE -
VOLUNTARY REVALIDATION/REISSUE BEFORE DEPARTURE
OF THE FIRST TICKETED FLIGHT SEGMENT-
TICKET HAS TO BE REISSUED AND SUBJECT TO
ANY FARE DIFFERENCE TO THE NEW FLIGHT.
ARE BASED ON THE FARE
COMPONENT BEING CHANGED OR REFUNDED.
WHEN MORE THAT ONE FARE COMPONENT IS
BEING CHANGED OR REFUNDED THE HIGHER AMONG THE
TWO WILL APPLY.
SAME DATE/SAME FLIGHT SKYWARDS UPGRADES
SHOULD NO BE CHARGED FOR CHANGES
mij valt ook soms de bek open van dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dus; ¤100 changefee PLUS het tariefsverschil voor het segment dat je wijzigt. Als je dus nu voor een laag tarief boekt (zeg ¤200) en op het moment dat je wijzigt kost dat segment ¤400 dan betaal je ook die ¤200 verschil -> totaal ¤300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |