Dat te laat weg komt vooral door de bagage, die is een stuk belangrijker dan de self loading cargo (passagiers) op deze route, want de yields vallen tegenwoordig flink tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:06 schreef buzz1291 het volgende:
Weet niet met welke airline je vliegt maar de KL(e)M rekent met 10:45 uur terwijl ze het meestal in 10 uur deden en altijd te laat vertrokken. Nu dus altijd 10:30 uur vliegen maar ze vertrekken bijna altijd te laat. Aankomst meestal na 10 uur terwijl 9:35 scheduled aankomst tijd is. En nee ze hebben die vertrek- en aankomsttijden niet aangepast.
Tip: vlieg op donderdag dan zetten ze altijd een 777-200 in met die 3-3-3 opstelling. Zit veel ruimer dan in die 777-300 met 3-4-3 opstelling.
Ik heb op BKK dusdanig vaak veel te lang voor de immigratie gestaan (Arrogante kutbediendes achter de loketten die gruwelijk langzaam werken, ook een keer een aansluitende vlucht gemist) dat ik tegenwoordig de fast track service gebruik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:21 schreef buzz1291 het volgende:
Maar is het op BKK dan moet je een beetje geluk hebben. Gelijk met KLM vlucht landen er ook een paar A380. Allemaal aan de westelijke wing. Wij dus 100 meter doorgelopen naar de oostelijke immigration waar helemaal niemand stond. Bagage was ook verbazend snel op de belt. Maar realiseer je wel dat je inkomende vlucht ook best een uur vertraging kan hebben nu ivm langere vliegtijden.
Wat je zegt inderdaad. Bij de balie krijg je een boardingpass (en geef je je bagage af).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef karton2 het volgende:
Morgen vlieg ik vanuit Kopenhagen terug naar Eindhoven, echter heb ik deze keer geen mail gekregen om online in te checken. Volgens de transavia website kan er voor vluchten vanaf Kopenhagen niet online worden ingecheckt, duidelijk.
Moet ik bij het afgeven van mijn bagage bij de balie inchecken of hoe gaat het in zijn werk?
Dankjewel!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Wat je zegt inderdaad. Bij de balie krijg je een boardingpass (en geef je je bagage af).
Geen idee of het ook geldt in Chicago, maar 1 uur en 50 minuten is in principe op alle vliegvelden voldoende om over te stappen naar mijn mening (tenzij vertraging of iets dergelijks). Je hebt bovendien het geluk dat je kosteloos een volgende vlucht kan pakken mocht je het niet redden, puur omdat je ticket bij één vliegmaatschappij is geboekt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef enpe het volgende:
Volgende week zondag vlieg ik met American Airlines vanuit DUS naar SFO via ORD. Overstaptijd is 1 uur en 50 minuten. Is dat te doen op Chicago?
Ik zie overigens dat beide vluchten onder 1 vluchtnummer vallen.
Ja, prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier wel eens iemand gevlogen met China Southern?
Bij Transavia en KLM zijn min ervaringen dat ze niet moeilijk doen. Lees: nooit meten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Ze doen er helemaal niet moeilijk over, (ook niet makkelijk). Je moet gewoon bijbetalen of laten staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Tas of koffer? Tas kun je nog een beetje "vervormen" Maar meestal valt het wel mee is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeilijk doen vliegmaatschappijen (air Berlin in dit geval) over handbagage die iets te groot is?
De lengte en diepte zijn volgens mij net 4/5 cm teveel
Het gaat om een kofferquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Tas of koffer? Tas kun je nog een beetje "vervormen" Maar meestal valt het wel mee is mijn ervaring.
Misschien dat een RA of EJ er lastig over doet maar daar heb ik nog nooit mee gevlogen.
Hmmm niet persoonlijk hoor maar mensen met te grote zware koffers in de handbagage die hun koffer in de vakken moeten krijgen wat dan net weer niet past. Iedereen zijn koffer of tas weer uit de vakken halen, koffer erin, andere zooi er weer in....... Duurt allemaal laaaangggggquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het gaat om een koffer
Wat is een RA of EJ?
Is wat krap, je moet op Chicago door de immigration, waar ze je ESTA checken, vingerafdrukken / webcamfoto maken en langs de douane. En je bagage van de band halen en weer opnieuw inleveren of op een scherm kijken en bevestigen dat het jouw bagage is. Dat kán lang duren. Zorg er in ieder geval voor dat je snel het vliegtuig uit bent en let op de omroep en de mensen die bij de uitgang van het vliegtuig of gate staan, die je eventueel sneller naar de immigration en gate brengen als je vertraagd bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef enpe het volgende:
Volgende week zondag vlieg ik met American Airlines vanuit DUS naar SFO via ORD. Overstaptijd is 1 uur en 50 minuten. Is dat te doen op Chicago?
Ik zie overigens dat beide vluchten onder 1 vluchtnummer vallen.
Ja succes ermee. twee keer gehad dat hij vol zat met achterlijke chinezen. Maar waarschijnlijk ga je ook naar China, dus dan kan je meteen eraan wennen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier wel eens iemand gevlogen met China Southern?
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja succes ermee. twee keer gehad dat hij vol zat met achterlijke chinezen. Maar waarschijnlijk ga je ook naar China, dus dan kan je meteen eraan wennen.
Ik denk alleen da je dit probleem hebt met alle vluchten van en richting China. Voor de rest is het net zoals bijv. Aeroflot een no-nonense vluchtmaatschappij.
Ja vast, maar ik waarschuw je alvast voor Chinezenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.
Düsseldorf - Abu Dhabi - Melbourne is, als de tijden nog dezelfde zijn als vorig jaar, een perfecte aansluiting! Was voor mij ook nog eens de goedkoopste optie!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de goedkoopste meest efficiente manier om in Melbourne te komen. Overstap in China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |