heb je een bron ?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef speknek het volgende:
Inmiddels staat de trein nog steeds in Torez en hebben de rebellen de locomotief uitgeschakeld om diesel te besparen, waardoor de lijken niet meer gekoeld worden.
Dat zal het deel zijn wat in brand gevlogen is lijkt me. Mits dat kan in die ijle lucht.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat neerstorten en hoe het gevallen is geloof ik wel, het leek wat surealistisch op de fotos.
Deze (dit type) raket heeft een doel : maximaal fragmenteren.
De kop is alleen al ~70 kg , dat MOET je ergens terugzien , het is letterlijk een regen van scherfdelen.
Acteurs lijken me wel erg ver gezocht maar ik houd er niet van dingen te roepen voordat alle feiten bekend zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vertel jij dat even aan de nabestaanden van 298 mensen?
70 Kg springstof is wat anders dan 70 kg uiteenspattend metaal he.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Osiris024 het volgende:
De kop is alleen al ~70 kg , dat MOET je ergens terugzien , het is letterlijk een regen van scherfdelen.
Dat is geen punt, een koelwagon is ook goed gesoleerd, continue koelen is niet nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef speknek het volgende:
Inmiddels staat de trein nog steeds in Torez en hebben de rebellen de locomotief uitgeschakeld om diesel te besparen, waardoor de lijken niet meer gekoeld worden.
....
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle foto's gezien, maar het lijkt me vrij logisch dat er geen impact was, maar de raket buiten (verwijderd van, dat is) het vliegtuig ontplofte. Dan breekt het in stukken en valt alles 10 km naar beneden en komt he in een straal van zo'n 15 kilometer terecht. Zie o.a. het lijk dat pardoes door het dak van een bewoner daar gevallen is.
Maar wat is die inmense rookpluim op die filmpjes dan? Ik bedoel, als die in de lucht is ontploft is alles toch uiteengespat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle foto's gezien, maar het lijkt me vrij logisch dat er geen impact was, maar de raket buiten (verwijderd van, dat is) het vliegtuig ontplofte. Dan breekt het in stukken en valt alles 10 km naar beneden en komt he in een straal van zo'n 15 kilometer terecht. Zie o.a. het lijk dat pardoes door het dak van een bewoner daar gevallen is.
Dat filmpje is NIET van deze ramp.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.
Dat filmpje was van een ander vliegtuig een maand eerder. CNN bracht het naar buiten als een filmpje van MH17, maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.
Dat was een ander toestel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Filmpje is allang debunked, was van een neergehaalde Antonov een maand eerder.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ah, het AN24/26 filmpje weer... Dat is dus NIET van de MH17.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, niks uitsluiten. Inclusief de onzin dat het vliegtuig sowieso vol zat met lijken?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan niks uitsluiten. Het moet eerst grondig worden onderzocht zolang dat niet gedaan is blijft alles mogelijk
Dat is echt dikke bullshit. De nicht van een vriend van mij zat in dat vliegtuig. Was net getrouwd. Huwelijksreis.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag gisteren ergens een website waarop mensen serieus menen dat dit ongeluk in scene is gezet met acteurs.... dan ben je gewoon echt rijp voor een inrichting en zou je eigenlijk gewoon van iedere nabestaande die nu rouwt om zijn vader, moeder, zoon dochter, neef of nicht een enorme knal voor je harses moeten krijgen
Wat ongelooflijk oninteressant.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef KingRadler het volgende:
ik hoor nog steeds verhalen dat Creditcards van slachtoffers worden gebruikt.
Waarom zijn deze nog niet geblokkeerd?
Dat is een filmpje van een Oekraens vrachtvliegtuig (Antonov ) dat een een paar dagen eerder uit de lucht is geschoten. De NOS en CNN hadden hem ook per ongeluk laten zien als MH17.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zal nog wel wat kerosine in de tanks hebben gezeten.. dus niet alles is meteen ontploft. Alleen uit elkaar gerukt. Denk ik zo..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar wat is die inmense rookpluim op die filmpjes dan? Ik bedoel, als die in de lucht is ontploft is alles toch uiteengespat?
Waar hoor je dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef KingRadler het volgende:
Dat is traditie de laatste jarenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag gisteren ergens een website waarop mensen serieus menen dat dit ongeluk in scene is gezet met acteurs.... dan ben je gewoon echt rijp voor een inrichting en zou je eigenlijk gewoon van iedere nabestaande die nu rouwt om zijn vader, moeder, zoon dochter, neef of nicht een enorme knal voor je harses moeten krijgen
Het zijn gewoon geen correcte vergelijkingen. Elke ramp staat op zichzelf en moeten afzonderlijk beoordeeld worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De beste methode om de kop in het zand te steken en je gelijk te halen is een dooddoener roepen. Bravo.
Toont wel weer extra aan wat voor varkens die rebellen zijn. Verder niet zo boeiend inderdaad. Banken hebben al lang verteld dat het allemaal vergoed word. Alsof iemand zich daar ook maar druk over maakt...quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
let maar op, over een week start de WO3
Ja inderdaad, heb vandaag foto's gezien van passagiers die nog in de stoel zitten. Wel met de gordels om dacht ik. Terwijl dat inflight niet hoeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zal nog wel wat kerosine in de tanks hebben gezeten.. dus niet alles is meteen ontploft. Alleen uit elkaar gerukt. Denk ik zo..
Daag, ga geen verhalen de wereld in helpen. Nutteloosje. De banken hebben aangegeven alle betrokken passen en transacties in het gebied nauwlettend in de gaten te houden. Zodat wanneer nodig direct ingegrepen kan worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef KingRadler het volgende:
Een kutraket is toch veel kleiner?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Well well well. <wie dan ook> met hun kutraket.
Ok, ik wist dat niet. Ik heb het op CNN gezien als weergave van de MH17 en de rectificatie gemist.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat is een filmpje van een Oekraens vrachtvliegtuig (Antonov ) dat een een paar dagen eerder uit de lucht is geschoten. De NOS en CNN hadden hem ook per ongeluk laten zien als MH17.
Dit is een schade van een SA 16quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal het deel zijn wat in brand gevlogen is lijkt me. Mits dat kan in die ijle lucht.
Zie het plaatje van die vleugel op deze pagina voor scherfafdrukken.
Ja joh, vanwege deze vliegramp? Dus niet de duizenden doden in het Midden-Oosten, de verschillende aanslagen de afgelopen 15 jaar (9/11), de vele burgeroorlogen in Afrika, de spanningen tussen Noord en Zuid-Korea, maar door een vliegramp veroorzaakt door een zootje rebellen in Oost-Oekrane? Gewoon nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Ze nemen voorzorgsmaatregelen, er staat niet dat ze daadwerkelijk gebruikt worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef KingRadler het volgende:
hier is de bron: http://news.yahoo.com/dut(...)ports-155839417.html
Creditcard Fraude
Prima, dan is mijn vakantie net voorbijquote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Ebay.ruquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
even offtopic; hoe zijn die separatisten eigenlijk aan die BUK gekomen vorige maand ?
marktplaats.ruquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
even offtopic; hoe zijn die separatisten eigenlijk aan die BUK gekomen vorige maand ?
er is een hele grote wapenhandelaar, die heet Putin en die levert die zooi inc. bemanning of cursussen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
dus hij verkoopt die zooi gewoon door of iets in die richting ?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef warhamstr het volgende:
[..]
er is een hele grote wapenhandelaar, die heet Putin en die levert die zooi inc. bemanning of cursussen.
Van een Oekraense basis gejat, de raketten zelf kwamen wel uit Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
Van een basis die ze veroverd hebben of gekregen van de Russen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een kutraket is toch veel kleiner?![]()
Het zal een lastige klus worden om hard te maken wie de raket afgeschoten heeft, laten we zeggen, wie er op het 'knopje' gedrukt heeft om af te vuren. Ook het Oekraense leger beschikt over BUK-raketten. Om het nog vervelender te maken, de separatisten hebben eerder Oekranse BUK-raketten buitgemaakt:
https://twitter.com/amitashi01/status/490893379891634176/photo/1
[ afbeelding ]
Bing translate:
To the right is allegedly Russian Beech without missiles. On the left-the same Book in ukrokolonne! #MH17 #Украина
ahhh ok. Hebben ze knap gedaan danquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van een Oekraense basis gejat, de raketten zelf kwamen wel uit Rusland.
Volgens de geruchten staat dat ding al lang in Rusland om gesloopt te worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ahhh ok. Hebben ze knap gedaan danEn het komt niet in rusland op om de BUK terug te halen ofzo ?
twitter:starflyergold twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:53:33Russian separatists removing wreckage at the #MH17 scene. (unbelievable) http://t.co/GFGhoUsda4 reageer retweet
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.
Hmm.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een kutraket is toch veel kleiner?![]()
Het zal een lastige klus worden om hard te maken wie de raket afgeschoten heeft, laten we zeggen, wie er op het 'knopje' gedrukt heeft om af te vuren. Ook het Oekraense leger beschikt over BUK-raketten. Om het nog vervelender te maken, de separatisten hebben eerder Oekranse BUK-raketten buitgemaakt:
https://twitter.com/amitashi01/status/490893379891634176/photo/1
[ afbeelding ]
Bing translate:
To the right is allegedly Russian Beech without missiles. On the left-the same Book in ukrokolonne! #MH17 #Украина
Wat bezielt die gasten toch. Wie denken ze dat ze zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:starflyergold twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:53:33Russian separatists removing wreckage at the #MH17 scene. (unbelievable) http://t.co/GFGhoUsda4 reageer retweet
Zeiden ook een boel dramanichten bij 9/11 terwijl daar de impact er echt was dan nu 'van horen spreken' bij een land wat militair helemaal niets voor stelt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Ja, ze werken echt zo geweldig lief mee die boefjes..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:starflyergold twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:53:33Russian separatists removing wreckage at the #MH17 scene. (unbelievable) http://t.co/GFGhoUsda4 reageer retweet
Als dit waar is al die vieze varkens afmaken. serieus gestoord stinkvolk,quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Er zijn al vaker vragen gesteld over die foto, ik snap niet dat ie nog in de OP staat (werd teruggezet nadat ik hem weghaalde omdat er geen nieuwswaarde aanzat)quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm.
[ afbeelding ]
Uit de OP, komt van dat filmpje. Er staat bij dat het filmpje van voor de crash is? Wat 'moeten' we er dan in zien? De boel wordt in gereedheid gebracht voor de launch ofzo? Waar komt dat filmpje berhaupt vandaan?
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
Ze vallen wel in de herhaling zoquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, zou ook kunnen idd, bedankt voor de nuance.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.
Doorgaans komen deze films van VKontakte, het Russische equivalent van Facebook. Later worden ze op YouTube gehost. Dus je zult uploads van 17 juli en eerder moeten opzoeken voor dat filmpje en hopen dat ze gelinkt hebben naar de bron.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm.
Buk-missile-system-on-vid-009.jpg
Uit de OP, komt van dat filmpje. Er staat bij dat het filmpje van voor de crash is? Wat 'moeten' we er dan in zien? De boel wordt in gereedheid gebracht voor de launch ofzo? Waar komt dat filmpje berhaupt vandaan?
Misleidende tweet ook, 'removing wreckage' is wat anders dan 'lifting wreckage' ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, zou ook kunnen idd, bedankt voor de nuance.
En dit wordt allemaal maar toegelaten. Straks huilie huilie, omdat er geen bewijs is en dus ook geen dader.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die mensen zijn echt debiel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Allemaal ex KGB / FSB en vrienden van Vladje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:23 schreef Mishu het volgende:
Die leider van die rebellen komt ook over als de meest onopgeleide boer ooit
Maak dat de kat wijs , stuur daar een hond voor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het Verbond van Verzekeraars doet geen beroep op de molest clausule.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens over die verzekering.
Ik dacht juist dat die nooit uitkeerden als de oorzaak een oorlogshandeling of terreurdaad was.
Ik weet vrij zeker dat die clausule in mijn reisverzekering staat.
(Overigens ook bij opstalverzekering waar ook nucleaire ongevallen/aanslagen niet bij worden gedekt)
Klopt. Is in dit soort gevallen goodwill / reputatie schade voorkomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht juist dat die nooit uitkeerden als de oorzaak een oorlogshandeling of terreurdaad was.
(Overigens ook bij opstalverzekering waar ook nucleaire ongevallen/aanslagen niet bij worden gedekt)
Normaal doen ze dat ook niet inderdaad, is die 'molest' clausule. Nederlandse verzekeraars hebben zich nu collectief uitgesproken dat ze gewoon alles uitkeren, zal wel met respect enzo te maken hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Beat meh to it!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het Verbond van Verzekeraars doet geen beroep op de molest clausule.
Klopt. Maar de verzekeringen hebben gezamenlijk besloten om in dit geval juist wl uit te keren.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Uit de telefonische gesprekken die SBU heeft gepubliceert lijkt het dat die BUK samen met 4 man personeel enkele dagen daarvoor uit Rusland is gebracht. Vier man personeel dat wil zeggen de militairen uit de Russische leger. Bovendien uit de taal die ze spraken is het duidelijk dat ze beide militairen waren. Russische militairen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Kirov het volgende:
Van een Oekraense basis gejat, de raketten zelf kwamen wel uit Rusland.
Het is overdag > 30 graden en dagen na de crash .........quote:
En nu je conclusie, je geeft mij een hoop feiten maar die horen te leiden naar een conclusie, die zie ik niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het is overdag > 30 graden en dagen na de crash .........
Wat doe je dan ? (ze zijn niet helemaal achterlijk daar).
De stank
De wilde honden
De brandende zon
van https://www.verzekeraars.(...)eroep-op-molest.aspxquote:Ramp MH17: verzekeraars doen geen beroep op molest
Het Verbond van Verzekeraars is geschokt door de gebeurtenissen met vlucht MH17 gisteren en ons medeleven gaat uit naar de nabestaanden. De alarmcentrales van verzekeraars – met als cordinator Eurocross – zullen alles in het werk stellen om hen bij te staan. Verzekeraars zullen geen beroep doen op de molestclausule.
De oorzaak van de vliegtuigramp staat nog niet vast, al is het inmiddels zeer waarschijnlijk dat de ramp is veroorzaakt door een luchtdoelraket, mogelijk afgevuurd door pro-Russische separatisten in Oost-Oekrane nabij Donetsk. Dat zou betekenen dat - naar de letter van de wet - dekking is uitgesloten aangezien sprake is van (groot) molest of terrorisme.
Verzekeraars bieden dekking
Het Verbond van Verzekeraars bevestigt na consultatie van zijn leden dat verzekeraars in het geval van deze tragedie geen beroep zullen doen op de molestclausule. Het wettelijke verbod op het verzekeren van molest moet voorkomen dat verzekeraars onaanvaardbare financile risico’s op zich nemen in onder meer oorlogssituaties, met negatieve gevolgen voor de overige verzekerden. Daarvan is in dit geval geen sprake.
Uit de consultatie is gebleken dat schade-, levens-, pensioen- en uitvaartverzekeraars hierin heel duidelijk in deze situatie n lijn trekken en dekking en hulpverlening zullen bieden voor alle particuliere verzekeringen. Voor de reisverzekeraars is Eurocross de cordinerende alarmcentrale.
Maakt niet uit. Toch voor de zekerheid maar IEDEREEN doodschieten in de Oekrane.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
C-130.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Partypoeper het volgende:
Weet iemand het vluchtnummer van de Nederlandse Hercules (c-150) die op weg is naar Oekraine?
Ik snap dat je nu grappig wil doen dat dit is wat allemaal mensen zeggen maar je snapt toch hopelijk ook wel dat je nu gewoon poep praat.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Toch voor de zekerheid maar IEDEREEN doodschieten in de Oekrane.
naf20quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Partypoeper het volgende:
Weet iemand het vluchtnummer van de Nederlandse Hercules (c-150) die op weg is naar Oekraine?
Iedere normaal mens ruimt die resten direct op.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En nu je conclusie, je geeft mij een hoop feiten maar die horen te leiden naar een conclusie, die zie ik niet?
hehequote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
BUK werd gisteren verder Rusland ingereden:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Toch voor de zekerheid maar IEDEREEN doodschieten in de Oekrane.
Ze hadden ze DIRECT toegang moeten geven.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Iedere normaal mens ruimt die resten direct op.
Of moeten ze wachten tot over een week wanneer een VN team aankomt ?
Wat die wrakstukken? Die moet je juist laten liggen. Of welke resten heb je het nu over? Lag er een kadaver onder? Dan snap ik dat ze dat ding weghalen nadat ze de waarnemers er foto's van laten maken uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Overigens weer een prachtig voorbeeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden van de stank en brandende zon?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het is overdag > 30 graden en dagen na de crash .........
Wat doe je dan ? (ze zijn niet helemaal achterlijk daar).
De stank
De wilde honden
De brandende zon
Nee, om hem spoorloos te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
hehezodat het lijkt dat rusland raket heeft afgevuurd ?
zal gezien worden als een aanslag door het westen met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Het mooiste voor de wereld zou zijn als de kransslagaders van Poetin vanavond subtiel zouden dichtslibben... die man heeft in zijn eentje alle diplomatieke betrekkingen met Moskou 30 jaar terug in de tijd gegooid en de hele regio gedestabilliseerd
Mensenresten natuurlijk ,alsof de wrakstukken nog onberoerd zijn...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat die wrakstukken? Die moet je juist laten liggen. Of welke resten heb je het nu over? Lag er een kadaver onder? Dan snap ik dat ze dat ding weghalen nadat ze de waarnemers er foto's van laten maken uiteraard.
Dan rijden ze mooi de verkeerde kant op...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
BUK werd gisteren verder Rusland ingereden:
Ja, laten we iedereen die het niet met je eens is ridiculiseren. Lijkt me prima.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alsof die separatisen ook maar n fuck geven om de gevoelens van de nabestaandenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk is voor een hoop mensen, maar dit is gewoon noodzakelijk.
Voor de volksgezondheid en de lullige zaken als: de arm van uw dochter hebben we voor het laatst in de mond van een wilde hond gezien.
Je snapt mijn punt hoop ik......
Hihi.....quote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ze zijn gek geworden van de stank en brandende zon?
Ja dus er lag een kadaver onder? Daar heb je bevestiging van? Of dat verzin je erbij om hun actie rechtvaardigen, is nogal een verschil namelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mensenresten natuurlijk ,alsof de wrakstukken nog onberoerd zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |