Zeiden ook een boel dramanichten bij 9/11 terwijl daar de impact er echt was dan nu 'van horen spreken' bij een land wat militair helemaal niets voor stelt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
let maar op, over een week start de WO3
Ja, ze werken echt zo geweldig lief mee die boefjes..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:starflyergold twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:53:33Russian separatists removing wreckage at the #MH17 scene. (unbelievable) http://t.co/GFGhoUsda4 reageer retweet
Als dit waar is al die vieze varkens afmaken. serieus gestoord stinkvolk,quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:starflyergold twitterde op zondag 20-07-2014 om 22:53:33Russian separatists removing wreckage at the #MH17 scene. (unbelievable) http://t.co/GFGhoUsda4 reageer retweet
Er zijn al vaker vragen gesteld over die foto, ik snap niet dat ie nog in de OP staat (werd teruggezet nadat ik hem weghaalde omdat er geen nieuwswaarde aanzat)quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm.
[ afbeelding ]
Uit de OP, komt van dat filmpje. Er staat bij dat het filmpje van voor de crash is? Wat 'moeten' we er dan in zien? De boel wordt in gereedheid gebracht voor de launch ofzo? Waar komt dat filmpje überhaupt vandaan?
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Sodapoppin het volgende:
let maar op, over een week start de WO3
Ze vallen wel in de herhaling zoquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, zou ook kunnen idd, bedankt voor de nuance.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.
Doorgaans komen deze films van VKontakte, het Russische equivalent van Facebook. Later worden ze op YouTube gehost. Dus je zult uploads van 17 juli en eerder moeten opzoeken voor dat filmpje en hopen dat ze gelinkt hebben naar de bron.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm.
Buk-missile-system-on-vid-009.jpg
Uit de OP, komt van dat filmpje. Er staat bij dat het filmpje van voor de crash is? Wat 'moeten' we er dan in zien? De boel wordt in gereedheid gebracht voor de launch ofzo? Waar komt dat filmpje überhaupt vandaan?
Misleidende tweet ook, 'removing wreckage' is wat anders dan 'lifting wreckage' ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, zou ook kunnen idd, bedankt voor de nuance.
En dit wordt allemaal maar toegelaten. Straks huilie huilie, omdat er geen bewijs is en dus ook geen dader.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die mensen zijn echt debiel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Allemaal ex KGB / FSB en vrienden van Vladje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:23 schreef Mishu het volgende:
Die leider van die rebellen komt ook over als de meest onopgeleide boer ooit
Maak dat de kat wijs , stuur daar een hond voor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, dit was gewoon aangekondigd om te kijken of er lijken onder grote brokstukken lagen.
Het Verbond van Verzekeraars doet geen beroep op de molest clausule.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens over die verzekering.
Ik dacht juist dat die nooit uitkeerden als de oorzaak een oorlogshandeling of terreurdaad was.
Ik weet vrij zeker dat die clausule in mijn reisverzekering staat.
(Overigens ook bij opstalverzekering waar ook nucleaire ongevallen/aanslagen niet bij worden gedekt)
Klopt. Is in dit soort gevallen goodwill / reputatie schade voorkomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht juist dat die nooit uitkeerden als de oorzaak een oorlogshandeling of terreurdaad was.
(Overigens ook bij opstalverzekering waar ook nucleaire ongevallen/aanslagen niet bij worden gedekt)
Normaal doen ze dat ook niet inderdaad, is die 'molest' clausule. Nederlandse verzekeraars hebben zich nu collectief uitgesproken dat ze gewoon alles uitkeren, zal wel met respect enzo te maken hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Beat meh to it!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het Verbond van Verzekeraars doet geen beroep op de molest clausule.
Klopt. Maar de verzekeringen hebben gezamenlijk besloten om in dit geval juist wél uit te keren.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Uit de telefonische gesprekken die SBU heeft gepubliceert lijkt het dat die BUK samen met 4 man personeel enkele dagen daarvoor uit Rusland is gebracht. Vier man personeel dat wil zeggen de militairen uit de Russische leger. Bovendien uit de taal die ze spraken is het duidelijk dat ze beide militairen waren. Russische militairen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Kirov het volgende:
Van een Oekraïense basis gejat, de raketten zelf kwamen wel uit Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |