heb je een bron ?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef speknek het volgende:
Inmiddels staat de trein nog steeds in Torez en hebben de rebellen de locomotief uitgeschakeld om diesel te besparen, waardoor de lijken niet meer gekoeld worden.
Dat zal het deel zijn wat in brand gevlogen is lijkt me. Mits dat kan in die ijle lucht.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat neerstorten en hoe het gevallen is geloof ik wel, het leek wat surealistisch op de fotos.
Deze (dit type) raket heeft een doel : maximaal fragmenteren.
De kop is alleen al ~70 kg , dat MOET je ergens terugzien , het is letterlijk een regen van scherfdelen.
Acteurs lijken me wel erg ver gezocht maar ik houd er niet van dingen te roepen voordat alle feiten bekend zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vertel jij dat even aan de nabestaanden van 298 mensen?
70 Kg springstof is wat anders dan 70 kg uiteenspattend metaal he.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Osiris024 het volgende:
De kop is alleen al ~70 kg , dat MOET je ergens terugzien , het is letterlijk een regen van scherfdelen.
Dat is geen punt, een koelwagon is ook goed gesoleerd, continue koelen is niet nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef speknek het volgende:
Inmiddels staat de trein nog steeds in Torez en hebben de rebellen de locomotief uitgeschakeld om diesel te besparen, waardoor de lijken niet meer gekoeld worden.
....
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle foto's gezien, maar het lijkt me vrij logisch dat er geen impact was, maar de raket buiten (verwijderd van, dat is) het vliegtuig ontplofte. Dan breekt het in stukken en valt alles 10 km naar beneden en komt he in een straal van zo'n 15 kilometer terecht. Zie o.a. het lijk dat pardoes door het dak van een bewoner daar gevallen is.
Maar wat is die inmense rookpluim op die filmpjes dan? Ik bedoel, als die in de lucht is ontploft is alles toch uiteengespat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle foto's gezien, maar het lijkt me vrij logisch dat er geen impact was, maar de raket buiten (verwijderd van, dat is) het vliegtuig ontplofte. Dan breekt het in stukken en valt alles 10 km naar beneden en komt he in een straal van zo'n 15 kilometer terecht. Zie o.a. het lijk dat pardoes door het dak van een bewoner daar gevallen is.
Dat filmpje is NIET van deze ramp.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.
Dat filmpje was van een ander vliegtuig een maand eerder. CNN bracht het naar buiten als een filmpje van MH17, maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Op youtube kun je een filmpje zien dat met een telefoon is gemaakt volgens mij. Daarop kun je zien dat het vliegtuig een stuk naar beneden stort met een intacte body en een brandende linkervleugel als ik het me goed herinner. Het uitelkaar vallen is volgens mij daardoor op een relatief lage hoogte gebeurd. Wat volgens mij ook de staat van de meeste slachtoffers en hun bagage verklaart.
Dat was een ander toestel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Filmpje is allang debunked, was van een neergehaalde Antonov een maand eerder.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ah, het AN24/26 filmpje weer... Dat is dus NIET van de MH17.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, niks uitsluiten. Inclusief de onzin dat het vliegtuig sowieso vol zat met lijken?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan niks uitsluiten. Het moet eerst grondig worden onderzocht zolang dat niet gedaan is blijft alles mogelijk
Dat is echt dikke bullshit. De nicht van een vriend van mij zat in dat vliegtuig. Was net getrouwd. Huwelijksreis.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag gisteren ergens een website waarop mensen serieus menen dat dit ongeluk in scene is gezet met acteurs.... dan ben je gewoon echt rijp voor een inrichting en zou je eigenlijk gewoon van iedere nabestaande die nu rouwt om zijn vader, moeder, zoon dochter, neef of nicht een enorme knal voor je harses moeten krijgen
Wat ongelooflijk oninteressant.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef KingRadler het volgende:
ik hoor nog steeds verhalen dat Creditcards van slachtoffers worden gebruikt.
Waarom zijn deze nog niet geblokkeerd?
Dat is een filmpje van een Oekraens vrachtvliegtuig (Antonov ) dat een een paar dagen eerder uit de lucht is geschoten. De NOS en CNN hadden hem ook per ongeluk laten zien als MH17.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zal nog wel wat kerosine in de tanks hebben gezeten.. dus niet alles is meteen ontploft. Alleen uit elkaar gerukt. Denk ik zo..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar wat is die inmense rookpluim op die filmpjes dan? Ik bedoel, als die in de lucht is ontploft is alles toch uiteengespat?
Waar hoor je dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef KingRadler het volgende:
ik hoor nog steeds verhalen dat Creditcards van slachtoffers worden gebruikt.
Waarom zijn deze nog niet geblokkeerd?
Dat is traditie de laatste jarenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag gisteren ergens een website waarop mensen serieus menen dat dit ongeluk in scene is gezet met acteurs.... dan ben je gewoon echt rijp voor een inrichting en zou je eigenlijk gewoon van iedere nabestaande die nu rouwt om zijn vader, moeder, zoon dochter, neef of nicht een enorme knal voor je harses moeten krijgen
Het zijn gewoon geen correcte vergelijkingen. Elke ramp staat op zichzelf en moeten afzonderlijk beoordeeld worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De beste methode om de kop in het zand te steken en je gelijk te halen is een dooddoener roepen. Bravo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |