ik denk dat de schuldeisers graag willen getuigenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Gnittoo het volgende:
Peter Jan Rens zoekt getuigen
Voor zijn huwelijk is Peter Jan Rens nog druk op zoek naar getuigen. Want wie is er nog overgebleven voor de oud-presentator, die bijna ruzie heeft met iedereen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)oekt_getuigen__.html
Johan Vlemmix en al die mutsen op zijn facebook die hem hun hand boven z'n hoofd houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Gnittoo het volgende:
Voor zijn huwelijk is Peter Jan Rens nog druk op zoek naar getuigen. Want wie is er nog overgebleven voor de oud-presentator, die bijna ruzie heeft met iedereen?
De kinderkamer van Dzjiewollah hangt er waarschijnlijk vol mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Afschuwelijk, verkoopt ze die troep? Wie zou dat nu aan de muur hangen?
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 16:52:03Leo van rooijen ken je niks anders dan oude rommel en stront in de privé schrijven jij wordt ouder maar je... http://t.co/T7n4GgauLg reageer retweet
twitter:KoenDvH twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 16:55:33@PetrusJanRens Man, verwijder je van deze aardkloot. En zoek even in Wiki pseudologica fantastica op. reageer retweet
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
De kinderkamer van Dzjiewollah hangt er waarschijnlijk vol mee.
een optreden van djelisa op de bruiloft?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Gnittoo het volgende:
Watquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
''Toen ze veertien was kwam ze er pas achter dat ze zwanger was, toen ze beviel op de badkamer vloer. Gauw de moeder van dr vriendje gebeld, die kwam al heel enthousiast met een Predictor aan, maar ze zei; nee het ligt al op de bank.''
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
''Toen ze veertien was kwam ze er pas achter dat ze zwanger was, toen ze beviel op de badkamer vloer. Gauw de moeder van dr vriendje gebeld, die kwam al heel enthousiast met een Predictor aan, maar ze zei; nee het ligt al op de bank.''
Snap ik, ging bij het lezen al stuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Uit dat Telegraaf/Privé filmpjeIk ging stuk..
M'n fckn geluid werkt op een of andere manier niet op zulke flash vid's vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:44 schreef Gnittoo het volgende:
Ooit heb ik me voor een verenigingsblad met het thema 'geruchten' flink uitgeleefd op de opmaak van de centerfold, dikke koppen, namen in kapitalen, smullen!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik altijd zo mooi vind aan de RODDELPERS, is dat ze voor een NAAM altijd hoofdletters gebruiken. Machtig. Als ik later groot ben ga ik ook voor de PRIVÉ werken
Triest en lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet hij het wel goed schrijven; logica is iets anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 16:52:03Leo van rooijen ken je niks anders dan oude rommel en stront in de privé schrijven jij wordt ouder maar je... http://t.co/T7n4GgauLg reageer retweet
twitter:KoenDvH twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 16:55:33@PetrusJanRens Man, verwijder je van deze aardkloot. En zoek even in Wiki pseudologica fantastica op. reageer retweet
Vandaar dat haar gezicht me al zo bekend leek, maar idd dat miepje van de tv.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knap, knap, ze is zo'n belspeltutje.
quote:'Peter Jan Rens woont op een camping'
Peter Jan Rens woont met zijn jonge gezin op een camping in het midden van het land, waar hij zich volgens omwonenden al maanden verborgen houdt voor zijn schuldeisers.
Deurwaarders zouden naarstig op zoek zijn naar de gevallen tv-ster. Dat schrijft De Telegraaf.
Rens, die ooit eigenaar was van een reeks monumentale kantoorvilla's aan het Amsterdamse Vondelpark, zou een spoor van vernieling hebben getrokken.
Al zijn bedrijven waarmee hij investeerders een enorm rendement voorspiegelde, gingen over de kop. Ook persoonlijk is hij failliet, weet de krant.
Thailand
Ook in Thailand, waar Rens een tijdlang heeft gewoond, maakte hij er een potje van. Zijn ex Sulleewan zou nog een appeltje met hem te schillen hebben en ook vroegere zakenpartners hebben nog wat problemen met de zelfbenoemde mediatycoon, die in Azië in feite nooit één minuut televisie maakte die ook echt is uitgezonden.
In Nederland woonde de voormalige televisiepresentator met zijn jonge gezin al eerder in recreatieparken. De eigenaar van een vakantiepark in het Brabantse Vinkel zegt dat hij nog 4000 euro van Rens krijgt, maar die ontkent dat op zijn beurt en zegt dat het precies andersom is.
Het mág wel (volgens Wiki):quote:
quote:Pseudologia phantastica (Grieks: pseudos = vals, logos = spreken, woord) ook wel genoemd pseudologia fantastica of pseudologica phantastica (eigenlijk een contaminatie met logica)
Welnee, zelfs Privé belt af en aan met hem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het lijkt me niet zo lastig voor een beetje professionele deurwaarder om PJR te vinden...
quote:
premium artikelquote:Zo woont Peter Jan Rens
EXCLUSIEVE FOTO - Zo woont PETER JAN RENS (63) met zijn jonge gezin… Op een camping in het midden van het land! PRIVÉ spoorde de gevallen tv-ster, die zich voor zijn schuldeisers verborgen houdt, gisteren op in Culemborg waar hij leeft met zijn 42 jaar jongere verloofde en hun baby’tje, waarover sommige mensen zich terecht zorgen lijken te maken…
quote:
Doel je op die placenta? Had jij het geweten als veertienjarige? Ik vind het al knap dat ze de geest had om de navelstreng af te bindenquote:
Hij moet dus al minimaal ¤ 175,- +¤ 550,- + ¤ 40,- = ¤ 765,- vóóraf hebben betaald!quote:De prijzen variëren van ¤ 550,- t/m ¤ 740,- p.m.
Voorschot energie ¤ 175,-
Borg : 1 maand huur.
Toeristen belasting wordt berekend naar het aantal personen
Toegangssleutel borg ¤40,-
Huurcontracten vanaf 2 maanden met verlenging per één maand.
Denk dat ze het nog gewoon met elkaar doen. Het is een aparte vent, maar ach als ze dit beide willen...quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Dat betekent dat ze (nog) niet uit elkaar zijn?
Is die Virgina wilsbekwaam? Ik vraag het me af...quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat ze het nog gewoon met elkaar doen. Het is een aparte vent, maar ach als ze dit beide willen...
Hoe jong is ze? 21? Zou eigenlijk wel moeten hè. Volgens de wet is het iig toegestaan nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is die Virgina wilsbekwaam? Ik vraag het me af...
*noteert EUR 765,- bij de totale schuld*quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
Parc Beaugarde in Culemborg dus. Zolang het duurt.
[..]
Hij moet dus al minimaal ¤ 175,- +¤ 550,- + ¤ 40,- = ¤ 765,- vóóraf hebben betaald!
Yep, Evert zal ook wel een keer gedupeerd zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt briljant dat de Telegraaf hem zo achtervolgt
Misschien in de bijstand? Vroeg het mij ook al af...quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hoe zou hij aan geld komen? Krijgt hij nog royalties op iets dat hij vroeger gemaakt heeft? Ik zie hem nooit op TV, dus ook geen herhalingen die iets op zouden leveren.
vurgien zal wel een wajong krijgen vermoed ik en hij misschien een uitkeringquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hoe zou hij aan geld komen? Krijgt hij nog royalties op iets dat hij vroeger gemaakt heeft? Ik zie hem nooit op TV, dus ook geen herhalingen die iets op zouden leveren.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaar dat ze dingen te koop aanboden
quote:Virginia van Eck
July 16
Te koop adidas zomerjassen!
Mt s tot xxl let op vallen normaal!
Blauw maat M
Voor prijs stuur prive bericht.
Ophalen Culemborg/Zoelen
Waar komen die jassen in alle maten vandaan?quote:
Hahahaha ja ik had ook al zoiets van wtf toen ik dat lasquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef JaneDoe het volgende:
"Het enige wat ik haar kwalijk kan nemen is dat ze er zolang over gedaan heeft om geboren te worden."
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh Virginia begint er een handeltje naast in nep merk jasjes?
Volgens mij zijn al die grote partijen met Adidas jasjes of Nike schoenen die je tegenwoordig ziet gewoon zo nep als het maar kanquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ervaring met nep kleding maar gezien hun verleden zal het mij niks verbazen
Made in Thailand?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is dat peanuts voor het hoogseizoen, het verbaast me dat het vanaf 2 maanden mogelijk is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
Parc Beaugarde in Culemborg dus. Zolang het duurt.
[..]
Hij moet dus al minimaal ¤ 175,- +¤ 550,- + ¤ 40,- = ¤ 765,- vóóraf hebben betaald!
Maar iemand als Peter Jan is toch makkelijk te vinden lijkt me?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef Leandra het volgende:
Wat gelijk de problemen voor deurwaarders verklaart, want hij zal zich niet op het adres kunnen inschrijven.
Peter Jan is altijd op vakantiequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat peanuts voor het hoogseizoen, het verbaast me dat het vanaf 2 maanden mogelijk is.
Maar goed, het gaat dan ook niet om een vakantiehuisje, maar om (illegale) permanente bewoning.
Wat gelijk de problemen voor deurwaarders verklaart, want hij zal zich niet op het adres kunnen inschrijven.
Zou ze die stash ergens hebben liggen, of gaat dat ook mee van onderduikadres naar onderduikadres?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:13 schreef Amarantha het volgende:
Dat hoofd valt wel op ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar iemand als Peter Jan is toch makkelijk te vinden lijkt me?
Zoiets vroeg ik me net ook al af bij mezelfquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef Leandra het volgende:
Zou ze die stash ergens hebben liggen, of gaat dat ook mee van onderduikadres naar onderduikadres?
Dat heeft in 1 van de vorige topics nog in de OP gestaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Google leverde wel wat op; hij staat af en toe op de markt met dameslingerie
[ afbeelding ]
In deze reeks ben ik geen oldbiequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heeft in 1 van de vorige topics nog in de OP gestaan
Maar daar heb je als deurwaarder weinig aan als iemand daar niet woont.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar iemand als Peter Jan is toch makkelijk te vinden lijkt me?
Daar ging mijn waterquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
Virginia wilde niet met een dikke buik trouwen, nou dan heeft ze nog wel een behoorlijke tijd te wachten
Sorry, dat was niet de bedoeling, maar als ik haar zie dan weet ik 1 ding zeker en dat is dat ze sinds haar eigen geboorte alleen maar gegroeid is.quote:
Ja joh, die kerel harkte in zijn hoogtijdagen miljoenen binnen. Volgens Quote kreeg hij bij de VARA destijds 1,5 miljoen (gulden) per jaar. Bij RTL later ook zoiets. Voor de reclames van Haribo (van 1994 tot in 2003) kreeg hij vijf ton per jaar. Daarnaast heeft hij nog een stuk of 10 boeken geschreven die toen heus ook nog wel wat opgeleverd zullen hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef LazyDave het volgende:
Maar die man was toch gewoon miljonair, wat heeft hij met al dat geld gedaan dan?
Volgens mij zit hij (in volle overtuiging dat het zal gebeuren) nog steeds op het volgende aanbod van een zender te wachten, met bijbehorend loon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja joh, die kerel harkte in zijn hoogtijdagen miljoenen binnen. Volgens Quote kreeg hij bij de VARA destijds 1,5 miljoen (gulden) per jaar. Bij RTL later ook zoiets. Voor de reclames van Haribo kreeg hij vijf ton per jaar. Daarnaast heeft hij nog een stuk of 10 boeken geschreven die toen heus ook nog wel wat opgeleverd zullen hebben.
Ben er eergisteren nog langsgereden. Als ik het had geweten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
gaan we nu een chaletje boeken op park Beaugarde in Culemborg om een Fok! meet te houden?
Echt zo'n lekker kwajongensgrapje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef JaneDoe het volgende:
"Het enige wat ik haar kwalijk kan nemen is dat ze er zolang over gedaan heeft om geboren te worden."
![]()
![]()
Z'n dochter gaat ongetwijfeld sparen voor een naamsverandering op haar 18e.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij (in volle overtuiging dat het zal gebeuren) nog steeds op het volgende aanbod van een zender te wachten, met bijbehorend loon.
Ik acht de kans echter groter dat ik de Lotto win, dan dat PJR weer op TV aan de slag kan.
Gelukkig heeft hij recht op AOW voor z'n kind naar school moet, dus een basisinkomen is dan gegarandeerd.
Maakt dan toch al weer zo'n ¤ 3.000.765,--quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
*noteert EUR 765,- bij de totale schuld*
Als het even wil ze dan al 3 stiefvaders verder, dan is dat makkelijker te regelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Z'n dochter gaat ongetwijfeld sparen voor een naamsverandering op haar 18e.
"Hij vertelde dan dat hij in de kraam stond in verband met een nieuw tv-programma van RTL4."quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Google leverde wel wat op; hij staat af en toe op de markt met dameslingerie
[ afbeelding ]
Voor én achternaam, neem ik aan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Z'n dochter gaat ongetwijfeld sparen voor een naamsverandering op haar 18e.
En vlak deze niet uit:quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"Hij vertelde dan dat hij in de kraam stond in verband met een nieuw tv-programma van RTL4."__________!
quote:Omdat er in geen velden of wegen tv-camera's te zien waren, fronste menige marktbezoeker de wenkbrauwen bij deze uitleg.
Dat zou ik haar wel aanraden.quote:
Ja, maar het geeft niet echt antwoord op mijn vraag, wat is er gebeurd dat je miljoenen verkwanseld?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja joh, die kerel harkte in zijn hoogtijdagen miljoenen binnen. Volgens Quote kreeg hij bij de VARA destijds 1,5 miljoen (gulden) per jaar. Bij RTL later ook zoiets. Voor de reclames van Haribo (van 1994 tot in 2003) kreeg hij vijf ton per jaar. Daarnaast heeft hij nog een stuk of 10 boeken geschreven die toen heus ook nog wel wat opgeleverd zullen hebben.
PJR zelf over zijn salaris (interview bij Jensen)
Ze krijgt nooit ook maar een abonnement voor een GSM afgesloten. Eigenlijk kan ze beter meteen maar in zo'n getuigenbeschermingsprogramma.quote:
Allerlei idiote ideeën die niet realistisch of commercieel haalbaar waren, 9 (!) bedrijven, >20 man personeel, en waarschijnlijk de verwachting dat het niet uitmaakte als hij alles uitgaf want het zou eindeloos geld blijven regenen. Als je het mij vraagt heeft er altijd al een steekje los gezeten aan die kerel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:05 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft niet echt antwoord op mijn vraag, wat is er gebeurd dat je miljoenen verkwanseld?
quote:
Dat doet de Telegraaf al, en die geef ik niet graag gelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat niemand valt over die foto. Hoe dat meiske daar bij ligt op z'n schoot
Poedermelk uit een pot 'werkt ook prima' is vast wat ze denkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet de Telegraaf al, en die geef ik niet graag gelijk.
Maar goed, ik snap al niet dat het kind geen borstvoeding krijgt, dus ik zeg er maar gewoon niets over.
Leeft dat kind nog wel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt dat kindje er enorm raar bij
Eerste dagen wel, uit de FB berichten op te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet de Telegraaf al, en die geef ik niet graag gelijk.
Maar goed, ik snap al niet dat het kind geen borstvoeding krijgt, dus ik zeg er maar gewoon niets over.
Bedankt voor je antwoord, dat maakt al een heleboel duidelijk. Die lening had hij waarschijnlijk lopen voor 1 van zijn panden? Maar echt sneu voor het kind, daar heb ik ook veel medelijden mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Allerlei idiote ideeën die niet realistisch of commercieel haalbaar waren, 9 (!) bedrijven, >20 man personeel, en waarschijnlijk de verwachting dat het niet uitmaakte als hij alles uitgaf want het zou eindeloos geld blijven regenen. Als je het mij vraagt heeft er altijd al een steekje los gezeten aan die kerel.
Uiteindelijk wilde de Rabobank een lening van anderhalf miljoen terugbetaald zien, dat kon hij niet, en toen is alles ingestort. Dat zat er misschien al langer aan te komen, het was gewoon het laatste duwtje.
lijkt wel een pop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt dat kindje er enorm raar bij
Ja, echt gezonde houding is het in ieder geval niet. Het lijkt ook alsof ze óf slaapt (dan leg je haar toch in bed), óf hij haar voert, maar dan hoort ze natuurlijk al helemaal niet zo te liggenquote:
Welke evert? Voor wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Evert zal ook wel een keer gedupeerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |