In de PSN store invoeren, de 12 tekens achter elkaar zonder ''-''.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Code die ik gekregen had is 'invalid'?
Exacte message die ik kreeg: "This token code is not in a valid format."
Ik heb een code gekregen met 3 x 4 cijfers en letters, met '-'-tekens ertussen. Het lijkt me wat kort?
12 cijfers voor PSNquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik heb een code gekregen met 3 x 4 cijfers en letters, met '-'-tekens ertussen. Het lijkt me wat kort?
Gewoon op je PlayStation zelf naar de store gaan en dan onder het kopje ''Redeem Code''. Lijkt me het handigste.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Morri het volgende:
Geprobeerd inderdaad om op de bungie site in te voeren en dat ging niet. Even zoeken waar de codes ingevoerd moeten worden bij PSN. Vind die site niet echt intuitief.
Volgens mij moet je je sowieso eerst registreren op de Bungie site en dan kun je op een gegeven moment kiezen welk account je wil koppelen. Daar kies je dan uiteraard voor je PSN account. Na de registratie en account koppeling zou je in de Playstation Store een aparte Destiny Beta-pagina moeten kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Morri het volgende:
Geprobeerd inderdaad om op de bungie site in te voeren en dat ging niet. Even zoeken waar de codes ingevoerd moeten worden bij PSN. Vind die site niet echt intuitief.
PlayStation Storequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Je moet hem in de playstation store invoeren bij code inwisselenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Download je de destiny beta en sta je in een dikke queue..prutsers
ditquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.
Ondanks dat jouw codes voor de PS4 zouden zijn (en ik een PS3 heb), heb ik voor de zekerheid een van jouw codes (de onderste) geprobeerd in de Playstation Store bij 'codes inwisselen'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.
Beta code invoeren, en dan kun je hem gewoon downloaden. Maar zoals hierboven al gezegd: onderhoud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe download je Destiny gratis dan? Snap er niks van
Die code kan je wel invoeren op PSN, maar dat is voor de PS4 versie, daarom kan je ook niks downloaden. Zo heb ik dat opgemaakt uit de voorwaarden van Bungie. Anders zou je vanuit je history de bčta al moeten kunnen downloaden (of hij moest daar meteen mee beginnen). Onderhoud heeft geen invloed op het downloaden. Kan zijn dat ik fout zit maar er is door bungie echt verteld dat de codes console specifiek zijn (hoewel je ze wel op beide consoles van elkaar kan invullen door dezelfde PSN structuur).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ondanks dat jouw codes voor de PS4 zouden zijn (en ik een PS3 heb), heb ik voor de zekerheid een van jouw codes (de onderste) geprobeerd in de Playstation Store bij 'codes inwisselen'.
En die werd succesvol herkent als zijnde Destiny Beta.
Nu kan ik alleen in het Playstation menu onder 'Accountbeheer' -> 'Transactiebeheer' -> 'Lijst van services' iets terugvinden over de Destiny Beta. Verder nergens.
Als morgen het onderhoud voorbij is, dan zou ie de daadwerkelijke beta dan pas downloaden als ik de PS3 aan zet?
Okee. Dan probeer ik het het morgen voor de zekerheid nog een keer en anders heb ik pech.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Die code kan je wel invoeren op PSN, maar dat is voor de PS4 versie, daarom kan je ook niks downloaden. Zo heb ik dat opgemaakt uit de voorwaarden van Bungie. Anders zou je vanuit je history de bčta al moeten kunnen downloaden (of hij moest daar meteen mee beginnen). Onderhoud heeft geen invloed op het downloaden. Kan zijn dat ik fout zit maar er is door bungie echt verteld dat de codes console specifiek zijn (hoewel je ze wel op beide consoles van elkaar kan invullen door dezelfde PSN structuur).
Bedankt man 3de code gebruikt. Echt bedanktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Disker91 het volgende:
Geen zin om meer rond te sturen, sommige zijn in gebruik. Andere codes zijn door de piek niet goed verwerkt en kunnen nog gebruikt worden het is Cikx gelukt (met de eerste code). Dus probeer maar gewoon. Denk dat er 2 of 3 zijn gebruikt.
MCGF-TGN2-DB3C
D35J-LMNM-CKLB
QQ88-76ND-NC9Q
NDJ9-P5N7-DCCN
7H9E-F6NA-KKT6
E6NM-DNNA-KDAG
Yupquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt man 3de code gebruikt. Echt bedankt
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb wel progressing game data ofzo. Weet jij wat dat is hij is nu op 85%
Ik dacht even: Oh, dan ga ik even een uurtje spelen en level 5 halen, zodat ik morgen MP kan doen, maar bedacht me toen dat ik Samurai Pizza Cats aan het downloaden ben...quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dus
EN DESTINY DOET HET WEER
edit: Dacht verdomme gewoon de hele dag dat het dinsdag was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was al verbaast.
edit 2: Was ook dinsdag, maar het is nu woensdag nacht, en dacht dat het woensdag avond pas online kwam. Tering wat ben ik goed bezig![]()
![]()
Dus wel veeel sneller dan gepland.
lol hoe oud ben jequote:Op woensdag 23 juli 2014 02:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht even: Oh, dan ga ik even een uurtje spelen en level 5 halen, zodat ik morgen MP kan doen, maar bedacht me toen dat ik Samurai Pizza Cats aan het downloaden ben...
37. Ik vond het vroeger een leuke serie. Ik zeg ook niet dat ik het nu ga kijken, maar het is in ieder geval handig om alvast een mooie collectie aan te leggen voor als ik straks zelf kinderen heb, of als er neefjes/nichtjes langskomen...quote:
Ik zou een lijntje minder doen in het weekend...quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dus
EN DESTINY DOET HET WEER
edit: Dacht verdomme gewoon de hele dag dat het dinsdag was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was al verbaast.
edit 2: Was ook dinsdag, maar het is nu woensdag nacht, en dacht dat het woensdag avond pas online kwam. Tering wat ben ik goed bezig![]()
![]()
Dus wel veeel sneller dan gepland.
Oeh draait Knack niet helemaal om elektrisch / statisch blokjes aan te trekkenquote:Sony has taken to the PlayStation Blog to tease August's PlayStation Plus offering, describing it as an 'eclectic' line-up.
According to Fred Dutton, gamers should have every reason to be excited for next month’s offering.
“It’s looking like an eclectic list this month, Fred hinted. [There] should be something for everyone,” he said.
Of course, usually we catch a glimpse of at least a partial list of games prior to their official release, so don’t be surprised if August’s line-up leaks ahead of time.
Stay tuned to PSU for more details.
Godverdommequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Eclectic, niet electricHet betekent gevarieerd
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
GodverdommeHeb ik even verkeerd gelezen
Zucht, het is nog vroeg zullen we maar zeggen
Ik verwacht Killzone als eerste AAA PS+ titelquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Knack komt niet voor PS+, enkel games die een goede Metacritic-score (7+) neerzetten.
Dat denk ik ook, al zie ik een Thief ook wel snel beschikbaar komen. Maar dat kan ook de PS3-variant worden waardoor je er als PS4-gamer niets aan hebt...quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht Killzone als eerste AAA PS+ titel
Thief heeft geen 7 op metactriticquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al zie ik een Thief ook wel snel beschikbaar komen. Maar dat kan ook de PS3-variant worden waardoor je er als PS4-gamer niets aan hebt...
Rosske! Ik zag dat je ook Fifa speelde laatst... Is het geen puik idee dat jij je mooiere wederhelft (ga ik vanuitquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thief heeft geen 7 op metactriticGelukkig niet, wat een knakengame was dat zeg
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thief heeft geen 7 op metactriticGelukkig niet, wat een knakengame was dat zeg
Haha vind ik helemaal primaquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Rosske! Ik zag dat je ook Fifa speelde laatst... Is het geen puik idee dat jij je mooiere wederhelft (ga ik vanuit) met vriendinnen op pad stuurt en wij een avondje Coop plannen
?
Wij zijn allemaal slecht hier, dus dat komt goed. Speelde deze week nog tegen een forumgenoot hier, omdat coop eruit lag, die is ook beter dan ik. Maakt allemaal weinig uit, zeker met coop. Speel zelf nooit met teams, alleen als ik coop doe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha vind ik helemaal primaAl speel ik zelf eigenlijk alleen career of pro clubs
O en ik ben superslecht
Nope, Peen heeft mijn inziens de plank echt mis geslagen hierquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk. Ik dacht dat de game best tof was? Scoorde een 8 op FOK!games, maar okay, dat was een review van mr. eight himself. Dat is waar.
Vanavond heb ik na 19:00 - 19:30 uur wel tijd, dan gaat de kleine naar bedquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal slecht hier, dus dat komt goed. Speelde deze week nog tegen een forumgenoot hier, omdat coop eruit lag, die is ook beter dan ik. Maakt allemaal weinig uit, zeker met coop. Speel zelf nooit met teams, alleen als ik coop doe.
Gaat mij helaas niet lukken, maar komt binnenkort vast een keer goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond heb ik na 19:00 - 19:30 uur wel tijd, dan gaat de kleine naar bed
Komt goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat mij helaas niet lukken, maar komt binnenkort vast een keer goed.
Ieuw, backtrackenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, Peen heeft mijn inziens de plank echt mis geslagen hierIk zou het zelf een 5,5 geven, max!
Veel bugs, slechte graphics, zeer oninteressant verhaal, veel backtracking door dezelfde gebieden (valse vorm van open world), alle animaties zijn continu hetzelfde, vijanden hebben maar 1 of 2 standaard zinnetjes die je continu hoort. Gevechtsysteem werkt slecht (al is dit ook niet heel belangrijk in een stealth game, maar toch) etc.
Ik hoop het niet, dan ben ik de PS4 een paar dagen kwijt aan mijn vriendinquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat die 'eclectic' games van PS+ ook wel eens heel andere soort games kunnen zijn dan wat we verwachten. Komen ze straks aan met Just Dance ofzo
Daarom geen vriendin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan ben ik de PS4 een paar dagen kwijt aan mijn vriendin
Mja daar bestaat veel controversie over. Naar het schijnt doen ze dit alleen aanhouden voor de PS3 en vita, niet voor de PS4.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Knack komt niet voor PS+, enkel games die een goede Metacritic-score (7+) neerzetten.
Lijkt me sowieso niet, ze brengen soms ook gewoon titels nieuw uit die direct in de instant game collection komen te staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja daar bestaat veel controversie over. Naar het schijnt doen ze dit alleen aanhouden voor de PS3 en vita, niet voor de PS4.
Anderen zeggen weer van niet, maar je kan me niet vertellen dat de laatste games die op PS+ gekomen zijn voor de ps4 allemaal een 7+ gehad hebben...
haha dankje!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:16 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Oke vanaf nu zullen we niks meer horen van RRuben helaas.. maar wel heeft hij de code gekregen! veel plezier ermee
Strider: 7.7quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja daar bestaat veel controversie over. Naar het schijnt doen ze dit alleen aanhouden voor de PS3 en vita, niet voor de PS4.
Anderen zeggen weer van niet, maar je kan me niet vertellen dat de laatste games die op PS+ gekomen zijn voor de ps4 allemaal een 7+ gehad hebben...
Towerfall Ascension : 8.7quote:
So much winquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Towerfall Ascension : 8.7
Doki Doki Universe : 7.1
Top dankuquote:Op woensdag 23 juli 2014 05:51 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Options button, settings, log out, change character.
Dus je hebt liever een matige game dan een interessantere indie? Vrij apart.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
tijd om de score van knack te boosten, al die kut indi games elke maand
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een matige game dan een interessantere indie? Vrij apart.
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.
Dan kun je hem met een gerust hart kopen, met dit cijfer wordt het iig geen PS+ gamequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.
ik wacht nog even tot er een goed offer is. eurotje of 10 wil ik hem best voor proberen, om hem vervolgens in de kast te laten roestenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je hem met een gerust hart kopen, met dit cijfer wordt het iig geen PS+ game
jammer dat t zo hip is tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.
Dat scheelt, dat heeft Knack ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
maar meer qua gameplay, diepgang etc.
True.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat heeft Knack ook niet.
Het zijn ook gewoon goede games. Dit is natuurlijk hetzelfde als geen sushi meer willen eten omdat de restaurants bevolkt worden door hipsters. Dat maakt het eten niet slecht.quote:
Indies ok kan wel leuk zijn. Maar als het eruit ziet als of het een SNES game is dan haal ik wel een SNESquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
IndiesIk kijk erg uit naar rogue legacy
Oh dat boeit me echt helemaal niks hoor! Vind het er zelfs vaak prachtig uit zien... Hotline miamiquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Indies ok kan wel leuk zijn. Maar als het eruit ziet als of het een SNES game is dan haal ik wel een SNES
Die titel verdient een hogere score. Prima mee vermaakt!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Alleen Contrast met 59, maargoed dat was een launchtitel en die had nog geen score gekregen uiteraard
Nou mis ik mijn 2-3x sushi in de weekquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon goede games. Dit is natuurlijk hetzelfde als geen sushi meer willen eten omdat de restaurants bevolkt worden door hipsters. Dat maakt het eten niet slecht.
Inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die titel verdient een hogere score. Prima mee vermaakt!
Yes please!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:05 schreef Friday12 het volgende:
Net 2 destiny codes gekregen iemand die nog wil?
Hadden ze maar SNES-gameplay en diepgang! Dan was het nog wat geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.
Sure!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:05 schreef Friday12 het volgende:
Net 2 destiny codes gekregen iemand die nog wil?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TS kan je mijn naam in de OP veranderen? Het is TARDIS. en niet TARDIS
Je hebt toch juist een vriendin voor als je niet op de PS4 kan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan ben ik de PS4 een paar dagen kwijt aan mijn vriendin
Klopt, maar straks wil dat gekke kind dansen en shit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt toch juist een vriendin voor als je niet op de PS4 kan?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klopt, maar straks wil dat gekke kind dansen en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |