Dus je hebt liever een matige game dan een interessantere indie? Vrij apart.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
tijd om de score van knack te boosten, al die kut indi games elke maand
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een matige game dan een interessantere indie? Vrij apart.
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.
Dan kun je hem met een gerust hart kopen, met dit cijfer wordt het iig geen PS+ gamequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, ik vind geen van die indie's interessant... dus ja in dat geval wel gezien knack mij wel een toffe game lijkt om even te spelen.
ik wacht nog even tot er een goed offer is. eurotje of 10 wil ik hem best voor proberen, om hem vervolgens in de kast te laten roestenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je hem met een gerust hart kopen, met dit cijfer wordt het iig geen PS+ game
jammer dat t zo hip is tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.
Dat scheelt, dat heeft Knack ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
maar meer qua gameplay, diepgang etc.
True.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat heeft Knack ook niet.
Het zijn ook gewoon goede games. Dit is natuurlijk hetzelfde als geen sushi meer willen eten omdat de restaurants bevolkt worden door hipsters. Dat maakt het eten niet slecht.quote:
Indies ok kan wel leuk zijn. Maar als het eruit ziet als of het een SNES game is dan haal ik wel een SNESquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
IndiesIk kijk erg uit naar rogue legacy
Oh dat boeit me echt helemaal niks hoor! Vind het er zelfs vaak prachtig uit zien... Hotline miamiquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Indies ok kan wel leuk zijn. Maar als het eruit ziet als of het een SNES game is dan haal ik wel een SNES
Die titel verdient een hogere score. Prima mee vermaakt!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Alleen Contrast met 59, maargoed dat was een launchtitel en die had nog geen score gekregen uiteraard
Nou mis ik mijn 2-3x sushi in de weekquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon goede games. Dit is natuurlijk hetzelfde als geen sushi meer willen eten omdat de restaurants bevolkt worden door hipsters. Dat maakt het eten niet slecht.
Inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die titel verdient een hogere score. Prima mee vermaakt!
Yes please!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:05 schreef Friday12 het volgende:
Net 2 destiny codes gekregen iemand die nog wil?
Hadden ze maar SNES-gameplay en diepgang! Dan was het nog wat geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same, die indie ongein heeft voor mij een te hoog SNES-gehalte. En dan doel ik niet enkel op de graphics maar meer qua gameplay, diepgang etc.
Sure!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:05 schreef Friday12 het volgende:
Net 2 destiny codes gekregen iemand die nog wil?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TS kan je mijn naam in de OP veranderen? Het is TARDIS. en niet TARDIS
Je hebt toch juist een vriendin voor als je niet op de PS4 kan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan ben ik de PS4 een paar dagen kwijt aan mijn vriendin
Klopt, maar straks wil dat gekke kind dansen en shit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt toch juist een vriendin voor als je niet op de PS4 kan?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Klopt, maar straks wil dat gekke kind dansen en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |