Yupquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt man 3de code gebruikt. Echt bedankt
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb wel progressing game data ofzo. Weet jij wat dat is hij is nu op 85%
Ik dacht even: Oh, dan ga ik even een uurtje spelen en level 5 halen, zodat ik morgen MP kan doen, maar bedacht me toen dat ik Samurai Pizza Cats aan het downloaden ben...quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dus
EN DESTINY DOET HET WEER
edit: Dacht verdomme gewoon de hele dag dat het dinsdag was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was al verbaast.
edit 2: Was ook dinsdag, maar het is nu woensdag nacht, en dacht dat het woensdag avond pas online kwam. Tering wat ben ik goed bezig![]()
![]()
Dus wel veeel sneller dan gepland.
lol hoe oud ben jequote:Op woensdag 23 juli 2014 02:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht even: Oh, dan ga ik even een uurtje spelen en level 5 halen, zodat ik morgen MP kan doen, maar bedacht me toen dat ik Samurai Pizza Cats aan het downloaden ben...
37. Ik vond het vroeger een leuke serie. Ik zeg ook niet dat ik het nu ga kijken, maar het is in ieder geval handig om alvast een mooie collectie aan te leggen voor als ik straks zelf kinderen heb, of als er neefjes/nichtjes langskomen...quote:
Ik zou een lijntje minder doen in het weekend...quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk extra data binnenhalen. Ik startte het spel pas na de 15 gig download, je kon het al eerder starten volgens mij. Of het is de in-game data, heb ik ook gehad in het begin iets soortgelijks. Gewoon geduld hebben dus
EN DESTINY DOET HET WEER
edit: Dacht verdomme gewoon de hele dag dat het dinsdag was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was al verbaast.
edit 2: Was ook dinsdag, maar het is nu woensdag nacht, en dacht dat het woensdag avond pas online kwam. Tering wat ben ik goed bezig![]()
![]()
Dus wel veeel sneller dan gepland.
Oeh draait Knack niet helemaal om elektrisch / statisch blokjes aan te trekkenquote:Sony has taken to the PlayStation Blog to tease August's PlayStation Plus offering, describing it as an 'eclectic' line-up.
According to Fred Dutton, gamers should have every reason to be excited for next month’s offering.
“It’s looking like an eclectic list this month, Fred hinted. [There] should be something for everyone,” he said.
Of course, usually we catch a glimpse of at least a partial list of games prior to their official release, so don’t be surprised if August’s line-up leaks ahead of time.
Stay tuned to PSU for more details.
Godverdommequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Eclectic, niet electricHet betekent gevarieerd
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
GodverdommeHeb ik even verkeerd gelezen
Zucht, het is nog vroeg zullen we maar zeggen
Ik verwacht Killzone als eerste AAA PS+ titelquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Knack komt niet voor PS+, enkel games die een goede Metacritic-score (7+) neerzetten.
Dat denk ik ook, al zie ik een Thief ook wel snel beschikbaar komen. Maar dat kan ook de PS3-variant worden waardoor je er als PS4-gamer niets aan hebt...quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht Killzone als eerste AAA PS+ titel
Thief heeft geen 7 op metactriticquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al zie ik een Thief ook wel snel beschikbaar komen. Maar dat kan ook de PS3-variant worden waardoor je er als PS4-gamer niets aan hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |