quote:Op maandag 21 juli 2014 17:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand een code voor Destiny voor mij? Alvast bedankt.
Oke, geef hem maar aan mij. Als je wilquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb nog wel een destiny beta code, ik stel een gevecht tot de dood toe en de winnaar krijgt em.
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag Thief en Killzone op marktplaats gekocht voor 25 euro.Krasvrij en hoesjes als nieuw.Mooie prijs toch?
wat moet NFS kosten?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.
Bij elkaar of per stuk?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag Thief en Killzone op marktplaats gekocht voor 25 euro.Krasvrij en hoesjes als nieuw.Mooie prijs toch?
For her pleasurequote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DS4 weer terug![]()
Deze is anders dan die bij mijn bundel kwam. Die had een veel gladder pookje, terwijl deze meer geribbeld is. Afwachten of deze veel langer meegaat.
That's what she said!quote:
Jammer dat halo alleen zo tof was door de couch co-op.. en dat heeft destiny nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mij deed het zeker denken aan Halo 3. En dat is alleen maar positief
Hel netjes.quote:
ik heb volgens mij nog wel, maar ik ben pas zondag terug van vakantie dus dan moet je maar even aan de bel trekkenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, geef hem maar aan mij. Als je wil
Voor een leuk Fokprijsje wil ik COD welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.
Ja is goed joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nog wel, maar ik ben pas zondag terug van vakantie dus dan moet je maar even aan de bel trekken
Was ist lossquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Ja snap ook niet dat hij ze voor dat geld wegdoet.Straks mijn ps4 ophalen van de reparatie :-) Eindelijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Ja snap ook niet dat hij ze voor dat geld wegdoet.Straks mijn ps4 ophalen van de reparatie :-) Eindelijk
Hopen dat hij gefixt is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
las gister t verhaal van een gast die had zn ps4 naar sony gestuurd, kreeg ie een nieuwe toegestuurd...
Dead on arrival
Seriously?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Santello het volgende:
Mijn gevoelens tijdens het spelen van Destiny:
[ afbeelding ]
You will never know.quote:
Dordtenaren ook?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog rotterdammers die een beta code willen?
Voor mede stadsgenoten heb ik die natuurlijk wel over
Ik keurt t goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik keurt t goed.
Meer ook omdat jij t bent![]()
Zal em vanavond ff naar je toe sturen
Nah vooruit, doe mij maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef Mattytrix het volgende:
Ik heb nog een code beschikbaar voor de beta ps4, ik las net iets over een gevecht tot de dood?! wie? o wie?
Oke vanaf nu zullen we niks meer horen van RRuben helaas.. maar wel heeft hij de code gekregen! veel plezier ermeequote:
Eject knop bleef hangen door het uitzetten van de rubber aan de onderkant.Uitzetten door warmte.Heb binnen een week een splinternieuwe ontvangen.Een chinese die zouden beter zijnquote:
DM gestuurdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb nog 2 destiny codes..iemand interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |