Ze zijn niet eens akkoord gegaan met een staakt het vuren manquote:Op zondag 20 juli 2014 12:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat er geen staakt het vuren is, is enkel veroorzaakt door de separatisten? Denk je dat het makkelijk is om van volledig oorlog naar geen oorlog te gaan in n dag?
Officieel is Rusland niet betrokken en dat zal Poetin wel zo willen houden. Dat hij buitenlandse militairen niet zou tolereren langs de grens lijkt me dan ook wat overdreven.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat stuk van Oekrane is al lang van hem
Hoe wil je uit de Emiraten naar Nederland komen dan? Via Egypte vliegen? Daar is het ook niet rustig momenteel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Ben jij jou zo dom? Ik gaf toch aan dat de tijden van in een rechte lijn naar bestemming vliegen voorbij zijn, maar dat er blijkbaar toch luchtvaartmaatschappijen zijn die het advies in de wind slaan en over gevaarlijke gebieden vliegen.
Ik verdedig niemand, echter is de situatie veel ingewikkelder als 'wij zijn goed zij zijn slecht'.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens akkoord gegaan met een staakt het vuren manZe hebben het niet eens geprobeerd. En waarom na een half uur een onderzoeksteam alweer weg sturen?
Schei uit met deze untermenschen verdedigen. Dit is volk van het smerigste soort.
je was niet de enige. Er is gewoon een grote groep hersenloze internethelden bij zulke gebeurtenissen..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik werd net nog naef genoemd omdat ik aangaf dat zo een futiliteit echt geen aanleiding voor een full scale war gaat zijn
Poolse bronnen en Spitsnieuws, wat denk je zelfquote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe serieus moet je dat Spitsnieuws artikel nemen over een mogelijk plan B?
Ja dat weet ik, waarschijnlijk zullen zij het ook op die manier zien. Maar ik neem aan dat ieder weldenkend mens hier wel door heeft dat het niet de juiste manier is. Elke ander civiel gebied zou hulp van andere landen accepteren. En ja er is een oorlog en ze zullen wel niet iedereen vertrouwen maar hoe de rebellen hiermee omgaan geeft een vieze smaak in de mond.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat de separatisten zichzelf zien als een bende ongeregeld? Ik denk dat ze het niet eens zien als tegenwerken, ik denk eerder dat zij zichzelf tegengewerkt voelen, het is immers hun land, dus handelen zij dit af.
Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het daar mee eens ben of dat ik het goed vind. Ik kan mij echter wel verplaatsen in de gedachte die er, denk ik, achter zit.
Ik ga er ook niet vanuit dat het zo ver komt. Maar de onderzoekers zullen toch hun werk moeten doen. Als het niet normaal kan, zal het toch onder militaire begeleiding moeten gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar hij kan die buitenlandse militairen wel als een bedreiging zien. En iets persoonlijk niet tolereren is wat anders dan je aan de regels houden.
Ja, gohquote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MH17, neergestort?
Zwarte dozen van dat vliegtuig, die de separatisten naar Rusland wilde sturen?
Die mensen strijden gewoon voor een ideaal dat wij niet delen. Dat ze hier fout zitten kan kloppen, maar nu een staakt het vuren met de Oekraners verkleint hun mogelijkheden op uiteindelijk 'succes'.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens akkoord gegaan met een staakt het vuren manZe hebben het niet eens geprobeerd. En waarom na een half uur een onderzoeksteam alweer weg sturen?
Schei uit met deze untermenschen verdedigen. Dit is volk van het smerigste soort.
Nee.. of iig werd er even wat macht getoond... maar de OVSE was ook niet echt de mentaliteit daar gewend geloof ik...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het heeft toch anders een tijdje geduurd voordat men erbij mocht en dan ook alleen tot een bepaald gebied. Ik kreeg niet het idee dat men in alle openheid hun gang mochten gaan.
Nou maakt het voor ons natuurlijk geen fuck uit om te spreken over weldenkende mensen en een vieze smaak in de mond, maar ik denk dat het in de diplomatische betrekkingen slechts contraproductief werkt om op die grond het gesprek op te zoeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, waarschijnlijk zullen zij het ook op die manier zien. Maar ik neem aan dat ieder weldenkend mens hier wel door heeft dat het niet de juiste manier is. Elke ander civiel gebied zou hulp van andere landen accepteren. En ja er is een oorlog en ze zullen wel niet iedereen vertrouwen maar hoe de rebellen hiermee omgaan geeft een vieze smaak in de mond.
Correct, maar "officieel" hoorde de Krim een aantal maanden terug nog bij Oekrane.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Officieel is Rusland niet betrokken en dat zal Poetin wel zo willen houden. Dat hij buitenlandse militairen niet zou tolereren langs de grens lijkt me dan ook wat overdreven.
quote:11.41am BST
A pro-Russian rebel called "Novorossiya" tweets that the black boxes from MH17 have been taken to Donestk, but a rebel official has declined to comment on the tweet.
Echt ongeloflijk trouwens hoeveel vliegtuigen in het luchtruim zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boven Irak zie ik toestellen vliegen hoor. http://www.flightradar24.com/33.39,44.22/8
Dat zeg ik toch niet man. Wat een achterlijkheid hier af en toe zeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja want iedereen had verwacht dat waarschijnlijk de PRS niet goed konden mikken en perongeluk andere vliegtuigen raakten
Het liefst geschoren..quote:
Boven Syrie en Israel ook. Dus wat is je punt?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boven Irak zie ik toestellen vliegen hoor. http://www.flightradar24.com/33.39,44.22/8
Hoe zie je dat voor je? Een NATO macht sturen naar niet-NATO gebied in een situatie die niks met de NATO uit te staan heeft?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef DeJori het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe Poetin zou hebben gereageerd als je gewoon had voorgesteld tijdelijk VN troepen naar het gebied te sturen om de boel daar veilig te houden.
Overigens wordt hier wel weel heel zwart wit een onderscheid gemaakt tussen mensen die Moskou willen aanvallen en mensen die niets willen doen. Kunnen we ook denken over alternatieven? Ik propageer echt niet om Rusland aan te vallen, maar denk hardop na over mogelijkheden het onderzoek te bevorderen.
twitter:nazaninemoshiri twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:50:13Vehicle arrives to tow away debris so rescue workers can search underneath wreckage. #MH17 http://t.co/i3R21jITnw reageer retweet
Goed lezen, ik zeg VN. Dat zou Rusland kunnen veto'en, maar zouden ze dat ook doen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Een NATO macht sturen naar niet-NATO gebied?
Waarom post je dat niet meteenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, goh
Maar het is helemaal niet zeker of ze al gevonden zijn.
Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe wil je uit de Emiraten naar Nederland komen dan? Via Egypte vliegen? Daar is het ook niet rustig momenteel.
Had Rusland z'n vetorecht in de veiligheidsraad gebruikt. 100%quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef DeJori het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe Poetin zou hebben gereageerd als je gewoon had voorgesteld tijdelijk VN troepen naar het gebied te sturen om de boel daar veilig te houden.
Ik denk wel dat ze dat zouden veto'en. Rusland heeft er weinig belang bij om het toe te staan. Bovendien zijn de Blauwhelmen er om twee strijdende groepen uit elkaar te houden, niet om crashsites zeker te stellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:nazaninemoshiri twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:50:13Vehicle arrives to tow away debris so rescue workers can search underneath wreckage. #MH17 http://t.co/i3R21jITnw reageer retweet
Goed lezen, ik zeg VN. Dat zou Rusland kunnen veto'en, maar zouden ze dat ook doen?
Waarmee je meteen aantoont dat Rusland iets probeert te verbergen. Niets te verliezen dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Had Rusland z'n vetorecht in de veiligheidsraad gebruikt. 100%
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarmee je meteen aantoont dat Rusland iets probeert te verbergen.
Nee Merkel heeft geregeld dat ze door konden... (met behoud van Putin.. macho's moet je nooit in het openbaar naar beneden halen.. )quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef DeJori het volgende:
Goed lezen, ik zeg VN. Dat zou Rusland kunnen veto'en, maar zouden ze dat ook doen?
Het artikel is weg?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Jezus wat ben jij dom.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boven Syrie en Israel ook. Dus wat is je punt?
Goed voor de OP..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of dit al ergens gepost was, maar dit is een overzicht van Twitter-accounts van journalisten, fotografen etc. ter plaatse:
https://twitter.com/Bertine83/mh17-eyes-on-site/members
Spits had zelf ook wel door dat het gelul was.quote:
Dat is al 100 keer geroepen.. maar geen enkele harde bron..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef BB-King het volgende:
Ok zwarte doos is gevonden en waarschijnlijk in handen van Oekrane?
Niet onomstotelijk, ben ik bang.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarmee je meteen aantoont dat Rusland iets probeert te verbergen. Niets te verliezen dus.
Wel weer flink wat pageviews, en dat is natuurlijk het belangrijkst.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spits had zelf ook wel door dat het gelul was.
Duurde alleen evenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spits had zelf ook wel door dat het gelul was.
weet niet of je daar nu "blij" om moet zijn of niet, iig geen 108 zoals eerder gesuggereerdquote:Sunday, 20 July, 2014 (Melbourne, Australia) Tributes were paid tonight at the opening
session of the 20th International AIDS Conference to the six delegates who lost their lives
aboard flight MH17.
Amerikaanse en Nederlandse troepen build-up in Polen. Geloof je het zelf?quote:
Kunnen daar in principe gewoon voor ingezet worden, het is namelijk een conflictzone.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze dat zouden veto'en. Rusland heeft er weinig belang bij om het toe te staan. Bovendien zijn de Blauwhelmen er om twee strijdende groepen uit elkaar te houden, niet om crashsites zeker te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |