Nee, dat Illovaisk ligt niet naar het oosten maar juist ten westen van Torez.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Liggen in een trein, die trein gaat verder maar het oosten richting rusland
Een 196 aantal in treinwagons in Torez in handen van rebellenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:59 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat de berichtgevingen over de verdwenen/gevonden lichamen nu compleet in willekeurige volgorde worden gepost.
Weet iemand wat nu de actuele status is?
http://nos.nl/liveblog/677055-.htmlquote:Op zondag 20 juli 2014 11:59 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat de berichtgevingen over de verdwenen/gevonden lichamen nu compleet in willekeurige volgorde worden gepost.
Weet iemand wat nu de actuele status is?
Denk je dat de separatisten zichzelf zien als een bende ongeregeld? Ik denk dat ze het niet eens zien als tegenwerken, ik denk eerder dat zij zichzelf tegengewerkt voelen, het is immers hun land, dus handelen zij dit af.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:01 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ik zou het vreemd vinden als een bende ongeregeld hun eigen land in Nederland zou uitroepen. Met geweld iedereen neerslaat die het daar niet mee eens is. En als er dan een ramp gebeurd waarbij internationale slachtoffers vallen onafhankelijke organisaties tegen gaat werken. Jij denkt echt dat als er een ramp in Turkije o.i.d. gebeurd dat die hulp van buitenaf zullen weigeren of alleen maar waarnemers op bepaalde delen van de crashsite zullen laten.
Aan de ene kant vind ik dat ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:51 schreef marcodej het volgende:
Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat we nu maar eens keihard (militair) door moeten drukken. We laten met ons sollen. In mijn timeline zie ik dat nu ook steeds vaker terugkomen.
Stop deze bullshit.
Omdat het een zooitje ongeregeld is?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm-hm. Waarom weet dan ook niemand nu waar die zwarte dozen zijn, als er niets moet verdwijnen?
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood isquote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar iemand verloren hebben en op dit moment dus geen idee hebben wat er nu allemaal uitgespookt wordt met het slachtoffer. Gruwelijk.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat Illovaisk ligt niet naar het oosten maar juist ten westen van Torez.
quote:Persbureau Reuters meldt op basis van spoormedewerkers dat de lichamen in de nacht van zaterdag op zondag naar een station zijn gebracht in de Oost-Oekraïense plaats Torez. De stoffelijke overschotten zijn in koelwagons geladen.
Torez ligt in de regio Donetsk op 15 kilometer van de plaats waar het toestel van Malaysia Airlines drie dagen geleden neerstortte.
De lichamen gaan richting Ilovaisk, aldus een spoormedewerker, een plaats verder oostwaarts richting de grens met Rusland, eveneens in Donetsk.
Dat kan zo zijn, maar het kan alsnog best kloppen dat het verschillende audiofragmenten zijn. The Guardian had met een artikel bevestigd dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer was gehaald, wat in samenhorigheid is met waar je die officier in het eerste deel over hoort praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat met die metadata is allang ontkracht.
De Volkskrant van gisteren, pagina 4 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar het kan alsnog best kloppen dat het verschillende audiofragmenten zijn. The Guardian had met een artikel bevestigd dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer was gehaald, wat in samenhorigheid is met waar je die officier in het eerste deel over hoort praten.
(http://www.theguardian.co(...)t-by-russian-missile)
Heb je trouwens een bron over het ontkrachten van de metadata?
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar iemand verloren hebben en op dit moment dus geen idee hebben wat er nu allemaal uitgespookt wordt met het slachtoffer. Gruwelijk.
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood is
Niet bekend...quote:
ik denk dat de nabestaanden aangeraden is om maar even geen tv te kijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Ik denk dat het wel prettig is voor die mensen dat alle hoop over overlevende verloren is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood is
Jij hebt liever dat ze ergens in een veld liggen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |