Aan de ene kant vind ik dat ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:51 schreef marcodej het volgende:
Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat we nu maar eens keihard (militair) door moeten drukken. We laten met ons sollen. In mijn timeline zie ik dat nu ook steeds vaker terugkomen.
Stop deze bullshit.
Omdat het een zooitje ongeregeld is?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm-hm. Waarom weet dan ook niemand nu waar die zwarte dozen zijn, als er niets moet verdwijnen?
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood isquote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar iemand verloren hebben en op dit moment dus geen idee hebben wat er nu allemaal uitgespookt wordt met het slachtoffer. Gruwelijk.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat Illovaisk ligt niet naar het oosten maar juist ten westen van Torez.
quote:Persbureau Reuters meldt op basis van spoormedewerkers dat de lichamen in de nacht van zaterdag op zondag naar een station zijn gebracht in de Oost-Oekraïense plaats Torez. De stoffelijke overschotten zijn in koelwagons geladen.
Torez ligt in de regio Donetsk op 15 kilometer van de plaats waar het toestel van Malaysia Airlines drie dagen geleden neerstortte.
De lichamen gaan richting Ilovaisk, aldus een spoormedewerker, een plaats verder oostwaarts richting de grens met Rusland, eveneens in Donetsk.
Dat kan zo zijn, maar het kan alsnog best kloppen dat het verschillende audiofragmenten zijn. The Guardian had met een artikel bevestigd dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer was gehaald, wat in samenhorigheid is met waar je die officier in het eerste deel over hoort praten.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat met die metadata is allang ontkracht.
De Volkskrant van gisteren, pagina 4 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar het kan alsnog best kloppen dat het verschillende audiofragmenten zijn. The Guardian had met een artikel bevestigd dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer was gehaald, wat in samenhorigheid is met waar je die officier in het eerste deel over hoort praten.
(http://www.theguardian.co(...)t-by-russian-missile)
Heb je trouwens een bron over het ontkrachten van de metadata?
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zal maar iemand verloren hebben en op dit moment dus geen idee hebben wat er nu allemaal uitgespookt wordt met het slachtoffer. Gruwelijk.
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood is
Niet bekend...quote:
ik denk dat de nabestaanden aangeraden is om maar even geen tv te kijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Ik denk dat het wel prettig is voor die mensen dat alle hoop over overlevende verloren is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat dat betreft scheelt het dat iedereen dood is
Jij hebt liever dat ze ergens in een veld liggen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen gaan proberen een "spion" te vinden onder de doden. Zo kunnen ze makkelijk hun handen in onschuld wassen.quote:
Als het je vader, moeder, broer, zus, echtgenoot is, dan voelt dat toch anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...
Nu wel ja. Maar voor nabestaanden zijn het dierbaren die een week geleden nog uitkeken naar hun vakanties en nietsvermoedend alles gepland en gedaan hadden. Dan is het gewoon wrang dat die dierbaren nu als oude vodden in zakken ergens in een oorlogsgebied liggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...
Bedanktquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet bekend...
MH17-ramp: extra NOS Journaals
Extra lange tv-uitzendingen om 12 en 13.15 uur op Nederland 1 en NPO Nieuws
Oke, ik heb er zelf niks van vernomen. Werd het ook beargumenteerd?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De Volkskrant van gisteren, pagina 4 als ik me niet vergis.
Je bent geen randdebiel, maar zo zullen de nabestaanden er niet over denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik net. Lijkt me lariekoek.quote:
Als nabestaande moet je dit allemaal niet willen lezen denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet? als overlevend meegenomen worden en gemarteld oid? Dan scheelt het toch dat iedereen al dood is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |