Als het je vader, moeder, broer, zus, echtgenoot is, dan voelt dat toch anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...
Nu wel ja. Maar voor nabestaanden zijn het dierbaren die een week geleden nog uitkeken naar hun vakanties en nietsvermoedend alles gepland en gedaan hadden. Dan is het gewoon wrang dat die dierbaren nu als oude vodden in zakken ergens in een oorlogsgebied liggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja.. Ik zal wel een randdebiel zijn hoor.. maar het is een stuk "iets" zonder ziel in mijn ogen...
Bedanktquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet bekend...
MH17-ramp: extra NOS Journaals
Extra lange tv-uitzendingen om 12 en 13.15 uur op Nederland 1 en NPO Nieuws
Oke, ik heb er zelf niks van vernomen. Werd het ook beargumenteerd?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De Volkskrant van gisteren, pagina 4 als ik me niet vergis.
Je bent geen randdebiel, maar zo zullen de nabestaanden er niet over denken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik net. Lijkt me lariekoek.quote:
Als nabestaande moet je dit allemaal niet willen lezen denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Niet? als overlevend meegenomen worden en gemarteld oid? Dan scheelt het toch dat iedereen al dood is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet voor het thuisfront. Ik zou gek en wanhopig worden als ik dit allemaal meekreeg van de media.
Geen enkel ander medium -NL of internationaal- heeft het erover.quote:
Ik zou het liefst aan een plaatselijke bewoner vragen om op een mooi plekje een gat te graven, en 1 en ander te bewaren..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.
En diegene een waardig afscheid willen geven, ipv wegrotten op een heet veld en daarna in een treinwagon.
Kwamen gisteren, op de NOS geloof ik, wel berichten door van vliegtuigonderdelen die werden weggehaald. Dat is een deel van de zorgen, dat ze de delen van het vliegtuig waarop duidelijk sporen van een explosie oid zitten daar weghalen voordat de onderzoekers het kunnen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De lijken zijn daar niet voor nodig. Overigens, die seperatisten gaan niet hun eigen doodvonnis tekenen. Die begrijpen donders goed dat daar niets moet verdwijnen, zeker niet de lijken van Europeanen.
Ja prettig ook om niet te weten waar het lichaam van je overleden pa, zoon, dochter, kleinkinderen en wie al niet meer op dit moment uithangt, wat ermee gedaan wordt en in handen is gevallen van een stelletje rebelse amateurs. Lijkt me vreselijk voor het thuisfront.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel prettig is voor die mensen dat alle hoop over overlevende verloren is.
Telegraaf is altijd al een sensatiekrant geweest.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Geen enkel ander medium -NL of internationaal- heeft het erover.
De Telegraaf + consorten is kortom hard bezig aan opzwepen richting oorlog. Maar staat er alleen in.
Zeker, maar niet weten of iemand nog leeft of dood is, is ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja prettig ook om niet te weten waar het lichaam van je overleden pa, zoon, dochter, kleinkinderen en wie al niet meer op dit moment uithangt, wat ermee gedaan wordt en in handen is gevallen van een stelletje rebelse amateurs. Lijkt me vreselijk voor het thuisfront.
Ze zijn toch allemaal uitgezwaaid op Schiphol?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
Zeker onder deze omstandigheden, waarbij je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Bovendien gedijen ze het beste onder een invasie.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Telegraaf is altijd al een sensatiekrant geweest.
Dan kunnen de Russen volgens mij gaan uitleggen hoe zij wisten dat er een spion aan boord was en of dat dan een goede reden is om een complete lijnvlucht uit de lucht te blazen. Dan kunnen wij de volgende keer dus ook ongestraft die Russische bommenwerpers uit de lucht knallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen gaan proberen een "spion" te vinden onder de doden. Zo kunnen ze makkelijk hun handen in onschuld wassen.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:03:08Volksrepubliek Donetsk bevestigt nu dat lichamen inderdaad op weg zijn naar Charkov... reageer retweet
oh dat begrijp ik wel hoor, het ging me er meer om dat het mij nog pijnlijker zou lijken als je geliefde levend meegnomen zou zijn en dan doodgemarteld wordtquote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.
En diegene een waardig afscheid willen geven, ipv wegrotten op een heet veld en daarna in een treinwagon.
Ik denk dat het voor iedereen anders is.. ik ga liever niet dan wel naar een uitvaart..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het je vader, moeder, broer, zus, echtgenoot is, dan voelt dat toch anders.
Zeker onder deze omstandigheden, waarbij je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Tsjaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef Basterds het volgende:
Telegraaf heeft groot gelijk. Enig punt is dat het niet nu tijd voor actie is, maar drie dagen geleden al, iedereen had dit kunnen zien aankomen.
Nou dat wisten ze al vanaf dag 1.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeker, maar niet weten of iemand nog leeft of dood is, is ook verschrikkelijk.
Even op detelefoongids.ua telefoonnummer bij adres matchen en dan bellen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou het liefst aan een plaatselijke bewoner vragen om op een mooi plekje een gat te graven, en 1 en ander te bewaren..
Dan zou ik later (zsm) langskomen om te rouwen..
Dat gesleep over de halve wereld zou ik nou ook niet heel vrolijk van worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |