Geen enkel ander medium -NL of internationaal- heeft het erover.quote:
Ik zou het liefst aan een plaatselijke bewoner vragen om op een mooi plekje een gat te graven, en 1 en ander te bewaren..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.
En diegene een waardig afscheid willen geven, ipv wegrotten op een heet veld en daarna in een treinwagon.
Kwamen gisteren, op de NOS geloof ik, wel berichten door van vliegtuigonderdelen die werden weggehaald. Dat is een deel van de zorgen, dat ze de delen van het vliegtuig waarop duidelijk sporen van een explosie oid zitten daar weghalen voordat de onderzoekers het kunnen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De lijken zijn daar niet voor nodig. Overigens, die seperatisten gaan niet hun eigen doodvonnis tekenen. Die begrijpen donders goed dat daar niets moet verdwijnen, zeker niet de lijken van Europeanen.
Ja prettig ook om niet te weten waar het lichaam van je overleden pa, zoon, dochter, kleinkinderen en wie al niet meer op dit moment uithangt, wat ermee gedaan wordt en in handen is gevallen van een stelletje rebelse amateurs. Lijkt me vreselijk voor het thuisfront.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel prettig is voor die mensen dat alle hoop over overlevende verloren is.
Telegraaf is altijd al een sensatiekrant geweest.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Geen enkel ander medium -NL of internationaal- heeft het erover.
De Telegraaf + consorten is kortom hard bezig aan opzwepen richting oorlog. Maar staat er alleen in.
Zeker, maar niet weten of iemand nog leeft of dood is, is ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja prettig ook om niet te weten waar het lichaam van je overleden pa, zoon, dochter, kleinkinderen en wie al niet meer op dit moment uithangt, wat ermee gedaan wordt en in handen is gevallen van een stelletje rebelse amateurs. Lijkt me vreselijk voor het thuisfront.
Ze zijn toch allemaal uitgezwaaid op Schiphol?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
Zeker onder deze omstandigheden, waarbij je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Bovendien gedijen ze het beste onder een invasie.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Telegraaf is altijd al een sensatiekrant geweest.
Dan kunnen de Russen volgens mij gaan uitleggen hoe zij wisten dat er een spion aan boord was en of dat dan een goede reden is om een complete lijnvlucht uit de lucht te blazen. Dan kunnen wij de volgende keer dus ook ongestraft die Russische bommenwerpers uit de lucht knallen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen gaan proberen een "spion" te vinden onder de doden. Zo kunnen ze makkelijk hun handen in onschuld wassen.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:03:08Volksrepubliek Donetsk bevestigt nu dat lichamen inderdaad op weg zijn naar Charkov... reageer retweet
oh dat begrijp ik wel hoor, het ging me er meer om dat het mij nog pijnlijker zou lijken als je geliefde levend meegnomen zou zijn en dan doodgemarteld wordtquote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog zou je als nabestaande bv graag de trouwring ofzo terug willen van je geliefde.
En diegene een waardig afscheid willen geven, ipv wegrotten op een heet veld en daarna in een treinwagon.
Ik denk dat het voor iedereen anders is.. ik ga liever niet dan wel naar een uitvaart..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het je vader, moeder, broer, zus, echtgenoot is, dan voelt dat toch anders.
Zeker onder deze omstandigheden, waarbij je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Tsjaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef Basterds het volgende:
Telegraaf heeft groot gelijk. Enig punt is dat het niet nu tijd voor actie is, maar drie dagen geleden al, iedereen had dit kunnen zien aankomen.
Nou dat wisten ze al vanaf dag 1.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeker, maar niet weten of iemand nog leeft of dood is, is ook verschrikkelijk.
Even op detelefoongids.ua telefoonnummer bij adres matchen en dan bellen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zou het liefst aan een plaatselijke bewoner vragen om op een mooi plekje een gat te graven, en 1 en ander te bewaren..
Dan zou ik later (zsm) langskomen om te rouwen..
Dat gesleep over de halve wereld zou ik nou ook niet heel vrolijk van worden..
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze zijn toch allemaal uitgezwaaid op Schiphol?
In de tweede wereldoorlog was het al een foute krant.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien gedijen ze het beste onder een invasie.
tuurlijk zeggen ze datquote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Automatisch het volgende:
Moskou blijft wapens naar separatisten sturen
Rusland blijft zware en andere wapens naar de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne sturen. Dat zegt een woordvoerder van de Oekraïense Veiligheidsraad, Andrij Lisenko, zondag tijdens een persconferentie naar aanleiding van de vliegramp van donderdag.
Volgens de woordvoerder doen de rebellen er alles aan om bewijs dat Russische raketten het toestel van Malaysia Airlines hebben neergeschoten, te verbergen.
http://www.volkskrant.nl/(...)atisten-sturen.dhtml
Ik ben opgeroepen en zit nu in de trein naar Schiphol om richting Kiev te vertrekken.quote:
Dit topic lijkt net een stel kinderen in een zandbak die verschillende sprookjesscenario's aan het verzinnen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan kunnen de Russen volgens mij gaan uitleggen hoe zij wisten dat er een spion aan boord was en of dat dan een goede reden is om een complete lijnvlucht uit de lucht te blazen. Dan kunnen wij de volgende keer dus ook ongestraft die Russische bommenwerpers uit de lucht knallen.
Da's waarquote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze zijn toch allemaal uitgezwaaid op Schiphol?
twitter:fergalkeane47 twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:04:11#MH17 Can see no repeat of yday and day before obstruction of OSCE.Local militia withdrawn it appears. reageer retweet
Ja de uitvoering is nog voor verbetering vatbaar.. maar het is een mooi land met een mooie omgeving...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Even op detelefoongids.ua telefoonnummer bij adres matchen en dan bellen?
Ja al het bewijs is nu toch al verduisterd. Smeerlappenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:14 schreef Partypoeper het volgende:
twitter:fergalkeane47 twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:04:11#MH17 Can see no repeat of yday and day before obstruction of OSCE.Local militia withdrawn it appears. reageer retweet
Ik weet niet of het heel offtopic is, maar inderdaad iedereen verwerkt op zijn/haar eigen manier en daar moet je ook respect voor hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen anders is.. ik ga liever niet dan wel naar een uitvaart..
Ik houd zo iemand in mijn gedachten, afscheid kan toch niet meer...
Dat doe je bij leven.. als is het maar een "doei"
Maarja beetje offtopic geloof ik
Het is gewoon een verschrikkelijke situatie. Als de seperatisten niks hadden gedaan met de lijken had ze daarvoor kritiek gekregen, als ze ze enkel hadden gemarkeerd en weer vertrokken waren hadden ze kritiek gekregen de hulpverleningsteams uit Europa niet te helpen en nu krijgen ze kritiek dat ze alle lijken in een gekoelde trein gestopt hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef quirina het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog was het al een foute krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |